Μόναχο...κατόπιν εορτής

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Πάντως ο Τουλ στο τελευταίο του βιβλίο έχει ένα ολόκληρο κεφάλαιο με δημοσιευμένες εργασίες, μετρήσεις και θεωρητική ανάλυση γιατί είναι ΓΤΠΚ ο ήχος στους κινηματογράφους, και γιατί τον παίρνει (και γέρνει) το X curve.

Νομίζω πως καλό θα ήταν να το διαβάσουν όλοι όσοι θέλουν να κάνουν σοβαρή συζήτηση.
 



Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Έχουμε πράγματα απλούστερα και κάποια άλλα λιγότερο απλά. Τα απλούστερα είναι ότι οι προδιαγραφόμενες τιμές στην αποδιδόμενη ισχύ δεδομένου τελικού αναφέρονται κατά κανόνα σε συνδεδεμένο φορτίο υπό σταθερή ωμική αντίσταση αντί των μιγαδικών εμπεδήσεων που παρουσιάζουν τα κανονικά ηχεία. Τέτοια και μόνο θα ήταν η ιδεώδης συνθήκη για βέλτιστη απόδοση της προδιαγεγραμμένης ισχύος.

Τα λιγότερο απλά αναφέρονται στο γεγονός ότι όποτε η εμπέδηση στο συνδεδεμένο φορτίο παρουσιάζει έντονες διακυμάνσεις είτε προς κατώτερες είτε προς ανώτερες τιμές , τότε η ιδεώδης συνθήκη παύει να υφίσταται με συνέπεια ανάλογες μεταβολές στην τιμή , τις θερμικές απώλειες, τις καταπονήσεις στο ενισχυτικό κύκλωμα, το βαθμό απόσβεσης και κατ'επέκτασιν το προφίλ αρμονικής παραμόρφωσης που με τη σειρά του θα οδηγεί και σε διαφοροποιημένες συνιστώσες... ενδοδιαμόρφωσης μεταξύ των αρμονικών.

Οι προαναφερθείσες θερμικές απώλειες αφορούσαν στο κύκλωμα των μεγαφώνων από δεδομένο ηχείο. Στους παρακάτω συνδέσμους έχουν περιγραφεί αναλυτικά διάφορες επικρατούσες συνθήκες κατά την οδήγηση πραγματικών ηχείων.


Απλώς ήθελα να πω ότι η καθαρή ταξη Α δεν μπορεί να μην λειτουργεί σαν Α ή να "μεταπηδεί".

Εσύ δηλαδή θές να πείς ότι άμα διαβάσω όλα αυτά που μου παραθέτεις θα ανακαλύψω ότι μια καθαρή ταξη Α μπορεί να "μεταπηδά" σε ΑΒ ; (εάν δεν είναι σχεδιασμένη για αυτό) ; Απλώς θα κλιπάρει λόγω του όποιου headroom του ανάλογα με το μουσικό πρόγραμμα (εγγραφή) που καλείται να αναπαράξει και όλα αυτά που λές και άλλα τόσα που πιθανόν δεν λες (λέμε) (ξέρουμε). Έτσι όπως το έγραψες μου άφησε την εντύπωση ότι κάτι τέτοιο "λές' και αφήνεις ανοιχτό σε κάποιον που δεν το έχει σκεφτεί ότι : <<μεταπηδά, ή και εάν δεν μεταπηδά είναι σαν να μεταπηδά λόγω των λόγων που σου αναφέρω ότι έχουν αναφερθεί thva >>. Οπότε κάποιος θα πεί : << εντάξει άρα δεν έχει λογική να πάω σε καθαρή ταξη Α και θα πάω σε μια "τάξη Α" που θα μεταπηδά σε ΑΒ όταν το πρόγραμμα έχει απαιτήσεις ...και άρα θα είναι καλύτερο το αποτέλεσμα.>> Σωστό τεχνικά αλλά στην πράξη υπάρχουν άνθρωποι (και εγώ) που ζούν καθημερινά χρόνια με καθαρή τάξη Α , έχουν κάνει τις συγκρίσεις τους σε ήρεμο και άπλετο χρόνο ... και σε βεβαιώνουν ότι ακουστικά ο ήχος δεν είναι ίδιος. (φυσικά, πάντα με το κατάλληλο ηχείο).

Υ.Γ. Όποιος δεν ξέρει να το επιτύχει, // φοβάται, // έχει πειστεί ότι δεν υπάρχει διαφορά και έαν υπάρχει είναι "καλύτερο" το αποτέλεσμα της μουσαντένιας, // αναγνωρίσει σαν ήχο, // δεν έχει εμπιστοσύνη στην κρίση του και εμπειρία του // και κυρίως (και ολόσωστο αυτό σαν σκέψη - δράση) θέλει μια λύση μπούσουλα και σίγουρη ότι θα λειτουργήσει (εξίσου ικανοποιητικά ή και καλύτερα) .... ο δρόμος σκέψης και δράσης που πρέπει να ακολουθήσει είναι ο δικός σου. Όπως στα πάντα, εάν θελήσει κάποιος να μπλέξει με κάτι πιο "αιρετικό" μπορεί να έχει απολαβές που θα τον εκπλήξουν ή και να τα κάνει όλα μαντάρα και να έχει ξοδέψει και χρήμα άσκοπα. Και μετά να κατηγορεί στα φόρουμ το Α ή το Β ή το Γ ή .....κοκ. :) Για σίγουρες επιλογές είναι αυτά που λές. Τα γνωστά. Δεν υπάρχει αντίλογος σε αυτό. Αλλού είναι το θέμα του όποιου "αντιλογου" (τουλάχιστον του δικού μου). Οι συσχετισμοί και η "μετάφρασή" τους σε καλό ηχητικό αποτέλεσμα. Συσχετισμοί μεταξύ θεωρίας και πράξης στο audio. Εγώ δεν τους έχω βρεί τουλάχιστον σε ικανοποιητικό βαθμό ώστε να μου εξασφαλίζουν το δικό μου επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι άλλοι μπορεί να τους έχουν βρεί. Ευτυχισμένοι χα χα.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Απλώς ήθελα να πω ότι η καθαρή ταξη Α δεν μπορεί να μην λειτουργεί σαν Α ή να "μεταπηδεί".

Εσύ δηλαδή θές να πείς ότι άμα διαβάσω όλα αυτά που μου παραθέτεις θα ανακαλύψω ότι μια καθαρή ταξη Α μπορεί να "μεταπηδά" σε ΑΒ ; (εάν δεν είναι σχεδιασμένη για αυτό) ; Απλώς θα κλιπάρει λόγω του όποιου headroom του ανάλογα με το μουσικό πρόγραμμα (εγγραφή) που καλείται να αναπαράξει και όλα αυτά που λές και άλλα τόσα που πιθανόν δεν λες (λέμε) (ξέρουμε). Έτσι όπως το έγραψες μου άφησε την εντύπωση ότι κάτι τέτοιο "λές' και αφήνεις ανοιχτό σε κάποιον που δεν το έχει σκεφτεί ότι : <<μεταπηδά, ή και εάν δεν μεταπηδά είναι σαν να μεταπηδά λόγω των λόγων που σου αναφέρω ότι έχουν αναφερθεί thva >>. Οπότε κάποιος θα πεί : << εντάξει άρα δεν έχει λογική να πάω σε καθαρή ταξη Α και θα πάω σε μια "τάξη Α" που θα μεταπηδά σε ΑΒ όταν το πρόγραμμα έχει απαιτήσεις ...και άρα θα είναι καλύτερο το αποτέλεσμα.>> Σωστό τεχνικά αλλά στην πράξη υπάρχουν άνθρωποι (και εγώ) που ζούν καθημερινά χρόνια με καθαρή τάξη Α , έχουν κάνει τις συγκρίσεις τους σε ήρεμο και άπλετο χρόνο ... και σε βεβαιώνουν ότι ακουστικά ο ήχος δεν είναι ίδιος. (φυσικά, πάντα με το κατάλληλο ηχείο).

Υ.Γ. Όποιος δεν ξέρει να το επιτύχει, // φοβάται, // έχει πειστεί ότι δεν υπάρχει διαφορά και έαν υπάρχει είναι "καλύτερο" το αποτέλεσμα της μουσαντένιας, // αναγνωρίσει σαν ήχο, // δεν έχει εμπιστοσύνη στην κρίση του και εμπειρία του // και κυρίως (και ολόσωστο αυτό σαν σκέψη - δράση) θέλει μια λύση μπούσουλα και σίγουρη ότι θα λειτουργήσει (εξίσου ικανοποιητικά ή και καλύτερα) .... ο δρόμος σκέψης και δράσης που πρέπει να ακολουθήσει είναι ο δικός σου. Όπως στα πάντα, εάν θελήσει κάποιος να μπλέξει με κάτι πιο "αιρετικό" μπορεί να έχει απολαβές που θα τον εκπλήξουν ή και να τα κάνει όλα μαντάρα και να έχει ξοδέψει και χρήμα άσκοπα. Και μετά να κατηγορεί στα φόρουμ το Α ή το Β ή το Γ ή .....κοκ. :) Για σίγουρες επιλογές είναι αυτά που λές. Τα γνωστά. Δεν υπάρχει αντίλογος σε αυτό. Αλλού είναι το θέμα του όποιου "αντιλογου".
Απάντησα όχι για ν'αποδείξω ότι η τάξη Α δεν θα ήταν αμιγής υπό κάποιες συνθήκες αλλά επεκτείνοντας πάνω στο γιατί ο συνδυασμός ολιγόβατων SET με συσκευές όπως ο Trinnov ή λογισμικά όπως το Dirac περνάει από συμπληγάδες αφού τα προαναφερθέντα στερούν ένεκα της ισοστάθμισης κάποιο μέρος από τη - λιγοστή κατά κανόνα - ωφέλιμη ισχύ. Πρέπει η διευθέτηση του setup να γινόταν κατά τρόπον ώστε να μπορούσε η απόκριση να σταθεί χωρίς εκτεταμένα φίλτρα EQ με τον αντισταθμιστικό περιορισμό στο δυναμικό περιθώριο. Σε τέτοια περίπτωση όμως ο χρήστης εφόσον είχε πετύχει τέτοια ιδεώδη διευθέτηση θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα και χωρίς... Trinnov ή Dirac, οπότε συλλαμβάνεται ένα οξύμωρο στοιχείο...

Εάν κάτι τέτοιο εκλαμβάνεται ως απόπειρα υποστήριξης πιο βατών συνδυασμών με αντίστοιχες τοπολογίες ίσως θα πρέπει να προσθέσω κάποιο κεφάλαιο ειδικά για λυχνιακούς τελικούς στο σχετικό μ'εκείνους νήμα.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Απάντησα όχι για ν'αποδείξω ότι η τάξη Α δεν θα ήταν αμιγής υπό κάποιες συνθήκες αλλά επεκτείνοντας πάνω στο γιατί ο συνδυασμός ολιγόβατων SET με συσκευές όπως ο Trinnov ή λογισμικά όπως το Dirac περνάει από συμπληγάδες αφού τα προαναφερθέντα στερούν ένεκα της ισοστάθμισης κάποιο μέρος από τη - λιγοστή κατά κανόνα - ωφέλιμη ισχύ. Πρέπει η διευθέτηση του setup να γινόταν κατά τρόπον ώστε να μπορούσε η απόκριση να σταθεί χωρίς εκτεταμένα φίλτρα EQ με τον αντισταθμιστικό περιορισμό στο δυναμικό περιθώριο. Σε τέτοια περίπτωση όμως ο χρήστης εφόσον είχε πετύχει τέτοια ιδεώδη διευθέτηση θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα και χωρίς... Trinnov ή Dirac, οπότε συλλαμβάνεις το οξύμωρον...

Εάν κάτι τέτοιο εκλαμβάνεται ως απόπειρα υποστήριξης πιο βατών συνδυασμών με αντίστοιχες τοπολογίες ίσως θα πρέπει να προσθέσω κάποιο κεφάλαιο ειδικά για λυχνιακούς τελικούς στο σχετικό μ'εκείνους νήμα.
Αυτά όλα που απάντησες εννοείται ότι έιναι και είναι σωστά. Αλλά νομιζω ήταν σε προηγούμενο πόστ ; Δεν έχει σημασία.

Απλώς είπα πως το εξέλαβα εγώ. Και πάλι όχι αυτά. Αυτά είναι σωστά και στάνατρντ, δεν μπορεί να διαφωνήσει κανένας. Δεν είναι τυχαίο που κανένας δεν το κάνει. Εάν ήταν να το κάνει δεν θα διάλεγε αυτό τον δρόμο. Οπότε κατλαβαίνεις ότι κάθε "διαφωνία" ή ειρωνία ή ... αφορά κάποιον που δεν ξέρει να το κάνει και ζητάει μια συμβουλή.

Βέβαια έαν μπορεί κάποιος να βρεί λύση (και) σε αυτό να τα συνδυάσει χωρίς ηχητικό penalty .... είσαι εσύ. χα χα. Όχι εντάξει υπάρχουν κάποιοι τρόποι μόνο για τα χαμηλά. Αλλά νομίζω όχι έτσι όπως τα κάνετε με τον γνωστό - πεπατημένη -μπουσουλα τρόπο που ισχύει για ενισχυτές με άπλετη ισχύ και χεντρουμ.


Δεν ξέρω έαν έχει πρακτικό νόημα να ασχοληθείς. Μόνο εγώ θα το διαβάσω (και οι άλλοι αλλά μόνο για να σε πειράζουνε που ασχολείσαι). 😀
 


Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Θυμαμαι το '70 ν'ακουω την ορχηστρα του Ray Conniff
απο πικαπ Dual και ραδιοενισχυτη Pioneer αγορασμενα
απο τους Αμερικανους της βασης στη Βουλα και το Ελληνικο
και να βρισκομαι στον εβδομο ουρανο.
Δεν ειχα ξανακουσει στη ζωη μου καλυτερο ηχο.

Αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις
Technophile και audiophile ειναι ακριβως το ιδιο.
Η καταληξη ...phile δυο πραγματα προσδιοριζει παντα
διαστροφη και διυλιση του κωνωπος.
Σε οσους το λεω μου απαντουν οτι παντα υπαρχει το καλυτερο.

Τωρα θελω να μου αρεσει το youtube
και η δισκοθηκη μου με οποιο τροπο εχω καταφερει ν'ακουγονται.
Αφηνω τις επιδοσεις σε αλλους.
Χρειαζομαι ξεκουραση.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
1685541978781.png

Στην τιμή και αντιτετανικο εμβόλιο :biggrin:

Για το πολυκαναλο μόνον τα ηχεία κόστιζαν 120000 και όλος ο εξοπλισμός 300000.
Σου λέει μην ελπίζετε να γλυτώσετε εάν πεθάνει το δικάναλο, θα σας γδαρουμε πολυκάναλα. :p:D
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.075
Reaction score
18.684
Τα ''αρρωστάκια'' (όλων των κατηγοριών :whistling:) θα δώσουν ένα κοντέινερ ευρώ για να πετύχουν να παίζουν στο σπίτ' το ίδιο ή και λίγο καλύτερα από το σινεμά ή από κάποια studios.
Δυσκολάκι.. αλλά πιθανόν να συμβαίνει.
Σε τι υπάρχει διαφωνία?
Στο αν γίνεται αυτό και με πικάπ ή με σκέτο δικάναλο? :biggrin:
Σιγά τα ωά αφού έτσι κι αλλιώς για το 0.1% του πλανήτη μιλάμε..
Πείνασα, φτάχνω καφέ να ξεχαστώ.. :tongue:


View attachment 293786
Στην τιμή και αντιτετανικο εμβόλιο :biggrin:

Για το πολυκαναλο μόνον τα ηχεία κόστιζαν 120000 και όλος ο εξοπλισμός 300000.
Σου λέει μην ελπίζετε να γλυτώσετε εάν πεθάνει το δικάναλο, θα σας γδαρουμε πολυκάναλα. :p:D
Γιατί περίμενε κανείς η βιομηχανία να το γυρίσει στο πολυκάναλο επειδή απλά ''είναι καλύτερο'' και όχι για αφαίμαξη? :whistling:

Αν κάποιος είχε δει τέτοιο όνειρο.. :idk:
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
...απο τις φωτογραφιες της τελευταιας εκθεσης,συνεχιζω να πιστευω(ισχυριζομαι) οτι δεν αξιζει (και δεν αξιζε) το χομπυ για το οποιο γινεται λογος. 8-)
 


Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Ήταν λίγο δηλώσεις προέδρου του Εδεσσαικού το πόστ μου, ξέρω. 😀

Αλλά τι να κάνω, ο Bhutia φταίει, τα λέει εκεί αμφισήμαντα, σου πετάει και όλο το γνωσιακό τεχνικό προτσές χα χα και άντε μετά εάν δεν ξερεις και τεχνικά τα θέματα να απαντήσεις με συνειρμό. 😀

Άστε με τώρα όλοι σας ... ορκισμένοι εχθροί των λυχνιακών υλοποιήσεων (ευτυχισμένοι στην άγνοια σας). 😀 Είχες εσύ εκεί κάτι μουσαντένα το ΄80 είχε και ο άλλας κάτι Α2, Α3, Α4 (audi) και ξέρετε απο τάξη Α. 😀

Εάν αυτό που άκουσα με τα Περλίσεν είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει ο Τρινόφ (β) πως τον λεν .... βράσε όρυζα. Το χαντάκωσε το ηχείο. 😀 Όχι πλάκα κάνω καλούτσικος ήτανε. Υπαρχουν και κάτι οντιοφίλ πολυ πιο ακριβά που δεν τα καταφέρνουν ούτε τόσο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Βιταμίνες.
Εσυ τι παιρνεις;;
Ο EAR με τόσο ΄΄δράμα΄΄ που παίζει πρέπει να παίρνει...δραμαμίνες. :lolsign:
Τα ''αρρωστάκια'' (όλων των κατηγοριών :whistling:) θα δώσουν ένα κοντέινερ ευρώ για να πετύχουν να παίζουν στο σπίτ' το ίδιο ή και λίγο καλύτερα από το σινεμά ή από κάποια studios.
Δυσκολάκι.. αλλά πιθανόν να συμβαίνει.
Σε τι υπάρχει διαφωνία?
Στο αν γίνεται αυτό και με πικάπ ή με σκέτο δικάναλο? :biggrin:
Σιγά τα ωά αφού έτσι κι αλλιώς για το 0.1% του πλανήτη μιλάμε..
Πείνασα, φτάχνω καφέ να ξεχαστώ.. :tongue:




Γιατί περίμενε κανείς η βιομηχανία να το γυρίσει στο πολυκάναλο επειδή απλά ''είναι καλύτερο'' και όχι για αφαίμαξη? :whistling:

Αν κάποιος είχε δει τέτοιο όνειρο.. :idk:
Η πολυκαναλική σύνθεση ΄΄χαλάει΄΄ την πιάτσα όχι τόσο σε θέματα τιμής όσο στο ότι επιτρέπει μικρότερους βαθμούς ασυδοσίας από πλευράς χρήστη ενώ δίνεται κιόλας μεγάλη βαρύτητα σε προδιαγραφές αντί για ΄΄μαγικές συνταγές΄΄.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Ο EAR με τόσο ΄΄δράμα΄΄ που παίζει πρέπει να παίρνει...δραμαμίνες. :lolsign:

Η πολυκαναλική σύνθεση ΄΄χαλάει΄΄ την πιάτσα όχι τόσο σε θέματα τιμής όσο στο ότι επιτρέπει μικρότερους βαθμούς ασυδοσίας από πλευράς χρήστη ενώ δίνεται κιόλας μεγάλη βαρύτητα σε προδιαγραφές αντί για ΄΄μαγικές συνταγές΄΄.
Ναι καλά, όπως το τι ακουστική περιποίηση χρειάζεται. 😀

Ως δια "μαγείας" δεν χρειάζεται ... μόνο κάτι γυψοσανίδες χα χα και είσαι φίξντ.

Ν.Κ. κκκκκκ. πέεεεες χα χα
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.075
Reaction score
18.684
Η πολυκαναλική σύνθεση ΄΄χαλάει΄΄ την πιάτσα όχι τόσο σε θέματα τιμής όσο στο ότι επιτρέπει μικρότερους βαθμούς ασυδοσίας από πλευράς χρήστη ενώ δίνεται κιόλας μεγάλη βαρύτητα σε προδιαγραφές αντί για ΄΄μαγικές συνταγές΄΄.
Δεν διαφωνώ σε αυτό αλλά θα βρουν τρόπους για αφαίμαξη κι από εκεί.. :whistling:
Τα ''καλά καλώδια'' π.χ. πάντα θα παίζουν μπαλίτσα (και στα πολυκάναλα) γι' αυτούς που είναι σε αυτό το mood και έτσι κι αλλιώς (ο καλός :biggrin:) ο καταναλωτής θα αγοράζει πολλαπλάσια σε αριθμό ηχεία (και καλώδια..:biggrin:)
Είναι win win.. :rolleyes:
 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.202
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top