Να τα μετρήσω?

Μηνύματα
1.059
Reaction score
1.577
αν αναφέρεσαι σε νοσήλεια ιδιωτικού νοσοκομείου,
είσαι πιο κοντά αν υπολογίσεις 1000 για κάθε σκαλοπάτι που θα .... μετρήσεις

πάλι σε μετρήσεις καταλήγουμε :p
 


Μηνύματα
154
Reaction score
397
H απάντηση της GIK. TLDR; προτείνουν όρθια panels.


The REW shows a long reverb time that averages at around 800ms from 2000Hz and below (above it gets a bit shorter). Ideally the reverb time should be reduced by about 45% if you want a controlled but “lively" sound or by 60% if you want a more “dry” and analytical type of sound.

Linearizing the SPL will be necessary too. You have a lot more energy at low frequencies than high frequencies with peaks at 1.6kHz and cancellations from 200 to 400Hz. Most of the energy is focused below 150Hz and the strongest resonances are at 56 and 65Hz.

Looking at the photos of your room I think there are quite a few limitations, would it be ok to use freestanding panels to overcome them?

The limitations will affective treatment of the front wall, the back wall and of the early reflection points. For clarity, I am defining the orientation as the front wall being the wall you are facing when seated at the listening position and the rear/back wall as the wall behind you.
The front wall can be responsible for large peaks and nulls in the low end too. These are due to SBIR effects.
The back wall can be responsible for large peaks and nulls, not only in the low end but in the mid and upper frequency range as well.
The early reflection points are essential to treat to avoid issues with stereo imaging and comb filtering. Basically any reflections reaching your ears very shortly after the direct sound can generally create an inaccurate listening environment. These are located along the side walls and ceiling.
Some information about how to identify your first reflection points:
The panels I would use to control these issues are the Freestand Gobo and Freestand Bass Traps, what are your thoughts on using freestanding panels such as these?
 


Μηνύματα
154
Reaction score
397
Προφανώς επειδή δεν υπάρχουν ελεύθεροι-διαθέσιμοι τοίχοι στον χώρο ακρόασης
Ναι. Στην ανακαίνηση του σπιτιού με βλέπω να τα στρέφω όλα προς την μπαλκονόπορτα με χοντρή κουρτίνα απο πίσω για να επιτευχθεί έστω μια βασική συμμετρία στον χώρο. Μαζί με οτι treatment παίρνει, στο ταβάνι, πλάγια και πίσω. Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο στον χώρο. Να βάλω και έναν καλό προβολέα που το έχω άχτι απο παιδί.

Γενικά όσο διαβάζω πάντως για ακουστική χώρου τόσο περισσότερο απογοητεύομαι. Ακόμα και στο πάνω χώρο δηλαδή που είμαι με 2 monitor και ένα sub, ακόμα και εκεί πρέπει να ισχύουν ένα κάρο κανόνες. Συμμετρίες, να μην είναι πάνω στο γραφείο, να είναι ελεύθερος ο χώρος και να αποροφηθούν οι πρώτες ανακλάσεις κτλπ. Τόσο πολύ δηλαδή που ο χώρος του σπιτιού αρχίζει να μην είναι βιώσημος και να χρειάζεται κάτι dedicated.

Eντάξει θα μου περάσει, αλλά λέμε τώρα.
 


Μηνύματα
154
Reaction score
397
Quote απο το βίντεο για την διαδικασία: 'It's been a nightmare. I wouldn't wish that on my worst enemy' (13.58)

Ότι χρειάζεται δηλαδή να ακούσει κάποιος σαν και μένα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.598
Reaction score
27.942
Quote απο το βίντεο για την διαδικασία: 'It's been a nightmare. I wouldn't wish that on my worst enemy' (13.58)

Ότι χρειάζεται δηλαδή να ακούσει κάποιος σαν και μένα.
Σιγά καλέ. Υπερβολές.
Εμένα μου θυμίζει έναν φίλο που άλλαξε το τζάκι και έβαλε ενεργειακή κασετίνα. Επειδή είχε σκόνες και χρειάστηκε να βάψει και το ταβάνι λόγο τρέλας δικής του, έφερε την καταστροφή. Μου τα περιέγραψε λες και έχτιζε από την αρχή, λες και δεν τα είδα με τα μάτια μου. 😅
Μιλάμε βέβαια και για εκείνο τον τύπο ανθρώπου που δεν αλλάζει ούτε λάμπα. Οπότε όλα είναι βουνό.

Ο συγκεκριμένος τώρα στο video δεν έχει τραβήξει και λίγα. Συν το γεγονός ότι και αυτός και η γυναίκα του είναι πολύ περισσότερο του interior design παρά του ηχητικού, οπότε υπάρχει ψείριασμα.
Το πρώτο που έκαναν ήταν να φτιάξουν την προσθήκη στον τοίχο. Στην μέση της κατασκευής άλλαξαν συνεργείο γιατί δεν τα έκαναν όπως ήθελαν και το αποτέλεσμα θα ήταν ότι να ναι. Σε όποιον πιάνουν τα χέρια του (όπως ο Andrew), βλέπει το τελικό αποτέλεσμα από πριν. Και αν είσαι και λίγο τελειομανής με το αποτέλεσμα, βλέπεις ακόμα παραπάνω πράγματα και δεν συγχωρείς τίποτα. Όλα τα παραπάνω είμαι και εγώ οπότε τον καταλαβαίνω απόλυτα.
Αφού λοιπόν ήρθε το νέο συνεργείο, έφτιαξε τον τοίχο, και μετά τον έβαψαν. Έλα όμως που δεν τους άρεσε ούτε το χρώμα ούτε ότι έβλεπαν. Έπρεπε να βρούν τι θα κάνουν. Αποφάσισαν να τα σκάσουν και πήραν μια μπογιά η οποία στο τελικό αποτέλεσμα έχει μια όψη δέρματος. Πανάκριβη και άργησε να έρθει, οπότε όλα πήγαν πίσω.
Στο μεσοδιάστημα έπρεπε να βάλουν τα in ceiling Atmos. Αφού βρήκαν τις θέσεις έπρεπε να κόψουν γυψοσανίδες. Είχαν τον φόβο μη σπάσει καμία γυψοσανίδα. Αφού έκαναν τρύπες ανακάλυψαν ότι το ταβάνι είναι πολλά fire blocks, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να περάσουν εύκολα τα καλώδια. Ε, μετά αποφάσισε να κάνει τα υπόλοιπα μόνος του. Δεν έχει τελειώσει καθώς ακολουθεί ηχητική περιποίηση και στον πίσω τοίχο, ίσως και στο ταβάνι.

Τα παραπάνω δεν του αφαιρούν τη γνώση του ηχητικού καθώς όχι απλά είναι γνώστης και του επαγγέλματος για πάνω από 20 χρόνια, αλλά έχει ενεργό ρόλο και στον σχεδιασμό σειράς ηχείων γνωστής εταιρίας.
Απλά θέλει ο χώρος του να είναι σπίτι και όχι στούντιο. Οπότε για εκείνον όλες οι εταιρίες ηχητικής φροντίδας απορρίπτονται.

Προχώρα άφοβα. Αν δεν το κάνεις εσύ θα στο κάνεις άλλος. Keep walking, το αποτέλεσμα μετράει μόνο, και το χαμόγελο ικανοποίησης.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.865.447
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top