- Μηνύματα
- 10.380
- Reaction score
- 6
Μάλλον δεν διάβασες τίποτε από ό,τι έχει ειπωθεί έως τώρα.Την εγγυηση ότι μια συσκευη δεν θα χαλασει για ένα χρονικο διαστημα τη δινει ο κατασκευαστης της.
Αν η συσκευη χαλασει, ο κατασκευαστης αναλαμβανει να την επιδιορθωσει δωρεαν ή να την αντικαταστησει.
Αν στην περιοχη που βρισκεται η συσκευη υπαρχει εξουσιοδοτημενο από τον κατασκευαστη σερβις, μπορει ο κατοχος της συσκευης να απευθυνθει σ’αυτό σαν να ηταν ο ιδιος ο κατασκευαστης (εξ’ου και εξουσιοδοτημενο).
Το με ποιον τροπο βρεθηκε η συσκευη στα χερια του κατοχου της, δεν βλεπω τι σημασια μπορει να εχει. Ακομα και παρανομος να είναι αυτος ο τροπος, είναι θεμα της δικαιοσυνης. Δηλαδη ακομα και κλεμμενη να είναι η συσκευη, ο κατασκευαστης ή το σερβις θα οφειλε να καταγγειλει τον κατοχο στην αστυνομια και ταυτοχρονα να επισκευασει τη συσκευη.
Το δικτυο πωλησης με το δικτυο σερβις δεν είναι υποχρεωτικο να ταυτιζονται.
Φυσικα όλα αυτά είναι το πώς θα αντιλαμβανομουν εγω σαν πελατης, την εγγυηση.
Ειμαι σιγουρος ότι σπανιως ισχυουν αυτά.
Παντως διαβασα πολλες ευφανταστες δικαιολογιες σ’ αυτό το νημα, για να αθετησει καποιος την υποσχεση που σου εδωσε, όταν αγορασες αυτό που εφτιαξε, ότι δε θα χαλασει.
---------------------------------------------------------
Πάντως εγώ μια κεραία εσωτερική που χάλασε την πήγα στο κατάστημα και του είπα θέλω ή άλλη ή να φτιαχτεί αυτή.
Μου είπε ότι πρέπει να την πάω εγώ στην αντιπροσωπεία.
Του είπα δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά εγώ δεν πρόκειται να κουνήσω το δαχτυλάκι μου και θα μου πεις πότε να περάσω να πάρω καινούργια ή αυτή επιδιορθωμένη. Με ποιο τρόπο θα το κάνεις δε με ενδιαφέρει.
Και έφυγα με μια καινούργια. :137:
Το ποιος και τι και πως κάνει το σέρβις είναι άσχετο με τα δικαιώματα που προκύπτουν από την πώληση. Υπόχρεος απέναντί μου είναι ο πωλητής και κανένας άλλος. Το τι θα κάνει για να με καλύψει δε με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να με καλύψει και μόνον.