Μόναχο...κατόπιν εορτής



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
To ηχείο της fink team μόνο σε μένα θυμίζει... φέρετρο;
Σαρκοφάγο,για την ακρίβεια...:D

Καθως δεν γνωριζω να υποθεσω οτι ο μπουτια επισκεφθηκε την εκθεση.
Ο ίδιος πάλι υποθέτω ότι υποθέτεις...ρητορικώς.;)
Μπουτια Θελω αποψη για τα wilson. Δεν είναι ανάγκη να ειναι ειρωνική, αρκει να ειναι τίμια.
Δεν παύει όμως να είναι...προσωπική.Γενικώς δεν βρίσκεται εύκολα ψεγάδι στις εκθεσιακές παραστάσεις των Wilson,με το βαθμό συναισθηματικής εμπλοκής από πλευράς ακροατή να είναι ποικίλος και σε συνάρτηση με την επάρκεια οδήγησης από τα συνοδά,το πρόγραμμα και τη συμπεριφορά του χώρου σε συνδυασμό με το όλο στήσιμο.
Τώρα μπερδεύτηκα... Ακουστικές εντυπώσεις?
Στον αντίθετο πόλο των TAD...Κατορθώνουν με κάποιον τρόπο να ακούγονται αδιάφορα υπό τις εκθεσιακές συνθήκες του MOC.

Verity-Audia Flight...Όλο ίδια και τα ίδια,των μεσουψηλών τα ροκανίδια.


mbl..."Τί πάει να πει..." σηκώθηκε έκπληκτος ο κοντραμπασίστας διακόπτοντας το παίξιμο "...ότι η εκτέλεσή μου έχει περισσότερο γρέζι και κατώτερη λεπτοφυή ροή σε σχέση με το ηχοσύνολο;;;"


Αν κάτι εξιλεώνει στη συνείδηση του γράφοντος συστήματα όπως αυτό των Rockport Lyra υποστηριζόμενων από ηλεκτρονικά της Soulution,είναι η χορταστική απόδοση και η ποικιλία στο αναπαραγόμενο πρόγραμμα της παράστασης.Πόσες φορές όμως μπορεί να μας συναρπάσει η επαφή με το ίδιο έργο,όταν το νόημα της επίσκεψης έγκειται στην τέρψη από το αναπάντεχο και την επαφή με το διαφορετικό;

Kaiser Kawero!-Kondo...΄΄Είναι απορίας άξιον...΄΄ μουρμούριζε ο Σίγιου ΄΄..Αυτό το καβουρο-καβλέρο πωστολέν ηχοσύνολο,στήνεται άραγε ρομποτικά κάθε χρονιά να παίζει υπό την ίδια σύνθεση και στήσιμο τα ίδια γενικώς ανώδυνα κομμάτια;΄΄
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.106
Reaction score
20.588
mbl..."Τί πάει να πει..." σηκώθηκε έκπληκτος ο κοντραμπασίστας έχοντας αφήσει στη μέση το παίξιμο "...ότι η εκτέλεσή μου έχει περισσότερο γρέζι και κατώτερη λεπτοφυή ροή σε σχέση με το ηχοσύνολο;;;"
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ευχαριστοὐμε
Παρακαλούμε...

Avantgarde...Η Luxury έκδοση των Trio με Basshorns συγκεντρωμένα εν είδει...΄΄τιμωρίας΄΄ στη γωνία,Clearaudio Statement και guest star αυτή τη φορά όχι street drummer αλλά...Dj.Να μην ξεχάσουμε κιόλας,οι σφαιρικές χοάνες είναι φινιρισμένες με την απόχρωση "Άμμος της ερήμου Καλαχάρι"...

Living Voice Olympian/Elysian/Basso-Canary Audio-Kuzma...Οι συσσωρευτές ενέργειας για την αυτόνομη ηλεκτροδότηση του συστήματος σήμα κατατεθέν.Στο διπλανό δωμάτιο έπαιξε και το εισαγωγικό πιο συμβατικό μοντέλο OBX,φανερώνοντας εμμέσως την αξία των...μεγαλύτερων.

Ο Μιγιάγκι-Χτος είναι βέβαιος ότι κάποιοι αδημονούν να διαβάσουν σχόλια για τα ανωτέρω συστήματα...Η αποθέωση των χοανικών ιδανικών εκφράζεται ως άκρατος δυναμισμός στο πρώτο και ως άκρατος λυρισμός στο δεύτερο σύνολο.

Αμφότερα είναι ΄΄καυτά΄΄ με τον ιδιαίτερο τρόπο του το καθένα,αλλά κι επαναπαυόμενα στις δάφνες τους,οπότε δεν κρίνεται σκόπιμη η ένταξή τους σε εκθεσιακά best of.Και γιατί να συμβαίνει κάτι τέτοιο;

Επειδή σε αυτό το επίπεδο χαϊενδικής δραστηριοποίησης,ισχύει κάτι ανάλογο με όσους επαγγελματίες δεν είναι κρατικοδίαιτοι : Η ευδοκίμησή τους δεν στηρίζεται στο πόσα άτομα θα επικροτήσουν την απόδοση,αλλά σε όσους θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν αναλόγως γι αυτήν.Με άλλα λόγια,δεν έχει αντίκρυσμα πόσο καλοί σε ό,τι κάνουμε θα έλεγαν οι άλλοι ότι είμαστε,αλλά πόσοι θα έβαζαν και τα χρήματα εκεί που βρίσκεται ο λόγος τους.

Και ηχοσύνολα όπως τα ανωτέρω,αφενός μεν γίνονται ολοένα και λιγότερο συναφή προς τη σύγχρονη ακροαματική πραγματικότητα,αφετέρου δε απαξιούν - επί του παρόντος τουλάχιστον - να παρουσιάσουν κάτι ουσιαστικά καινούριο,αφού βρίσκουν ακόμα πρόθυμο πελατολόγιο για όσα πρεσβεύουν.Σελαβί εντ Σιγιουλέϊτερ...

Ελάτε τώρα αξιότιμοι ιθύνοντες της Wadax...Σερβίρετε τη νέα σας σειρά μετατροπέων/ψηφιακών διαχειριστών Atlantis με άρθρωμα πιστοποιημένο κατά MQA συνοδεία γλομπάτων ενισχυτών Engstrom LARS,ηχείων Avantgarde Trio Luxury με δείγμα από σουβλάκι -εεε συγνώμη δύο μονάδες basshorns ήθελα να πω διευθετημένες κιόλας όπως σας κάπνιζε- και απορροφητικά πάνελ της μοδός,προσδοκώντας να κάνουν κεφάλι οι επισκέπτες...Ά ναι,διέθετε και κάτι καλωδιοπαρελκόμενα της Fono Acustica με ωραία μπακιρένια πόμολα ταιριαστά με τα χρυσίζοντα φινιρίσματα των Atlantis.

Ένα τέτοιο setup περικλείει τόνους θετικής σκέψης,αλλά ουδεμία άλλη βαρύτητα.Κι επειδή τα σουβλάκια - σε παραλληλισμό με τις μπασοκόρνες - έχουν ισχυρότερο γευστικό αντίκτυπο όταν παρατάσσονται περισσότεροι όροφοι επί του καλαμακίου και περισσότερα καλαμάκια στην έκταση του πιάτου,ανάλογοι κανόνες θα ίσχυαν και για τις μπασοκόρνες.

Martin Logan-Anthem-Emm Labs...Επιτέλους,ένα σύστημα που επιφύλασσε ακροαματικές εκπλήξεις.Όχι πάντα ευχάριστες,αλλά αρκεί το αναπάντεχο και ας είναι ό,τι να ναι.:D
 
Last edited:

Μηνύματα
570
Reaction score
1.548
mbl..."Τί πάει να πει..." σηκώθηκε έκπληκτος ο κοντραμπασίστας διακόπτοντας το παίξιμο "...ότι η εκτέλεσή μου έχει περισσότερο γρέζι και κατώτερη λεπτοφυή ροή σε σχέση με το ηχοσύνολο;;;"
Mε όλο το σεβασμό μια μικρή-μικρή διόρθωση αγαπητέ cello είναι το όργανο η ελληνιστί βιολοτσέλο κατά συνέπεια τσελίστας η βιολοτσελίστας ο "παίκτης" του οργάνου.

Η παρουσίαση τα σπάει! Please more!
 



Μηνύματα
1.217
Reaction score
1.750
GULP ! .... ΑΑΑ!
Ο ἀνθρωπος εἰναι παγκὀσμιο φαινὀμενο.
Τἐτοια παρουσἰαση, δεν ἐχει πουθενἀ !
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Mε όλο το σεβασμό μια μικρή-μικρή διόρθωση αγαπητέ cello είναι το όργανο η ελληνιστί βιολοτσέλο κατά συνέπεια τσελίστας η βιολοτσελίστας ο "παίκτης" του οργάνου.

Η παρουσίαση τα σπάει! Please more!
Τρεις καταστάσεις βέβαιες στο παρόν Σύμπαν είναι ο θάνατος,η φορολογία και τα εκ παραδρομής λάθη για όποιον συγκεράζει πολλές ασχολίες εντός ελάχιστου διαθέσιμου χρόνου.
Και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας,καθότι κρίνεται ανόητο να παρεξηγούμαστε με όσους ξέρουμε ότι έχουν δίκιο...:D

Τα B&W 800 D3 έπαιζαν ρόλο front-end στην οικεία πλέον επίδειξη των παρελκομένων από την Audioquest με τον απομονωτή δικτύου Niagara πρωτοστατούντα και τα μονομπλόκ σε τάξη Α της Sugden σε ρόλο...rear-end - αφού μας είχαν αγενώς γυρισμένα τα οπίσθια,προωθώντας έτσι τις Αρχές του...καλωδιοφιδέλιτι.
Η ακροαματική επίδοση είχε σε μεσαίες στάθμες αξιοσημείωτη συνοχή κι εξυψωτικό αντίκτυπο με χαμηλές-μεσαίες οκτάβες εν τάξει και αρμονική συνάφεια προς το μουσικό δρώμενο,όπου διάφοροι διακριτοί τονισμοί στις υψηλές οκτάβες πετύχαιναν να μη γίνονται ενοχλητικοί.
Η υπόσχεση στον Σίγιου κρατήθηκε πάντως,δεν έγινε αναφορά στο ηχοσύνολο με τα Esoteric,αλλά στο σύστημα επίδειξης της...Audioquest.

To δίμετρο μοντέλο της γαλλικής Audionec Diva XL (248000 eu) περιλαμβάνει μια μαγνητοστατική μονάδα μεμβράνης για τη ζώνη 200-20000 Hz,διαθέτουσα στον κινητήρα της μαγνητικό σύστημα νεοδυμίου με ένταση παραγόμενου μαγνητικού πεδίου ανώτερη του 1 Tesla και δίπολη - παρακαλώ - αρχιτεκτονική.Η Αρχή λειτουργίας της έγκειται στον εφελκυσμό παρά στην παλλόμενη αναδίπλωση υπό την επίδραση του μαγνητικού πεδίου και είναι βασισμένη στον πατενταρισμένο τύπο οδηγού Linaeum :


Τη ζώνη 20 - 45 KHz αναλαμβάνει supertweeter ταινίας,ενώ κάτω των 200 Hz λειτουργεί ζεύγος 15ιντσων woofer σε κλειστές υποκαμπίνες,με τις προδιαγραφές να υπόσχονται κάτω όριο απόκρισης συχνότητα 14Hz (+- 3dB) και τιμή ευαισθησίας 96 dB/Watt/m.Κι έδωσαν οι ιθύνοντες σ'ένα τέτοιο ηχείο που είχε όλα τα εχέγγυα για μια αξέχαστη εκθεσιακή εμπειρία να παίξει γλυκανάλατο πρόγραμμα οδηγούμενο από μονομπλόκ Jadis Ja-80 MkII με 90 γλομπάτα βατ κορυφής ανά κανάλι.
Όπως ήταν αναμενόμενο,το ακρόαμα διέθετε περίσσεια σαγήνη,φινέτσα αντάξια της μεμβρανώδους δίπολης σύστασης,μελωδική και αρμονική συνδρομή.Σχηματιζόταν στερεοφωνική σκηνή εκτεταμένη στις διαστάσεις πλάτους και ύψους και λιγότερο εντυπωσιακή στη διάσταση του βάθους.Και παρά όλες τις μικροδυναμικές εξάρσεις που κάνουν εθιστική τη συμμετοχή του ακροατή στο αντιλαμβανόμενο ξετύλιγμά τους,δεν πρόσφερε εκείνον τον γήινο αντίκτυπο που συμπαθεί τόσο πολύ ο γράφων.
΄΄We want MOBY , dicks and not dicksy chicks!΄΄ έλεγε μέσα από το δόντια του ο Σίγιου ΄΄Είναι κρίμα ένα ηχείο που φαίνεται ικανό για κάτι αναπάντεχο,να εμποδίζεται στην απόδοσή του για χάρη του αναμενόμενου...΄΄

"Ίσως πρέπει ν'αναρωτηθούμε ποια είναι η αξία μιας εκθεσιακής παράστασης..." πρόσθεσε σκεπτικός ο Μιγιάγκι-Χτος "...Να απευθύνεται σ'ένα δεδομένο πελατολόγιο με γνώριμους τρόπους και τα ενδιαφερόμενα μέρη να αλληλοσυγχαίρονται στο τέλος,ή να πρόσφερε υλικό για όνειρα προπαντός σε όσους δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν το αντικείμενο των ονείρων;"
Εν τω μεταξύ,από την αίθουσα των FM Acoustics...
"Θα ολοκληρώσει ποτέ αυτός ο ξινός ο...Σιμιουλέϊτορ πως τον λεν να τραγουδήσουμε κι εμείς μια φολκ μπαλάντα μπας και αγαλλιάσει λιγουλάκι η ψυχή του κοινού;"


- (Touraj Moghaddam) : ΄΄Καλά,άμα τελειώσει αυτός και πάψει να βλέπει το τσέλο κοντραμπάσο,εγώ θα γίνω διευθυντής ορχήστρας!Αυτό ήταν εξάλλου το κρυφό μου μεράκι,άσχετα που έπιασα να φτιάχνω βινυλιακά...΄΄

(Συνεχίζεται...)
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Τρεις καταστάσεις βέβαιες στο παρόν Σύμπαν είναι ο θάνατος,η φορολογία και τα εκ παραδρομής λάθη για όποιον συγκεράζει πολλές ασχολίες εντός ελάχιστου διαθέσιμου χρόνου.
Και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας,καθότι κρίνεται ανόητο να παρεξηγούμαστε με όσους ξέρουμε ότι έχουν δίκιο...:D

Τα B&W 800 D3 έπαιζαν ρόλο front-end στην οικεία πλέον επίδειξη των παρελκομένων από την Audioquest με τον απομονωτή δικτύου Niagara πρωτοστατούντα και τα μονομπλόκ σε τάξη Α της Sugden σε ρόλο...rear-end - αφού μας είχαν αγενώς γυρισμένα τα οπίσθια,προωθώντας έτσι τις Αρχές του...καλωδιοφιδέλιτι.
Η ακροαματική επίδοση είχε σε μεσαίες στάθμες αξιοσημείωτη συνοχή κι εξυψωτικό αντίκτυπο με χαμηλές-μεσαίες οκτάβες εν τάξει και αρμονική συνάφεια προς το μουσικό δρώμενο,όπου διάφοροι διακριτοί τονισμοί στις υψηλές οκτάβες πετύχαιναν να μη γίνονται ενοχλητικοί.
Η υπόσχεση στον Σίγιου κρατήθηκε πάντως,δεν έγινε αναφορά στο ηχοσύνολο με τα Esoteric,αλλά στο σύστημα επίδειξης της...Audioquest.

To δίμετρο μοντέλο της γαλλικής Audionec Diva XL (248000 eu) περιλαμβάνει μια εξελιγμένη AMT μονάδα για τη ζώνη 200-20000 Hz,διαθέτουσα στον κινητήρα της μαγνητικό σύστημα νεοδυμίου με ένταση παραγόμενου μαγνητικού πεδίου ανώτερη του 1 Tesla και δίπολη - παρακαλώ - αρχιτεκτονική.Τη ζώνη 20 - 45 KHz αναλαμβάνει supertweeter ταινίας,ενώ κάτω των 200 Hz λειτουργεί ζεύγος 15ιντσων woofer σε κλειστές υποκαμπίνες,με τις προδιαγραφές να υπόσχονται κάτω όριο απόκρισης συχνότητα 14Hz (+- 3dB) και τιμή ευαισθησίας 96 dB/Watt/m.Κι έδωσαν οι ιθύνοντες σ'ένα τέτοιο ηχείο που είχε όλα τα εχέγγυα για μια αξέχαστη εκθεσιακή εμπειρία να παίξει γλυκανάλατο πρόγραμμα οδηγούμενο από μονομπλόκ Jadis Ja-80 MkII με 90 γλομπάτα βατ κορυφής ανά κανάλι.
Όπως ήταν αναμενόμενο,το ακρόαμα διέθετε περίσσεια σαγήνη,φινέτσα αντάξια της μεμβρανώδους δίπολης σύστασης,μελωδική και αρμονική συνδρομή.Σχηματιζόταν στερεοφωνική σκηνή εκτεταμένη στις διαστάσεις πλάτους και ύψους και λιγότερο εντυπωσιακή στη διάσταση του βάθους.Και παρά όλες τις μικροδυναμικές εξάρσεις που κάνουν εθιστική τη συμμετοχή του ακροατή στο αντιλαμβανόμενο ξετύλιγμά τους,δεν πρόσφερε εκείνον τον γήινο αντίκτυπο που συμπαθεί τόσο πολύ ο γράφων.
΄΄We want MOBY , dicks and not dicksy chicks!΄΄ έλεγε μέσα από το δόντια του ο Σίγιου ΄΄Είναι κρίμα ένα ηχείο που φαίνεται ικανό για κάτι αναπάντεχο,να εμποδίζεται στην απόδοσή του για χάρη του αναμενόμενου...΄΄

"Ίσως πρέπει ν'αναρωτηθούμε ποια είναι η αξία μιας εκθεσιακής παράστασης..." πρόσθεσε σκεπτικός ο Μιγιάγκι-Χτος "...Να απευθύνεται σ'ένα δεδομένο πελατολόγιο με γνώριμους τρόπους και τα ενδιαφερόμενα μέρη να αλληλοσυγχαίρονται στο τέλος,ή να πρόσφερε υλικό για όνειρα προπαντός σε όσους δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν το αντικείμενο των ονείρων;"
Εν τω μεταξύ,από την αίθουσα των FM Acoustics...
"Θα ολοκληρώσει ποτέ αυτός ο ξινός ο...Σιμιουλέϊτορ πως τον λεν να τραγουδήσουμε κι εμείς μια φολκ μπαλάντα μπας και αγαλλιάσει λιγουλάκι η ψυχή του κοινού;"


- (Touraj Moghaddam) : ΄΄Καλά,άμα τελειώσει αυτός και πάψει να βλέπει το τσέλο κοντραμπάσο,εγώ θα γίνω διευθυντής ορχήστρας!Αυτό ήταν εξάλλου το κρυφό μου μεράκι,άσχετα που έπιασα να φτιάχνω βινυλιακά...΄΄

(Συνεχίζεται...)
Μιλάμε για παλιοχαραχτήρα .... επικών διαστάσεων! :roflmao: :roflmao: :roflmao:

Go on Carlito give us some pain! :smg:

 


Μηνύματα
557
Reaction score
523
Τρεις καταστάσεις βέβαιες στο παρόν Σύμπαν (περισσοτερες....αλλά τεσπα..)

"Ίσως πρέπει ν'αναρωτηθούμε ποια είναι η αξία μιας εκθεσιακής παράστασης..." πρόσθεσε σκεπτικός ο Μιγιάγκι-Χτος "...Να απευθύνεται σ'ένα δεδομένο πελατολόγιο με γνώριμους τρόπους και τα ενδιαφερόμενα μέρη να αλληλοσυγχαίρονται στο τέλος,ή να πρόσφερε υλικό για όνειρα προπαντός σε όσους δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν το αντικείμενο των ονείρων;"

[/spoiler]
Φυσικά το πρωτο φίλε...εμπορική είναι η εκθεση....
[DOUBLEPOST=1528745519][/DOUBLEPOST]
Εγώ νόμιζα πως ο Τσακ είναι ο μόνος άνθρωπος στον πλανήτη, που γνωρίζει ποιος είναι ο Μπούτια..!
Έχω την αισθηση οτι ουτε ο ιδιος ξερει..
Κατι που εκτιμώ ως σωστο για το επιπεδο του
 

Μηνύματα
27.218
Reaction score
25.191
Εγώ νόμιζα πως ο Τσακ είναι ο μόνος άνθρωπος στον πλανήτη, που γνωρίζει ποιος είναι ο Μπούτια..!

Εσύ τούρτα να παραμείνεις ως έχεις .
Οσο για τον Τσακ , ξέρει αυτός καλύτερα από τον bhoutia.
Ε αγόρι μου? Bhoutia?
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Γιατί, σου είπε κανείς πως θέλω να αλλάξω και να γίνω black forest; View attachment 98713
Εσύ παιδί μου είσαι ο Ρομπέν των Τουρτών,οπότε θα γινόσουν...Nottingham Forest.:p
Εσύ τούρτα να παραμείνεις ως έχεις .
Οσο για τον Τσακ , ξέρει αυτός καλύτερα από τον bhoutia.
Ε αγόρι μου? Bhoutia?
Σημειώνεται εκ μέρους του Μιγιάγκι-Χτου ότι άμα έχεις κάποιον γραμμένο,σκοπός είναι να τον έχεις τουλάχιστον...σωστά γραμμένο.;)
Φυσικά το πρωτο φίλε...εμπορική είναι η εκθεση....
[DOUBLEPOST=1528745519][/DOUBLEPOST]
Έχω την αισθηση οτι ουτε ο ιδιος ξερει..
Κατι που εκτιμώ ως σωστο για το επιπεδο του
Εδώ όμως είναι το ζήτημα...Το πρώτο αποτελεί τον τακτικό στόχο,αλλά το δεύτερο αποτελεί έναν πιο εμπεριστατωμένο...στρατηγικό στόχο.
Καθότι οι Αρχές του χαϊενδισμού προβλέπουν όχι μόνο όσους θα αγοράζουν τα αγαθά,αλλά και όσους θα βρίσκουν λόγους να τους...θαυμάζουν - ή να ζηλεύουν αναλόγως περιστάσεως.:sneaky:

Και ως προς το δεύτερο σκέλος,προτιμώ να...ξεχνάω.:D
Kii : Για να χωνευτεί αυτό το φινίρισμα,θα χρειαστούν πολλά...ποτήρια και όχι μόνο ένα...

- ΄΄ από πού πήρατε το χαρισματικό πουκαμισάκι που κοιτάμε κύριε Bruno;΄΄
- Από τους...Μπαμπα-Kiiτας άσχετε!
Παρά τον κίνδυνο να γίνω κουραστικός :angel: θα τολμήσω μία ακόμα ερώτηση. Καμιά εμπειρία από τα Paradigm Persona είχατε?
Όμως δεν ξεχνώ...τον Λαγκαδιανό.:D

Το Paradigm Persona 9H (35000 $) φέρει διαφράγματα μεσαίων και tweeter από βηρύλλιο συμπληρωμένα με διάτρητους κυματοδηγούς.Τη ζώνη κάτω των 400 Hz στο κανάλι αναλαμβάνει τετράδα διαφραγμάτων οχτώμισυ ιντσών μεγάλης διαδρομής και διπλά πηνία φωνής.Είναι διατεταγμένα ανά ζεύγη σε διαφορική τοπολογία,με τα μέλη του εκάστοτε ζεύγους να πυροβολούν προς αντίθετες μεταξύ τους κατευθύνσεις,εξουδετερώνοντας έτσι αμοιβαία την παρασιτική μετάδοση ενέργειας στην καμπίνα.Τα μέλη καθενός εκ των ζευγών οδηγούνται από αυτόνομο ενισχυτή 700 Watt ελεγχόμενο με DSP έχοντας ενσωματωμένο μεταξύ άλλων το λογισμικό ARCTM της Anthem - συνοδευόμενο από μικρόφωνο παρακαλώ - για προσαρμογή απόκρισης στην ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου στην ομόλογη ζώνη.Η κατασκευή υπόσχεται ωφέλιμη και - πάνω απ'όλα ομαλοποιημένη - απόκριση από ύψος 19Hz (+-2dB).Τα σημεία κρός κείτονται στα 2400 Hz (tweeter-mid),400 Hz (mid-εμπρόσθια woofer) & 200 Hz (εμπρόσθια-οπίσθια woofer).

Το ηχείο είναι παθητικό στο τμήμα της απόκρισης άνω των 400Hz με το άνω όριο να τίθεται σε ύψος 45KHz και 20KHz επί κι εκτός του άξονα αντιστοίχως.Η προδιαγεγραμμένη τιμή ευαισθησίας είναι 96dB/2,83V/m με συνιστώμενη τιμή ισχύος 15-500 Watt.Η καμπίνα είναι δομημένη με συνδυασμό ξυλείας,συνθετικών υλικών και παρεμβαλλόμενες στρώσεις ιξωδοελαστικών ουσιών.Το ολικό βάρος κάθε τεμαχίου ανέρχεται στα 86 κιλά.
http://persona.paradigm.com/persona/
Το ηχοσύνολο με μονομπλόκ Pass Labs χαρακτηριζόταν από εξαιρετική ανάλυση και ισορροπία συνεπικουρούμενα από αληθοφανή ηχητική σκηνή και αναπάντεχα υποβλητικό λυρισμό όποτε τον καλούσε το πρόγραμμα.Οι χαμηλές οκτάβες έστω και χωρίς τη βοήθεια ανεξάρτητων sub,μπορεί να μην ταρακουνούσαν τον ακροατή με σεισμικές δονήσεις,εξακολουθούσαν μολαταύτα να ακούγονται σα να έρχονταν απευθείας από κάποια υποχθόνια θεμέλια.Όλες αυτές οι ιδιότητες έμεναν κιόλας αλώβητες στο συγκεκριμένο πρόγραμμα κατά την άνοδο στις αναπαραγόμενες στάθμες.

"This is not an amplifier of emotions,but a...simplifier" είπε ο Μιγιάγκι κουνώντας συγκαταβατικά την κεφαλή στο ρυθμό της μουσικής.
Αυτό το σύστημα παρά το χαϊενδογραφημένο πρόγραμμα έφτιαχνε ένα ολοκληρωμένο εκθεσιακό πακέτο με δυναμισμό και λυρικότητα,αξίζοντας να παίξει ρόλο αποχαιρετιστήριας νότας.Το μόνο στοιχείο που απέτρεψε την ένταξη σε κάποιο best of ήταν το ίδιο που το αντιστοιχούσε με τη συγγραφή της όλης παρουσίασης:Όσο και να ξεκινούσε με χαλαρές διαθέσεις,η ενασχόληση μαζί του ζητούσε αργά ή γρήγορα να κατατεθεί ένα επίπεδο συνείδησης από τον εμπλεκόμενο,χωρίς προοπτική αποκατάστασής του μετά το πέρας της διαδικασίας.
Ψυχανεμίζομαι "ακουστική κόπωση" ή δεν κατάλαβα καλά?
Όχι κόπωση,αλλά...αυταπάρνηση ως προς τη συνείδηση του ακροατή.
Μιλάμε για παλιοχαραχτήρα .... επικών διαστάσεων! :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Go on Carlito give us some pain! :smg:
Γι αυτό λοιπόν καλέ μας AKARL,ο υποφαινόμενος είναι καταδικασμένος να γίνεται κάθε φορά κάτι διαφορετικό από αυτό που...΄΄αρκεί να μην είναι΄΄.:D

΄΄ Δε μπορείς να πεις...΄΄ μίλησε ο Σίγιου με γλαρωμένα τα μάτια και γερμένη προς τα πίσω την κεφαλή ΄΄...Βρέθηκε μέχρι και κυριλέ εναλλακτική στην απελευθέρωση καλλιέργειας της κάνναβης...Illegalize it!΄΄
Πίσω στην αίθουσα των FM Acoustics...
-(Touraj Moghaddam) : Όλα κι όλα,κρατώ το λόγο μου...Εκτός από Μάγιστρος του Sardam συν μάγος των πλατώ είμαι και μαγώ τους μαγέστρους!
- (κιθαρίστας) Δε μου λες ρε Κουραζ,μήπως την πέφτεις στη γυναίκα μου;;;
- Όχι,είμαι απλώς αφύσικα χαρισματικός...Και μαζί με το λόγο μου κρατάω και κάτι άλλο...Ωχ,μαγώτο!Τώρα την αμόgλησα! Πάω φεύγω...


- "Επιτέλους! Αερίστηκε ο Κουραζ σχόλασε και η παράσταση..."
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.367
Reaction score
125.388
Είναι διατεταγμένα ανά ζεύγη σε διαφορική τοπολογία,με τα μέλη του εκάστοτε ζεύγους να πυροβολούν προς αντίθετες μεταξύ τους κατευθύνσεις,εξουδετερώνοντας έτσι αμοιβαία την παρασιτική μετάδοση ενέργειας στην καμπίνα.Τα μέλη καθενός εκ των ζευγών οδηγούνται από αυτόνομο ενισχυτή 700 Watt ελεγχόμενο με DSP έχοντας ενσωματωμένο μεταξύ άλλων το λογισμικό ARCTM της Anthem - συνοδευόμενο από μικρόφωνο παρακαλώ - για προσαρμογή απόκρισης στην ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου στην ομόλογη ζώνη.Η κατασκευή υπόσχεται ωφέλιμη και - πάνω απ'όλα ομαλοποιημένη - απόκριση από ύψος 19Hz (+-2dB).
Ωραία πράγματα... :)
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.221
Reaction score
27.003
Όμως δεν ξεχνώ...τον Λαγκαδιανό.:D
:):):hi:
[DOUBLEPOST=1528829680][/DOUBLEPOST]
Όσο και να ξεκινούσε με χαλαρές διαθέσεις,η ενασχόληση μαζί του ζητούσε αργά ή γρήγορα να κατατεθεί ένα επίπεδο συνείδησης από τον εμπλεκόμενο,χωρίς προοπτική αποκατάστασής του μετά το πέρας της διαδικασίας.
Ψυχανεμίζομαι "ακουστική κόπωση" ή δεν κατάλαβα καλά?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.587
Μηνύματα
2.866.484
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top