ΝΕΑ BMW X6 F16









Y

Yiannis_B

Guest
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ.

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ.

ΤΙΜΟΥΛΑ?

ΧΛΜ?
Είμαστε off-topic, αλλά θα σου απαντήσω.

Τιμή 5.000.
Είναι του 9/2002, χιλιόμετρα 150.000 (πραγματικά).
Περασμένο από ΚΤΕΟ 12/2014 (το λέω μόνο για το κόστος).
Κατάσταση αμαξώματος και σαλονιού - πάρα πολύ καλή, αν όχι άψογη. - μηδέν στούκες από ασφαλιστική, το κοίταξε και φίλος μου φανοποιός.
Καινούργια τακάκια, και λάστιχα για κανέναν χρόνο ακόμα.
Extras: Τετραπίστονες εμπρός Spoon/Nissin, Hondata K-pro, Hondata φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής, ανάρτηση KW-Variant 2, συμπλέκτης exedy, εξάτμιση ολόσωμη Buddy Club (και μαμά), βάσεις κινητήρα spoon, φιλτροχοάνη (μου διαφεύγει το όνομα), ψυγείο spoon (είχε ένα ελαφρό τρακάρισμα, αλλά μόνο το φρύδι του ψυγείου αλλάχτηκε και το ψυγείο).
Δυναμομετρημένο 200 στον τροχό.

Το ξέρω ότι τα χιλιόμετρα φαίνονται πολλά, αλλά είναι καλοσυντηρημένο, I take my chances...;), αν και νομίζω ότι θα κάνω τα διπλά χωρίς πρόβλημα...:rolleyes:
 
Last edited by a moderator:

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Φρόντισε να του πίνεις το αίμα καθημερινά ...
Απλα να τσεκάρεις συχνά τα λάδια,καλοριζικο
 

Μηνύματα
30.398
Reaction score
30.235
Είμαστε off-topic, αλλά θα σου απαντήσω.

Τιμή 5.000.
Είναι του 9/2002, χιλιόμετρα 150.000 (πραγματικά).
Περασμένο από ΚΤΕΟ 12/2014 (το λέω μόνο για το κόστος).
Κατάσταση αμαξώματος και σαλονιού - πάρα πολύ καλή, αν όχι άψογη. - μηδέν στούκες από ασφαλιστική, το κοίταξε και φίλος μου φανοποιός.
Καινούργια τακάκια, και λάστιχα για κανέναν χρόνο ακόμα.
Extras: Τετραπίστονες εμπρός Spoon/Nissin, Hondata K-pro, Hondata φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής, ανάρτηση KW-Variant 2, συμπλέκτης exedy, εξάτμιση ολόσωμη Buddy Club (και μαμά), βάσεις κινητήρα spoon, φιλτροχοάνη (μου διαφεύγει το όνομα), ψυγείο spoon (είχε ένα ελαφρό τρακάρισμα, αλλά μόνο το φρύδι του ψυγείου αλλάχτηκε και το ψυγείο).
Δυναμομετρημένο 200 στον τροχό.

Το ξέρω ότι τα χιλιόμετρα φαίνονται πολλά, αλλά είναι καλοσυντηρημένο, I take my chances...;), αν και νομίζω ότι θα κάνω τα διπλά χωρίς πρόβλημα...:rolleyes:

Ωπα ρε μεγάλε !! 200 άλογα στον έναν τροχό? ποιός είσαι ?
Εδω 156 απο το VTR και ιδρώσαμε. Χωρίς τα νίτρα έτσι?
Απο το type R ακόμα τίποτα , αλλά τα 250 και απο τους δύο τα βλέπω εύκολα. Τι λες?
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.596
Reaction score
12.617
Είμαστε off-topic, αλλά θα σου απαντήσω.

Τιμή 5.000.
Είναι του 9/2002, χιλιόμετρα 150.000 (πραγματικά).
Περασμένο από ΚΤΕΟ 12/2014 (το λέω μόνο για το κόστος).
Κατάσταση αμαξώματος και σαλονιού - πάρα πολύ καλή, αν όχι άψογη. - μηδέν στούκες από ασφαλιστική, το κοίταξε και φίλος μου φανοποιός.
Καινούργια τακάκια, και λάστιχα για κανέναν χρόνο ακόμα.
Extras: Τετραπίστονες εμπρός Spoon/Nissin, Hondata K-pro, Hondata φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής, ανάρτηση KW-Variant 2, συμπλέκτης exedy, εξάτμιση ολόσωμη Buddy Club (και μαμά), βάσεις κινητήρα spoon, φιλτροχοάνη (μου διαφεύγει το όνομα), ψυγείο spoon (είχε ένα ελαφρό τρακάρισμα, αλλά μόνο το φρύδι του ψυγείου αλλάχτηκε και το ψυγείο).
Δυναμομετρημένο 200 στον τροχό.

Το ξέρω ότι τα χιλιόμετρα φαίνονται πολλά, αλλά είναι καλοσυντηρημένο, I take my chances...;), αν και νομίζω ότι θα κάνω τα διπλά χωρίς πρόβλημα...:rolleyes:
Καλορίζικο!!!
Απο τα ελάχιστα ιαπωνικά που μου αρέσουν και μιλάω για το συγκεκριμένο και όχι το τρέχων μοντέλο
Με το πετρέλαιο κάτω απο 60$/βαρέλι το πήρες την καλύτερη εποχή;)
Ήταν να το πάρω το 2004 εταιρικο αλλα προτίμησα την νέα τότε Alfa GT.Ομορφη,ακόμη και σήμερα, αλλα τα 165 άλογα του JTS κινητήρα δεν τα ενοιωσα ποτε....
 

Μηνύματα
30.398
Reaction score
30.235
Γιαννάκη μεγειές και καλοτάξιδο φίλε. Οπως ειπώθηκε , να του πίνεις το αίμα καθημερινά. Και αν σου κολάνε κάτι τύποι με διάφορα ερείπια της vw-audi, ρίχτου ένα turbo, με χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης στα 0,55 0,60bar, να ζωντανέψει απο χαμηλά απο τις 2500 και να σε βλέπουν μετά με τα κιάλια.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Ωπα ρε μεγάλε !! 200 άλογα στον έναν τροχό? ποιός είσαι ?
Εδω 156 απο το VTR και ιδρώσαμε. Χωρίς τα νίτρα έτσι?
Απο το type R ακόμα τίποτα , αλλά τα 250 και απο τους δύο τα βλέπω εύκολα. Τι λες?
Και συ τέκνον Βρούτε? :rolleyes: :roflmao:

P.S.1. Για 250 στους τροχούς, θέλει άλλα κόλπα (χαρτογραφήσεις/εισαγωγή/εξαγωγή δεν φτάνουν).

P.S.2. To πρώτο που θα χτύπαγα θα ήταν ένα LSD από το JDM....
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
30.398
Reaction score
30.235
Και συ τέκνον Βρούτε? :rolleyes: :roflmao:

P.S.1. Για 250 στους τροχούς, θέλει άλλα κόλπα (χαρτογραφήσεις/εισαγωγή/εξαγωγή δεν φτάνουν).

P.S.2. To πρώτο που θα χτύπαγα θα ήταν ένα LSD από το JDM....

Tιναι ευτούνο το LSD ΑΠΟ ΤΟ JDM?
 

Y

Yiannis_B

Guest
Tιναι ευτούνο το LSD ΑΠΟ ΤΟ JDM?
Limited Slip Differential από το γιαπωνέζικο JDM (Japanese domestic market) ...(πάει μαζί όλο το σαζμάν).

"In 2001 Honda introduced the next generation of the Civic Type R (EP3) as a unique 3-door hatchback to the UK market, which was manufactured in Swindon, England. This EDM (European Domestic Market) Civic Type R featured a 200 PS(150 kW; 200 hp) 2.0L i-VTEC engine (K20A2) and the regular Type R treatment of seam welding, close ratio 6-speed transmission and uprated brakes, but did not include some of the other higher-end features, such as the helical LSD and red Recaro race-seats, that were standard in the previous generation EK9. However, Honda of Japan marketed a JDM (Japanese domestic market) version of the EP3 (which was exclusively manufactured in Swindon, UK and was shipped to Japan), which retained the highly renowned helical LSD similar to that of the EK9 and red Recaro race-seats. Other differences included a more track-oriented chassis/undercarriage settings as compared to the EDM, as well as a 215 PS (158 kW; 212 hp) i-VTEC engine (K20A) had a fully balanced crankshaft assembly with different intake manifold, exhaust manifold, higher-lift camshafts, higher-compression pistons, chrome-moly flywheel and ECU programming. All of the Japan-spec K20A Type-R powertain were built in Japan and were shipped to the Swindon to be install in the Japan-spec Type-R EP3. The JDM EP3 was also available in the traditional Type R championship white while the EDM was not. The EDM has more relaxed gear ratios and some high rpm torque traded for low rpm torque compared to the JDM ."

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_Type_R
 
Last edited by a moderator:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.891
Μηνύματα
3.066.729
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top