- Μηνύματα
- 1.790
- Reaction score
- 2
Εεεεεεετσι έεεεετσι! :mrgreen:Αλλα πιστευω οτι πρεπει να το παμε οσο παει (οπως ειπε ο...ξεχασα) γιατι αγοραζεις κατι που σου λενε οτι παει με 210... Ε να μην το δοκιμασεις? Και αν σε κοροιδεψαν...?
Εεεεεεετσι έεεεετσι! :mrgreen:Αλλα πιστευω οτι πρεπει να το παμε οσο παει (οπως ειπε ο...ξεχασα) γιατι αγοραζεις κατι που σου λενε οτι παει με 210... Ε να μην το δοκιμασεις? Και αν σε κοροιδεψαν...?
Όμορφα εσύ..... :mrgreen:Εεεεεεετσι έεεεετσι! :mrgreen:
Αφού με ξέρεις. Είμαι πολύ προσεκτικός οδηγός!Όμορφα εσύ..... :mrgreen:
Είπαμε...Με σύνεση το γκάζι!
:shock: :shock:Έχουμε και λέμε..............
Πάμε στου κολλητού.........
Με την ALFA ROMEO Α145 του Μιχάλη μέχρι 217 (χτύπησα κόφτη 5ης σε ελαφρά κατηφορικό κομμάτι)
Με την (πρώην)HONDA Africa XRV750 του Μιχάλη 180 αλλά είχε πλάγιο άνεμο και έβγαζε το παλιομηχανάκι έντονη ταλάντωση
Με το ΚAWASAKI ZRX 1200 του Μιχάλη μέχρι 245 ( με βαλίτσα)
Το TUCSON το στρώνει ακόμα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ο Μιχάλης βέβαια ήταν και είναι ΠΑΝΤΑ ενήμερος!!!
Δεν έχει κάνει ακόμα Λιμενάρχης ο Μιχάλης (για να βάλει....απαγορευτικό!! :mrgreen: )Mike εσύ φταις που τον αφήνεις...
Για βάλε απαγορευτικό στο Tuscon!!!
το καλό είναι ότι το αυτοκίνητο τα πιο πολλά χλμ τα έχει κάνει σε ταξίδια......Μην λες πολλά τέτοια, αν θέλεις να το πουλήσεις...χιιχχι
Πες τα χρυσόστομε..............το καλό είναι ότι το αυτοκίνητο τα πιο πολλά χλμ τα έχει κάνει σε ταξίδια......Μην λες πολλά τέτοια, αν θέλεις να το πουλήσεις...χιιχχι
και το ότι το πήγαινα με 200-230 είναι καλό βασικά ...... διότι δεν "πνίγω" το μοτέρ .
Είμαι της σχολής "σκίστο από το 1ο χλμ"....... όχι κατεβάσματα κτλ κτλ ώστε να το καταστρέψω (η πχ 1η κόφτης , 2α κόφτης ΟΧΙ ΟΧΙ) .... αλλά με συγκεκριμένη χειρουργική ακρίβεια αν το αυτοκίνητο το ξεκινήσεις από τα "ψηλά" τότε το μοτέρ θα μάθει στα "ψηλά"..... και θα αποδίδει "ψηλά".....
Έτσι συμπεριφερόμουνα σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα και όλα έβγαιναν άψογα και καλύτερα από "αδερφάκια" τους......
Όπως και εσύ δηλαδή αποφεύγεις;; Αυτά είναι διακαιολογίες για να πατάς γκάζι. Η μεσαία περιοχή των στροφών είναι η καλύτερη και η πιο σωστή οινονομικά. Τόσο σε βενζίνη όσο και σε φθορά υλικών. Ασε που τα γρήγορα τώρα τα πληρωνεις και στη τροχαία..Πες τα χρυσόστομε..............το καλό είναι ότι το αυτοκίνητο τα πιο πολλά χλμ τα έχει κάνει σε ταξίδια......Μην λες πολλά τέτοια, αν θέλεις να το πουλήσεις...χιιχχι
και το ότι το πήγαινα με 200-230 είναι καλό βασικά ...... διότι δεν "πνίγω" το μοτέρ .
Είμαι της σχολής "σκίστο από το 1ο χλμ"....... όχι κατεβάσματα κτλ κτλ ώστε να το καταστρέψω (η πχ 1η κόφτης , 2α κόφτης ΟΧΙ ΟΧΙ) .... αλλά με συγκεκριμένη χειρουργική ακρίβεια αν το αυτοκίνητο το ξεκινήσεις από τα "ψηλά" τότε το μοτέρ θα μάθει στα "ψηλά"..... και θα αποδίδει "ψηλά".....
Έτσι συμπεριφερόμουνα σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα και όλα έβγαιναν άψογα και καλύτερα από "αδερφάκια" τους......
Νομίζει ο κόσμος ότι αν πας γρήγορα θα σου σκορπίσει.......
Αν αποφεύγεις κόφτες σε 1η & 2α, τα σπιναρίσματα και τις καρφωτές αλλαγές ΔΕΝ παθαίνει τίποτα το αυτοκίνητο (& μηχανή)
Ιδιαίτερα η κίνηση στην εθνική με μεγάλες ταχύτητες σε διάρκεια (εντάξει, δεν μιλάω για κανένα 2ωρο με το πόδι στο πάτωμα....) "καθαρίζει" όλο το μοτέρ (ιδιαίτερα θάλαμο καύσης, βαλβίδες, μπουζί αλλά και εξάτμιση & ψεκασμό.........)
Πολύ περισσότερο χαλάει στην πόλη.......(σταμάτα/ξεκίνα-συμπλέκτης/φρένο.....)