- Μηνύματα
- 51.350
- Reaction score
- 125.296
Σ'ευχαριστώ! Αν μπορέσω, θα πάρω ένα.Θαυμαζω τον μιστερ Τεσλα αλλά τα αυτοκινητά του θα ήθελα να τα έχουν οι φίλοι μου.
Σ'ευχαριστώ! Αν μπορέσω, θα πάρω ένα.Θαυμαζω τον μιστερ Τεσλα αλλά τα αυτοκινητά του θα ήθελα να τα έχουν οι φίλοι μου.
και σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε πως λειτουργεί συνδυαστικά με έναν ατμοσφαιρικό V6 3.300 cc με 272 ίππους..Αυτή είναι η μαγκιά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Άμεση ροπή, από το 0.
Τρομερό...
Μπα ! μην το λές. Στο αμέρικα έχει κάποιους ιδιώτες που έχουν αγοράσει μαχητικά , από το navy ή το airforce, και τα έχουν και τα πετάνε οι ίδιοι , ή τα νοικιάζουν , ή ότι άλλο θέλεις. Χωρίς τα οπλικά εννοείται.ναι αλλά όλα τα άλλα μπορούμε και να τα αγοράσουμε και να τα δοκιμάσουμε.
αυτό που λες εσύ ούτε να το αποκτήσουμε μπορούμε ούτε να το δοκιμάσουμε
Χρήστο δεν υπάρχουν αντικειμενικές αλήθειες σε τίποτα στα αυτοκίνητα με το πλέον υποκειμενικό όλων να είναι η κατανάλωση.Επισης το start stop καταπονεί μίζα και μπαταρία και ας διαφωνεί ο @melina.
Δε χρειάζεται μάναμ σχέδιο πτήσης , VFR RULES.ναι ρε μάστορα , αλλά ακόμα και έτσι ένα tesla αμανεγκαυλώσεις στη μια τα ξημερώματα το βγάνεις μια βόλτα και στρώνεις.
το f14 που θα βρεις βραδιάτικα να καταθέσεις σχέδιο πτήσης;
νοίκιασα ένα τέτοιο όταν πήγα στρασσβούργο - μου σπασε τα νεύρα το 3μπουρδελο με το θέμα της λειτουργίας του στην περιοχή του ρελαντί και την ρύθμιση του λογισμικού στο θέμα του start/stoptiguan diesel, παρόλο που είναι και leasing και δεν με νοιάζει τίποτα το βγάζω εκτός γιατί έχω παρατηρήσει ότι λειτουργεί πολύ απότομα.
Ότι πιο ωραία εξήγηση μου έχουν δώσει μέχρι τώρα στην απορία μου./Η βενζίνη είναι ακριβότερη στα μέρη σου/
/Η βενζίνη είναι χειρότερη στα μέρη σου/
/Η επιστροφή είναι κατηφόρα/
/Φύσηξε έρωτας βοριάς (για πάντα)/
/Στο Goody's Μεγάρων, ρεύμα προς τα μέσα, έχει κανένα γκομενάκι που γουστάρς?/
Πραγματικά είναι περίεργο. Το αυτοκίνητο στο μεταξύ είναι πολύ καλά συντηρημένο και τώρα έχει 130.000 χλμ. περίπου. Τον υπολογισμό τον κάνω κατά μέσο όρο, με βάση τη βενζίνη που βάζω. Η οδήγησή μου είναι συντηρητική.Περίεργο.... ο πατέρας μου είχε το 2λιτρο 6ρι του 2003.... 2 φορές έτυχε να το πάω στα Γιάννενα, με πλήρες φορτίο, cruise control στα 130 και έβγαλε σύνολο διαδρομής μόλις 6,6 λίτρα... πολύ οικονομικό.
Ίσως παίζει ρόλο το μοτέρ. Το 2λιτρο ατμόσφαιρα ήταν Μάζντα (εντελώς βελούδο), το 1.8 νομίζω ο απαράδεκτος Φορντ που είχα και στο βολβο. Παρότι το 6ρι είναι ανώτερη κατηγορία, έκαιγε κατά τι λιγότερο με τον 2λιτρο. Κρίμα που το έδωσα, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.Πραγματικά είναι περίεργο. Το αυτοκίνητο στο μεταξύ είναι πολύ καλά συντηρημένο και τώρα έχει 130.000 χλμ. περίπου. Τον υπολογισμό τον κάνω κατά μέσο όρο, με βάση τη βενζίνη που βάζω. Η οδήγησή μου είναι συντηρητική.
Ίσως αξίζει να συμπληρώσω ότι έχουμε κι ένα FORD FOCUS SEDAN 1600 του 2001, το οποίο καίει και αέριο. Θα αναφέρω μόνο ότι όταν έκαιγε βενζίνη κατέβαινε και σε λιγότερα από 6 λίτρα ανά 100 χλμ. στην εθνική, με ταχύτητες γύρω στα 120. Μεγάλη διαφορά. Όμως είναι μεγάλη και η διαφορά στην αίσθηση οδήγησης.