οι ιταλοί AREA ήταν ένα από τα σπουδαιότερα progressive rock σχήματα στην μεγάλη ιστορία του είδους, αφού έχουν γίνει πια γνωστοί (κατά κάποιο τρόπο) κυρίως λόγο του ελληνικής καταγωγής βοκαλίστα Demetrio Stratos, του μεγάλου αυτού καλλιτέχνη που υπήρξε μέλος τους
εκδόθηκε το 1979 από την εκπληκτική Cramps φυσικά, η ηχογράφηση είναι από live του 1976 όπως υποδηλώνει και ο τίτλος. Και (διόλου περίεργο) είναι από την ίδια χρονιά που βγήκε ΤΟ καλύτερο άλμπουμ τους δηλαδή το "Maledetti"
- θεματικός δίσκος , με αρχή μέση και τέλος , άρτια παραγωγή αλλά και εγγραφή . . . στα γνωστά κατά άλλα μίνιμαλ πρότυπα του δημιουργού του . . . μόνο που εδώ έχουμε περισσότερες αρμονίες , εφέ ( τα σύνθια μιμούνται τα αεροπλάνα ) και φωνητικά . . . σαν να μπολιάσαμε Glass με λίγο Nyman . . .
Philip Glass - 1000 Airplanes On The Roof (1989) FULL ALBUM
Το ‘News’ στέκει ως το απόλυτο παράδοξο μέσα στην δισκογραφία του Prince. Όταν πριν από μερικά χρόνια έφυγε από την ζωή ο δημιουργός του με αυτό τον άφατο τρόπο, προσπάθησα να βρω μα την ευκαιρία του θανάτου του κάποιο άρθρο αφιερωμένο σε αυτό τον δίσκο. Πουθενά. Και μία τέτοια στάση δεν εξηγείται ούτε καν από το γεγονός ότι είναι ο δίσκος της απόλυτης εμπορική απουσίας για τον Prince, μόλις 75 χιλιάδες αντίτυπα σε πωλήσεις, νούμερο το οποίο για άλλους είναι εφαλτήριο για ένα νέο συμβόλαιο ή ανανέωση ενός παλαιότερου, αλλά που για ονόματα του βεληνεκούς του θεωρείται αποτυχία. Και το αστείο είναι ότι μήτε η κριτική σέκτα δεν βοήθησε αυτό τον απόλυτα προσωπικό δίσκο να αναδειχθεί στα μάτια του κοινού (και ακριβώς γι αυτό το λόγο έλειψαν και οι αναφορές σε αυτόν μετά τον θάνατό του).
Παρολ’ αυτά, το «News», ηχογραφημένο μέσα σε μία μόλις ημέρα, την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου του 2003, στέκει ακόμα και σήμερα ως ένα θαυμαστό έργο απόλυτα προσωπικής γραφής. Ο δημιουργός του μάζεψε μουσικούς των οποίων το ποιον γνώριζε απόλυτα καλά, μιας και ήταν μέλη έτσι κι αλλιώς της μπάντας που τον συνόδευε, τους έχωσε στο προσωπικό του στούντιο, έδωσε κάποιες βασικές οδηγίες αρμολόγησης των συνθέσεων και μετά η ομάδα αφέθηκε στον αυτοσχεδιασμό. Ναι σωστά διαβάσατε. Ένας δίσκος όπου το funk, η ψυχεδέλεια, το fusion και η jazz συνυπάρχουν σε έναν ελκυστικό συνδυασμό ο οποίος απευθύνεται σε οιονδήποτε θέλει να ακούσει ταβανιασμένους σε επίπεδο τεχνικής αλλά και όρεξης για παίξιμο ανθρώπους που τραβάνε όπου τους οδηγεί η νότα και το χτύπημα των συνεργατών τους. Φωνητικά μην ψάξετε να βρείτε. Οι συνθέσεις, τέσσερις στο σύνολο τους, και μετά ονόματα των τεσσάρων σημείων του ορίζοντα, διαρκούν προσθετικά ακριβώς 56 λεπτά όπου μέσα … χάνει η μάνα το παιδί και ο φιουζονάς τον φάνκστερ.
Το ένατο studio album των Earth μόλις κυκλοφόρησε, σχεδόν 30 χρόνια μετά το ρηξικέλευθο πρώτο τους Extra Capsular Extraction και είναι σίγουρα μέσα στα κορυφαία τους. O Dylan Calrson είναι σταθερή αξία.
Poncho Sanchez το κλασσικό Besame mucho
[DOUBLEPOST=1564964838][/DOUBLEPOST]
Ian Janis - Breaking silence
[DOUBLEPOST=1564964979][/DOUBLEPOST]Beth Hart - Cought in the rain
side a
01. I Cry
02. Strange Days
03. Billy jack
04. Smillin’ Faces
05. Dazed in Vegas (dusty mix)
06. Sometimes
07. Troubled child
side b
01. I Know that
02. Gone
03. You Make It feat Airide
04. Never go home feat Dirty Droppers
05. Reason
06. Tribute to Maggot Brain feat T. Peltekis
Από ένα μεσαιωνικό μοναστήρι στον Ρήνο μέχρι την κραυγή μιας Lingua Ignota . . .
...Επιστρέφοντας στην Hayter και στο έργο της, διαβάζουμε στο ιστορικό της ότι μεγάλωσε σε καθολικό εκκλησιαστικό περιβάλλον, ότι βίωσε ακραίες εμπειρίες στο ίδιο της το πετσί, ούσα θύμα κακοποίησης στα χέρια ενός «noise μουσικού», ενώ ακόμη και μετά την σύλληψη του, υπέστη ένα σωρό ταπεινώσεις από τους δικαστικούς και κατασταλτικούς μηχανισμούς (α, γίνονται αυτά τα… μεσαιωνικά σήμερα; φυλάξτε αυτό το κρατούμενο). Και μοιάζει η Ηayter μέσα από το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο που έχει επιλέξει, Lingua Ignota, γλώσσα άγνωστη δηλαδή, να υπονοεί ότι οι λέξεις δεν αρκούν για να εκφραστεί το τραυματικό, «give me the words» εκλιπαρούν οι Tuxedomoon στο «In a manner of speaking», πάντα όμως θα υπάρχει κάτι το ερμητικά προσωπικό που μένει άρρητο, για να έρθει η μουσική να προστρέξει στην αδυναμία του λόγου («τα όρια της γλώσσας μουσημαίνουν τα όρια του κόσμου μου» κατά τον διάσημο αφορισμό του Βιτγκενστάιν). Και ίσως μία γλώσσα άγνωστη, αμετάφραστη και απόλυτα προσωπική, η οποία να μπορεί να εισέλθει στην αχανή και σχεδόν τρομακτική επικράτεια του απείρου, του άφατου, του ακατάληπτου, του υπερ/μετα/φυσικού...
Πολλές εκατοντάδες χρόνια πριν από μουσικούς που έφτιαξαν τις δικές τους γλώσσες, πριν από τους Sigur Ros, πριν από την γλωσσολαλία των Cocteau Twins και τα λεκτικά πειράματα των ντανταϊστών, υπήρξε μία μοναχή η οποία είχε φτιάξει κι αυτή την δική της άγνωστη γλώσσα, την lingua ignota
00:00 Sequentia - Anima processional
03:00 Sequentia - Ecce quadragesimo tertio
06:17 Gothic Voices & Emma Kirkby - O Euchari
11:51 Ensemble für frühe Musik Augsburg - Ave, generosa, gloriosa et intacta puella
16:38 Anonymous 4 – Sequence: Ο Εcclesia
26:40 Ensemble Belcanto & Dietburg Spohr - Misericordia
28:44 Ensemble Belcanto & Dietburg Spohr - Victoria
29:35 Ensemble Belcanto & Dietburg Spohr - Caritas habundat in omnia
31:40 Sequentia - O tu suavissima Virga
42:44 Ensemble für frühe Musik Augsburg - O virtus sapientiae
45:20 Gothic Voices & Emma Kirkby - Columba aspexit
50:20 David Lynch & Jocelyn Montgomery - Deus enim
53:10 David Lynch & Jocelyn Montgomery - Sapientie
56:10 Richard Souther - Wherever (Unde Quocumque)
59:00 Devendra Banhart - Für Hildegard von Bingen
...απο Massacre, το πρωτο αριστουργηματικο αλμπουμ του 83, μιας και ο Μπιλ Λαζγουελ ανεκαθεν ηταν για μενα ασκηση ψυχραιμιας και ζεν.
Και συνεχιζουμε με πληρη δισκογραφια απο τη παρεα..
Ένα διαμαντάκι που ανακάλυψα στο TIDAL. Πολύ καλός μπορώ να πώ ότι μου άρεσει πιο πολύ και απο τον Jamiroquai τον οποίο λατρεύω.
Στο TIDAL τον έχει και σε Instrumental έκδοση πολύ καλό.