Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Μηνύματα
17.074
Reaction score
5.236

Eurokinissi​
Από την παρουσίαση του νέου δικτύου αυτοκινητοδρόμων


Αθήνα
Τελευταία ενημέρωση 02/06/08 18:30
Την κατασκευή νέου δικτύου αυτοκινητοδρόμων στο νομό Αττικής, συνολικού μήκους 55 χιλιομέτρων, που θα ενώνει την Αττική Οδό με τη Λεωφόρο Ποσειδώνος, αλλά και -μέσω σήραγγας στον Υμηττό- με τα Μεσόγεια, από την Αγ. Μαρίνα έως και τη Ραφήνα, περιλαμβανομένου και του αεροδρομίου, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς.

Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, το έργο -προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ που θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της παραχώρησης- θα έχει ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό: Την πλήρη (σε ποσοστό 90%) υπογειοποίηση του τμήματος από την Κατεχάκη στον Βύρωνα μέχρι την παραλιακή Λεωφόρο Ποσειδώνος, μήκους 14,5 χιλιομέτρων.

Η επιλογή αυτή, όπως ανέφερε ο υπουργός, αυξάνει σημαντικά το κόστος του έργου, αλλά θα έχει σαν αποτέλεσμα να παραμείνουν ανέγγιχτες οι παρυφές του Υμηττού προς Βύρωνα, Ηλιούπολη, Αργυρούπολη και Ελληνικό. Τα σημεία που δεν θα είναι υπογειοποιουμένα είναι εκεί, όπου θα υπάρχουν ανισόπεδοι κόμβοι.

Όπως είπε ο υπουργός, θα προκηρυχθεί νέος διεθνής διαγωνισμός ώς το τέλος του έτους (ο παλαιός δεν ισχύει) και, αν δεν υπάρξουν προβλήματα με ενστάσεις, υπολογίζεται ότι ώς τα τέλη του 2013 το έργο μπορεί να είναι έτοιμο στο σύνολό του. Ωστόσο, προβλέπονται και ενδιάμεσες προθεσμίες και ορισμένα τμήματα θα παραδοθούν νωρίτερα.

Η καταβολή των διοδίων θα γίνεται ηλεκτρονικά, ώστε οι χρήστες του δρόμου να χρεώνονται ανάλογα με την απόσταση που διανύουν. Δεν θα ισχύει, δηλαδή, ό,τι σήμερα στην Αττική Οδό. Θα υπάρχει όμως και δυνατότητα πληρωμής διοδίων με χειροκίνητο σύστημα. Τα διόδια, πάντως, της σημερινής Αττικής Οδού θα παραμείνουν ως έχουν, δηλαδή ένας οδηγός που θα κατευθύνεται από τη Γλυφάδα στην Ελευσίνα, θα πληρώσει άλλο διόδια στον καινούργιο δρόμο, αλλά και αυτά που βρίσκονται σήμερα στην Αττική Οδό, αφού αποτελεί άλλο τμήμα παραχώρησης.

«Το ποσό των διοδίων αποτελεί βασικό αντικείμενο του διαγωνισμού και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τα διόδια μπορεί να είναι φθηνότερα από εκείνα που πληρώνουμε στην υφιστάμενη Αττική Οδό, αλλά σε καμία περίπτωση ακριβότερα» είπε ο υπουργός.

* Τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού, από την νότια απόληξη της Αττικής Οδού στην Κατεχάκη έως την Λεωφ. Ποσειδώνος, μήκους 14,5 χλμ.
* Τη μεγάλη Σήραγγα Υμηττού, μήκους 3,5 χλμ, με τις εκατέρωθεν προσβάσεις της, που συνδέει τη Νότια Πλευρά του Λεκανοπεδίου με τα Μεσόγεια, από Α/Κ Σακέτα μέχρι τον Α/Κ Μεσογείων, μήκους 7,5 χλμ.
* Τον Οδικό Άξονα σύνδεσης Μεσογείων - Ραφήνας, από τον Α/Κ Μεσογείων (μετά τη μεγάλη Σήραγγα Υμηττού) μέχρι τη Ραφήνα, μήκους 17,0 χλμ. με ενδιάμεσο Α/Κ προς Αττική Οδό και Αεροδρόμιο. Προβλέπεται η επέκταση και η σύνδεσή τους από τη Ραφήνα μέχρι την Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας στις Αφίδνες, μήκους άλλων 25 χλμ.
* Τον Οδικό Άξονα Μεσογείων - Αγ. Μαρίνας, από τον Α/Κ Μεσογείων μέχρι την Αγία Μαρίνα, μήκους 11,5 χλμ.
* Την ολοκλήρωση του Άξονα Σταυρού - Ραφήνας, σε μήκος άλλων 2,9 χλμ. μέχρι τον Α/Κ Σπάτων, (επί του άξονα Α/Κ Μεσογείων Ραφήνας)
* Την ανακατασκευή και υπογειοποίηση της Λεωφ. Ποσειδώνος, μήκους 1,4 χλμ.

Ο κ. Σουφλιάς υπογράμμισε ότι το έργο έρχεται να προστεθεί στη συνεχή επέκταση του δικτύου του ΜΕΤΡΟ, αλλά και στην κατασκευή και βελτίωση, με εθνικούς πόρους, άλλων σημαντικών οδικών τμημάτων του λεκανοπεδίου.
ΠΑΣΟΚ: «Σχεδιασμοί προηγούμενης πενταετίας»
Ότι τα παραπάνω έργα σχεδιάστηκαν την προηγούμενη πενταετία επί ΠΑΣΟΚ, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, για θέματα Δημοσίων Έργων Γιάννης Μαγκριώτης. Σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, «σε κανένα σημείο των ανακοινώσεών του δεν φαίνεται κάποιο σημαντικό βήμα, που να διαφοροποιεί τα δεδομένα των ανακοινώσεων της τελευταίας πενταετίας. Αντιθέτως, επιβεβαιώνουν τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται».
«Τέσσερα και πλέον χρόνια μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από τη ΝΔ και σχεδόν δύο χρόνια μετά τις υπογραφές των συμβάσεων παραχώρησης, εκτός από προκαταρτικές συνεργασίες στον κεντρικό άξονα της Πελοποννήσου, στο έργο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, οι πολίτες, το μόνο που είδαν είναι οι υπέρμετρες αυξήσεις των διοδίων. Χρήματα που εισπράττουν ήδη οι παραχωρησιούχοι, χωρίς κανένα από τα μεγάλα έργα να έχει ξεκινήσει ακόμα» υποστηρίζει ο κ. Μαγκριώτης, σημειώνοντας πως «εκθέσεις ιδεών, όπως η σημερινή συνέντευξη, θα είχαν ενδιαφέρον, αν η ΝΔ κατασκεύαζε με ετήσιο μέσο όρο τουλάχιστον 80 χλμ. νέων αυτοκινητοδρόμων, όπως κατασκεύαζε το ΠΑΣΟΚ στα έτη 2001, 2002, 2003».



Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ



www.in.gr
 


Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.261
Reaction score
30.950
Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Δηλαδή κι άλλα λεφτά θα ξοδέψουν;
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Re: Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Δηλαδή κι άλλα λεφτά θα ξοδέψουν;
Η πλάκα Μιχάλη είναι ότι ενώ όλη η Ευρώπη ανακαλύπτει τις λεωφόρους της πληροφορίας, οι πολιτικοί μας έχουν μείνει στις...λεωφόρους...από πίσσα. :117:
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Η πλάκα Μιχάλη είναι ότι ενώ όλη η Ευρώπη ανακαλύπτει τις λεωφόρους της πληροφορίας, οι πολιτικοί μας έχουν μείνει στις...λεωφόρους...από πίσσα. :117:
Δεν θα ξεχάσω ποτέ μια συζήτηση στο BBC κατά τη διεύρυνση της Ε.Ε. το 2004 στην οποία είχαν καλεσμένο έναν Ιρλανδό πολιτικό για να μιλήσει για τη συμβολή της Ένωσης στο ιρλανδικό οικονομικό θαύμα και είπε ότι η διαφορά με την Ελλάδα ήταν ότι εκείνοι ξόδεψαν τα χρήματα που έλαβαν στην παιδεία ενώ εμείς σε δρόμους.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.261
Reaction score
30.950
Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Εκείνοι όμως είχαν ήδη δρόμους.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Έχουν σιδηροδρόμους (τρένα, μετρό και άλλα τέτοια) και έχουν βρει τρόπους να ελαχιστοποιούν τις μετακινήσεις εντός του αστικού ιστού. Αλλά που τέτοια μυαλά ο κάθε ελληναράς με τη μερσεντέ, την καγιένε αλλά και το ΚΙΑ.
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

...λεωφόρους...από πίσσα. :117:
Πίσσα; Ποια πίσσα; Λίγο τσιμεντάκι με χαλικάκι 3Α και έξω από την πόρτα. Η πίσσα είναι αραιωμένη, για να κρατάει πολύ...:136:
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.261
Reaction score
30.950
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Ποιοί έχουν δρόμους μωρέ; (χαιδευτικό το μωρέ) :136:

Οι Ιρλανδοι;
Βάζω στοίχημα ότι θα έχουν πιο καλούς δρόμους από τους δικούς μας.
Και από πιο παλιά.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Βάζω στοίχημα ότι θα έχουν πιο καλούς δρόμους από τους δικούς μας.
Και από πιο παλιά.
μπα...

Οι περισσότεροι δρόμοι τους θυμίζουν παλιά εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης...
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.261
Reaction score
30.950
Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Δηλαδή έχει και χειρότερα από μας;
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Re: Απάντηση: Νέο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ανακοίνωσε ο Γιώργος Σουφλιάς

Δηλαδή έχει και χειρότερα από μας;
Σε πολλές ευρωπαικές χώρες οι δρόμοι είναι...ακόμη και χειρότεροι από τους δικούς μας.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Εντάξει, γκρινιάζουμε για όλα πια...
ΔΡΟΜΟΥΣ μας φτιάχνουν. Και προσωπικά προτιμώ να πηγαίνω όπου πηγαίνω χωρίς να με χωρίζουν από τον απέναντι Ρουμάνο νταλικιέρη (με τις 36 ώρες στο τιμόνι και 2 ώρες υπόλοιπο για να κάνει άλλα 200χμ) δύο γραμμές στην άσφαλτο, παρά να ονομαστούν τα Σκόπια "Μπάμπης".
 


Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.889
Μηνύματα
3.066.631
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top