Να τα, να τα!! Και επίσημα: HYUNDAI ACCENT SR

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
ΓΙΑΝΝΗ!!! ΕΛΕΟΣ!!!! ΕΝΤΑΞΕΙ!!! ΠΑΡΑΔΙΔΩΜΑΙ!!! ΤΑ HYUNDAI ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ!!!
(και ας είναι και μπροστοκούνες)

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Πρώτον να πω ότι έκανα ένα λάθος. Δεν έχει τεσταριστεί το Accent SR ακόμα, οπότε να περιμένουμε την κρίση των δημοσιογράφων (μη χ***), και γενικά του κοινού, και να το συζητήσουμε πάλι.
Δεύτερον, να πω ότι ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είπα ότι το TypeR ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ! Στρίβει και πολύ μάλιστα. ΚΑΙ το Focus ST ΚΑΙ το GOLF GTI (το τελευταίο). Τα βάζω στην ίδια κατηγορία.
ΑΝ και λέω ΑΑΑΑΑΝΝΝΝΝ το Accent SR καταφέρει και έχει αντίστοιχη οδηγική συμπεριφορά, αντίστοιχη αίσθηση τιμονιού, body composure και γενικότερα 'σε βοηθάει' ή σε 'παρακινεί' να οδηγήσεις πιο γρήγορα, τότε να του βγάλω το καπέλο. ΑΛΛΑ διακινδυνεύω μια πρόβλεψη, ότι ΔΕΝ...
Ο χρόνος θα το δείξει.

Και Γιάννη, πιστεύω ότι απαντάς σε λάθος ερώτημα. Το ερώτημα δεν είναι αν ένα Hyundai στα χέρια ενός ικανότερου οδηγού θα πάει γρηγορότερα από ένα άλλο που είναι στα χαρτιά πιο γρήγορο ή ακριβότερο. Είναι αν σου δίνει την ίδια ευχαρίστηση, ασφάλεια και αίσθηση στα ίδια χλμ. Οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά.
Πιστεύεις δηλαδή ότι αν αλλάζατε θέσεις με τον οδηγό του Lexus, είχε το Tucson καμμία τύχη;; ΚΑΜΜΙΑ λέω εγώ...θα είχατε φτάσει μισή ώρα πριν και θα πίνατε και καφέ...

Α, και να πω ότι ΣΤΟ AVSITE ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 120 ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ!!!! ;)
GOD KNOWS, σε μερικές ΟΥΤΕ ΜΕ 60 δεν πρέπει να πηγαίνουμε, με αυτή την ποιότητα οδοστρώματος, σήμανσης, μη ύπαρξη νησίδας και ανεγκεφαλίασης άλλων οδηγών!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Θα σε φάω Άκηηηηη.......
Οι Alfa Romeo είναι τα καλύτερα!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Για το ACCENT αυτό είπα κι εγώ....Να περιμένουμε να έρθει και μετά κρίνουμε πιο αντικειμενικά!!!!!!

ΔΕΝ είπες ότι το TypeR δεν στρίβει...Ούτε εγώ σχολιάσα κάτι τέτοιο....Αλλά αν το ACCENT καταφέρνει πχ να στρίψει όπως ένα TypeR (ένα κλικ δηλ. κάτω από τα "φετινά" μοντελάκια όπως λένε, αλλά προσωπικά ΠΟΛΥ αμφιβάλω ότι το TypeR είναι ένα κλικ κάτω) τότε δεν το συζητώ......... :!: :D


Άκη ΔΕΝ κάνω σύγκριση ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα με άλλους οδηγούς. Αυτό που αναφέρω είναι ότι ΠΟΣΟΙ από τους "γρήγορους" με GTI & R32 θα καταφέρουν να "ξεζουμίσουν" τα ΠΟΛΥ γρήγορα αυτοκίνητά τους (για τους Ελληνικούς δρόμους) και θα ανακαλύψουν το 10% βελτίωση (υποτίθεται) του GOLF GTI σε σχέση με το TypeR........... :roll: :roll:

Φίλε Άκη, με την λογική της αίσθησης λοιπόν, το FOCUS RS είναι κλάσεις ανώτερο από το νέο (5c) FOCUS ST & το LEON CUPRA R πολύ καλύτερο από το GOLF....... :roll: :wink: :wink: :wink:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ak1s said:
Α, και να πω ότι ΣΤΟ AVSITE ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 120 ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ!!!!
......ΠΑΝΩ από τα όρια στις πινακίδες!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
Θα σε φάω Άκηηηηη.......
Οι Alfa Romeo είναι τα καλύτερα!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Το ξέρω βρε κουτό...εννοείται...

Φίλε Άκη, με την λογική της αίσθησης λοιπόν, το FOCUS RS είναι κλάσεις ανώτερο από το νέο (5c) FOCUS ST & το LEON CUPRA R πολύ καλύτερο από το GOLF....... :roll: :wink: :wink: :wink:
Για το RS συμφωνώ. Πιο ελαφρύ, πιο 'αγωνιστικά' εξαρτήματα επάνω του. Δεν είναι της κατηγορίας ST. Το αντίστοιχο RS του νέου μοντέλου υπήρχαν πλάνα να βγει στα 250+ άλογα! Με αγωνιστική σχεδόν ανάρτηση. Απλά επειδή αυτά τα αυτοκίνητα δεν πουλάνε ποτέ καλά, το Detroit δεν τα πάει τελευταία... Μάλιστα υπήρχε ένα μπλε RS σε ένα dealer μεταχειρισμένων στη γειτονιά μου, που καθόταν εκεί για μήνες απούλητο. Ποιός να το πάρει; Όλο το ζαχάρωνα βέβαια, αλλά ήρθα στα συγκαλά μου τελικά.
Για το Cupra R δεν ξέρω, ποτέ δεν ήμουν φαν του Group VW...
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Επειδη εμεις ειμαστε οικογενειακως φαν του vag ελα να σε παω μια βολτα με το cupra r του αδερφου μου να ξεχασεις οτι ηξερες.Κι επειδη καποιος θιγεται με τα hyundai να πω οτι το elandra ειναι σε αψογη κατασταση με 15.000χλμ και μονιμα σε γκαραζ.Κι ενταξει να μην το συγκρινω με το ιμπιζα μου αλλα με mondeo - passat - A4 - 316 - που ειναι στην ιδια κατηγορια (οχι τιμης γιατι στην τιμη τα hyundai ειναι παντα συγκρισιμα με αυτοκινητα χαμηλοτερης κατηγοριας ογκου).Τι να πω για θεση οδηγησης για ποιοτητα κυλισης για κρατημα κτλ.Και μη μου λετε για χεραδες γιατι εχουμε γεμισει.Κι εγω εχω τρεξει στα μεγαρα σε σεμιναρια(ο αδερφος μου ηταν υπευθυνος σε καταστημα seat) κι εχω οδηγησει απο integrale εως maseratti 3200gt.Τι να λεει αυτο?Εγινα κατευθειαν χερας?ελατε τωρα μην τρελαθουμε.Και για να μην παρεξηγιομαστε μην μπαινουμε στη διαδικασια να λεμε οταν δεν μας παιρνει... ναι αλλα τα hyundai δεν σπανε δεν χαλανε...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Επειδη εμεις ειμαστε οικογενειακως φαν του vag  ελα να σε παω μια βολτα με το cupra r του αδερφου μου να ξεχασεις οτι ηξερες.
Άκη ετοιμάσου!!! :lol:



ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Κι επειδη καποιος θιγεται με τα hyundai να πω οτι το elandra ειναι σε αψογη κατασταση με 15.000χλμ και μονιμα σε γκαραζ.Κι ενταξει να μην το συγκρινω με το ιμπιζα μου αλλα με mondeo - passat - A4 - 316 - που ειναι στην ιδια κατηγορια (οχι τιμης γιατι στην τιμη τα hyundai ειναι παντα συγκρισιμα με αυτοκινητα χαμηλοτερης κατηγοριας ογκου).Τι να πω για θεση οδηγησης για ποιοτητα κυλισης για κρατημα κτλ.
Κανείς δεν θίγεται......Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πιστεύεις κάτι τέτοιο.......Συζήτηση κάνουμε και λέμε την γνώμη μας.....
Αντιπρόσωπος της HYUNDAI ΔΕΝ είμαι και ούτε έχω κανένα όφελος απ' το γεγονός ότι η εταιρία πουλάει τρομερά στην Ελλάδα!!
Ίσα-ίσα...Αν θα ήθελα να μιλήσω για μεγάλες μου αγάπες, αυτά τα λόγια θα συμπεριλάμβαναν μια εταιρία: Alfa Romeo (μιλώ για εταιρίες που μπορούμε να ακουμπήσουμε και όχι για....όνειρα!!)
Αλλά είναι υπερβολή:
1) Να λέτε ότι τα αυτοκίνητα είναι απαράδεκτα μετά τα 120......Να θυμήσω ότι είμαστε στο 2006 και ΔΕΝ υπάρχουν απαράδεκτα αυτοκίνητα (εξαιρώ τις Κινέζικες -προς το παρόν-) Και αφήνετε να εννοηθεί κάτι τέτοιο.......Είναι τουλάχιστον δυσφήμιση!!
2) Είναι άδικο να συγκρίνουμε αυτοκίνητα της (σχεδόν) ίδιας κατηγορίας από άποψη μεγέθους όταν απέχουν πάρα πολύ στην τιμή. Γιατί εδώ μιλάμε για 25% μεγαλύτερη τιμή τουλάχιστον και ακουμπάμε ακόμα και το 100%
3) Περιμένετε λίγο για να συγκρίνουμε το νέο Εlandra που θα έρθει σε λίγο, για να έχουμε την νέα γενιά των αυτοκινήτων. Το GETZ ξεκίνησε την νέα γενιά πολύ πετυχημένα και είναι σίγουρο ότι θα την συνεχίσει και αυτό.....



ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Και μη μου λετε για χεραδες γιατι εχουμε γεμισει.Κι εγω εχω τρεξει στα μεγαρα σε σεμιναρια(ο αδερφος μου ηταν υπευθυνος σε καταστημα seat) κι εχω οδηγησει απο integrale εως maseratti 3200gt.Τι να λεει αυτο?Εγινα κατευθειαν χερας?ελατε τωρα μην τρελαθουμε.Και για να μην παρεξηγιομαστε μην μπαινουμε στη διαδικασια να λεμε οταν δεν μας παιρνει... ναι αλλα τα hyundai δεν σπανε δεν χαλανε...
Δεν μίλησε κανείς για χεράδες! :shock:
Αυτό που ανέφερα ξεκάθαρα πιο πάνω, είναι ότι βαρέθηκα να ακούω για "χεράδες" που καβαλάνε GOLF GTI 200+ hp, CUPRA R 225+ hp, SUBARU IMPREZA 280+ hp που να τρέχουν να "πειράξουν" το εργαλείο να πηγαίνει γρηγορότερα όταν δεν μπορούν ούτε νορμάλ να το πάνε αξιοπρεπώς......
Και είναι οι κλασικοί τύποι που στις εθνικές πάνε στις ευθείες με 200+ και στις στροφές με 130 (αφού έχουν τσαρουχώσει τα φρένα πρώτα)
Και αυτό που ουσιαστικά εξηγώ είναι ότι το 10% καλύτερο κράτημα του GOLF GTI MKV σε σχέση πχ με το TypeR το 90% τουλάχιστον των χρηστών τους ΔΕΝ μπορεί να το εκμεταλευτεί. (και ουσιαστικά συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου αφού δεν είχα στην κατοχή μου για εύλογο χρονικό διάστημα, και όχι γύρους σε μια πίστα, ενός τέτοιου αυτοκινήτου για να δω αν μπορώ να το πάω στο όριο και να ανακαλύψω αν τα όριά του είναι πάνω ή κάτω από τα δικά μου)
Άρα γιατί το ACCENT SR που είδαμε να τους φαίνεται λίγο???? Θα μπορέσουν να το στρίψουν έστω κι αυτό??? :roll: :wink:

Ερώτηση: Τι ακριβώς ΔΕΝ μας παίρνει να πούμε??? :? :?: :?:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
ελα να σε παω μια βολτα με το cupra r του αδερφου μου να ξεχασεις οτι ηξερες
σορρυ αλλά με τετρακύλινδρες μπροστοκούνες δεν μπορείς να με χαροποιήσεις...άκου που σου λέω...όσο και να προσπαθήσει το turbo σου...άραγε αυτή η VW, δεν έχει κανα σοβαρό μηχανικό να της φτιάξει μια μηχανή ατμοσφαιρική με 100 ή 100+ ίππους το λίτρο; Με turbo το κάνει και ο κάθε τυχαίος. ένα παιδί στην γειτονιά έβγαλε 500 ίππους από το τουτού του λέει, με μια τουρμπίνα ΝΑ με το συμπάθειο, αυτό σημαίνει ότι έχει και αυτοκίνητο;;; :lol::lol::lol:
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
H vw δεν εχει δυστυχως σοβαρους μηχανικους.Μονο εναν ψωρο w διαταξης κινητηρα εχει βγαλει που τον φοραει μια παλιο buccatti veyron και εναν 1400cc/180hp που τον φοραει ενα παλιοgolf...

Γιαννη απορω πως εσυ που σου αρεσουν οι αλφα μιλας για τα hyundai.Eχεις οδηγησει hyundai coupe μετα απο μια 147 η μια GT?Και δεν μιλαω για αξιοπιστια που ΝΑΙ ειναι λογος αγορας αυτοκινητου για καποιους αλλα για οδηγικη απολαυση και γι αυτο ειπα πως (συνηθως οι φιλογιαπωνεζοι το λενε) οταν πια δεν μπορουμε να φτασουμε την συμπεριφορα ενος γαλλοιταλογερμανικου αυτοκινητου το ριχνουμε σε αξιοπιστιες και σε κινητηρες διαμαντια που δεν σπανε δε χαλανε.

Για να μην τα παραλεω να αναφερω οτι υπαρχουν καποια αυτοκινητα ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ που συμπαθω και ενδεχωμενως να αγοραζα οπως το s2000 - lancer - evo - (supra - skyline απο τα παλιοτερα).
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
H vw δεν εχει δυστυχως σοβαρους μηχανικους.Μονο εναν ψωρο w διαταξης κινητηρα εχει βγαλει που τον φοραει μια παλιο buccatti veyron και εναν 1400cc/180hp που τον φοραει ενα παλιοgolf...
Για μέτρα τα turbo στον καθένα από αυτά και μετά έλα να μιλήσουμε για engineering...προειδοποιώ ότι είμαι σχετικός στο άθλημα...(πώς λέμε στο καράτε "κάνε πίσω έχω μαύρη ζώνη" :lol::lol::lol:)
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
ak1s said:
προειδοποιώ ότι είμαι σχετικός στο άθλημα...(πώς λέμε στο καράτε "κάνε πίσω έχω μαύρη ζώνη" :lol::lol::lol:)
Φανταστ1κος ο ακ1ς!!! πολύ μου αρεσε αυτό!!
 



Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Για αναφερατε ιαπωνεζικα supercars(εαν υπαρχουν) και ποσα απο αυτα δεν εχουν turbo?Δηλαδη το evo που εχει turbo ειναι τεχνολογικα πισω?

ΗONDA NSX!! All time classic :roll: :wink:



 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννη μου (orpheus), είναι μεγάλη ιστορία.

Προσωπικά εγώ πάω πρώτα πρώτα την Porsche. Η εταιρεία με τις περισσότερες πατέντες στην μηχανοκίνηση. Όταν κάποιοι (βλέπε Ιταλοί) έβγαζαν supercars που τα πετούσες στα 40,000 χλμ γιατί τα είχαν φτήσει, αυτοί έβγαζαν αυτοκίνητα που τα οδηγούν άνθρωποι καθημερινά για 30 χρόνια και δεν έχουν καταλάβει τίποτα. Και μιλάμε για performance cars/supercars οκ?

Έπειτα πάω την BMW. Γιατί έβγαζε και βγάζει κινητήρες διαμάντια, που βγάζουν 100+ ίππους το λίτρο ατμοσφαιρικά (αυτό που είχα εγώ π.χ.), κερδίζει το engine of the year για αμέτρητα χρόνια για πλάκα, δεν φοβάται να πάρει ρίσκα στο design, και στήνει τα αυτοκίνητά της ΝΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ πρωτίστως. Και μόνο πισωκούνες, ή άντε τετρακούνες. Γι'αυτό είναι η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως σε πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Ενώ οι Merc πέφτουν χρόνια τώρα. Άσε που βγάζει και καλές μοτοσυκλέτες, και τις πάω και αυτές (έχω μία με κινητήρα boxer).

Μετά πάω ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο STIRS MY SOUL. Αυτό σημαίνει ότι είτε από σχεδιασμό, είτε από PURE LUCK, ένας συνδυασμός πατώματος, ανάρτησης, τιμονιού, κιβωτίου, φρένων και μηχανής, μου κάνει κλικ (σε εμένα και πολλούς άλλους ανθρώπους)! Έτσι είχα στο παρελθόν ένα MX5 1.8. Έμπαινα να πάω βόλτα (με τις πάντες) για να ξεχαστώ. Το πιο εύκολο αυτοκίνητο για τέτοιες δουλειές.

Έτσι εκτιμώ και το Impreza, και το Evo, και τις Alfa (του Δημητρόπουλου), και το Ford Escort Cosworth, και την Lotus Elise (την οδήγησα ώρες στο Silverstone για να την αγοράσω κάποτε), και το S2000 (επίσης για αγορά), και πολλά άλλα τέτοια αυτοκίνητα σε νορμάλ τιμές. Επίσης έχω και εμπειρία από supercars, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.

Τα turbo, τα πλαστικά, οι αεροτομές, τα χαμηλώματα, οι αεραγωγοί, τα xenon και οτιδήποτε άλλη παπ**ιά σκεφθεί ο κάθε άσχετος κομπλεξικός και βάλει πάνω στο αυτοκίνητό του, τα θεωρώ βλακείες. Και ως γνωστόν μόνο το άπειρο και η βλακεία είναι ατελείωτα. Θεωρώ χρήσιμο ΜΟΝΟ οτιδήποτε προέρθει από μηχανική και αεροδυναμική ανάλυση, του επιπέδου που γίνεται στις σοβαρές εταιρείες. Με άλλα λόγια το turbo της 911 turbo, το αποδέχομαι γιατί όπως και να το κάνουμε, οι άνθρωποι ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ.

Τα Ιαπωνικά τετρακύλινδρα, εξελίχθηκαν με turbo λόγω φορολογικών λόγων. Έτσι με ένα μεγάλο turbo παίρνεις μεγάλη ιπποδύναμη, χωρίς να πληρώνεις στην ιαπωνική εφορία τρελά λεφτά. Κάπως έτσι βολεύει και εμάς τους φτωχομπινέδες της ευρώπης, γιατί πληρώνεις το κράτος για 2 λίτρα και παίρνεις 280 ίππους. Χαζοφορολογίες δηλαδή είναι το πρόβλημα. Και το πιο γνωστό supercar είναι το NSX. ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ κινητήρας, που ικανοποιεί τους νόμους εκπομπών ρύπων της Καλιφόρνια. Για δοκίμασε να το κάνεις αυτό με turbo...

Αυτά από εμένα, για να καθαρίσω την θέση μου δηλαδής... :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Είδες ρε Γιάννη, τα μεγάλα μυαλά συναντιούνται!!!
:D
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
H vw δεν εχει δυστυχως σοβαρους μηχανικους.Μονο εναν ψωρο w διαταξης κινητηρα εχει βγαλει που τον φοραει μια παλιο buccatti veyron και εναν 1400cc/180hp που τον φοραει ενα παλιοgolf...
Συνήθως τα μεγάλα  μοτέρ το Group VW τα βγάζει για επίδειξη.
Η περίπτωση του W μοτέρ δημιουργήθηκε για να ξεχωρήσουν απ' τα 12κύλινδρα & 10 κύλινδρα του ανταγωνισμού. Χώρια που το W φέρνει στο μυαλό το VW....Όταν όμως πουσάρουν τα μοτέρ δεν κάθεται το ζήτημα....Γι αυτό η VW σταμάτησε την εξέλιξη του W12 που τουλάχιστον σχεδιαστικά ήταν καλό (αλλά θύμιζε πάρα πολύ και άλλα supercars) αλλά έβγαλε πολλά προβλήματα (και βέβαια η VW έπαιζε εκτός έδρας...)




Το δε Bugatti Veyron 16.4 (W16) είχε τόσα προβλήματα που στο παρα '5 έφθασαν να το σταματήσουν.......Βέβαια, είναι μια καλή περίπτωση "στρίβειν αλά Γαλλικά" αφού στην VW ήξεραν ότι δεν μπορούν να χτυπήσουν μια Enzo σε πίστα, οπότε αλλάζουν κατηγορία, ανεβάζουν (μετά από τεράστιες προσπάθειες) την ιπποδύναμη στα 1000 άλογα για να έχουν τουλάχιστον να λένε ότι έσπασαν το ρεκόρ ιπποδύναμης........Πως το κατάφεραν...Πολλά κυβικά και 4 τούρμπο....Χχμμμμ....δεν φαντάζει και τόσο δύσκολο τελικά, αν σκεφτείς ότι η VW λειτούργησε όπως πάρα πολλοί γιαπωνέζοι βελτιωτές........
Δες πόσα NISSAN SKYLINE R32, R33 & R34 κυκλοφορούν με υποδυνάμεις στα 1000 άλογα από πολύ λιγότερα κυβικά........
Και αν θες να μιλήσω για supercars, υπάρχουν αρκετές F40 & Diablo που ανέβασαν την ιπποδύναμή τους στα 1000+ άλογα......... :roll: :wink:


 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Γιαννη απορω πως εσυ που σου αρεσουν οι αλφα μιλας για τα hyundai.Eχεις οδηγησει hyundai coupe μετα απο μια 147 η μια GT?Και δεν μιλαω για αξιοπιστια που ΝΑΙ ειναι λογος αγορας αυτοκινητου για καποιους αλλα για οδηγικη απολαυση και γι αυτο ειπα πως (συνηθως οι φιλογιαπωνεζοι το λενε) οταν πια δεν μπορουμε να φτασουμε την συμπεριφορα ενος γαλλοιταλογερμανικου αυτοκινητου το ριχνουμε σε αξιοπιστιες και σε κινητηρες διαμαντια που δεν σπανε δε χαλανε.
Αγαπητέ συνονόματε, το ότι λατρεύω τις Alfa δεν σημαίνει ότι δεν θα βλέπω και την αλήθεια δίπλα μου.
Ναι η Α156, η Α147, η Α33, η Α145, η Α GT κ.ο.κ θα με φτιάχνουν πάντα και πάρα πολύ στην οδήγηση. Γιατί το πόσο θα φτιαχτείς είναι θέμα feeling και επαφής με το αυτοκίνητο (ή την μοτοσυκλέτα) Και οι Alfa έχουν και στήσιμο & τιμόνι πράκτορα του FBI & ήχο & κάτι επίσης πολύ σημαντικό: εμφάνιση που σε κάνει να την χαζεύεις είτε την αγόρασες πριν από μία ώρα είτε πριν από μία 5ετία...... Και αυτό λέγεται ΠΑΘΟΣ!!! Και η Alfa Romeo είναι μία από τις λίγες εταιρίες που σου ξυπνούν το πάθος!!! Και για όσους δεν μπορούν να καταλάβουν (και με θεωρούν απλά κολλημένο) θα τους πρότεινα απλά να δανειστούν για μία βδομάδα μία Alfa για να καταλάβουν τι θέλω να πω!!

Δεν μπορώ όμως να μην παραδεχθώ ότι η HYUNDAI (αλλά & η DAEWOO που άλλαξε όνομα για να πουλήσει) ή η ΚΙΑ δεν έχουν βελτιωθεί τόσο πολύ που αξίζει να τα δει κανείς σοβαρά. ΔΕΝ σου ξυπνούν το ίδιο πάθος με μια Alfa πχ, αλλά τα αυτοκίνητα πλέον δεν πουλούν μόνο γιατί είναι φθηνά αλλά γιατί είναι ολοκληρωμένες προτάσεις στην αγορά.......Δεν χαλάνε, δεν σκούζουν, δεν είναι ακριβή η συντήρησή τους, έχουν συμπαθητικό σχεδιασμό....Γιατί να τα προσπεράσω λοιπόν όταν θέλω ένα αυτοκίνητο για να κάνω την δουλειά μου?
Το καλό της υπόθεσης είναι ότι πλέον τα HYUNDAI στρίβουν κιόλας και μάλιστα καλά.....Και ΔΕΝ σε φοβίζουν πάνω από τα 120 σε καμία περίπτωση........Άρα, τι λέω? Λέω απλά ότι η HYUNDAI έχει ωριμάσει......Έχει κατέβει και σε αγώνες......Έχει δηλ. την άνεση να "χτυπήσει" και σε άλλες κατηγορίες...Άρα, γιατί ντε και καλά το ACCENT SR να είναι κακό?? Πιστεύω δηλ., αν κρίνω και από τα σοβαρά βήματά τους μέχρι τώρα, ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι πολύ καλό. Και όπως πάντα best value for money. Και στους χαλεπούς καιρούς που περνάμε, μάλλον χτυπάει διάνα........ :roll: :roll: :wink: :wink:


Αααα...και κάτι ακόμα!! Ένα CIVIC TypeR είναι άπειρες φορές πιο ευχάριστο από τα περισσότερα μπροσθιοκίνητα ΓαλλοΙταλοΓερμανικά Hatchback. Και για να είμαι δίκαιος, ήταν καλύτερο από το GOLF MKIV, Astra OPC, A147 2.0TS, XSARA VTS κ.ο.κ
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Για να μην τα παραλεω να αναφερω οτι υπαρχουν καποια αυτοκινητα ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ που συμπαθω και ενδεχωμενως να αγοραζα οπως το s2000 - lancer - evo - (supra - skyline απο τα παλιοτερα).
Όχι μόνο συμφωνώ, αλλά και επαυξάνω!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Θα ήθελα όμως πιο πολύ ένα SKYLINE R34, σε μαύρο, με OZ superleggera και....άντε γεια................. :D :D :D :D :D




 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Πάντως θα ήθελα να αναφέρω κάτι:

Υπάρχει πολύ πάθος με το αυτοκίνητο στην καρδιά μας........
Έβαλα 3 φωτογραφίες από ένα HYUNDAI και φθάσαμε να μιλάμε για Supercars & αυτοκίνητα που μας παθιάζουν........
Μου αρέσει αυτό το κρυφό πάθος που φουντώνει έτσι ξαφνικά και γίνεται κουβέντα μεγάλη!!!!!! :D :D :D :D :D



Αααα...και κάτι ακόμη, για να ανάψω και τα αίματα!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :roll:

@ Άκη: θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σου για την απόφαση των αρχιμηχανικών της BMW να βγάλουν μοτέρ με Turbo!!!!
Και χωρίς κάποια "τρελή" επίδοση........ :roll: :wink:

@ Γιάννη: Γιάννη, μοτέρ σαν του νέου GOLF GT (MKV) είχε βγάλει η LANCIA πολλάαααα χρόνια πρίν (βλέπε S4, ECV)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.860
Μηνύματα
3.065.388
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top