Μόναχο...κατόπιν εορτής


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.718
Reaction score
126.903
ΥΓ.

Κάτι φθηνά τζενελακια που παίζουν θαυμάσια :D
Πες το σωστά, γιατί το μυαλό των ιθαγενών πάει σε "ζεύγος τζενελάκια", που είναι λάθος.

Το σωστό είναι:

"Έχει 12 φτηνά τζενελακια που παίζουν θαυμάσια"

ή

"Μια δωδεκάδα φτηνά τζενελακια έχει αυτός ο Ισπανός, που παίζουν θαυμάσια".
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.798
Reaction score
38.416
doce oradores
(Este español tiene una docena de altavoces baratos que suenan de maravilla)
 

Μηνύματα
13.069
Reaction score
15.111
Καλά το αποτυχημένο σαν εγγραφή παράδειγμα της Σινέιντ Nothing compares to you ήταν άλα τα λεφτά στην "συνένετευξη" - προώθηση χα χα. Μάλλον το διάλεξε καθώς σαν τόσο χάλια , η διαφορά που θα προέκυπτε να ήταν τεράστια απο την καινουργια μίξη και παραγωγή. :D Καλά έκανε , να το καλυτερέψει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.718
Reaction score
126.903
Καλά το αποτυχημένο σαν εγγραφή παράδειγμα της Σινέιντ Nothing compares to you ήταν άλα τα λεφτά στην "συνένετευξη" - προώθηση χα χα. Μάλλον το διάλεξε καθώς σαν τόσο χάλια , η διαφορά που θα προέκυπτε να ήταν τεράστια απο την καινουργια μίξη και παραγωγή. :D
Τίποτα δε κατάλαβες ιθαγενή.
 

Μηνύματα
13.069
Reaction score
15.111
Τίποτα δε κατάλαβες ιθαγενή.
Ναι μωρέ πως δεν κατάλαβα... σιγα το πράγμα. Σου είπα όταν καταφέρουν (σε λίγα χρόνια) να κράτανε στην ηχογράφηση και στο σπίτι σου 1.5 sec το χαμηλό ... ξαναμιλάμε για "πραγματικότητα".

Θες να ακούσεις και πραγματικότητα σε ένα σπίτι που το κόβεις στο 0.3 sec και δεν το έχει και η εγγραφή. :D Για ιθαγενείς ψάχνουν ; χα χα
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.718
Reaction score
126.903
Ναι μωρέ πως δεν κατάλαβα... σιγα το πράγμα. Σου είπα όταν καταφέρουν (σε λίγα χρόνια) να κράτανε στην ηχογράφηση και στο σπίτι σου 1.5 sec το χαμηλό ... ξαναμιλάμε για "πραγματικότητα".

Θες να ακούσεις και πραγματικότητα σε ένα σπίτι που το κόβεις στο 0.3 sec και δεν το έχει και η εγγραφή. :D Για ιθαγενείς ψάχνουν ; χα χα
Απολύτως τίποτα. Και μη το γυρνάς σε κάτι εντελώς άσχετο.
Ξαναδές τι λέει.
😂...

Αυτο !!.. αυτο ειναι το γνησιο hi end..
Το ορθόδοξο; Αυτό, ναι, που είναι για ιθαγενείς αποκλειστικά.
Που άλλα λες, άλλα καταλαβαίνουν, και μετά σα το Ρίζο το γυρίζουν.. 🤣🤪😁
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.965
Reaction score
55.155
Ναι μωρέ πως δεν κατάλαβα... σιγα το πράγμα. Σου είπα όταν καταφέρουν (σε λίγα χρόνια) να κράτανε στην ηχογράφηση και στο σπίτι σου 1.5 sec το χαμηλό ... ξαναμιλάμε για "πραγματικότητα".

Θες να ακούσεις και πραγματικότητα σε ένα σπίτι που το κόβεις στο 0.3 sec και δεν το έχει και η εγγραφή. :D Για ιθαγενείς ψάχνουν ; χα χα
Άμα η εγγραφή όπως λες ενδεικτικά προβλέπει εξασθένηση ενέργειας από δεδομένη πληροφορία στα 1,5 sec ενώ ο χώρος ακρόασης θα ήταν φροντισμένος ώστε η δική του ανταπόκριση στις χαμηλές να κόβεται ύστερα από 300 msec και ακόμα πιο αναγκαίο ομοιόμορφα σε ολόκληρο το ακουστό φάσμα, τότε το εγκατεστημένο setup στο 1,5 sec αναμένεται να το αποδώσει χωρίς τον χώρο να προσέθετε δικά του τεχνουργήματα και μάλιστα σε αυθαίρετες συχνότητες που θα χαλούσαν οποιαδήποτε έννοια αληθοφάνειας..
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.847
Reaction score
11.143
Άμα η εγγραφή όπως λες ενδεικτικά προβλέπει εξασθένηση ενέργειας από δεδομένη πληροφορία στα 1,5 sec ενώ ο χώρος ακρόασης θα ήταν φροντισμένος ώστε η δική του ανταπόκριση στις χαμηλές να κόβεται ύστερα από 300 msec και ακόμα πιο αναγκαίο ομοιόμορφα σε ολόκληρο το ακουστό φάσμα, τότε το εγκατεστημένο setup στο 1,5 sec αναμένεται να το αποδώσει χωρίς τον χώρο να προσέθετε δικά του τεχνουργήματα και μάλιστα σε αυθαίρετες συχνότητες που θα χαλούσαν οποιαδήποτε έννοια αληθοφάνειας..
Προφανώς, έτσι είναι.

Το ανάποδο δε γίνεται.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.718
Reaction score
126.903
ο χώρος ακρόασης θα ήταν φροντισμένος ώστε η δική του ανταπόκριση στις χαμηλές να κόβεται ύστερα από 300 msec
Να "κόβεται" είναι μεγάλη κουβέντα..
Ας συζητήσουμε καλύτερα την επαρκή απόσβεση των ισχυρών ανακλασεων στις χαμηλές.
Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για αληθή απόσβεση των ισχυρών ανακλασεων στις 2 πρώτες οκτάβες με χρόνους στα 300 ms διότι (όπως λέει και στον παρακάτω σύνδεσμο) οι "μπασοπαγιδες" εκεί κάτω δεν (μπορούν να) έχουν υψηλή ευαισθησία, και είναι τεράστιου όγκου.

Η αντιμετώπιση των (ως συνήθως) πολύ υψηλών χρόνων απόσβεσης (τυπικά >1 sec) στις πρώτες οκτάβες γίνεται εμμέσως, με πολλαπλά σαμπ, όπου προσβλέπουμε σε αλληλο-ακυρώσεις των ισχυρών ανακλασεων, λόγω διαφοράς φάσης μεταξύ των διάσπαρτων (με συγκεκριμένα μοτίβα) στο χώρο σαμπ, ενώ ταυτόχρονα η άμεση ακτινοβολία των σαμπ να είναι συν-φασικη (συν-χρονισμένη στην mlp), ενισχύοντας την συγκριτική στάθμη της άμεσης στην ευρύτερη mlp έναντι της έμμεσης, με ταυτόχρονη εξάλειψη (ή επαρκή αντιμετώπιση) των ακυρώσεων της άμεσης ενός σαμπ από συντονισμένη ισχυρή ανάκλασή του αντίθετης φάσης, τόσο μειώνοντας την ισχύ της ανάκλασης από αντίθετης φάσης ανακλάσεις άλλων πηγών, όσο και ενισχύοντας την ενέργεια της συν-φασικής άμεσης σε κείνη την περιοχή από επιπρόσθετη/ες πηγή/ές με θετικό gain σε όποια πηγή δεν είναι άπατο βαρέλι.

Και πάλι, η επίτευξη τόσο χαμηλών χρόνων απόσβεσης μάλλον θεωρητική είναι κι όχι πραγματική, και στην πράξη ούτε εύκολη υπόθεση δεν είναι, ούτε απλή, γι'αυτό και δε μετράμε RT 60 εκεί κάτω, παρά μόνον σπέκτρο, δηλαδή δεν μετράμε τον πραγματικό χρόνο μείωσης της ισχύος των ανακλασεων, αλλά την "καθαρότητα" της ισχυρούς στάθμης διάχυτης (άμεσης και έμμεσης) ενέργειας εκεί κάτω (συμπεριλαμβανομένων των μετρήσεων των κενών ενέργειας λόγω ακυρώσεων), σε σχέση με την χαμηλής στάθμης ενέργεια των παρατεταμένων χρόνων από ανακλάσεις.

Ο Ρυθμός μείωσης της ισχύος των ανακλασεων, δεν αγγίζεται καν από τα μετρητικά δεδομένα μας.

Εκεί έρχεται πραγματικά να ταράξει τα νερά το waveforming, με πρωτόγνωρα χαμηλούς χρόνους πραγματικής (κι όχι θεωρητικής) απόσβεσης, ενεργής απόσβεσης (από τα σαμπ του απέναντι τοίχου, τα οποία καλούνται "absorbers"), με πραγματικούς χρόνους πλησίον των 100 ms σε ολόκληρο το φάσμα που αφορά τις 2 πρώτες οκτάβες (!!!) και υψηλότερα (3η οκτάβα)!

1715965544682.png



Με αποτέλεσμα πραγματικά τελικά να μην επεμβαίνει διόλου ο χώρος, και να μένει να αναπαραχθεί αποκλειστικά και μόνον η ενσωματωμένη απόσβεση χαμηλών στην ηχογράφηση, όποια κι αν είναι αυτή (μηδενική ή 10+ δευτερολέπτων, αδιάφορο), αναλόγως του χώρου ηχογράφησης, ή της τεχνικής που εφαρμόστηκε στην επεξεργασία.

με την ενέργεια αποσβενύμενη αστραπιαία σα να βρισκόμασταν σε ελεύθερο πεδίο αντί κλειστού χώρου
Ακριβώς. Ελεύθερο πεδίο, χωρίς ουσιαστική συνεισφορά από το χώρο. Σα να μην υπάρχουν τοίχοι.

Αλλά έχει παράπλευρες απαιτήσεις αυτό.

Το αμέσως επόμενο που θα απαιτηθεί για ομαλή αναπαραγωγή, είναι η ομαλή μετάβαση των μετρήσιμων χρόνων απόσβεσης από τις πρώτες 2 οκτάβες στις επόμενες δύο, και κυρίως στην 3η (80-160 Hz), πράγμα που πιο εύκολα μπορεί να διευθετηθεί με γήινες λύσεις (πάνελ ισχυρής πυκνής απορρόφησης), διότι εύκολα βρίσκεις ικανή απορρόφηση στην 3η οκτάβα και μικρού όγκου (σε αντίθεση όπως είπα αρχικά με τις πρώτες δύο οκτάβες).

Δηλαδή η αναγκαιότητα για ηχητική περιποίηση του χώρου, είναι ακόμα μεγαλύτερη (κι όχι το ανάποδο όπως θα έλπιζαν κάποιοι) και μάλιστα με επικέντρωση στην 3η και 4η οκτάβα.

Θα ήταν εντελώς ανάποδο σε σχέση με ότι ξέρουμε ως τώρα το να έχουμε μετρήσιμους χρόνους 100 ms στις 2 πρώτες οκτάβες και 300-450 ms στις επόμενες δύο, πράγμα που θα ακούγονταν σαν επικρατούν μεσοχαμηλο, με έλλειψη κατώτερου χαμηλού. Μασκινγκ τρόπον τινά.

Συνολικά, ο στόχος του μετρήσιμου (θεωρητικού) RT 60 με αυτήν την τεχνική πάει σε ακόμα χαμηλότερους χρόνους σε όλο το φάσμα (προς τα 200 ms) για λόγους ομοιογένειας, όπως προανέφερες.


ΥΓ. Η τελική παράγραφος (Conclusion) στο ανωτέρω λινκ, είναι εξόχως απολαυστική, και συμβαδίζει με τις δικές σου εντυπώσεις στο δωμάτιο trinnov-perlisten.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.069
Reaction score
15.111
Άμα η εγγραφή όπως λες ενδεικτικά προβλέπει εξασθένηση ενέργειας από δεδομένη πληροφορία στα 1,5 sec ενώ ο χώρος ακρόασης θα ήταν φροντισμένος ώστε η δική του ανταπόκριση στις χαμηλές να κόβεται ύστερα από 300 msec και ακόμα πιο αναγκαίο ομοιόμορφα σε ολόκληρο το ακουστό φάσμα, τότε το εγκατεστημένο setup στο 1,5 sec αναμένεται να το αποδώσει χωρίς τον χώρο να προσέθετε δικά του τεχνουργήματα και μάλιστα σε αυθαίρετες συχνότητες που θα χαλούσαν οποιαδήποτε έννοια αληθοφάνειας..
Δεν είπα εγώ τίποτε το αντίθετο. Είπα να είναι στη ηχογράφηση και να έρχεται απο τα πίσω σαράουντ το 1.5 sec ιδίως στα χαμηλά. Εάν αυτό αυτό που λές (κατά τα γνωστά της ακουστικής δωματίου μικρων χώρων) συν αυτό που λέω εγώ συναντηθούν τότε θα αρχίσουμε να μιλάμε για κάτι ιδιαίτερο και σημαντικό που πραγματικά κάπως θα πλησιάζει την πραγματικότητα.

Ακούς τώρα που κάποιοι χα χα λένε τα γυρίζω ... αυτά λέω απο το πρώτο πόστ (μπορεί όχι καλά καθώς είχα και "αντιπαραθέσεις" σε άλλο νήμα χα χα) προπάθησα και να το διορθώσω λιγο -σουλουπώσω σαν γραφή αλλά δεν μου βγήκε.

Το άλλο που λές (είπα) για το 0.3 sec το είπα με την έννοια οτι το θεωρώ τόσο σημαντικό ώστε εγώ ακόμη και αυτό θα το παραβίαζα στς χαμηλές και απο τα σαράουνt για να έχω αυτήν την "αισθηση" πραγματικότητας ή και να ρυθμιζόταν ακόμη και αυτό με κάποιο τρόπο (software). Δηλαδή τι πρόβλημα υπάρχει και να μην είναι ιδιο σε όλες τι συχνότητες σε μια αίθουσα κλασικής ; που ΔΕΝ είναι .... και εκεί μάλιστα δεν πειράζει που κάνει και κανά δυο τρείς βόλτες απο τα αυτιά του κάθε ακροάτη ... πριν εξαφανιστεί ;

Λιγο φαντασία και βαθιά γνώση μια καταστασης είναι αυτό που σου φέρνει την ιδέα την σωστη και την καλή για να ξέρεις τι πρέπει να κυνηγήσεις. Και να ξέρεις κάποια στιγμή θα το πετύχουν σε ένα πακέτο όλα (π.χ. Τρινοβ) . Πρώτα απο όλα κάποιοι ήδη το εφαρμόζουν με τρινοβ σ εσυνδυασμό με άλλα software. Μόνο με τρινόβ όμως (μπορούν να) το κάνουν.

Επίσης έκανα και κάποιες άλλες μικρές και δευτερεύουσες παρατηρήσεις όσον αφορά αυτά που έλεγε ο Στίβεν και που πάλι κανείς δεν κατάλαβε (ούτε και αυτός) γιατί δεν του "καθονται" όταν μιξάρει. Δεν πειράζουμε L R ούτε στην μίξη ούτε στην αναπαραγωγή έτσι ελαφρά την καρδιά. Χαλάνε άλλα πράγματα που και αυτά τα είπα αλλά πάλι δεν κατάλαβε κανένας. Που τα είπα όλα αυτά ε ; Λοιπόν οποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει με δυο μόνο παρατηρήσεις που ακούει. Το πως θα γίνει πράξη, .... δεν είναι δικά μου δουλειά να το βρώ.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.069
Reaction score
15.111
όσον αφορά αυτά που έλεγε ο Στίβεν και που πάλι κανείς δεν κατάλαβε (ούτε και αυτός) γιατί δεν του "καθονται" όταν μιξάρει. Δεν πειράζουμε L R ούτε στην μίξη ούτε στην αναπαραγωγή έτσι ελαφρά την καρδιά. Χαλάνε άλλα πράγματα που και αυτά τα είπα αλλά πάλι δεν κατάλαβε κανένας
Και αυτά μάλιστα αφορούν και την κοντρα μεταξύ στέρεο εγγραφής και σπάσιαλ ... για αυτό και το μπέρδεμα να κατανοηθούν. Πρώτα απο όλα αυτά αφορούν την εγγραφή (και όχι την αναπαραγωγή , απλώς εκεί έχει τον αντίκτυπο) και για αυτό δεν γίνονται κατανοητά. Επίσης είναι εμπειρία (εμπειρικά) , δεν είναι εργασίες.

Δεν συνεχίζω (αλλά και δεν μπορώ και να ήθελα). Είναι τόσα πολλά τα αφηγήματα και οι μύθοι που κυκλοφορουν στο μυαλό του κάθε και μέσου οντιοφίλ ... που οι αντιδράσεις και οι παρερμηνείες θα πάνε συννεφο. Δεν τα εκφράζω και σωστά, οπότε άς τα βράστα.
 
Last edited:


Μηνύματα
13.069
Reaction score
15.111
Ναι μωρέ δεν είμαστε για τέτοια τώρα. Να μπαίνει ο κόσμος να μην σκάει και πολύ (δικάναλοι και πολυκάναλοι) και να μπορεί να αγοράζει απρόσκοπτα και χαρούμενος για την όποια και να είναι "ανώτερη" επιλογή του. Εμένα μην με ακούτε κάνω κακό είμαι απαισιόδοξος, κακορίζικος και γκρινιάρης (εκ φύσεως, δεν φταίω εγώ ο κακομοίρης). :D
 
Last edited:

Μηνύματα
4.007
Reaction score
3.854
Διαπίστωση: Τελικά είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί ένα τραινάκι στις ράγες.
Απορία: Αν -υποθετικά μιλώντας- διαβάζοντας κάποιος ένα θέμα έχει επιφώτιση για κάτι άλλο, γιατί δεν ανοίγει πάραυτα ένα καινούργιο?
Κοινωνική ευπρέπεια λέγεται και όσο εκλείπει, τόσο νεόπτωχοι καταλήγουμε.
 

Μηνύματα
1.885
Reaction score
4.465
Αν -υποθετικά μιλώντας- διαβάζοντας κάποιος ένα θέμα έχει επιφώτιση για κάτι άλλο, γιατί δεν ανοίγει πάραυτα ένα καινούργιο?
Γιατι δεν θα πατησει κανεις;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.965
Reaction score
55.155
...
ΥΓ. Η τελική παράγραφος (Conclusion) στο ανωτέρω λινκ, είναι εξόχως απολαυστική, και συμβαδίζει με τις δικές σου εντυπώσεις στο δωμάτιο trinnov-perlisten.
Να συμπληρωθεί κιόλας ότι αυτές οι εντυπώσεις έμεναν αναλλοίωτες σε οποιαδήποτε θέση ακρόασης απ'όσες είχαν οριστεί εντός του χώρου δοκιμής. Δεν υφίσταται πλέον ουσιαστική διαφορά τουλάχιστον στις πρώτες οκτάβες ανάμεσα σε MLP και κάποια θεωρούμενη ως ΄΄θέση πεθεράς΄΄. Οι δε πεθερόπληκτοι ή παντοφλοκρατούμενοι χομπίστες θα έπρεπε να βρουν άλλους τρόπους να βγάζουν το άχτι τους... :sneaky:
...
BTW

three PMC BB5 XBDs for left, centre and right, four PMC8 subs, nine C1140 full bandwidth surrounds and six C165 overhead height speakers. Power was provided by 48kW of PMC Class D amplification with the front three channels being actively driven.
Ναι μωρέ δεν είμαστε για τέτοια τώρα. Να μπαίνει ο κόσμος να μην σκάει και πολύ (δικάναλοι και πολυκάναλοι) και να μπορεί να αγοράζει απρόσκοπτα και χαρούμενος για την όποια και να είναι "ανώτερη" επιλογή του. Εμένα μην με ακούτε κάνω κακό είμαι απαισιόδοξος, κακορίζικος και γκρινιάρης (εκ φύσεως, δεν φταίω εγώ ο κακομοίρης). :D
Διαπίστωση: Τελικά είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί ένα τραινάκι στις ράγες.
Απορία: Αν -υποθετικά μιλώντας- διαβάζοντας κάποιος ένα θέμα έχει επιφώτιση για κάτι άλλο, γιατί δεν ανοίγει πάραυτα ένα καινούργιο?
Κοινωνική ευπρέπεια λέγεται και όσο εκλείπει, τόσο νεόπτωχοι καταλήγουμε.
Αντί επιλόγου...
"The Raven That Refused To Sing"

Νοέμβριος 1994 κι έχοντας προμηθευτεί το δεύτερο τεύχος του πάλαι ποτέ "Audio" ανακαλύπτω στο συνοδευτικό CD τους Porcupine Tree με το συγκλονιστικό κομμάτι "Stars Die".O Steven Wilson είτε ως ιθύνων νους του συγκροτήματος είτε σόλο ήταν ένας από τους λόγους που η Μουσική με τις ακροάσεις αποκτούσαν ιδιαίτερη σημασία μέσα μου. Σα να μην έφτανε αυτό μεταγενέστερα project του είναι σπουδαία remixes σε album-σταθμούς στη σύγχρονη τέχνη.

Απίθανο να έκρινα υπό ιλαρή διάθεση μορφές με το βεληνεκές του Steven Wilson τον οποίον θεωρώ επιστήμονα στο είδος του. Οι διαλέξεις που έδωσε στο πλαίσιο της έκθεσης μας έδωσαν να καταλάβουμε ότι οι Atmos παραγωγές έχουν γίνει καθεστώς που οδηγεί τις εξελίξεις στη μουσική βιομηχανία ανεξάρτητα από το format που θα προτιμούσε ο εκάστοτε χρήστης. Διαφωτιστικές ήταν και οι εξηγήσεις του πάνω στον ιδιαίτερο τρόπο που διαχειρίστηκε remixing τρομερών έργων όπως το "Moondance" του Van Morrison.

Η αποκαλυπτικού χαρακτήρα επίδειξη με το setup Perlisten-Trinnov καταπιέζει οποιαδήποτε αντιπαράθεση με το Atmos setup των PMC, όπως θα συνέβαινε με όποιον καλλιτέχνη θα ανέβαινε στη σκηνή αμέσως μετά από συνάδελφο που θα είχε μόλις κλέψει όλη την παράσταση.

Ως τέτοια λογαριάζεται τελικά η έκθεση στο Μόναχο, η καλύτερη παράσταση ηχοσυστημάτων ανά την Υφήλιο. Ως γνήσιο κοράκι του Μονάχου αρνούμαι να κελαηδώ ξανά και ξανά για διάφορα setup που παρουσιάζουν κάθε χρόνο ίδια γεύση, έστω και αν οι συσκευές τους ανήκουν στις κορυφαίες του είδους, έστω και αν η απόδοσή τους θα τα κατέτασσε στα ΄΄καλύτερα΄΄... Όποιος τα χώνει σε δικαναλικά setup με Raidho, Stenheim, Souloution , Magico , TAD , Ύψιλον κ.α. θα ΄΄έπιανε΄΄ τα λεφτά του - υπό την προϋπόθεση να καλιμπράριζε με αυτόνομα sub την ανταπόκριση στις πρώτες οκτάβες. Αναμένεται να παίζουν σταθερά τόσο ελκυστικά όσο επιτρέπουν δεδομένος χώρος και το οραματικό στήσιμο ενώ παράλληλα έχουν πλέον περάσει σε πιο απαιτητική πίστα οι όροι στην υψηλή πιστότητα όπως έδειξε η επίδειξη waveforming και κατά ευτυχή συγκυρία με ασυμβίβαστους κι εντοιχισμένους δορυφόρους όπως τα Perlisten και playmaker κορυφαίο στο είδος του επεξεργαστή.
1716054864531.png

1716054881504.png

Αυτό ήταν το πιο άρτια στημένο setup και το πιο ελπιδοφόρο για το μέλλον της υψηλής πιστότητας.
Όποιος αναζητά λίστες με ΄΄καλύτερα΄΄ δεν θα χρειαζόταν άλλους συμμετέχοντες σε αυτές... Μετά από αυτό όλα τα υπόλοιπα έμοιαζαν με ΄΄χάος΄΄, άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο σαγηνευτικό.

Γι αυτό το λόγο παρέχεται στη συνέχεια μια πεντάδα όχι από ΄΄καλύτερα΄΄ αλλά από λόγους που άξιζε να επισκεφθεί κάποιος την έκθεση:

1) Steven Wilson διαλέξεις - επίδειξη

2) Aries Cerat setup

3) Thrax Audio Gaida

4) Line Magnetic setup

5) Potar - Trinnov

΄΄ Το αφεντικό τρελάθηκε΄΄ και δίνει όλα τα άλλα εύσημα σε αιρετικά setup αντί των ορθοδόξων.
 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.868
Μηνύματα
2.879.554
Members
37.960
Νεότερο μέλος
Paixtis25
Top