Μεταφορά τηλεφωνικής σύνδεσης από τον OTE στην VIVODI χωρίς έγκριση....


Μηνύματα
371
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Μεταφορά τηλεφωνικής σύνδεσης από τον OTE στην VIVODI χωρίς έγκριση....

Έλαααα... να μαζευόμαστε... 14 Ιανουαρίου κληρώνει )( για τους χειρότερους providers!

http://newinka.wordpress.com/2007/12/07/144/

Nα μου επιτρεψεις να πιστεύω ότι το όλο θέμα θα είναι μια ασυναρτησία... Τα περισσότερα "συμπεράσματα" θα είναι εντελώς αυθαίρετα...
:happy_4:
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
341
Φίλε lykman, έχω μια περιέργεια, σε παρακαλώ μη με παρεξηγήσεις, και δεν είσαι υποχρεωμένος σε καμία περίπτωση να απαντήσεις.

Συνομιλητής μας που εξέφρασε κάποιες απόψεις "υπέρ του ΟΤΕ" έχει δηλώσει εξαρχής ότι είναι υπάλληλός του. Εσύ έχεις κάποια ιδιαίτερη σχέση με κάποιον εναλλακτικό πάροχο, ή είσαι απλά ένας καταναλωτής τόσο ευχαριστημένος από όλους τους παρόχους πλην του ΟΤΕ; Γιατί η στάση σου μου φαίνεται κάπως απόλυτη, την ώρα που γίνεται χαμός από καταγγελίες...
 

Μηνύματα
371
Reaction score
0
Απάντηση: Μεταφορά τηλεφωνικής σύνδεσης από τον OTE στην VIVODI χωρίς έγκριση....

Eίμαι στον γενικότερο χώρο των τηλεπικοινωνιών, αλλά όχι, δεν εχω σχεση με εναλλακτικούς πάροχους... Αφού μάλιστα είσαι και στην συντονιστική ομάδα, εύκολα μπορείς να ρωτήσεις κάποιον διαχειριστή και να σου πει από που πέρνω ΙΡ... :happy_6:
Θα σου εξηγήσω όμως συνοπτικά γιατί έχω αυτήν την άποψη. Σίγουρα όχι γιατί είναι τόσο καλά τα πράγματα στους εναλλακτικούς... Σαφώς και δεν είναι...
Ομως οι καταναλωτές δεν ξέρουν (δεν μπορούν να ξέρουν για όλα, για να είμαι ακριβής), τι φταίει για τα προβλήματα τους. Φυσικά 99% τα ρίχνουν στον πάροχο.
Διαβασα τι θα αφορουν οι μετρήσεις τους:
Ποιός πάροχος έχει τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις στις αιτήσεις νέων συνδέσεων;
Ποιά εταιρεία διαθέτει ανύπαρκτο τεχνικό τμήμα;
Ποιές εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet συγκεντρώνουν τα περισσότερα παράπονα καταναλωτών;
Και εν τέλει, ποιοι δεν σέβονται τον καταναλωτή;
Τους τελευταίους 5-6 μήνες, δίνω πολύ από τον χρόνο μου στο adslgr.
Διαβάζω τα θέματα της HOL (που έχω 2play εδώ και ενάμιση μήνα) & της Vodafone (που χρησιμοποιεί το δίκτυο της HOL με ότι συνεπάγεται αυτό).
Θες να σου πω τον κυρίως όγκο των προβλημάτων?
* Γιατί πιάνω 8Μbit και όχι 24, θα τους κάνω καταγγελία
* Γιατί έκανα 3 μήνες να συνδεθώ ενώ μου είπαν 25 εργάσιμες? Θα τους κάνω καταγγελία (εντωμεταξύ, ο ΟΤΕ μπορεί να μην παρέδιδε βρόχους για ένα μήνα, ή να είχε απορίψει 2 φορές την αίτηση χωρίς αιτιολογία)
* Γιατί έχω συνέχεια αποσυνδέσεις? Είναι υπηρεσία αυτή? Θα τους κάνω καταγγελία (και όταν βάλει χαρακτηριστικά γραμμής, έχει κανά 50άρι dB attenuation, και SNR 5... κοινώς, κακό δίκτυο)
* 2 φορές έχω δηλώσει βλάβη, και δεν κανουν τίποτα. Θα τους κάνω καταγγελία (2 φορές η βλάβη έχει πάει ΟΤΕ και έχει κλείσει, χωρίς κανείς να έχει ασχοληθεί)

Τα μόνα μετρήσιμα (ώστε τελικά να βγει και ποιος δίνει "κακές" υπηρεσίες) νομίζω είναι το εξής:
Πόση ώρα εχει αναμονή στο support: Ναι, εδώ οι περισσότεροι τα πάνε από άσχημα έως... τραγικά.
Επίσης δεν εχουν και όλοι οι εναλλακτικοί τον ίδιο όγκο πελατών... Αρα ποιος έχει τα περισσότερα παράπονα, αυτός που έχει 2000 παράπονα (αλλά εχει 80.000 πελάτες) ή αυτός που έχει 300 παραπονεμένους (σε σύνολο 2000 πελατών)? Το ίδιο είναι να εξυπηρετείς 80.000 με 2.000? (τα νούμερα είναι εντελώς τυχαία).
 

Μηνύματα
371
Reaction score
0
Απάντηση: Μεταφορά τηλεφωνικής σύνδεσης από τον OTE στην VIVODI χωρίς έγκριση....

Η κακή πλευρά των παρόχων, μάλλον δεν μπορεί να μετρηθεί (τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα):
Πόσο γρήγορα και εύκολα αποδεσμεύουν
Πόσες κρυφές χρεώσεις - ορους εχουν που καταπατούν τα δικαιώματα των καταναλωτών
Και άλλα τετοια...

Εdit: Θα ήθελα να ακούσω και την γνώμη σου πάνω σε αυτά που αναφέρω...
 

Μηνύματα
1.219
Reaction score
7
Μου παρουσιάστηκε παρόμοιο πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρία.
2-3 μέρες πριν τα Χριστούγεννα δεχτήκαμε τηλεφώνημα από τη vivodi και επειδή νομίζαμε οτι πρόκειται για μια προσφορά (όπως εκείνοι είπαν) από τον ΟΤΕ συμφωνήσαμε.
Δεν μίλησαν για μεταφορά σε άλλο πάροχο.
Μετά από 10 λεπτά όταν αντιλήφθηκα τι είχε γίνει και διαβάζοντας το συγκεκριμένο θρεντ τους παίρνω τηλέφωνο και ζήτησα με απειλητικό τρόπο να μην μεταφέρουν τη γραμμή μου, δεν με ενδιαφέρει η προσφορά τους, και οτι αν το κάνουν θα κινηθώ νομικά εναντίων τους.
Τελικά πριν από λίγο μου έστειλαν χαρτί οτι η γραμμή μου μεταφέρθηκε και οτι πρέπει αν θέλω να τηλεφωνήσω να βάζω μπροστά από τον αριθμό το 1750.
Μου έστειλαν και μια φόρμα να τη συμπληρώσω και να τους τη στείλω σε περίπτωση που θέλω να γυρίσω πίσω στον ΟΤΕ.

Εν τω μεταξύ από την ίδια στιγμή επειδή υποψιάστηκα οτι αυτοί θα προχωρούσαν στη μεταφορά πήρα τηλ. στον ΟΤΕ τους περιγράφω όλη την ιστορία και τους λέω (μην επιτρέψετε σε κανέναν να μεταφέρει τη γραμμή).
Μου λένε οτι δεν μπορούμε να το απαγορέψουμε.
Καλά τους λέω ξέφραγο αμπέλι είναι;
Τέλος πάντων.
Τώρα πριν από λίγο ζήτησα από τον ΟΤΕ να επαναφέρει τη γραμμή πίσω.
Μου είπαν οτι γίνεται και θα το κάνουν.

Υπάρχει περίπτωση να μου στείλει η vivodi λογαριασμό από τη στιγμή μάλιστα που δεν έχω κάνει ούτε ένα τηλεφωνο και ούτε πρόκειται να κάνω μέχρι να επιστρέψω πίσω στον ΟΤΕ (ελπίζω να γίνει σύντομα)
Υπάρχει περίπτωση να μου χρεώσουν για το internet πχ.;
 

Μηνύματα
1.219
Reaction score
7
Μόλις με πήραν από τον ΟΤΕ και μου είπαν οτι δεν γίνεται να επιστρέψω πίσω στον ΟΤΕ αν δεν το επιτρέψει η vivodi πριν περάσουν 2 μήνες.
Δηλαδή αν θέλουν αυτοί μπορούν με το ζόρι να κρατούν τη γραμμή για 2 μήνες.
Τι γίνεται ρε παιδιά;
Αν στείλω τη δήλωση υπαναχώρησης ποιός μου λέει εμένα οτι δεν θα την πετάξουν στο καλάθι των αχρήστων μόλις την πάρουν;

Δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα, αυτοί στη vivodi τις γραμμές του ΟΤΕ δεν χρησιμοποιούν;
Πως το επιτρέπει ο ΟΤΕ αυτό το πράγμα να τους παίρνουν με το ζόρι τους πελάτες στις δικές τους γραμμές;
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
341
Ίσως μπορείς να τους στείλεις την υπαναχώρηση με εξώδικο... αυτό βέβαια θα σου στοιχίσει κάποια χρήματα, τα οποία στην ουσία είναι (συγγνώμη για την έκφραση) κερατιάτικα, αλλά τουλάχιστον θα έχεις κάτι στα χέρια σου.
 

Μηνύματα
1.219
Reaction score
7
Εγώ λέω να τους πάρω τηλέφωνο για λίγο βρίσιμο (προσπαθώ τώρα αλλά δεν απαντούν)
να τους πω να με αποδεσμεύσουν και να τους προειδοποιήσω να μην στείλουν κανένα λογαριασμό γιατί δεν πρόκειται να τον πληρώσω.

Το ερώτημα είναι αυτό.
Τι μπορούν να μου κάνουν αν δεν πληρώσω;
Θα μου κόψουν το τηλέφωνο; Αυτό θέλω.
Έτσι κι αλλιώς μετά το δίμηνο θα μπορώ να γυρίσω πάλι στον ΟΤΕ.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.780
Μηνύματα
2.875.918
Members
37.950
Νεότερο μέλος
tzino
Top