ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Την εγγυηση ότι μια συσκευη δεν θα χαλασει για ένα χρονικο διαστημα τη δινει ο κατασκευαστης της.

Αν η συσκευη χαλασει, ο κατασκευαστης αναλαμβανει να την επιδιορθωσει δωρεαν ή να την αντικαταστησει.

Αν στην περιοχη που βρισκεται η συσκευη υπαρχει εξουσιοδοτημενο από τον κατασκευαστη σερβις, μπορει ο κατοχος της συσκευης να απευθυνθει σ’αυτό σαν να ηταν ο ιδιος ο κατασκευαστης (εξ’ου και εξουσιοδοτημενο).

Το με ποιον τροπο βρεθηκε η συσκευη στα χερια του κατοχου της, δεν βλεπω τι σημασια μπορει να εχει. Ακομα και παρανομος να είναι αυτος ο τροπος, είναι θεμα της δικαιοσυνης. Δηλαδη ακομα και κλεμμενη να είναι η συσκευη, ο κατασκευαστης ή το σερβις θα οφειλε να καταγγειλει τον κατοχο στην αστυνομια και ταυτοχρονα να επισκευασει τη συσκευη.

Το δικτυο πωλησης με το δικτυο σερβις δεν είναι υποχρεωτικο να ταυτιζονται.

Φυσικα όλα αυτά είναι το πώς θα αντιλαμβανομουν εγω σαν πελατης, την εγγυηση.
Ειμαι σιγουρος ότι σπανιως ισχυουν αυτά.
Παντως διαβασα πολλες ευφανταστες δικαιολογιες σ’ αυτό το νημα, για να αθετησει καποιος την υποσχεση που σου εδωσε, όταν αγορασες αυτό που εφτιαξε, ότι δε θα χαλασει.
Μάλλον δεν διάβασες τίποτε από ό,τι έχει ειπωθεί έως τώρα.

---------------------------------------------------------

Πάντως εγώ μια κεραία εσωτερική που χάλασε την πήγα στο κατάστημα και του είπα θέλω ή άλλη ή να φτιαχτεί αυτή.
Μου είπε ότι πρέπει να την πάω εγώ στην αντιπροσωπεία.
Του είπα δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά εγώ δεν πρόκειται να κουνήσω το δαχτυλάκι μου και θα μου πεις πότε να περάσω να πάρω καινούργια ή αυτή επιδιορθωμένη. Με ποιο τρόπο θα το κάνεις δε με ενδιαφέρει.

Και έφυγα με μια καινούργια. :137:


Το ποιος και τι και πως κάνει το σέρβις είναι άσχετο με τα δικαιώματα που προκύπτουν από την πώληση. Υπόχρεος απέναντί μου είναι ο πωλητής και κανένας άλλος. Το τι θα κάνει για να με καλύψει δε με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να με καλύψει και μόνον.
 

Μηνύματα
7.756
Reaction score
2.243
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω. Ο λόγος για τον οποίο η ΕΕ ασχολείται με αυτά τα θέματα είναι η απελευθέρωση των τοπικών αγορών, η σωστότερη λειτουργία του ανταγωνισμού, και η άρση των συνόρων στις αγορές. Άρα με ποια λογική εξακολουθεί να ισχύει το "αφού δεν το πήρες από μένα δεν έχει εγγύηση";

Και ξαναλέω ότι δεν έχω καμία απαίτηση από τον αντιπρόσωπο να βάλει το χέρι στην τσέπη και να μου φτιάξει το μηχάνημα με δική του επιβάρυνση, ειδικά όταν δεν έχει πάρει "προμήθεια" κατά την αγορά μου. Αλλά θεωρώ πολύ λογικό η κάθε εταιρία να είναι έτσι οργανωμένη ώστε να εξυπηρετεί τους πελάτες της όπου και να είναι και από όπου και να έχουν αγοράσει το προϊόν. Από τη στιγμή που έχει εγγύηση το προϊόν το μόνο λογικό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι είναι ευθύνη της αντιπροσωπείας να καλύψει τον πελάτη της εταιρίας και της εταιρίας στη συνέχεια να καλύψει την αντιπροσωπεία.

Εκτός και αν η κοινή πρακτική είναι ο αντιπρόσωπος πάντα να πληρώνει ο ίδιος για τα ελαττωματικά προϊόντα και ποτέ η μαμά εταιρία να μην τον καλύπτει. Οπότε εκεί πάσο, ο αντιπρόσωπος οφείλει να κοιτάξει την επιβίωσή του.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το μόνο λογικό μιας σωστής εταιρίας είναι να καλύψει τον πελάτη της όπου και να βρίσκεται αυτός. Και τα σχόλια του τύπου " ας το στείλει στη Γερμανία με κούριερ με έξοδά του να του το φτιάξει ο πωλητής" τα βρίσκω γελοία, όταν σήμερα σε πολλά προϊόντα ισχύει on site εγγύηση, όπου έρχεται κούριερ στο σπίτι σου, και με την παραλαβή του προς επισκευή προϊόντος σου φέρνει μαζί και αντικαταστάτη (όπως συμβαίνει π.χ. στις οθόνες)

Και επαναλαμβάνω το παράδειγμα των αυτοκινήτων, όπου η εγγύηση ισχύει σε όλο τον κόσμο. Εκτός και αν, ξαναλέω, υπάρχει ξεχωριστό νομικό πλαίσιο για τα αυτοκίνητα από ότι για τα υπόλοιπα κινητά προϊόντα.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Εκτός και αν η κοινή πρακτική είναι ο αντιπρόσωπος πάντα να πληρώνει ο ίδιος για τα ελαττωματικά προϊόντα και ποτέ η μαμά εταιρία να μην τον καλύπτει. Οπότε εκεί πάσο, ο αντιπρόσωπος οφείλει να κοιτάξει την επιβίωσή του.

Δις ιζ δε πόιντ!
 

Μηνύματα
7.756
Reaction score
2.243
Νίκο αφού είναι έτσι (ξαναλέω δεν έχω εικόνα της αγοράς) εντάξει. Αλλά είναι τραγικό. Εγώ προσωπικά δεν το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να έχεις μια επιχείρηση που αγοράζει από ένα κατασκευαστή και τις ζημιές του κατασκευαστή να τις επωμίζεται ο επιχειρηματίας και όχι ο ίδιος ο κατασκευαστής.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω. Ο λόγος για τον οποίο η ΕΕ ασχολείται με αυτά τα θέματα είναι η απελευθέρωση των τοπικών αγορών, η σωστότερη λειτουργία του ανταγωνισμού, και η άρση των συνόρων στις αγορές. Άρα με ποια λογική εξακολουθεί να ισχύει το "αφού δεν το πήρες από μένα δεν έχει εγγύηση";
Ίσα ίσα που η απελευθέρωση των αγορών επιτυγχάνεται ακριβώς με τον τρόπο που θέλει η ΕΕ. Δηλαδή οποιοσδήποτε μπορεί να πουλάει ό,τι θέλει, όπου θέλει. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχει υποχρεώσεις.
Γι' αυτό μου αρέσει ο νόμος που λέει για τον πωλητή. Για να εκλείψει το φαινόμενο να την πληρώνει κάποιος που δεν φταίει. Αν αυτό δεν είναι υγιές τότε τι είναι;

Και ξαναλέω ότι δεν έχω καμία απαίτηση από τον αντιπρόσωπο να βάλει το χέρι στην τσέπη και να μου φτιάξει το μηχάνημα με δική του επιβάρυνση, ειδικά όταν δεν έχει πάρει "προμήθεια" κατά την αγορά μου. Αλλά θεωρώ πολύ λογικό η κάθε εταιρία να είναι έτσι οργανωμένη ώστε να εξυπηρετεί τους πελάτες της όπου και να είναι και από όπου και να έχουν αγοράσει το προϊόν. Από τη στιγμή που έχει εγγύηση το προϊόν το μόνο λογικό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι είναι ευθύνη της αντιπροσωπείας να καλύψει τον πελάτη της εταιρίας και της εταιρίας στη συνέχεια να καλύψει την αντιπροσωπεία.
Να μην θεωρείς τίποτε δεδομένο γιατί οι συμφωνίες μεταξύ εταιριών και αντιπροσώπων ποικίλουν. Μπορεί μία μαμά εταιρία να έχει συμφωνήσει με τον αντιπρόσωπο να του καλύπτει τα πάντα, μπορεί και να μην του καλύπτει τίποτε. Αναλόγως την εταιρία.

Εκτός και αν η κοινή πρακτική είναι ο αντιπρόσωπος πάντα να πληρώνει ο ίδιος για τα ελαττωματικά προϊόντα και ποτέ η μαμά εταιρία να μην τον καλύπτει. Οπότε εκεί πάσο, ο αντιπρόσωπος οφείλει να κοιτάξει την επιβίωσή του.
Η κοινή πρακτική είναι να ενημερώνεις τη μαμά εταιρία και αν αυτή το καλύπτει τότε κανένα πρόβλημα.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το μόνο λογικό μιας σωστής εταιρίας είναι να καλύψει τον πελάτη της όπου και να βρίσκεται αυτός. Και τα σχόλια του τύπου " ας το στείλει στη Γερμανία με κούριερ με έξοδά του να του το φτιάξει ο πωλητής" τα βρίσκω γελοία, όταν σήμερα σε πολλά προϊόντα ισχύει on site εγγύηση, όπου έρχεται κούριερ στο σπίτι σου, και με την παραλαβή του προς επισκευή προϊόντος σου φέρνει μαζί και αντικαταστάτη (όπως συμβαίνει π.χ. στις οθόνες)
Αν δεν το κατάλαβες, κάποιοι φέρνουν ως επιχείρημα το αντίθετο. Δηλαδή δεν γίνεται να πάω εγώ στη Γερμανία. Λες και όταν το παράγγελναν είχαν κλείσει και εισιτήρια με αεροπλάνο.

Αφού λοιπόν δεν υπάρχει πρόβλημα και σε εξυπηρετούν από το σπίτι, ποιος ο λόγος να απαιτεί κάποιος εγγύηση από κάποιον που δεν έχει μπλεχτεί στη διακίνηση του προϊόντος;

Η απάντηση βέβαια είναι γνωστή. Γιατί κάποιοι θέλουν το ιγκλού που αγόρασαν από τον Βόρειο Πόλο σε τιμή ευκαιρίας να το έχουν χωρίς να λιώσει στο ελληνικό καλοκαίρι. :105:

Και επαναλαμβάνω το παράδειγμα των αυτοκινήτων, όπου η εγγύηση ισχύει σε όλο τον κόσμο. Εκτός και αν, ξαναλέω, υπάρχει ξεχωριστό νομικό πλαίσιο για τα αυτοκίνητα από ότι για τα υπόλοιπα κινητά προϊόντα.
Δεν γνωρίζω τι ισχύει για τα αυτοκίνητα, αλλά είναι προφανές ότι εκεί χρειάζεται να υπάρχει σέρβις αν μείνεις με αυτό σε ένα ταξίδι στο εξωτερικό.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Νίκο αφού είναι έτσι (ξαναλέω δεν έχω εικόνα της αγοράς) εντάξει. Αλλά είναι τραγικό. Εγώ προσωπικά δεν το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να έχεις μια επιχείρηση που αγοράζει από ένα κατασκευαστή και τις ζημιές του κατασκευαστή να τις επωμίζεται ο επιχειρηματίας και όχι ο ίδιος ο κατασκευαστής.

Σου δίνει ενα μικρό ποσοστό επί των αγορών και αυτό είναι.
Απο κεί και πέρα αν θέλεις να λέγεσαι επαγγελματίας φροντίζεις με κόπο και έξοδα να κρατήσεις ψηλά το brand και το δικό σου όνομα στην αγορά.
 

Μηνύματα
209
Reaction score
0
Εάν η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα αλλάξει, έχει δικαίωμα ο νέος αντιπρόσωπος να σου πεί " δεν το αγόρασες από εμένα, στείλτο στην Αγγλία να στο επισκευάσουν";
 


Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.452
Reaction score
8.291
Μάλλον δεν διάβασες τίποτε από ό,τι έχει ειπωθεί έως τώρα.

---------------------------------------------------------

Πάντως εγώ μια κεραία εσωτερική που χάλασε την πήγα στο κατάστημα και του είπα θέλω ή άλλη ή να φτιαχτεί αυτή.
Μου είπε ότι πρέπει να την πάω εγώ στην αντιπροσωπεία.
Του είπα δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά εγώ δεν πρόκειται να κουνήσω το δαχτυλάκι μου και θα μου πεις πότε να περάσω να πάρω καινούργια ή αυτή επιδιορθωμένη. Με ποιο τρόπο θα το κάνεις δε με ενδιαφέρει.

Και έφυγα με μια καινούργια. :137:


Το ποιος και τι και πως κάνει το σέρβις είναι άσχετο με τα δικαιώματα που προκύπτουν από την πώληση. Υπόχρεος απέναντί μου είναι ο πωλητής και κανένας άλλος. Το τι θα κάνει για να με καλύψει δε με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να με καλύψει και μόνον.



Καταλαβαινω τι λες.
Δεν καταλαβαινω γιατι να εχεις μια τετοια αντιληψη.
Θεωρεις ότι υπαρχει μονο πωλητης και αγοραστης.
Επειδη μονο αυτοι ερχονται σε αμεση επαφη υποστηριζεις ότι μονο μεταξυ τους μπορουν να εγερθουν αξιωσεις.
Μα η εγγυηση σου επαναλαμβανω είναι μια υποσχεση που δινει ο κατασκευαστης στον κατοχο.
Δηλαδη αν καποιος αγορασει μια καφετιερα Braun και στη φερει δωρο, αν χαλασει μεσα στην εγγυηση, θα τον πιασεις και θα του πεις «δε με νοιαζει τι θα κανεις. Ή φτιαξτη ή φερε μου καινουργια»?
Ή θα πας στο εξουσιοδοτημενο σερβις της Braun να το πεις αυτό?
Αυτή η λογικη που υποστηριζεις σε αφηνει εντελως ακαλυπτο ως πελατη.
Επαφιεσαι στην καλη θεληση αλλα και στην ιδια την υπαρξη του κάθε μικρολιανοπωλητη ανα τον κοσμο και όχι στις κατασκευαστριες εταιριες.
Δηλαδη προτιμας να αγοραζεις προϊοντα αγνωστων αναξιοπιστων κατασκευαστων από μεγαλα αξιοπιστα καταστηματα, από το να αγοραζεις προϊοντα μεγαλων αξιοπιστων κατασκευαστων από το ιντερνετ?
Γιατι? Αισθανεσαι πιο ασφαλης ετσι? Εγω παλι όχι.


Οσο για την ιστορια που αναφερεις, προφανως ο πωλητης επρεπε να σου αντικαταστησει το προϊον. Αλλα αυτος δεν το επεστρεψε στην εταιρια? Δηλαδη το πληρωσε από την τσεπη του? Αν το εκανε αυτό εσενα σου φαινεται δικαιο? Ή απλα δε σε νοιαζει αφου εσυ πηρες αυτο που ηθελες?
 

Μηνύματα
3.934
Reaction score
7.078
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Εγώ ρε παλικάρια δεν μπορώ να καταλάβω κάτι.
Αφού έχουμε ελεύθερη αγορά (έτσι λένε όλοι)
τι σημαίνει εισαγωγή και τι παραεισαγωγή?

Αλλά εδώ λένε ότι έχουμε δημοκρατία και κράτος πρόνοια
και μας έχουνε μαμήσει τα ροδοπέταλα.....:121:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Μπορεί να γίνει κατανοητό ότι τα δικαιώματα του καταναλωτή προκύπτουν από την πώληση, και ότι υπεύθυνος είναι ο πωλητής;

Τελειώσαμε.

Όποιος το ψάχνει από κει και πέρα το κάνει με σκοπό να έχει υπηρεσίες που δεν δικαιούται.

Θα ρωτούσα από ποιο κατάστημα έγινε η αγορά της καφετιέρας και θα απευθυνόμουν εκεί.
Εάν απευθυνόμουν στο εξουσιοδοτημένο σέρβις θα το έκανα μόνο για να γλυτώσω χρόνο, να μη μεσολαβήσει δηλαδή το συνεργαζόμενο κατάστημα.

Σε περίπτωση που το κατάστημα δεν είναι συνεργαζόμενο, τότε το αναλαμβάνει αυτό και ας πάει να κόψει το λαιμό του πως θα βρει την άκρη.
Είναι υποχρεωμένο.

Απλά πράγματα.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.452
Reaction score
8.291
Μπορεί να γίνει κατανοητό ότι τα δικαιώματα του καταναλωτή προκύπτουν από την πώληση, και ότι υπεύθυνος είναι ο πωλητής;

Τελειώσαμε.


Οχι, δεν μπορει να γινει κατανοητο. Μαλιστα ακουγεται λιγο παραλογο. Προκυπτει απο καποια νομοθεσια αυτο ή ειναι αξιωμα δικη σου εμπνευσης και "τελειωσαμε"?
Αν ισχυε κατι τετοιο θα επρεπε να ψωνιζαμε μονο απο τα καταστηματα της γειτονιας μας, αντε της πολης μας. Οποιαδηποτε αγορα στις διακοπες θα ηταν απαγορευμενη, ενω το να πας στο εξωτερικο για ψωνια θα θεωρειτο τεκμηριο βλακειας.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Όταν λέω ότι δεν τα διαβάζετε όλα έχω άδικο;


Όσο και να χτυπιέται κάποιος δεν μπορεί να γνωρίζει τι γίνεται στην τελική διότι δεν γνωρίζει τι γίνεται μεταξύ μαμάς εταιρίας και αντιπροσώπου.

Γι' αυτό και δεν χρειάζεται να κουράζει το κεφαλάκι του με το τι και το πως. Απλά, πολύ απλά, ζητάει τα δικαιώματά του από τον πωλητή και τέλος.


Πάντα ρωτάτε για την εγγύηση και τι σας προσφέρουν. Εγώ έτσι κάνω πάντα. Αν είμαι στις διακοπές μου ρωτάω αν είναι συνεργαζόμενο το κατάστημα με την αντιπροσωπεία για να μπορέσω να έχω σέρβις στην Αθήνα όταν επιστρέψω. Το ίδιο κάνω και στο εξωτερικό. Ρωτάω! Δεν τους αφήνω να με κοροιδέψουν και να νομίζω ότι θα είμαι καλυμένος ενώ συτοί έχουν βγάλει εις βάρος μου χρήματα από την παρα(λληλη) εισαγωγή.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Ούτε και σε μένα έχει γίνει κατανοητό. Είχα την εντύπωση ότι ο κατασκευαστής καλύπτει τον αγοραστή του προϊόντος του σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης στους κατά τόπους αντιπροσώπους του.

Εάν αντιπρόσωποι είναι επιλεκτικά απρόσωποι είναι καλό για εμάς τους καταναλωτές να το γνωρίζουμε. Για τους επαγγελματίες καλά κάνετε και κοιτάτε τα συμφεροντά σας και εμείς σαν καταναλωτές κάνουμε καλύτερα που κοιτάμε τα δικά μας. Εξάλου το δικαίωμα της επιλογής και της δίαθεσης των χρημάτων μας είναι στην τσέπη μας.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.452
Reaction score
8.291
Αυτος ο νομος "διέπει αποκλειστικά τις σχέσεις προμηθευτή-καταναλωτή". Δηλαδη περα απο οποιαδηποτε καλυψη σου παρεχει οποιοσδηποτε, προβλεπει ΕΠΙΠΛΕΟΝ καλυψη και απο τον εκαστοτε πωλητη. Και σου δινει μαλιστα και συγκεκριμενο χρονικο περιθωριο δυο χρονων ανεξαρτητα της εγγυησης του κατασκευαστη.
Αν σου αρκει αυτο το ΕΠΙΠΛΕΟΝ μονο και απεμπολεις καθε αλλο δικαιωμα, ΟΚ.

Οταν εχεις μια εγκυρη γραπτη εγγυηση στα χερια σου που αναγραφει και τους ορους της μπορεις να διεκδικησεις απο τον εκδοτη της ολα τα δικαιωματα που προκυπτουν απ' αυτη.
Οπως λεει και εδω:
Άρθρο 559
Παροχή εγγύησης
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Ούτε και σε μένα έχει γίνει κατανοητό. Είχα την εντύπωση ότι ο κατασκευαστής καλύπτει τον αγοραστή του προϊόντος του σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης στους κατά τόπους αντιπροσώπους του.

Εάν αντιπρόσωποι είναι επιλεκτικά απρόσωποι είναι καλό για εμάς τους καταναλωτές να το γνωρίζουμε. Για τους επαγγελματίες καλά κάνετε και κοιτάτε τα συμφεροντά σας και εμείς σαν καταναλωτές κάνουμε καλύτερα που κοιτάμε τα δικά μας. Εξάλου το δικαίωμα της επιλογής και της δίαθεσης των χρημάτων μας είναι στην τσέπη μας.
Επειδή πρέπει να φύγω σε λίγο απαντώ στα πολύ γρήγορα GeoVaz.

Το συμφέρον του καταναλωτή είναι να εμπιστεύεται τον αντιπρόσωπο. Εννοείται ότι η τσέπη είναι δική του και την κάνει ό,τι αυτός θέλει.
Μπορεί να επιλέξει αν θα το πάρει από το δίκτυο με το οποίο συνεργάζεται ο αντιπρόσωπος και έτσι να έχει όλα τα δικαιώματα στα πόδια του ή μπορεί να μην επιλέξει αυτό και να τρέχει.

Πολλοί αντιπρόσωποι, αναλογιζόμενοι το πρόσωπο της εταιρίας που αντιπροσωπεύουν κάνουν τα αδύνατα δυνατά να εξυπηρετήσουν ακόμα και εκείνον από τον οποίο δεν έχουν κανένα όφελος. This is a fact!
Όμως δεν μπορούν να πηγαίνουν με το σταυρό στο χέρι.

Οι συμφωνίες ας μην ξεχνάμε είναι μεταξύ εταιριών που εμπορεύονται προϊόντα. Ως εκ τούτου υπάρχει πολύ διαπραγμάτευση για το τι και πως (αρκεί βεβαίως το αποτέλεσμα να είναι σύννομο γιατί αλλιώς υπάρχουν σημαντικά θέματα τα οποία τα βρίσκεις μπροστά σου).

Κάθε λοιπόν κατασκευαστής δεν δίνει τα ίδια. Δεν συμφωνεί στα ίδια και αυτό είναι δικαίωμά του να το κάνει, όπως δικαίωμα είναι και του αντιπροσώπου να συνάψει ή όχι συμφωνία μαζί του.

Έτσι λοιπόν βλέπετε εταιρίες που έχουν καλό σέρβις, άλλες που έχουν καλύτερο και άλλες που δεν έχουν καθόλου καλό.

Εμείς ως καταναλωτές, τα ζυγίζουμε όλα και αποφασίζουμε. Θέλω να πάρω κάτι που η εγγύησή του είναι πιο θολή κι από την ομίχλη; Θέλω να πάρω κάτι που η εγγύησή του είναι πιο ξεκάθαρη κι από μπριγιάν; Ό,τι θέλω κάνω.
Αυτό που σίγουρα δεν μπορώ να κάνω είναι να απαιτώ εγγύηση από κάποιον ο οποίος δεν έχει σχεση με τη διακίνηση του προιόντος που έχω στην κατοχή μου.
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Εγώ ρε παλικάρια δεν μπορώ να καταλάβω κάτι.
Αφού έχουμε ελεύθερη αγορά (έτσι λένε όλοι)
τι σημαίνει εισαγωγή και τι παραεισαγωγή?

Αλλά εδώ λένε ότι έχουμε δημοκρατία και κράτος πρόνοια
και μας έχουνε μαμήσει τα ροδοπέταλα.....:121:
Εισαγωγη (αντιπροσωπευση) σημαινει την διαθεση γνησιου προιοντος και την υποχρεωτικη υποστηριξη αυτου απο την εταιρια μεσω του εισαγωγεα με ομοιως γνησια ανταλλακτικα.

Παραεισαγωγη (κουκουρουκου) σημαινει πιθανον γνησια προιοντα και πιθανη υποστηριξη του προιοντος με πιθανον γνησια υλικα χωρις την υποστηριξη της εταιριας προς τον εισαγωγεα. Συνηθως ενας "σοβαρος" παραεισαγωγεας εχει το δικο του σερβις η το στελνει στον προμηθευτη του εξωτερικου προς επισκευη και τα σχετικα..

Ο αγοραστης ειναι υποχρεωτικο να τα γνωριζει αυτα ωστε να επιλεξει (οπως πολυ σωστα ειπε ο Γιωργος) πως θα διαχειριστει την τσεπη του.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Αυτος ο νομος "διέπει αποκλειστικά τις σχέσεις προμηθευτή-καταναλωτή". Δηλαδη περα απο οποιαδηποτε καλυψη σου παρεχει οποιοσδηποτε, προβλεπει ΕΠΙΠΛΕΟΝ καλυψη και απο τον εκαστοτε πωλητη. Και σου δινει μαλιστα και συγκεκριμενο χρονικο περιθωριο δυο χρονων ανεξαρτητα της εγγυησης του κατασκευαστη.
Αν σου αρκει αυτο το ΕΠΙΠΛΕΟΝ μονο και απεμπολεις καθε αλλο δικαιωμα, ΟΚ.

Οταν εχεις μια εγκυρη γραπτη εγγυηση στα χερια σου που αναγραφει και τους ορους της μπορεις να διεκδικησεις απο τον εκδοτη της ολα τα δικαιωματα που προκυπτουν απ' αυτη.
Οπως λεει και εδω:
Άρθρο 559
Παροχή εγγύησης
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.
"εκείνου που εγγυήθηκε". Η διαφορά είναι προφανής νομίζω.

Ποιος "εγγυήθηκε";

Για ψάξτο.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.452
Reaction score
8.291
"εκείνου που εγγυήθηκε". Η διαφορά είναι προφανής νομίζω.

Ποιος "εγγυήθηκε";

Για ψάξτο.

Πραγματι ειναι προφανης.
Υπαρχει εγγυηση κατασκευαστη.
Υπαρχει εγγυηση αντιπροσωπιας.
Υπαρχει ακομα και επεκταση εγγυησης απο καποιο καταστημα.
Παντα "κυνηγας" τον εκδοτη.Αυτον που σου υποσχεθηκε εγγραφως οτι δε θα χαλασει το προϊον.
 

Μηνύματα
503
Reaction score
2
Εγώ ξέρω οτι αγορασα φωτογραφική μηχανή sony που μετά απο 6 χρόνια παρουσίασε πρόβλημα και οι ανθρωποι μου την επισκεύασαν χωρίς να ρωτήσουν ποτέ αν την αγόρασα εδώ ή στο εξωτερικο...
απλά την έστειλα και την επισκευασαν

Ολα τα άλλα τα ακούω βερεσέ.....
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.133
Μηνύματα
3.043.302
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top