Νεο περιοδικο- Hi Fidelity

Μηνύματα
8.335
Reaction score
3.619
Κώστας Κόγιας said:
g.kar said:
Εγώ δεν τα έχω με τους Ελληνες reviewers και θέλω να πιστεύω ότι οι Ελληνες είναι πολύ καλύτεροι από τους ξένους.
Απλά οι ξένοι reviewers έχουν στην διάθεσή τους μια άριστη τεχνική υποστήριξη από μια ολόκληρη ομάδα συνεργατών που δουλεύουν ειδικά γι αυτούς.

Εδώ στην Ελλάδα οι reviewers τα κάνουν όλα μόνοι τους.
   

Τς, τς. τς, κρίμας τα καημένα τα παιδιά...
Γιατί ;   έχεις την εντύπωση ότι κάτι Αγγλοι αδελφάρες σηκώνουν και μεταφέρουν τα μηχανήματα στον χώρο ακρόασης  ή τα μεταφέρουν΄για να τα τεστάρουν οι ίδιοι στο εργαστήριο ?
Τα βρίσκουν όλα έτοιμα γιατί εκεί ο κάθε ένας που συμμετέχει στην ομάδα πάιζει και ένα συγκεκριμέμο ρόλο.

Αυτό λείπει από την Ελλάδα σήμερα . Η υποδομή, ο κόσμος και η οργάνωση της ομάδας έργου.

Οι reviewers για μένα και θέλουν να κάνουν αυτό που κάνουν αλλά και προσπαθούν για το καλύτερο.  Και πάλι καλά θα έλεγα που φέρνουν και αυτά το αποτέλεσμα.
 

Μηνύματα
644
Reaction score
7
Εμείς τώρα τι αξιολογούμε την προσπάθεια ή το αποτέλεσμα. Πάντως ποτέ μέχρι τώρα δεν αποτέλεσε για μένα κριτήριο αγοράς ενός περιοδικού το ποιός κουβαλάει τα μηχανήματα. Αντίθετα μην ξεχνάμε ότο το stereophile πλέον κάνοντας μπάνιο ολόκληρο τον ατλαντικό και την μεσόγειο κοστίζει 6€......
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
g.kar said:
...κάτι Αγγλοι αδελφάρες...
Talking about stereotypes...:lol:

Αυτό λείπει από την Ελλάδα σήμερα . Η υποδομή, ο κόσμος και η οργάνωση της ομάδας έργου.
Χμ...γιατί άραγε; Έχω μια άποψη, ως επαγγελματίας project manager, αλλά με ενδιαφέρει να ακούω άλλες απόψεις.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
ak1s said:
Αυτό λείπει από την Ελλάδα σήμερα . Η υποδομή, ο κόσμος και η οργάνωση της ομάδας έργου.
Χμ...γιατί άραγε; Έχω μια άποψη, ως επαγγελματίας project manager, αλλά με ενδιαφέρει να ακούω άλλες απόψεις.
Υποδομή και οργάνωση στην χώρα της αναβλητικότητας και του φραπέ???
Είμαστε σοβαροί???
Εδώ όλα πάνε με αυτόματο πιλότο, καμμια οργάνωση σε κανένα επίπεδο...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Μήπως κάποια πράγματα δουλεύουν βασιζόμενα στο φιλότιμο μερικών ανθρώπων, και τα υπόλοιπα ΔΕΝ;;; Δηλαδή κάποιοι δουλεύουν για το καλό των πολλών; Και κάποια στιγμή γίνονται κυνικοί και σκληρόπετσοι και αυτοί και σέρνουν τα πόδια τους, και περιμένουν τον επόμενο φιλότιμο;
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
ak1s said:
Μήπως κάποια πράγματα δουλεύουν βασιζόμενα στο φιλότιμο μερικών ανθρώπων, και τα υπόλοιπα ΔΕΝ;;; Δηλαδή κάποιοι δουλεύουν για το καλό των πολλών; Και κάποια στιγμή γίνονται κυνικοί και σκληρόπετσοι και αυτοί και σέρνουν τα πόδια τους, και περιμένουν τον επόμενο φιλότιμο;
κάπως έτσι...
Φιλότιμοι πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχιυν. Δεν φτάνουν όμως μόνο αυτοί...

Πρόσφατο παράδειγμα...
Η Διεύθυνση β'βάθμιας εκπαίδευσης του Νομού μου οργανώνει τακτικά ημερίδες με εκπαιδευτικά θέματα. Υπάρχουν μέσα 3-4 φιλότιμοι άνθρωποι που προσπαθούν όντως. Το προηγούμενο Σάββατο οργάνωσαν μία ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς των ΤΕΕ (έχουμε 4 ΤΕΕ στην πόλη). Ξέρετε πόσοι εκπαιδευτικοί πάτησαν το πόδι τους στην ημερίδα?

ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ!!! Πέστε το γαϊδουριά, πέστε το αδιαφορία, πέστε το όπως θέλετε...

Και ρωτώ, αν ήσουν από τους διοργανωτές θα επιχειρούσες να οργανώσεις μία νέα ημερίδα???
Και αν ναι πόσες φορές ακόμη θα είχες το κουράγιο να το κάνεις???
 

Μηνύματα
13
Reaction score
0
Λυπάμαι αλλά εγώ θα διαφωνήσω με μερικούς. Για μένα είναι η καλύτερη προσπάθεια από όλα τα άλλα περιοδικά. Οι τύποι κάνουν πολύ καλές δοκιμές. Μου αρέσει ο οld-boy που ουσιαστικά δεν κάνει δοκιμή, ο Παναγόπουλος, ο Μαρκουλής αν ήταν λίγο πιο επιθετικός και ο Κορακάκης. Με τον Κορακάκη μιλάμε συχνά-πυκνά στο μαγαζί (μουσικά όργανα και μηχανήματα για studio) και έχουμε συνεργαστεί περιστασιακά σε κάποια στούντιο. Ο άνθρωπος ξέρει από μουσική και πιάνει αμέσως τα λάθη του ήχου τουλάχιστον στο στούντιο. Τους άλλους δεν τους ξέρω αλλά τους παραδέχομαι. Και κάποιοι πελάτες μου που διαβάζουν το περιοδικό και ασχολούνται και αυτοί με τα στερεοφωνικά λένε ότι αυτά που γράφουν είναι πολύ σωστά αρκεί να συνεχίσουν έτσι.

Συμφωνώ με όσους θέλουν περισσότερες μετρήσεις. Αλλά…….. τώρα θα σας κουφάνω= αυτές θα ήταν σωστότερο να γίνονταν στα ενισχυτικά, στα cd, στα phono RIAA και σε άλλες συσκευές αλλά όχι στα ηχεία. Σας κούφανα τώρα. Ναι επιμένω όχι στα ηχεία για τον απλό λόγο ότι τα 90 στα 100 ηχεία θα πάνε σε χώρους που δεν είναι ουδέτεροι – ανηχοηκοί. Οι μετρήσεις των ηχείων πρέπει να γίνονται σε ανηχοηκά δωμάτια για να έχουν κάποια ουσία και να απασχολούν αγοραστές που έχουν ανηχοηκά δωμάτια για να τα βάλουν. Αλλιώς η ιστορία έχει δείξει ότι τα ηχεία που φτιάχτηκαν για να μετράνε καλά και που όντως μετρούσαν καλά, δεν πήραν καλές κρητικές ηχητικά και δεν πήγαν καλά εμπορικά. Αυτό έχει γραφτεί και στο stereophile και μάλιστα από τον Atkinson που κάνει τις μετρήσεις. Και εγώ πάντως συμφωνώ για τις πιο πολλές μετρήσεις αλλά να ήταν πάνω σε τομείς όπως π.χ. το σφάλμα ανάγνωσης των ψηφιακών ή τα πραγματικά watt των ενισχυτών αλλά σε pink noise. Στο μαγαζί που δουλεύω, υπάρχουν μερικοί πελάτες που αγοράζουν τα ψηφιακά με τις μετρήσεις. Επίσης θα μου άρεσε να είχαν βαθμολογίες, να έβαζαν τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν στις δοκιμές και να έβαζαν κάποιες φωτογραφίες από τα cd που χρησιμοποιούν γιατί τα ψάχνω και δεν τα βρίσκω - αυτός ο Κορακάκης με έχει παιδέψει που δεν βάζει τα εξώφυλλα των δίσκων που γράφει.

Πιο πολύ πάντως μου αρέσει που είναι μόνο για hifi και θα ήθελα αν γινόταν να έκαναν καμια δοκιμούλα και σε επαγγελματικά ψηφιακά. Νομίζω ότι αξίζουν σε ήχο πιο πολύ από τα κανονικά.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
The Seventh Son said:
Συμφωνώ με όσους θέλουν περισσότερες μετρήσεις. Αλλά…….. τώρα θα σας κουφάνω= αυτές θα ήταν σωστότερο να γίνονταν στα ενισχυτικά, στα cd, στα phono RIAA και σε άλλες συσκευές αλλά όχι στα ηχεία. Σας κούφανα τώρα. Ναι επιμένω όχι στα ηχεία για τον απλό λόγο ότι τα 90 στα 100 ηχεία θα πάνε σε χώρους που δεν είναι ουδέτεροι – ανηχοηκοί. Οι μετρήσεις των ηχείων πρέπει να γίνονται σε ανηχοηκά δωμάτια για να έχουν κάποια ουσία και να απασχολούν αγοραστές που έχουν ανηχοηκά δωμάτια για να τα βάλουν. Αλλιώς η ιστορία έχει δείξει ότι τα ηχεία που φτιάχτηκαν για να μετράνε καλά και που όντως μετρούσαν καλά, δεν πήραν καλές κρητικές ηχητικά και δεν πήγαν καλά εμπορικά.
Δεν μπορεί κάτι να αρέσει σε όλους, οπότε φυσικά δεν μπορούμε να συμφωνούμε και όλοι...

Μια μικρή παρατήρηση μόνο περί μετρήσεων...

Τα σύγχρονα μετρητικά δεν χρειάζονται ανηχοϊκούς θαλάμους για να μετρήσουν σωστά...
Πέρνωντας μετρήσεις που διαρκούν ένα μικρό χρονικό παράθυρο μπορούν με ακρίβεια να σου δώσουν την απόκριση του ηχείου από τα 200Hz και πάνω. Από εκεί και κάτω αυτό που παράγουν είναι περισσότερο μία εκτίμηση.

Στα ηχεία κάποιες μετρήσεις όπως της φάσης και της εμπέδησης είναι καίριες γιατί αποκαλύπτουν αν το ηχείο είναι εύκολο φορτίο ή όχι. (κρισιμότατο για τον αγοραστή γιατί αλλιώς αγοράζει κάτι που δεν μπορεί να οδηγήσει). Επίσης καίρια μέτρηση είναι αυτή των αποσβεόμενων φασμάτων ιδίως από τις μεσοχαμηλές και πάνω γιατί μπορούν να δείξουν την ηχητική συμπεριφορά του ηχείου.

Τέλος ας μην υποτιμάμαι και τόσο τις μετρήσεις. Μπορούν να δείξουν λεπτομέρειες που δύσκολα ακούνε ακόμα και εκπαιδευμένα αυτιά, αρκεί να ξέρεις να τις διαβάζεις.
 

Μηνύματα
13
Reaction score
0
Αυτό που γράψατε για τα συγχρονα μετρητικά όργανα το γνωρίζω και συμφωνω μαζί σας ότι μπορούμε να αποκτήσουμε μια σαφή εικόνα για την φάση την εμπέδηση, την ευκολία-δυσκολία φορτίου και μερικών άλλων στοιχείων όπως τη βηματική απόκριση που τη θεωρώ σημαντικότερη από όλα.

Αλλά έστω και έτσι το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει αφού δεν μπορούμε - όπως είπατε και εσείς- να αξιολογήσουμε με ακρίβεια τι γίνεται κάτω από τους 200 κύκλους που όπως ξέρετε παίζουν τεράστιο ρόλο στην εφαρμογή σε κάποιο χώρο.

Πάντως ακόμα και αν μπορούσαμε να μετρούσαμε τα πάντα σε ένα ηχείο με απόλυτη ακρίβεια εγώ πάλι δεν θα κρεμιόμουνα από αυτή την μέτρηση γιατί το ηχείο θα μπει σε κάποιο χώρο Α που αυτός ο χώρος θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό αυτά που εμείς μετρήσαμε. Αυτό το υποστηρίζω μόνο για τις μετρήσει ς των ηχείων. Για όλα τα αλλα μηχανήματα πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να γίνονται και να τις συμβουλευόμαστε.

Από την πείρα μου όμως σας λέω ότι τα αυτιά μας δεν μας ξεγελάνε ποτέ εκτός και αν εμείς οι ίδιοι προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας για κάποιο μηχάνημα ότι είναι καλό εξαιτίας κάποιων άλλων παραγόντων όπως η εμφάνιση. Αλλά εδώ φεύγουμε από την ακουστική και πάμε στην ψυχοακουστική.
Για εμένα πάντως τον πρώτο ρόλο τον παίζουν τα αυτιά μας και μετά όλα τα άλλα. Στο τέλος θα έβαζα την γκλαμουριά. Είμαι από αυτούς που αν τα μηχανήματα ακούγονται σωστά δεν θα ασχοληθώ καθόλου με την εμφάνιση τους. Αλλά θα πω το ίδιο και για τις μετρήσεις αφού αν τα μηχανήματα ακούγονται σωστά δεν με ενδιαφέρει αν έχουν μετρήσει σωστά ή όχι. Πάρτε παράδειγμα τα ενισχυτικά με λυχνίες που σχεδόν πάντα έχουν μέτριες έως κακές μετρήσεις και πολλά από αυτά ακούγονται πολύ πιο σωστά από μερικά άλλα μηχανήματα με μόσφετ ή τρανζίστορ.
Πάντως αυτά που ακούγονται σωστά συνήθως μετράνε και σωστά γι’ αυτό και εγώ είμαι υπερ των μετρήσεων, αλλά όχι τόσο υπερ των μετρήσεων στα ηχεία. -αμάν σας τα έπρηξα με αυτή την επιμονή μου για τις μετρήσεις των ηχείων-

Γενικά συμφωνώ με το να υπάρχουν μετρήσεις και σας εύχομαι καλή νύχτα γιατί αύριο θα είναι μια δύσκολη μέρα.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
The Seventh Son said:
Αυτό που γράψατε για τα συγχρονα μετρητικά όργανα το γνωρίζω και συμφωνω μαζί σας ότι μπορούμε να αποκτήσουμε μια σαφή εικόνα για την φάση την εμπέδηση, την ευκολία-δυσκολία φορτίου και μερικών άλλων στοιχείων όπως τη βηματική απόκριση που τη θεωρώ σημαντικότερη από όλα.
Φυσικά και είναι σημαντική αλλά προσωπικά θεωρώ την εμπέδηση και τα φάσματα πιο κρίσιμα...

όσο για τα υπόλοιπα:

Κάτω από τα 200Hz παίζει σημαντικότατο ρόλο ο χώρος οπότε οποιαδήποτε συζήτηση ανάγεται σε άλλη σφαίρα. Μπορεί να έχεις το τέλειο ηχείο και στον χώρο σου να παίζει χάλια. Δυστυχώς τα σπίτια μας δεν είνα ανηχοϊκοί θάλαμοι. Γι' αυτό όπως έχω τονίσει πολλές φορές κάνουμε συμβιβασμούς. Το καλό σύστημα είνα αυτό με τους πιο πετυχημένους συμβιβασμούς...

Για το αυτί έχω μία ένσταση γιατί είναι πολύ εύκολο να το ξεγελάσεις (η ψυχοακουστική δυστυχώς έχει αποδείξει ότι αυτό είναι εύκολο). Και έτσι μπορεί μία συσκευή με συγκεκριμένο πρόγραμμα να ακούγεται μια χαρά, αλλά με άλλο μουσικό πρόγραμμα να πιάνει πάτο. Βλέπεις τα όποια μειονεκτήματα μιας συσκευής μπορεί πολύ εύκολα να "κρυφτουν" με ένα επιλεγμένο πρόγραμμα...

Τα ενισχυτικά με λυχνίες ουσιαστικά "ξεγελούν" το αυτί μας με τις ζυγής τάξης αρμονικές που παρπάγουν και έτσι "καμουφλάρουν" την παραμόρφωσή τους. Έτσι π.χ. σε μικρά σύνολα Jazz αυτό δύσκολα θα γίνει αντιληπτό, και μπορεί ο ήχος που παράγουνμ να φανεί σε κάποιους πιο άμεσος, ή πιο "ζεστός". Αν βάλεις όμως Metallica στην διαπασών θα καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά...

Τέλος να προσθέσω ξανά ότι οι μετρήσεις στα χέρια κάποιου που ξέρει να τις διαβάζει είναι εργαλείο. Στα χέρια όμως κάποιου εκδότη (ή καλύτερα κάποιων εκδοτών) μπορεί να είναι χαμένος χώρος από τις διαφημίσεις, ενώ στα χέρια ενός greek reviewer χαμένος χρόνος.
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
καλημερα....πιστευω οτι δεν μπορουμε να συκρινουμε το hi-fidelity με το hifi news του Kessler....το ενα ειναι καινουργιο περιοδικο και το αλλο απο τα πιο παλια και πιο καταξιωμενα...πως λοιπον να συκρινουμε κατι τοσο διαφορετικο.......δωστε λιγο χρονο στο high-fidelity να το κρινουμε καλυτερα.....επισης σκεφτειτε την αγορα που απευθυνεται το ενα και το αλλο......εδω το hi-fi news κυκλοφορει σε τοσες αλλες χωρες....τι να συκγρινουμε???
 

Μηνύματα
13
Reaction score
0
Σπύρος Μπλάτσιος said:
Κάτω από τα 200Hz παίζει σημαντικότατο ρόλο ο χώρος οπότε οποιαδήποτε συζήτηση ανάγεται σε άλλη σφαίρα. Μπορεί να έχεις το τέλειο ηχείο και στον χώρο σου να παίζει χάλια. Δυστυχώς τα σπίτια μας δεν είνα ανηχοϊκοί θάλαμοι. Γι' αυτό όπως έχω τονίσει πολλές φορές κάνουμε συμβιβασμούς. Το καλό σύστημα είνα αυτό με τους πιο πετυχημένους συμβιβασμούς...
Μέσες άκρες λέμε το ίδιο πράγμα: ότι είναι άτοπο για κάποιον που δεν έχει ανηχοϊκό χώρο ακρόαση να στηρίζεται στις μετρήσεις ενός ηχείου με τόση ευλάβεια. Καλύτερα να το δοκιμάσει στο χώρο του. Όπως και να έχει το πράγμα λέμε τα ίδια με άλλα λόγια. Γενικά συμφωνώ.

Σπύρος Μπλάτσιος said:
Για το αυτί έχω μία ένσταση γιατί είναι πολύ εύκολο να το ξεγελάσεις (η ψυχοακουστική δυστυχώς έχει αποδείξει ότι αυτό είναι εύκολο). Και έτσι μπορεί μία συσκευή με συγκεκριμένο πρόγραμμα να ακούγεται μια χαρά, αλλά με άλλο μουσικό πρόγραμμα να πιάνει πάτο. Βλέπεις τα όποια μειονεκτήματα μιας συσκευής μπορεί πολύ εύκολα να "κρυφτούν" με ένα επιλεγμένο πρόγραμμα...
Και εδώ συμφωνώ. αλλά όπως βλέπετε εδώ υπάρχει ένα δίλημμα= να αγοράσουμε αυτά που ακούγονται καλύτερα από το ανθρώπινο αυτί ή αυτά που μετρούν καλύτερα στα μετρητικά. Εγώ πάντως ψάχνω και τα δύο.

Σπύρος Μπλάτσιος said:
Τέλος να προσθέσω ξανά ότι οι μετρήσεις στα χέρια κάποιου που ξέρει να τις διαβάζει είναι εργαλείο. Στα χέρια όμως κάποιου εκδότη (ή καλύτερα κάποιων εκδοτών) μπορεί να είναι χαμένος χώρος από τις διαφημίσεις, ενώ στα χέρια ενός greek reviewer  χαμένος χρόνος.  
Εδώ σας βρίσκω λίγο ισοπεδωτικό. Εγώ είχα την ευκαιρία να γνωριστώ με μερικούς από τους Έλληνες reviewers και δυστυχώς μόνο δύο με πείσανε. Αλλά αυτοί οι δύο είναι πολύ ικανοί και ξέρουν τι ακούνε και τι γράφουν. Για τους ξένους reviewers....... άστα να πάνε στον αγύριστο. Αυτοί τα έχουν μπλέξει α) με αυτά που τους αρέσουν β) με αυτά που πρέπει να υποστηρίξει το περιοδικό τους γ) με αυτά που πρέπει να υποστηρίξουν αυτοί γιατί τα παίρνουν κανονικότατα. Τουλάχιστον εδώ το γ) είναι πολύ περιορισμένο και το α) το ξέρουν πολύ λίγοι όπως ανάφερα πριν. Το πρόβλημα μας είναι το β) αλλά εδώ υπάρχει πρόβλημα βιωσιμότητας = άρα θα το υποστούμε.
 

Μηνύματα
13
Reaction score
0
Ναι συμφωνώ με τον κύριο Μιχάλη Κανακάκη. Ας περιμένουμε λίγο. Στο κάτω κάτω της γραφής γιατί να μην δώσουμε λίγο χρόνο σε μια ελληνική προσπάθεια που καθόμαστε και πληρώνουμε τους ξένους τόσα χρόνια που έχουν αποδείξει ότι δεν μας σέβονται τόσο πολύ γράφοντας συνεχώς οι ίδιοι άλλα πράγματα από αυτά που ακούνε και μετράνε. Ξέρετε εγώ χάρηκα πολύ πέρσι στην έκθεση του Μονάχου που είδα σε πολλά δωμάτια κατασκευαστών αναρτημένα τα review του Κορακάκη -που είναι και γνωστός μου- και σε πολλά άλλα δωμάτια όπως της ASR της Kharma -που αρέσει στον κύριο Μιχάλη- της Clearaudio, της Transrotor της Krell της Bosendorfer να τον αντιμετωπίζουν πολύ καλύτερα από άλλους ξένους. Εκεί ήταν και ο Κώστας ο Βλαχάκης του Ήχου - πολύ καλό παιδί- και τα είδε και αυτός από κοντά. Μας χαροποίησε αυτό και δεν το λέω γιατί είναι φίλος.

Σας αφήνω γιατί έπιασε δουλειά. Άντε να βγάλουμε το γάλα των παιδιών μας.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.019
Reaction score
23.167
The Seventh Son said:
Εδώ σας βρίσκω λίγο ισοπεδωτικό. Εγώ είχα την ευκαιρία να γνωριστώ με μερικούς από τους Έλληνες reviewers και δυστυχώς μόνο δύο με πείσανε. Αλλά αυτοί οι δύο είναι πολύ ικανοί και ξέρουν τι ακούνε και τι γράφουν. Για τους ξένους reviewers...
Κοίταξε να δεις, κατανοώ ότι οι γνωριμίες παίζουν ρόλο τέτοιο, που ίσως μερικές φορές μας εμποδίζουν να δούμε τα πράγματα όπως είναι. Πάντως, αυτό το περί του τι ακούν και τι γράφουν, έχει κυκλοφορήσει μόνον ένα επεισόδιο μέχρι στιγμής. Το επόμενο επίκειται, αλλά όταν θα έχω χρόνο…
 

Μηνύματα
13
Reaction score
0
Μην φοβάστε κύριε Κόγια γιατί είμαι σε μια ηλικία που πιστεύω με βοηθάει να βλέπω τα πράγματα αμερόληπτα. Εσείς πρέπει να σταματήσετε να δείχνετε την εμπάθεια σας για ανθρώπους που δεν γνωρίζετε. Το ότι γνωρίσατε κάποιους reviewers στο περιοδικό που γράφετε -δεν ξέρω αν γράφετε ακόμα-  δεν σημαίνει ότι όλοι είναι έτσι και όλοι λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Κάνει μπάμ αυτό που κάνετε και εδώ και στο avforum που εκεί εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να γράψω ξανά γιατί εκεί είχε χαθεί η μπάλα από πολλούς. Τουλάχιστον εδώ υπάρχει ένα επίπεδο γιαυτό προσπαθήστε και εσείς λίγο.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.019
Reaction score
23.167
Αυτό που αποκαλείς εμπάθεια, όσον αφορά εμένα, δεν είναι παρά αντικειμενική επιχειρηματολογία, (οπότε μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να χαθεί η μπάλα). Βεβαίως, είμαι και αρκετά δηκτικός αρκετές φορές, αλλά όχι χωρίς λόγο.
 

Μηνύματα
13
Reaction score
0
Κύριε Κόγια η αντικειμενικότητα είναι μια πολύ βαριά κουβέντα για να την χρησιμοποιούμε όταν είμαστε πολωμένοι. Όπως και να έχει το πράγμα εγώ θα στηριχτώ σε αυτό που γράφετε και λέτε ότι δεν θα χαθεί η μπάλα. Μακάρι γιατί στο άλλο το forum το γαργαλίσανε και ψόφησε.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.019
Reaction score
23.167
Μην ανησυχείς, επειδή εσύ έφυγες από το avforum, ε, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό ψόφησε! Μια χαρά είναι. Α! Να σου πω, έχε υπ' όψη σου ότι γράφω και εκεί, οπότε ούτε εκεί υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η μπάλα, χε, χε, χε...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.019
Reaction score
23.167
... και κάτι ακόμα. Επειδή η αντικειμενικότητα είναι πολύ βαριά κουβέντα, όπως λες, ανεξαρτήτως εάν επ' αυτού συμφωνώ ή όχι, αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να λέει και -κυρίως- να γράφει ό,τι, ΜΑ Ο,ΤΙ του καπνίσει, χωρίς να λάβει αντίλογο. Εκτός και αν τέτοιου είδους "γραπτά" δημοσιεύονται ως ανέκδοτα για να φτιάχουν τη μέρα στους φοιτητές κάποιας πολυτεχνικής ή ψυχιατρικής σχολής.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
731
Νομιζω πως τα περι...μακροζωιας αλλων φορα δεν εχουν καμμια θεση εδω , η κανω λαθος?
Επισης το ποιος γραφει που και γιατι ειναι ευνοητα δικαιωμα του

Αντιθετα , θα ηθελα να προσθεσω την γνωμη μου σχετικα με το νεο περιοδικο.
Διχως να εχω σχηματισει ακομα ολοκληρωμενη αποψη νομιζω οτι πολυ κακως γινεται η οποιαδηποτε συγκριση με εντυπα που προυπαρχουν αρκετα χρονια τωρα.
Θελετε να ειμαστε ακριβοδικαιοι η απλα...ακριβοκριτες παντων?
Ας δωσουμε ενα περιθωριο τουλαχιστον ενος ετους σε μια νεα προσπαθεια και εαν πρεπει να κριθει(που πρεπει) ας κριθει τοτε.
Δεν μπορουμε να γνωριζουμε τα των εσω καθε εντυπου , κυριως οταν η δουλεια(οπως πολυ σωστα ειπε και o gkar προηγουμενως ) εχει μοιραστει σε λιγα ατομα.
Λιγα ατομα=περισσοτερη δουλεια για ολους.
Αρα μηπως πρεπει να σεβαστουμε τον κοπο ολων αυτων των κυριων για τουλαχιστον ενα σεβαστο διαστημα και μετα να αρχισουμε να πυροβολουμε?

Παντα καλοπροαιρετα... :wink:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.204
Μηνύματα
3.045.290
Members
38.539
Νεότερο μέλος
jabe
Top