- Μηνύματα
- 5.895
- Reaction score
- 12.502
Εσύ πάλι πόσο χρονών είσαι?Όλες οι βεσπες cvt δεν ηταν παντα;
Γεμίσαμε πιτσιρίκια εδώ μέσα....
Εσύ πάλι πόσο χρονών είσαι?Όλες οι βεσπες cvt δεν ηταν παντα;
Χαχαχα. Δε τα έχω προλάβει εγώ αυταΕσύ πάλι πόσο χρονών είσαι?
Γεμίσαμε πιτσιρίκια εδώ μέσα....
Εικοσιπέντε και κάτι χρόνια μόνο και παράλληλα παράγονταν δίχρονες manual απο το '46 μέχρι σχετικά πρόσφατα που καταργήθηκαν λόγω ρύπων. Ο @Kotsidis John χρησιμοποιεί classic Vespa.Όλες οι βεσπες cvt δεν ηταν παντα;
Me too.....Εικοσιπέντε και κάτι χρόνια μόνο και παράλληλα παράγονταν δίχρονες manual απο το '46 μέχρι σχετικά πρόσφατα που καταργήθηκαν λόγω ρύπων. Ο @Kotsidis John χρησιμοποιεί classic Vespa.
Αν είναι 25 χρόνια και κάτι τις πρόλαβα αλλά ήμουν μικρόςΕικοσιπέντε και κάτι χρόνια μόνο και παράλληλα παράγονταν δίχρονες manual απο το '46 μέχρι σχετικά πρόσφατα που καταργήθηκαν λόγω ρύπων. Ο @Kotsidis John χρησιμοποιεί classic Vespa.
Οι στροφές στους δρόμους όμως δεν είναι όλες παρατεταμένες ώστε να μπορείς να γερνεις ελαφρώς, σε νορμάλ χλμ/ω υπάρχουν και κλειστές στροφές, σε αυτή τη περίπτωση πόσες εικονίτσες με χριστούλιδες και παναγίες θα χρειαστώ?Να γέρνεις ελαφρώς.
40χλμ/ω κοκαλωνω με προδευτικότητα και αίσθηση και στο ποδήλατο40 χλμ που πάω εγώ μια χαρά σταματάω...
Ενώ το ποδήλατο, όχι...Ότι λοιπόν γνωρίζω οδηγικα πάνω στα σκούτερ και ειδικά στη vespa δεν λειτουργεί...
Αυτό το πράμα αρνείται πεισματικά να ακολουθήσει τις εντολές μου....και απλά προσπαθεί να με σκοτώσει
βγάλε και λίγο το ποδάρ ρε Μπρέτσο στη στροφή....μην τα περιμένεις όλα από το όχημα40χλμ/ω κοκαλωνω με προδευτικότητα και αίσθηση και στο ποδήλατο
Εδώ μιλάμε για ένα βαρύ όχημα που θα χρειαστείς ίσως να σταματήσεις και με περισσότερα χλμ/ω.
Άστο όμως αυτό, μέσα σε μια στροφή τι κάνεις?
Τι εννοώ, ως οδηγός μεγάλης μοτοσυκλέτας πριν ξεκινήσω να διαγράφω μια στροφή ακολουθώ εντελώς υποσυνείδητα πλέον μια διαδικασία προετοιμασίας του οχήματος για τη στροφή που έρχεται.
Ότι λοιπόν γνωρίζω οδηγικα πάνω στα σκούτερ και ειδικά στη vespa δεν λειτουργεί...
Αυτό το πράμα αρνείται πεισματικά να ακολουθήσει τις εντολές μου....και απλά προσπαθεί να με σκοτώσει
Όσο και να σου φαίνεται περίεργο, το εμπιστεύομαι περισσότερο κάτω από τα πόδια μου σε μια κατηφορική διαδρομή με στροφές.Ενώ το ποδήλατο, όχι...
Κάπως έτσι?βγάλε και λίγο το ποδάρ ρε Μπρέτσο στη στροφή....μην τα περιμένεις όλα από το όχημα
Χρήστο, δεν γίνεται να συγκρίνεις μηχανή μεγάλου κυβισμού με vespa.40χλμ/ω κοκαλωνω με προδευτικότητα και αίσθηση και στο ποδήλατο
Εδώ μιλάμε για ένα βαρύ όχημα που θα χρειαστείς ίσως να σταματήσεις και με περισσότερα χλμ/ω.
Άστο όμως αυτό, μέσα σε μια στροφή τι κάνεις?
Τι εννοώ, ως οδηγός μεγάλης μοτοσυκλέτας πριν ξεκινήσω να διαγράφω μια στροφή ακολουθώ εντελώς υποσυνείδητα πλέον μια διαδικασία προετοιμασίας του οχήματος για τη στροφή που έρχεται.
Ότι λοιπόν γνωρίζω οδηγικα πάνω στα σκούτερ και ειδικά στη vespa δεν λειτουργεί...
Αυτό το πράμα αρνείται πεισματικά να ακολουθήσει τις εντολές μου....και απλά προσπαθεί να με σκοτώσει
και η γόνδολα το ίδιο....ας πάει να πάρει να μας πει πως στρίβειΗ βέσπα είναι για βόλτα χαλαρή, για ρομαντζάδα...
πλυντην και βγαλτην να τη δουμε..Me too.....
P200 1981
Φώτο αύριο....να την πλύνω λίγο!
Αυτά δεν ισχύουν στις modern Vespas. Είναι κανονικά scooters με monocoque μεταλλικό σκελετό, με σύγχρονα φρένα και λάστιχα. Οι περισσότερες σημερινές έχουν ABS και ASR (η δική μου δεν έχει).Μα δε μίλησα για στροφές. Στην ευθεία γέρνεις. Ελαφρώς.
Μίλα ρε Ζιζίκ.
Αυτό το πράμα αρνείται πεισματικά να ακολουθήσει τις εντολές μου....και απλά προσπαθεί να με σκοτώσει