- Μηνύματα
- 2.868
- Reaction score
- 250
Πολύ κουβέντα γίνεται τελευταία για τις εργαστηριακές μετρήσεις. Όλοι έχουν την άποψή τους . Και οι απλοί χομπίστες και οι «προχωρημένοι» και φυσικά οι τεχνικοί που συμμετέχουν στην σχεδίαση και την κατασκευή των audio συσκευών . Οι απόψεις φυσικά ποικίλουν και καλύπτουν ευρύτατο φάσμα. Τελικά οι μετρήσεις μας λένε πολλά ,λίγα ή τίποτε ;
Ας προσεγγίσουμε το θέμα λίγο ανορθόδοξα ! Παίζοντας ! Πάντοτε οι πληροφορίες για ένα κρίκο ενός audio συστήματος έρχονται με μια στερεότυπη ακολουθία. Εξωτερική περιγραφή , εσωτερική περιγραφή (κυκλωματικές τοπολογίες κ.λ.π.) , εργαστηριακές (δηλ. αντικειμενικές ) εκτιμήσεις και τέλος ακουστικές εντυπώσεις (υποκειμενικές εκτιμήσεις ). Αυτή η δομή των reviews σπάνια περιλαμβάνει ένα επαρκή συσχετισμό των υποκειμενικών με τις αντικειμενικές εκτιμήσεις.
Η «φιλολογική» σχολή των reviewers απαξιώνει τα εργαστηριακά ευρήματα και ή δεν τα ενσωματώνει στα reviews ή κάνει μια τυπική αναφορά συνοπτική , ξεκάρφωτη και ξενέρωτη. Η «τεχνοκρατική» σχολή προσεγγίζει τις ακουστικές εκτιμήσεις με διάθεση συνοπτικής τυπικής αγγαρείας. Ενίοτε οι ακουστικές εκτιμήσεις δεν προέρχονται από το αυτί!! Προέρχονται από την ερμηνεία των μετρήσεων. Δηλαδή για παράδειγμα ένας τέτοιος reviewer θα πεί ότι άκουσε σφιχτό και υπερελεγχόμενο μπάσο σε ένα ηχείο. Το πιθανότερο είναι το ηχείο να μην το άκουσε ή να το άκουσε σύντομα και χωρίς καμιά προσοχή. Απλά οι καμπύλες , τα διαγράμματα και η φιλοσοφία σχεδίασης τον οδηγούν στο να εκφέρει την προαναφερθείσα "υποκειμενική" εκτίμηση περί μπάσου του εν λόγω ηχείου.
Ας προσεγγίσουμε το θέμα λίγο ανορθόδοξα ! Παίζοντας ! Πάντοτε οι πληροφορίες για ένα κρίκο ενός audio συστήματος έρχονται με μια στερεότυπη ακολουθία. Εξωτερική περιγραφή , εσωτερική περιγραφή (κυκλωματικές τοπολογίες κ.λ.π.) , εργαστηριακές (δηλ. αντικειμενικές ) εκτιμήσεις και τέλος ακουστικές εντυπώσεις (υποκειμενικές εκτιμήσεις ). Αυτή η δομή των reviews σπάνια περιλαμβάνει ένα επαρκή συσχετισμό των υποκειμενικών με τις αντικειμενικές εκτιμήσεις.
Η «φιλολογική» σχολή των reviewers απαξιώνει τα εργαστηριακά ευρήματα και ή δεν τα ενσωματώνει στα reviews ή κάνει μια τυπική αναφορά συνοπτική , ξεκάρφωτη και ξενέρωτη. Η «τεχνοκρατική» σχολή προσεγγίζει τις ακουστικές εκτιμήσεις με διάθεση συνοπτικής τυπικής αγγαρείας. Ενίοτε οι ακουστικές εκτιμήσεις δεν προέρχονται από το αυτί!! Προέρχονται από την ερμηνεία των μετρήσεων. Δηλαδή για παράδειγμα ένας τέτοιος reviewer θα πεί ότι άκουσε σφιχτό και υπερελεγχόμενο μπάσο σε ένα ηχείο. Το πιθανότερο είναι το ηχείο να μην το άκουσε ή να το άκουσε σύντομα και χωρίς καμιά προσοχή. Απλά οι καμπύλες , τα διαγράμματα και η φιλοσοφία σχεδίασης τον οδηγούν στο να εκφέρει την προαναφερθείσα "υποκειμενική" εκτίμηση περί μπάσου του εν λόγω ηχείου.