Κατανάλωση αυτοκινήτων που έχουμε.



Μηνύματα
16.980
Reaction score
9.300
ναι αλλά όλα τα άλλα μπορούμε και να τα αγοράσουμε και να τα δοκιμάσουμε.
αυτό που λες εσύ ούτε να το αποκτήσουμε μπορούμε ούτε να το δοκιμάσουμε
Μπα ! μην το λές. Στο αμέρικα έχει κάποιους ιδιώτες που έχουν αγοράσει μαχητικά , από το navy ή το airforce, και τα έχουν και τα πετάνε οι ίδιοι , ή τα νοικιάζουν , ή ότι άλλο θέλεις. Χωρίς τα οπλικά εννοείται.
Μπορείς να πληρώσεις και να σε πάνε βόλτα. Συνήθως κάπου στα 1000$ το μισάωρο.
Εννοείται ότι είναι όλοι τους ex fighter pilots.
Δεν είναι δα και τόσο τραγικό ποσό , αν γουστάρεις τέτοιου είδους εμπειρίες.
 


melina

Unabomber, 5G Gates chip fan
Μηνύματα
17.435
Reaction score
29.409
Επισης το start stop καταπονεί μίζα και μπαταρία και ας διαφωνεί ο @melina.
Χρήστο δεν υπάρχουν αντικειμενικές αλήθειες σε τίποτα στα αυτοκίνητα με το πλέον υποκειμενικό όλων να είναι η κατανάλωση.
Ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί σωστά με start stop οφείλει να μην έχει προβλήματα σε μίζα και μπαταρία.
Είχα BMW E92 2000cc του 2008, έφυγε από τα χέρια μου πριν λίγα χρόνια και το πήρε φίλος. Οσο το είχα εγώ το λειτουγούσα πάντα με το start stop. Βέβαια τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη για ώρες σε χαμηλή κίνηση ίσως να ήταν και το 10% των συνολικών. Ο φίλος που το πήρε συνήθως το βγάζει εκτός. Ακόμα δεν έχει χρειαστεί να αλλάξει μπαταρία ή μίζα.
Άλλος φίλος που πήρε μτχ ένα GLK250d του 14, αν θυμάμαι καλά, και επίσης δεν το πολυχρησιμοποιεί το start stop (το έχει ήδη 3 χρονια) προχθές αλλαξε μπαταρία.
Σαφή συμπεράσματα δεν βγαίνουν από περιπτωσιολογία. Μπαταρίες (και λιγότερο μίζες) αλλάζαμε σε πολλά αυτοκίνητα μετά από λίγα χρόνια κυρίως λόγω κακού σχεδιασμού των ηλεκτρικών συστημάτων (δεν θα ξεχάσω το alfa 75 που είχα....), ανάλογα τη μάρκα και το μοντέλο ήταν και τα προβλήματα λιγότερα, περισσότερα ή ανύπαρκτα. Όταν ήταν να πάρω το Bmw και διάβαζα πως λειτουργεί το όλο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας είχα μείνει με την εντύπωση ότι έχουν σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα και δεν έχουν κάνει απλά συρραφή επιμέρους πραγμάτων.
Ο νυν μηχανικός μου (mercedes) συνιστά να μην το χρησιμοποιούμε κυρίως για τη μη καταπόνηση των βάσεων μηχανής από τα πολλά ξεκινήματα. Είναι και αυτό μια άποψη.
Εγώ έχω μείνει σε κάτι που είχα διαβάσει παλιότερα. Για να προκύψει όφελος συνολικά από το start stop θα πρέπει το σταμάτημα να είναι διάρκειας τουλάχιστον 1 λεπτού. Αν είναι λιγότερο και έχεις συχνά σταμάτα-ξεκίνα καλύτερα να το βγάλεις εκτός. Σε χαζοκίνηση που κάθε 40-50 δλ κινούμαστε 10 μέτρα το βγάζω εκτός. Σε κανονικές συνθήκες το έχω on και πιστεύω ότι συντελεί στην οικονομία καυσίμου χωρίς να επιβαρύνει ιδιαίτερα στα άλλα συστήματα. Η δε λειτουργία του είναι πολύ ομαλή, δεν σβήνει με το παραμικρό, δεν καταλαβαίνεις πότε πήρε πάλι μπροστά όταν ζητήσεις ισχύ. Οταν όμως οδηγώ της συζύγου το αυτοκίνητο, tiguan diesel, παρόλο που είναι και leasing και δεν με νοιάζει τίποτα το βγάζω εκτός γιατί έχω παρατηρήσει ότι λειτουργεί πολύ απότομα. Σβήνει πολύ γρήγορα με το παραμικρό σταμάτημα και όταν παίρνει μπροστά είναι λίγο πιο αργό και πιο θορυβώδες και μου τη σπάει.
 

Μηνύματα
7.829
Reaction score
6.673
ναι ρε μάστορα , αλλά ακόμα και έτσι ένα tesla αμανεγκαυλώσεις στη μια τα ξημερώματα το βγάνεις μια βόλτα και στρώνεις.
το f14 που θα βρεις βραδιάτικα να καταθέσεις σχέδιο πτήσης;
 

Μηνύματα
16.980
Reaction score
9.300
ναι ρε μάστορα , αλλά ακόμα και έτσι ένα tesla αμανεγκαυλώσεις στη μια τα ξημερώματα το βγάνεις μια βόλτα και στρώνεις.
το f14 που θα βρεις βραδιάτικα να καταθέσεις σχέδιο πτήσης;
Δε χρειάζεται μάναμ σχέδιο πτήσης , VFR RULES.
 

Μηνύματα
7.829
Reaction score
6.673
ελάχιστα συμμετέχει η μπαταρία στην εκκίνηση στα συστήματα start/stop με την έννοια που είχαμε συνηθίσει.
τα συστήματα αυτά υποβοηθούνται από υπερπυκνωτές που δίνουν άμεσα το απαιτούμενο ρεύμα στη μίζα και φορτίζουν μετά από την μπαταρία σε φυσιολογικότερο ρυθμό.
είναι θαυματουργή διάταξη ο υπερπυκνωτής. αν βάλετε έναν παράλληλα σε μία πεθαμένη μπαταρία θα μείνετε παγωτό.
υπάρχει φυσικά και η αντίστοιχη διάταξη που αποφασίζει το πότε και πώς θα φορτιστεί και εξασφαλίζει μηδενικές διαρροές και μεγάλη διάρκεια ζωής σε μίζα/μπαταρία.

το κακό με το start/stop είναι κυρίως στο οτι προσθέτεις εκκινήσεις στον κινητήρα (δηλαδή λειτουργία χωρίς λίπανση , με κακό μείγμα κλπ ) που σε βάθος χρόνου θα επηρεάσουν τη ζωή του (τα κακά των ΜΕΚ για χρήση ως κινητήρες ΙΧ οχημάτων)
 

Μηνύματα
16.980
Reaction score
9.300
Να είναι ημέρα , σε vfr ύψη και διαδρομές, δλδ όπου γουστάρεις , ας πούμε στην florida πχ , πας πάνω από την λίμνη okichobee, που είναι και μεγάλη , και δεν πετάνε μαθητευόμενοι με μονοκινητήρια , γιατί από κάτω είναι γεμάτο αλιγάτορες και ξεγκαβλώνς.
 

Μηνύματα
7.829
Reaction score
6.673
tiguan diesel, παρόλο που είναι και leasing και δεν με νοιάζει τίποτα το βγάζω εκτός γιατί έχω παρατηρήσει ότι λειτουργεί πολύ απότομα.
νοίκιασα ένα τέτοιο όταν πήγα στρασσβούργο - μου σπασε τα νεύρα το 3μπουρδελο με το θέμα της λειτουργίας του στην περιοχή του ρελαντί και την ρύθμιση του λογισμικού στο θέμα του start/stop
 


Μηνύματα
7.829
Reaction score
6.673

έχω βάλει ένα μοντουλάκι παράλληλα μικρό σχετικά 63F . ακόμα και στα 5 μέτρα καλώδιο την γυρνάει τη μίζα σα να είχες 2 μπαταρίες deepcycle δίπλα της.
μπορεί να δώσει 100Α πχ απο 10V τάση , εκεί δηλαδή που μια οποιαδήποτε μπαταρία δεν ανάβει ούτε τσιμπλολύχναρο.
δεν το φορτίζεις όμως αβίαστα. δηλαδή δεν το βάζεις άδειο παράλληλα σε μια μπαταρία , θα ζητήσει τεράστια ποσότητα ρεύματος , παίζει να σου σκάσει η μπαταρία στα μούτρα. βάζεις μια αντίσταση με μεγάλη ισχύ , πχ μια λάμπα h7 και περιμένεις κάνα 10λεπτο να πάει παώνα απο 10 V πριν γεφυρώσεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
34.291
Reaction score
66.150
Άμα δε φορτίσει πλήρως ο πυκνωτής, το start stop σε μένα δε δουλεύει καθόλου.

Δε βγάζω άκρη γιατί κάποιες φορές είναι αφόρτιστος ο ρημάδης. Δε σχετίζεται ούτε με την ακινησία του οχήματος, ούτε με εξωτερικές θερμοκρασίες, δεν έχω βρει κάποια συσχέτιση από τη χρήση που κάνω.

Απλώς δε λειτουργεί κάποιες φορές, μπορεί για 1-2 ώρες.
Μια φορά διήρκησε περισσότερο, για κάνα 4-ωρο δεν έπαιζε, και ξεκίνησα για την αντιπροσωπεία να το τσεκαρουν, λίγο πριν φτάσω, δούλεψε. Πήγα ωστόσο, και μου είπαν όλα καλά, είναι νορμάλ αυτή η λειτουργία με τις διακοπές.
 

Μηνύματα
16.980
Reaction score
9.300
Μάλλον θέμα λογισμικού που στον βγάζει εκτός , και ως συνέπεια βγαίνει εκτός και όλο το σύστημα.
 

Μηνύματα
243
Reaction score
410
Rav 4. Δεν έχω μετρήσει ποτέ την κατανάλωση ίσως να υπάρχει μετρητής κατανάλωσης βενζίνης αλλά δεν το έχω ψάξει. Απόσταση 320 χιλ. Σχεδόν κάθε εβδομάδα ταξίδι, γέμισμα κάθε φορά, και εδώ αρχίζει το περίεργο. Πρός Αθήνα πάντα στα Μέγαρα σύν 20 ευρώ βενζίνη. Επιστροφή το γέμισμα πάντα φτάνει και περισσεύει. Αυτή η διαφορά γιατί υπάρχει; Ταχύτητα τέρμα.
 

Μηνύματα
2.745
Reaction score
2.942
/Η βενζίνη είναι ακριβότερη στα μέρη σου/
/Η βενζίνη είναι χειρότερη στα μέρη σου/
/Η επιστροφή είναι κατηφόρα/
/Φύσηξε έρωτας βοριάς (για πάντα)/
/Στο Goody's Μεγάρων, ρεύμα προς τα μέσα, έχει κανένα γκομενάκι που γουστάρς?/
 

Μηνύματα
243
Reaction score
410
/Η βενζίνη είναι ακριβότερη στα μέρη σου/
/Η βενζίνη είναι χειρότερη στα μέρη σου/
/Η επιστροφή είναι κατηφόρα/
/Φύσηξε έρωτας βοριάς (για πάντα)/
/Στο Goody's Μεγάρων, ρεύμα προς τα μέσα, έχει κανένα γκομενάκι που γουστάρς?/
Ότι πιο ωραία εξήγηση μου έχουν δώσει μέχρι τώρα στην απορία μου.
 


Μηνύματα
96
Reaction score
60
Περίεργο.... ο πατέρας μου είχε το 2λιτρο 6ρι του 2003.... 2 φορές έτυχε να το πάω στα Γιάννενα, με πλήρες φορτίο, cruise control στα 130 και έβγαλε σύνολο διαδρομής μόλις 6,6 λίτρα... πολύ οικονομικό.
Πραγματικά είναι περίεργο. Το αυτοκίνητο στο μεταξύ είναι πολύ καλά συντηρημένο και τώρα έχει 130.000 χλμ. περίπου. Τον υπολογισμό τον κάνω κατά μέσο όρο, με βάση τη βενζίνη που βάζω. Η οδήγησή μου είναι συντηρητική.
Ίσως αξίζει να συμπληρώσω ότι έχουμε κι ένα FORD FOCUS SEDAN 1600 του 2001, το οποίο καίει και αέριο. Θα αναφέρω μόνο ότι όταν έκαιγε βενζίνη κατέβαινε και σε λιγότερα από 6 λίτρα ανά 100 χλμ. στην εθνική, με ταχύτητες γύρω στα 120. Μεγάλη διαφορά. Όμως είναι μεγάλη και η διαφορά στην αίσθηση οδήγησης.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
7.906
Reaction score
9.097
Πραγματικά είναι περίεργο. Το αυτοκίνητο στο μεταξύ είναι πολύ καλά συντηρημένο και τώρα έχει 130.000 χλμ. περίπου. Τον υπολογισμό τον κάνω κατά μέσο όρο, με βάση τη βενζίνη που βάζω. Η οδήγησή μου είναι συντηρητική.
Ίσως αξίζει να συμπληρώσω ότι έχουμε κι ένα FORD FOCUS SEDAN 1600 του 2001, το οποίο καίει και αέριο. Θα αναφέρω μόνο ότι όταν έκαιγε βενζίνη κατέβαινε και σε λιγότερα από 6 λίτρα ανά 100 χλμ. στην εθνική, με ταχύτητες γύρω στα 120. Μεγάλη διαφορά. Όμως είναι μεγάλη και η διαφορά στην αίσθηση οδήγησης.
Ίσως παίζει ρόλο το μοτέρ. Το 2λιτρο ατμόσφαιρα ήταν Μάζντα (εντελώς βελούδο), το 1.8 νομίζω ο απαράδεκτος Φορντ που είχα και στο βολβο. Παρότι το 6ρι είναι ανώτερη κατηγορία, έκαιγε κατά τι λιγότερο με τον 2λιτρο. Κρίμα που το έδωσα, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.

Μην το συγκρίνεις με Φορντ, τα 6ρια ήταν αλλού.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
155.877
Μηνύματα
2.393.870
Members
35.290
Νεότερο μέλος
andreas71
Top