Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.129
Καλε τι με περασες για Ασχιετο οταν εγω αρχισα να ασχολουμε με τα ΣΤΕΡΕΑ εσυ πηγαινες στο
Νηπιαγωγειο η στον βρεφονηπιακο Σταθμο
Ισχύει....όντως ήμουνα στο νηπιαγωγείο.....
Τώρα αν έκανες πρόοδο από τότε που γυρνούσες την κασσέτα με το στυλό μέχρι τώρα.... αυτό είναι άλλο θέμα !!!! :p
 

Μηνύματα
12.374
Reaction score
14.583
Ισχύει....όντως ήμουνα στο νηπιαγωγείο.....
Τώρα αν έκανες πρόοδο από τότε που γυρνούσες την κασσέτα με το στυλό μέχρι τώρα.... αυτό είναι άλλο θέμα !!!! :p
Κάτσε να γυρίσει απο τον φούρνο και θα σου πω εγώ. 😃

@Bhutia άσε τις λάμπες και δες τι κάθισα και έγραψα στο Tar για πάρτη σου. Τα άκουσα βέβαια ήδη. Αλλά έγω το χρέος μου το έκανα.
 



Μηνύματα
12.374
Reaction score
14.583
Τον @JOHN MARKOU εγώ τον συγκρατώ και δεν του έχει βάλει φόκο ακόμη!
Άμα τον αμολήσω θα τρέχει να κρυφτεί! :p
Τον Μάρκου ο Κος Χρήστος τον έχει για πρόγευμα. Με την οδοντογλυφίδα τον καθαρίζει απο τα δόντια του. (μην πεις μασέλα θα σε δαγκώσω χα χα)
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Διαβαζω και αλλου υποκειμενικες αποψεις
σε ποικιλα θεματα
αλλα αυτο το εξαισιο μιγμα τεχνολογιας αιχμης
ψυχαναλυσης και φιλοσοφιας
δεν μπορω να το βρω πουθενα!!
 

Μηνύματα
12.374
Reaction score
14.583
Διαβαζω και αλλου υποκειμενικες αποψεις
σε ποικιλα θεματα
αλλα αυτο το εξαισιο μιγμα τεχνολογιας αιχμης
ψυχαναλυσης και φιλοσοφιας
δεν μπορω να το βρω πουθενα!!
Να σου κάνω και μια πρόβλεψη. Και δεν θα το ξαναδείς, εδώ τουλάχιστον στο avsite. Όσο πρόλαβες, πρόλαβες. 😃
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...Μπουτια ο θκος μας Γκουρου και Ποιητης αν και εχει καιρο να γραψει Ποιημα:hi:
Το μόνο που μπορεί κάποιος να ξέρει είναι ο καιρός που έχω να δημοσιεύσω, όχι να γράψω...



Κοιτώ μια χώρα στα νησιά της να χαίρεται
την ίδια ώρα που στα δάση της καίγεται
καταστροφές ταγοί και υπομνήματα
απώλειες μόνα τους μετρώνται πια τα θύματα

Μα και στους δρόμους ολόκληρη σα βγαίνει
τον εαυτό της πρόσκαιρα δεν υπομένει
Δικαίου και ήθους αρώματα θυμόμαστε
με αναρτήσεων εκτονώσεις να χαιρόμαστε

Τροχιά στο σύμπαν καινούρια να χάραζα
σοφούς με άλλους στα τρένα θα εξανάγκαζα
Κάτι αν μπορούσα στο νου τους να έβαζα
ν'αγωνιούσαν για δικούς τους αντί να ρέμβαζαν

Βαρυποινίτες τις τσίλιες τους φυλάγαμε
καθώς μας έπειθαν πως όλοι μαζί τα φάγαμε
μέχρι και πλάτη στο θάνατο θα ζητούσαν
οι Μωυσήδες ως Φαραώ αν κυβερνούσαν

Με τόση οργή που στις ψυχές μας όλο μένει
ποιανού ζημία μπορεί να παραβγαίνει
από χαλί κάτω αν σπρώξουμε θα υπάρχει
ώσπου να τιναχθεί από Χάρου αλυτάρχη

Αχ να μπορούσα τον κόσμο να χάλαγα
δεν πάει να έβγαινε σκατένια η θάλασσα
τόσα σιχάματα εκεί θα φουντάριζα
αντί γαλήνη στην ψυχή μου να χάριζα

...
This theme attracts all the wrong people.
...
Όποιους ξέρουμε κι εμπιστευόμαστε... :sneaky:
 

Μηνύματα
12.374
Reaction score
14.583
Το μόνο που μπορεί κάποιος να ξέρει είναι ο καιρός που έχω να δημοσιεύσω, όχι να γράψω...



Κοιτώ μια χώρα στα νησιά της να χαίρεται
την ίδια ώρα που στα δάση της καίγεται
καταστροφές ταγοί και υπομνήματα
απώλειες μόνα τους μετρώνται πια τα θύματα

Μα και στους δρόμους ολόκληρη σα βγαίνει
τον εαυτό της πρόσκαιρα δεν υπομένει
Δικαίου και ήθους αρώματα θυμόμαστε
με αναρτήσεων εκτονώσεις να χαιρόμαστε

Τροχιά στο σύμπαν καινούρια να χάραζα
σοφούς με άλλους στα τρένα θα εξανάγκαζα
Κάτι αν μπορούσα στο νου τους να έβαζα
ν'αγωνιούσαν για δικούς τους αντί να ρέμβαζαν

Βαρυποινίτες τις τσίλιες τους φυλάγαμε
καθώς μας έπειθαν πως όλοι μαζί τα φάγαμε
μέχρι και πλάτη στο θάνατο θα ζητούσαν
οι Μωυσήδες ως Φαραώ αν κυβερνούσαν

Με τόση οργή που στις ψυχές μας όλο μένει
ποιανού ζημία μπορεί να παραβγαίνει
από χαλί κάτω αν σπρώξουμε θα υπάρχει
ώσπου να τιναχθεί από Χάρου αλυτάρχη

Αχ να μπορούσα τον κόσμο να χάλαγα
δεν πάει να έβγαινε σκατένια η θάλασσα
τόσα σιχάματα εκεί θα φουντάριζα
αντί γαλήνη στην ψυχή μου να χάριζα


Όποιους ξέρουμε κι εμπιστευόμαστε... :sneaky:
Δεν ξέρω εγώ ... μετά απο γενική κατακραυγή και απαίτηση δεν ξαναγράφω για λάμπες, ψυχολογίες και φιλοσοφίες. 🙂

Ωραίο ποίημα.

Σιγά μην κάτσεις να δημοσιεύεις στα γεράματα. Εκτός εάν δεν είσαι Ελλάδα.😃

Ο Κος Χρήστος για ψωμί πήγε και ψωμί έγινε. 😍
 
Last edited:



Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.114
Reaction score
18.836
Με ζουλευουνε Δημητρη γιατι εχω καλυτερο σεταπιον και musikverein View attachment 286669
Που να τον βρούνε βρε μαέστρο χώρο σαν το θ'κό σου..
Έχεις ρίξει ιδρώτα εκεί μέσα..
Τους χαλάει το σέικερ και φωνάζουν τον Τζο τον υδραυλικό να το δει.. :tongue:

:lolsign:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.285
Λάμπες λάμπες, με άρεζαν μιαν εποχή οι VTL.

Κι οι quicksilver με άρεζαν, πιο πολύ οι VTL όμως.

2-3 είχα ακούσει, όλοι ωραία έπαιζαν, άθλιοι βέβαια από μέσα, ήταν "χαρτντ γουάιρντ", κάτι καλώδια ότι να'ναι όπου να'ναι, αλλά έπαιζαν ωραία τα ρημαδια.

Αντί για VTL, και μέχρι να πάρω "επώνυμο", έπαιξαν DIY κάποια τεμάχια SET, με 211 και 845.

Αλλά το ηχείο μου (μαγκνεπαν 3-αρι) ήταν βατοφάγο (αν και εξαιρετικά σταθερής αντίστασης και άρα εύκολο φορτίο) και τελικά η σύγκριση με αυτό το ηχείο με τους EAR 509 mk2 έδωσε απίστευτα καλύτερο αποτέλεσμα από οτιδήποτε άλλο είχα ακούσει μέχρι τότε, και τότε τα τρανζίστορ του τότε με πονούσαν τα αυτιά, κάτι κλασέ και ιδίως ΚΤ(ρ)ΕΛ, με πονούσαν το κεφάλι. Και μια άλλη μάρκα έπαιζε πολύ τότε σε τρανζίστορ, ακόμα πιο άθλια, ούτε θέλω να την πω, πονάει ακόμα το κεφάλι μου. 😁🤪😂

Τα Μαρκ Λέβινσον πιθανώς να ήταν εξαιρετικά, αλλά στο σπίτι δε τα έφερα, πολύ ακριβά ήταν τα μεγάλα, δεν άντεχε η τσέπη.

Λάμπες ρε, σα τις λάμπες δεν εχ.

Άιντε που σηκώθκαν τα πόδια να πατήσουν το κεφάλι..
 





Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μια προτεινόμενη λύση για ταπείνωση στη φαινόμενη εμπέδηση της λυχνίας εξόδου είναι η διαμόρφωση σε τοπολογία ακολούθου καθόδου (Cathode Follower) για το συνδεδεμένο ηχείο. Στο παρακάτω ενδεικτικό σχηματικό με τη γνωστή λυχνία 6C33C η τιμή Zo προκύπτει από την εικονιζόμενη σχέση με Rp την εγγενή αντίσταση ανόδου και μ τον γνωστό από προηγούμενες αναρτήσεις συντελεστή ενίσχυσης :
1680280286878.png

Η μονή λυχνία λειτουργεί σε αμιγή τάξη Α με την ωφέλιμη ισχύ να έχει πολύ χαμηλή τιμή. Η συνιστώσα DC ρεύματος από την άνοδο αντί να διοχετευόταν στο ηχείο εκτρέπεται προς τη γη χάρη στο πηνίο που παρεμβάλλεται μεταξύ των δύο παράλληλα συνδεδεμένο προς το φορτίο. Η αλληλεπίδραση με την παρουσία επαγωγικού στοιχείου περιορίζει την έκταση στο κάτω άκρο του φάσματος.

H παραλλαγή κατά White προέβλεπε ως ακόλουθο καθόδου δεύτερη λυχνία σε ρόλο buffer. H φαινόμενη εμπέδηση χαμήλωνε περαιτέρω με βρόχο feedback μεταξύ ανόδου στην πρώτη λυχνία και δεύτερης η οποία κατόπιν επανατροφοδοτούσε με σήμα κάθοδο και πλέγμα στην πρώτη. Χάρη στη λειτουργία της η δεύτερη μπορούσε ν'αποδίδει ρεύμα στο ηχείο κατά τη θετική ημιπερίοδο σήματος και να το αντλεί πίσω κατά την αρνητική ημιπερίοδο αλλά η αποδιδόμενη ισχύς παρέμενε χαμηλή, κατάλληλη περισσότερο για οδήγηση ακουστικών.

Επόμενη τοπολογία αυτή της κοινής καθόδου (Common Cathode) με αυτήν να γειώνεται.Από την εικονιζόμενη σχέση είναι προφανές ότι η αντίσταση εξόδου θα έχει πολύ μεγαλύτερη τιμή από την επιθυμητή. Εννοείται ότι κι εδώ θα έχουμε πηνίο παράλληλα συνδεδεμένο με το φορτίο για εκτροπή του DC ρεύματος προς το τελευταίο.Το κέρδος του κυκλώματος επίσης είναι διαφοροποιημένο με αυτήν την τοπολογία να μένει δημοφιλής στους σύγχρονους οπαδούς των Single ended OTL για οδήγηση... ακουστικών.
1680282387911.png


Οι Fletcher & Cooke δημοσίευσαν το 1951 ένα σχέδιο για balanced push-pull τοπολογία ακολούθου καθόδου με οκτάδα από τις λυχνίες 6AS7G ν'αποδίδουν ισχύ 6,32 Watt σε φορτίο ονομαστικής εμπέδησης 16Ωμ. Η λειτουργία κι εδώ περιοριζόταν σε αμιγή τάξη Α με μικρή απόδοση ισχύος ενώ η φαινόμενη εμπέδηση εξόδου δεν είχε αρκετά χαμηλή τιμή.
1680283216624.png

Με διπλασιασμό και παράλληλη σύνδεση των επιπλέον λυχνιών με τις επιμέρους πρώτες η τιμή για ανοικτό βρόχο πριν την εφαρμογή οποιασδήποτε ανάδρασης κατέρχεται σε Zo = Rp / 2+2μ αλλά είναι τετραπλάσια σε σύγκριση με τη θεωρητική από τετράδα παραλληλισμένων λυχνιών καθότι τα ζεύγη θα είναι εν σειρά συνδεδεμένα μεταξύ των.

Η τοπολογία Single Ended Push Pull προτάθηκε την ίδια χρονιά με την προηγούμενη από τους Peterson & Sinclair και καθιερώθηκε ως πρότυπο OTL κυκλώματος. Είναι ικανή για ανώτερες τιμές ισχύος με λειτουργία σε τάξη AB1 ή ΑΒ2 (ανάλογη της Α2 όπου το πλέγμα οδηγείται σε θετικότερα δυναμικά ως προς την κάθοδο) αλλά προκύπτει θέμα εξισορρόπησης στο κύκλωμα.
1680287644009.png


Το ηχείο εμφανίζεται ως φορτίο συνδεδεμένο στην κάθοδο τη; ανώτερης λυχνίας και την άνοδο της κατώτερης. Αν χρησιμοποιηθεί ως προηγούμενο στάδιο οδήγησης ο τυπικός push-pull αναστροφέας φάσης παρέχων δηλαδή όμοια σήματα με αντίθετη μεταξύ των πολικότητα τότε το ανώτερο τμήμα θα λειτουργεί εν είδει ακολούθου καθόδου με το κατώτερο εν είδει κοινής καθόδου. Προκύπτει έτσι ανισορροπία ως προς τη φαινόμενη εμπέδηση και το κέρδος μεταξύ των επιμέρους τμημάτων στο τελικό στάδιο όπου το συνδεδεμένο ηχείο θα εμφανίζεται σε επίπεδο εισόδου στο ανώτερο μισό ενώ στο κατώτερο σε επίπεδο εξόδου. Η ανισορροπία έχει ως συνέπεια την απαίτηση για εξειδικευμένο κύκλωμα στο στάδιο οδήγησης.

Φτάνουμε έτσι στο 1954 και την περίφημη πaτέντα του Julius Futterman που πρότεινε η συνδεδεμένη αντίσταση από την κάθοδο της λυχνίας έχουσας ρόλο αναστροφέα φάσης να οδεύει πρώτα στο συνδεδεμένο ηχείο και μετά στη γη αντί να κατέληγε απευθείας στη δεύτερη όπως θα γινόταν κανονικά. Αυτή η διαδρομή σήμαινε πως τα αντίθετης πολικότητας σήματα από το στάδιο οδήγησης θα εισάγονταν υπό όμοια συνθήκη μεταξύ πλέγματος και ανόδου και στα δύο τμήματα από το στάδιο εξόδου.
1680289037264.png

Ο Futterman υποστήριζε ότι με αυτήν τη μέθοδο και τα δύο τμήματα λυχνιών θα λειτουργούσαν εν είδει ακολούθου καθόδου . Ο ισχυρισμός δεν ίσχυε στην πραγματικότητα αφού η θετική ανατροφοδότηση από την παροχή του διαχωριστή φάσης στην έξοδο προς το ηχείο εξουδετερωνόταν αμοιβαία με την αρνητική από την πλευρά του ηχείου που θα έδινε υποτίθεται το ισοδύναμο φαινόμενο ακολούθου καθόδου.Η μέθοδος του Futterman έκανε ουσιαστικά το ανώτερο τμήμα να συμπεριφέρεται ως ανάλογο κοινής καθόδου όπως το κατώτερο με συνέπεια η φαινόμενη εμπέδηση στην έξοδο να είναι κατά πολύ ανώτερη από την αντιστοιχούσα σε κανονική λειτουργία ακολούθου.

Η χρήση ανάδρασης εξυπηρετεί κυρίως την εξισορρόπηση στις συνθήκες οδήγησης μεταξύ των τμημάτων.Η τοπολογία προβλέπεται για λειτουργία σε τάξη ΑΒ1 αλλά η προώθηση σε ΑΒ2 για μεγαλύτερη ισχύ τείνει σε αρκετά ανώτερες τιμές παραμορφώσεων λόγω της αναπόφευκτης ατέλειας ανάμεσα στα επιμέρους δικτυώματα από το στάδιο οδήγησης με το ρεύμα που θα διαρρέει το πλέγμα να μην είναι συμμετρικά κατανεμημένο ανάμεσα στα αντίστοιχα τμήματα από το στάδιο εξόδου.

Η παραλλαγή του ΄΄αντίστροφου΄΄ Futterman προβλέπει διασταύρωση για τις οδούς οδήγησης προς τα αντίστοιχα τμήματα στο στάδιο εξόδου με αποτέλεσμα να λειτουργούσαν τώρα αμφότερα ως ζεύγος ακολούθου καθόδου. Η ταπείνωση στη φαινόμενη εμπεδηση εξόδου οδηγεί σε ανώτερη απόδοση ισχύος απαιτεί όμως τελική λυχνία υψηλού κέρδους και διαφοροποιημένες παραμέτρους κατά τη λειτουργία οδήγησης προς το τελικό στάδιο. Με πρόβλεψη για τριοδική λειτουργία προκύπτει φαινόμενη εμπέδηση σε τάξη ενός τρίτου σε σχέση με την κλασσική διάταξη Futterman.
1680291284651.png


(συνεχίζεται...)
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.197
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top