Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

Μηνύματα
27.335
Reaction score
25.365
O χαρακτήρας του υποφαινομένου τα φταίει...Σε ανάλογες θεμελιώδεις περιπτώσεις,υφίστανται συνήθως τρεις αντιμαχόμενες πτυχές:

Πρώτη,΄΄Ζήσε και άσε τους άλλους να ζήσουν (καλύτερα όπως μπορούν),υπάρχουν άλλοι να τα εκθέσουν και καλύτερα...΄΄

Δεύτερη,΄΄Γράψε και άσε τους άλλους να πεθάνουν (καλύτερα όπως μπορούν),υπάρχει η ορθότητα και δεν γίνεται ν'αγνοείται...΄΄

Τρίτη και συνήθως επικρατέστερη,΄΄Όλοι θα ζήσουμε και θα γράφουμε όπως μπορούμε στο χρόνο που μας αναλογεί,ας διατυπωθεί στην κατάλληλη συγκυρία,κατά προτίμηση αραδιάζοντας και καμιά από τις γνωστές εξυπνάδες...΄΄
(Λες και θα έσκαγε ο χαρακτήρας άμα δεν ξεφούρνιζε την εξυπνάδα που θα του ερχόταν εκείνη τη στιγμή) :p


Περνάμε ακολούθως στην πιο σημαντική μέχρι στιγμής αντίρρηση...Στο ηχείο πραγματοποιείται μετατροπή ηλεκτρομηχανικής φύσης (ηλεκτρικής σε μηχανική ενέργεια),οπότε θεωρούνται κανονικά τα ανώτερα ποσοστά παραμόρφωσης σε σύγκριση με τους ενισχυτές που δεν έχουν ως αποστολή τέτοιες μετατροπές στο σήμα,αλλά απλές αυξήσεις στο πλάτος του στο ηλεκτρικό πάντα πεδίο.

Επιπροσθέτως,στους δεύτερους τιμές παραμόρφωσης άνω του λίαν επιεικούς ορίου 1% γίνονται ισχυρώς αντιληπτές παρά το διακριτικό πέρασμα σε καθεστώς αποκοπής ισχύος .Στις περιπτώσεις μάλιστα όπου δεν θα επικρατούσαν οι πρώτες άρτιες αρμονικές - όπως ισχύει κατά κανόνα σε push-pull τοπολογίες - δεν θα γίνονται αντιληπτές κατ'ανάγκην με ευχάριστο τρόπο από τον τυπικό ακροαματικόφιλο.

Επειδή κιόλας εθίγη πρωτίστως η συμπεριφορά στις επίμαχες τέσσαρες πρώτες οκτάβες (αντί για τη ζώνη...αγνότητος) η ανεπάρκεια οδήγησης ακόμα και σε μέσες στάθμες ως προς την κρίσιμη ρυθμική βάση οποιουδήποτε κομματιού οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ακόμα και σε δηλωμένες τιμές ισχύος που θα έφταναν θεωρητικώς στο χρήστη,΄΄ τα μεταξωτά οπίσθια πνέουν τα λοίσθια΄΄ (ορίστε και η δέουσα εξυπνάδα) :p


Μιλάμε ότι δεν κατάλαβα τίποτα. Μα τίποτα. !!!!!!!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Harmonic Distortion at 95 dB SP (Blue: THD, Red: 2nd harmonic, Green: 3rd harmonic)

View attachment 112561

&



Told you so...:p
Δεν αφήνουμε τον αξιότιμο Ear να μας...ψαρώνει.Είναι γεγονός ότι το υποβαθύφωνό του παρουσιάζει εξαίρετη γραμμικότητα στη στάθμη αναφοράς,πολύ ανώτερη από τα τυπικά μεγάφωνα χαμηλών,ιδίως σε παθητικά setup.

Είναι επιπλέον πολύ χρησιμότερη ένδειξη γραμμικής συμπεριφοράς το φασματογράφημα του χώρου του στη ζώνη των χαμηλών οκτάβων υπό συνθήκες΄΄Ενιαίας Οντότητας΄΄.

Και σημειώνεται κάτι τέτοιο,διότι αφενός μεν οι προδιαγραφείσες στάθμες κορυφής του υποβαθυφώνου του ανταποκρίνονται σε ποσοστά αρμονικής παραμόρφωσης τάξης 1 & 3 %,αφετέρου δε θα όφειλε να μας εξηγήσει πότε και...πώς ήταν η τελευταία φορά που είχε ακροαστεί τις πρώτες οκτάβες σε στάθμες κορυφής...95 dB στη δική του θέση ακρόασης.:p
Μιλάμε ότι δεν κατάλαβα τίποτα. Μα τίποτα. !!!!!!!!
Ως ανταπόκριση αναφοράς,θα σου μηνυθεί κάτι πραγματικά ΄΄δυσνόητο΄΄ : See You Around...sooner or later.;)
 
Last edited:

Μηνύματα
1.294
Reaction score
446
Και σημειώνεται κάτι τέτοιο,διότι αφενός μεν οι προδιαγραφείσες στάθμες κορυφής του υποβαθυφώνου του ανταποκρίνονται σε ποσοστά αρμονικής παραμόρφωσης τάξης 1 & 3 %,αφετέρου δε θα όφειλε να μας εξηγήσει πότε και...πώς ήταν η τελευταία φορά που είχε ακροαστεί τις πρώτες οκτάβες σε στάθμες κορυφής...95 dB στη δική του θέση ακρόασης.:p
Θα θελα να δω μια μετρηση , ας πουμε στα 100+db και αλλη μια στα 110+ db που συνεχεια λετε οτι πρεπει να μπορει να παιξει ενα καλο συστημα.. γιατι εχω την εντυπωση οτι εκει, η παραμορφωση θα ειναι σε δηψηφια νουμερα...

Να ρωτησω και κατι αλλο; Επειδη θελω να μαθω. Μιας κ πιασαμε τα σαμπ... εφοσον το μηκος κυματος πχ των 20hz ειναι καπου στα 17μετρα, πως αυτη η συχνοτητα μπορει να αναπαραχθει διχως πραμορφωση σε ενα δωματιο με σαφως μικροτερες διαστασεις;
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Σωστές και οι ενστάσεις επι των ενστασεων.
Επιβεβαιωνεται για μια ακόμη φορά, ποσο πολυπλοκο είναι το θέμα
της πιστης αναπαραγωγής της μουσικης ως συχνοτικα σύνθετο φαινόμενο.

Πάντως το ερώτημα παραμένει.
Μετράμε αυτό που πραγματικα μετράει για τον ακροατή
η δεν είναι αυτός ο κύριος σκοπός των μετρήσεων?

Με αλλα λογια είναι οντως οι Jadis και οι Audio Research χρεπια?
 

Μηνύματα
5.284
Reaction score
6.433
Θα θελα να δω μια μετρηση , ας πουμε στα 100+db και αλλη μια στα 110+ db που συνεχεια λετε οτι πρεπει να μπορει να παιξει ενα καλο συστημα.. γιατι εχω την εντυπωση οτι εκει, η παραμορφωση θα ειναι σε δηψηφια νουμερα...

Να ρωτησω και κατι αλλο; Επειδη θελω να μαθω. Μιας κ πιασαμε τα σαμπ... εφοσον το μηκος κυματος πχ των 20hz ειναι καπου στα 17μετρα, πως αυτη η συχνοτητα μπορει να αναπαραχθει διχως πραμορφωση σε ενα δωματιο με σαφως μικροτερες διαστασεις;
Στακουστικα γίνεται; :cautious:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Σωστές και οι ενστάσεις επι των ενστασεων.
Επιβεβαιωνεται για μια ακόμη φορά, ποσο πολυπλοκο είναι το θέμα
της πιστης αναπαραγωγής της μουσικης ως συχνοτικα σύνθετο φαινόμενο.

Πάντως το ερώτημα παραμένει.
Μετράμε αυτό που πραγματικα μετράει για τον ακροατή
η δεν είναι αυτός ο κύριος σκοπός των μετρήσεων?

Με αλλα λογια είναι οντως οι Jadis και οι Audio Research χρεπια?
Πουθενά δεν αναφέρθηκα στις εν λόγω συσκευές με περιφρονητικούς χαρακτηρισμούς.
Εξέθεσα μόνο το λόγο για τον οποίο θεωρώ ότι οι πραγματικές οδηγικές τους ικανότητες είναι πολύ κατώτερες του αναμενομένου από τη δομή και τις τιμές ισχύος που δηλώνουν οι κατασκευαστές τους.
Θα θελα να δω μια μετρηση , ας πουμε στα 100+db και αλλη μια στα 110+ db που συνεχεια λετε οτι πρεπει να μπορει να παιξει ενα καλο συστημα.. γιατι εχω την εντυπωση οτι εκει, η παραμορφωση θα ειναι σε δηψηφια νουμερα...

Να ρωτησω και κατι αλλο; Επειδη θελω να μαθω. Μιας κ πιασαμε τα σαμπ... εφοσον το μηκος κυματος πχ των 20hz ειναι καπου στα 17μετρα, πως αυτη η συχνοτητα μπορει να αναπαραχθει διχως πραμορφωση σε ενα δωματιο με σαφως μικροτερες διαστασεις;
Για τα εκλεκτά ενεργά και δη τα ικανά προς επίτευξη υψηλής στάθμης ισχύουν τέτοιες προδιαγραφές.Στα δε παθητικά...αυτό θα έλειπε,ελέω στοχαστικών- δηλαδή απρόβλεπτων - μεταβλητών που θα υπεισέρχονται από τη σύνθεση και την ηλεκτρική συμβατότητα στο σύνολο ενισχυτή-αγωγού σύνδεσης-ηχείου.

Επειδή ο ήχος είναι κύμα.Κι εντός του μικρού χώρου όχι μόνο θα διαδίδεται το κύμα που θα είχε ιδιαίτερα μεγάλο μήκος ως προς τις διαστάσεις του πρώτου,αλλά θα γίνεται αυτό και υπό συνθήκες ανώτερης...γραμμικότητας,αφού δεν θα υποστηριζόταν από εγγενείς ρυθμούς συντονισμού. του χώρου.
https://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-11#post-1657372
Στακουστικα γίνεται; :cautious:
Πας φιρί-φιρί να σε...συμπαθήσω.:)
 
Last edited:

Μηνύματα
5.284
Reaction score
6.433
Σωστές και οι ενστάσεις επι των ενστασεων.
Επιβεβαιωνεται για μια ακόμη φορά, ποσο πολυπλοκο είναι το θέμα
της πιστης αναπαραγωγής της μουσικης ως συχνοτικα σύνθετο φαινόμενο.

Πάντως το ερώτημα παραμένει.
Μετράμε αυτό που πραγματικα μετράει για τον ακροατή
η δεν είναι αυτός ο κύριος σκοπός των μετρήσεων?

Με αλλα λογια είναι οντως οι Jadis και οι Audio Research χρεπια?
Δεν ξέρω εάν πρέπει να ανακάτεψω την τράπουλα αλλά υπό προϋποθέσεις οι λάμπες μπορεί και να παίξουν καλύτερα, ακόμη και να γράψουν καλύτερα από άλλης σχεδιασης ενισχυτικό.
Μπας και δε με συμπαθισει τελικά ο Μπούτιας...:D:p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.724
Reaction score
28.083
Πρόσφατα ο D' Agostino έδωσε μία ολιγόλεπτη συνέντευξη και αναπτύσει πολύ σύντομα και κατανοητά τι κατάλαβε ο ίδιος από τη μακρά του πορεία στο σχεδιασμό κυκλωμάτων και στις απόλυτες μετρήσεις.
Έχει κάποιο ενδιαφέρον νομίζω. Στο you tube υπάρχει και την έδωσε σε κάποιν steve guteberg ή κάπως έτσι.
Αυτό είναι σαν το Hollywood με τα Oscars. Η βιομηχανία δίνει βραβεία ..... στον εαυτό της.
Ο παλιός High End salesman και πλέον reviewer Steve δεν πιστεύει στις μετρήσεις αλλά μόνο στο τη ακούει, και το έχει πει και στη νέα του ασχολία το Youtubοκάναλο του που κάποιος του σφύριξε ότι ο αλγόριθμος του YouTube θέλει καθημερινό active content για να σε ανεβάσει, και είναι αλήθεια, και γράφει βιντεάκια με ότι μ@λ@κία του κατέβει στο κεφάλι.
Εδώ στα 80 του έγινε YouTuber ο Fremer τη λέμε τώρα.
Του έγραψα του Steve σε σχόλιο ότι ως "δημοσιογράφος" οφείλει να παίρνει συνεντεύξεις και από άλλους μηχανικούς ήχου, ανεβάζοντας του τη συνέντευξη του Daniel Weiss που υπάρχει και εδώ στο AVSite, και όχι μόνο ότι τον συμφέρει, και βέβαια δεν απάντησε ποτέ.
Το καλό με αυτόν είναι ότι δεν σβήνει αναρτήσεις ούτε μπλοκάρει.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δεν ξέρω εάν πρέπει να ανακάτεψω την τράπουλα αλλά υπό προϋποθέσεις οι λάμπες μπορεί και να παίξουν καλύτερα, ακόμη και να γράψουν καλύτερα από άλλης σχεδιασης ενισχυτικό.
Μπας και δε με συμπαθισει τελικά ο Μπούτιας...:D:p
Υπό ειδικές συνθήκες και setup με ειδικά παθητικά ηχεία και στη ζώνη της αγνότητος ως προς την αντίληψη ενός ακροαματικόφιλου μπορεί,όμως η κατώτερη ικανότητα οδήγησης κατά τις πρώτες οκτάβες (ζώνη ισχύος) θα θέτει το αναπόφευκτο στην εκάστοτε περίπτωση σταθμικό όριο.
 

Μηνύματα
131
Reaction score
165
Μην εστιάζεις στον δημοσιογράφο,δεν έχει νόημα.
[DOUBLEPOST=1544511109][/DOUBLEPOST]Και κάτι ακόμα. Ο Bhutia εξήγησε έναν βασικό συμβιβασμό που κάνεις σε λαμπάτη επιλογή. Εγώ μπορώ και ζω όμορφα και με περισσότερους συμβιβασμούς. Είναι επιλογή.
Τα γεράματα θέλουν βιβεχρώμ.
 

Μηνύματα
5.284
Reaction score
6.433
Ποιος να διαφωνισει μαζί σου; (στο Μπούτια αναφέρομαι..) :rolleyes:
Οι προϋποθέσεις είναι φυσικά χώροι με πολύ μεγάλο χρόνο αντηχησης παντού, δόξα το θεό υπάρχουν, οι περισσότεροι αφροντιστοι, με φιλικες διαθέσεις στα στάσιμα...
Συνδιασμος λοιπον με εύκολης εμπέδησης ηχειο, που να αδυνατεί να αναπαράξει τις χαμηλότερες οκταβες που μόνο κακό θα κάνει.,το σχετικό φούσκωμα του μιντμπας εδώ ευνοεί. .. συν το ρολ οφ ψηλά.. . ως αντιστάθμιση των επίσης υψηλών ρυθμών απόσβεσης... συν πρόγραμμα που δεν προϋποθέτει μεγάλες δυναμικές απαιτήσεις και αναπαραγωγή των πρώτων οκταβων, που άλλωστε μια τέτοια είναι απαγορευτική σε τέτοιους χώρους...
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.436
Reaction score
125.823
Θα θελα να δω μια μετρηση , ας πουμε στα 100+db και αλλη μια στα 110+ db που συνεχεια λετε οτι πρεπει να μπορει να παιξει ενα καλο συστημα.. γιατι εχω την εντυπωση οτι εκει, η παραμορφωση θα ειναι σε δηψηφια νουμερα...
Εν αρχή είπες ότι τα ηχεία παραμορφώνουν περισσότερο από το 1-3% των λαμπάτων.
Τα ηχεία.:D

Δε σου ανέβασα μετρήσεις παραμόρφωσης ηχείων, αυτές είναι άπειρες που αποδεικνύουν το λάθος σου.8-)

Σου απέδειξα το λάθος σου ακόμα και σε σαμπ, με χαμηλότερη παραμόρφωση από αυτή που βγάζουν οι λαμπάτοι.8-)

Σαμπ. Που έχει την υψηλότερη παραμόρφωση από όλα τα ηχεία, κι όμως. Στο απέδειξα περίτρανα με επίσημες μετρήσεις στο 1%.:o

Τώρα, αντί να παραδεχτείς το λάθος σου, το γυρνάμε στις στάθμες; Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω το γυρίζω;:p

Ωραία.:D

Βγάλε συ με οποιαδήποτε λάμπα και οποιοδήποτε παθητικό ηχείο στους χώρους που ακούς εσύ μουσική: 1) τα επίπεδα παραμόρφωσης των 2 πρώτων οκτάβων του 870 και 2) τις στάθμες που βγάζει το 870, και ξαναμιλάω μετά για λάμπες.
:fuckyou:

Μέχρι τότε, δε θέλω να ζητάς εσύ κάτι να σου αποδείξω εγώ, ούτε για στάθμες, ούτε τίποτα. Έχω αποδείξει περίτρανα τους ισχυρισμούς μου. Και περαν αυτού, για μένα οι λάμπες στους ενισχυτές, ασχέτως αν είχα, είναι ένα ανέκδοτο. :lol:

Δηλαδή σε μάπα πίστα δε βάζουμε αγωνιστικό θα βγει εκτος:banned:
Όχι ρε, δεν είναι έτσι. Σα κάνα αυτοκίνητο που βλέπω μπροστά μου στο δρόμο με χαλασμένες αναρτήσεις, που μετά μια μικρή οδική ανωμαλία, αυτό συνεχίζει να ανεβοκατεβαίνει σα λούνα πάρκ για ώρα, ενώ το δικό μου όχημα περνάει χωρίς τραμπάλα, έτσι είναι οι λάμπες, απλώς χαλαζμένες, σα τα χαλαζμένα αμορτισέρ. Δε γίνεται να παίξουν σωστά. Χαλασμένο και παραμορφωμένο ..damping. :p
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...για μένα οι λάμπες στους ενισχυτές, ασχέτως αν είχα, είναι ένα ανέκδοτο. :lol:
:p
Ούτε καν...κρύο.:lolsign:
Δηλαδή σε μάπα πίστα δε βάζουμε αγωνιστικό θα βγει εκτος:banned:
Η διχογνωμία έγκειται στο ότι αναλόγως νοοτροπίας,άλλοι χρήστες θα παραλληλίζουν τους λυχνιακούς ενισχυτές με την πίστα και άλλοι με τα...αγωνιστικά (Paris ακούς;;; :tongue: )
Οπότε η...μουσική και η παραγωγή πρέπει να φταίνε που δεν θα παίζουνε ικανοποιητικά.:sneaky:
(Όπως θα λέγανε...οι ανωμαλίες του δρόμου είναι που ευθύνονται αντί της...ανάρτησης)
 


Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.326
Aς εξετάσουμε και την εξής περίπτωση. Αυτή στην οποία η Λόλα ξεψάρωσε :gotcha: και πήρε ενεργά. Ας πούμε για παράδειγμα τα s5v για να έχει και λίγο χαμηλό.....:whistling: Της έμεινε όμως από το προηγούμενο setup ένας λαμπάτος super duper pro (κανας audio research π.χ.) και θέλει να τον χρησιμοποιήσει για να βάλει λίγο πουτανίλ@ στη φάση. Τι λέμε σ' αυτήν την περίπτωση; Ότι η Λόλα είναι cool ή κώλος; :roflmao:
 



Μηνύματα
12.864
Reaction score
10.078
Εγώ προσωπικά, όχι. Έχω διαβάσει όμως ότι στις χαμηλές συχνότητες παραμορφώσεις ακόμα και πάνω από 10% δεν γίνονται αντιληπτές.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.652
Μηνύματα
2.870.366
Members
37.933
Νεότερο μέλος
daemon76
Top