ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.361
Reaction score
37.175
Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Μπορούμε να αναφέρουμε τους κορυφαίους συνδυασμούς.. τα κορυφαία στημένα σύνολα και όχι τα κορυφαία ανά κατηγορία. Για μένα αυτό θα ήταν και το σωστότερο.. το ποιο αληθινό.

Όσο γι' αυτό δεν έχω παρά να συμφωνήσω. Ίσως η πιο σωστή κουβέντα ως τώρα.
Πολυ ωραια ιδεα...Γιατι το παν ειναι ο ηχος του συνολικου ταιριασματος..Εχω καποια στο νου μου, τουλαχιστον απ ολα αυτα που εχω ακουσει, ουκ ολιγα.

Κατ αρχην το συστημα του Λουκα Στεφανιδη ειναι ενα απο τα καλυτερα (κατα η γνωμη μου παντα).Ο συνδυασμος Atmasphere-Soundlab-Symphonic Line κτλπ ειναι τουλαχιστον Εξαιρετικος.

Ενα ακομη φοβερο αν κ οχι κατι το ιδιαιτερο ειναι το συστημα των Klipschorn-Accuphase που μου αφησε φοβερες εντυπωσεις.

TLA-Avantgarde ενας ακομη εξαιρετικος συνδυασμος λαμπας με κορνα.

Dartzeel - Accapela φοβερα δυναμκος κ άμεσος ηχος.

Gryphon. To olo set-up ειναι εξαιρετικο

και τελος JM Lab Utopia μ ενα ενισχυτη 300b Audio Note Ongaku αν δε κανω λαθος
 

Μηνύματα
1.603
Reaction score
684
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Ενα ακομη φοβερο αν κ οχι κατι το ιδιαιτερο ειναι το συστημα των Klipschorn-Accuphase που μου αφησε φοβερες εντυπωσεις.
??????????
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Ενα ακομη φοβερο αν κ οχι κατι το ιδιαιτερο
Please, rephrase...
(μήπως εννοείς: "Ενα ακόμη ιδιαίτερο αν κ οχι κάτι το φοβερό"? :139: )
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.361
Reaction score
37.175
Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Please, rephrase...
(μήπως εννοείς: "Ενα ακόμη ιδιαίτερο αν κ οχι κάτι το φοβερό"? :139: )
Eννοω αυτο ακριβως που εγραψα.Οσο κι αν φαινεται παραξενο κ το καταννοω, ο ηχος τους (αν και χρωματισμενος κ μπλα μπλα μπλα..) με ξετρελλανε.Κ εδω κ χρονια προσπαθω κ θα προσπαθω να βρω χωρο κ set up να τ αποκτησω.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Εγώ πάλι το "κορυφαίοι κατασκευαστές" το βάζω κάτω από μερικά κριτήρια που σε καμία περίπτωση δεν έχουν σχέση με τις τιμές των
προιόντων τους.

Αναλυτικά
1. Τεχνογνωσία
2. Επιχειρησιακή διάρκεια
3. Εμπορικότητα
4. Αξιοπιστία

Οπότε θα γράψω και ας με βαράτε ομαδικός :116:

Πηγές

1. Philips (επειδή έβαλε την μουσική στα σπίτια μας και την έκανε προσιτή σε όλους. Ασε που την έκανε και φορητή με την κασέτα)

2. Sony (επειδή έκανε το 1982 τα ψηφία μουσική και τα έβαλε με το CDP-101). Επειδή επενδύουν στην τεχνολογία και κατασκευάζουν προσιτά μηχανάκια για όλα τα βαλάντια.

3. Dual, Technics, Thorens (επειδή ΟΛΟΙ μας έχουμε ή κάποτε είχαμε ένα πλατό από αυτούς τους κατασκευαστές

4. Shure, Stanton (για τον ίδιο λόγο όπως το 3) :142:


Ενισχυτές

1. Luxman
2. Harman Kardon
3. Marantz
Επειδή οι παλίες κατασκευές τους ακόμα παίζουν. Επειδή ακόμα κατασκευάζονται και δεν έχουν χρυσά σασί και ρουμπινένια κουμπιά
4. Electrocompanient (επειδή η τιμή τους είναι ισάξια με την ακουστική τους απόδοση)


Ηχεία

1. Martin Logan, Quand (επειδή έχουν τεχνογνωσία στα ηλεκτροστατικά ηχέια)
2. Focal-JMLAB (επειδή είναι στην κορυφή πολλά χρόνια)
3. Dynaudio (Επειδή είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής μεγαφώνων στον κόσμο και τροφοδοτεί όλους τους άλλους που παίζουν με τις διαστάσεις της καμπίνας, το βάρος και τα crossovers)

4. Β&W
5. Proac
(Επειδή ο καλός ήχος δεν είναι πανάκριβος)
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Εγώ πάλι το "κορυφαίοι κατασκευαστές" το βάζω κάτω από μερικά κριτήρια που σε καμία περίπτωση δεν έχουν σχέση με τις τιμές των
προιόντων τους.

Αναλυτικά
1. Τεχνογνωσία
2. Επιχειρησιακή διάρκεια
3. Εμπορικότητα
4. Αξιοπιστία

...
"Εναλλακτική" πρόταση, τουλάχιστον σε σχέση με ό,τι έχει γραφτεί εως τώρα.
Σαφής και τεκμηριωμένη.

Όσο για τα Quad, ε, ας πούμε ότι διατηρούν μια θέση στην καρδιά μου μια και έχω αρκετή εμπειρία από τα διπλά Quad ESL 57.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Φίλε Alex...
Για να καταλάβεις πώς λειτουργεί η κα@$%τα της προόδου.Η Ελλάδα οφείλει να πάει στην τηλεοπτική ψηφιακή εποχή.Δέν είναι θέμα μόνο ποιότητας της εικόνας αλλα και άλλων προβλημάτων όπως το μέρισμα των συχνοτήτων.Βέβαια πάτησα και εγώ να δώ πώς πάει στη Θεσσαλονίκη..
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=77051
και παρατηρώ οτι μέσα σε καλά σχόλια για το αποτέλεσμα υπάρχουν και μερικά άσχημα.Ο ένας λέει δέν εχει καλό ήχο ο άλλος δέν έχει εικόνα.Ένας τρίτος λέει να γίνει mpeg-2.Εγώ μπορώ να κάτσω και να σου αναλύσω επ-ακριβώς γιατί και πώς αλλα δέν έχω τον χρόνο.
Το αποτέλεσμα είναι οτι ο καταναλωτής έχει μέτρια ποιότητα-όπως και κάποτε με τους νεοεισερχόμενους στο cd- και βέβαια βρίζει το πρωτόκολλο γι αυτό-το mpeg4-.Και τώρα έρχεται να δέσει το κέικ...
Εγώ πραγματικά δέν θεωρώ οτι αυτοί που δέν έμειναν ικανοποιημένοι απο το αποτέλεσμα φταίνε.Μπορεί να φταίει ο αποκωδικοποιητής,ή η κεραία ή....θέλει ανάλυση.Το αποτέλεσμα αυτού του γενικού συντονισμού είναι τελικά ο κόσμος να φτάσει να βρίζει τη νέα τεχνολογία χωρίς όμως να βάζει αυτή την "ανάλυση" σε ένα κουτί και να δεί τι φταίει.
Επειδής λοιπόν θα εμφανιστεί πολύς κόσμος που θα τα χώνει στο ψηφιακό καλό είναι να μήν τους ονομάσουμε κομπλεξικούς ή ότι άλλο όπως έγινε με τους χαιφιντελάδες.Δυστυχώς όταν η στατιστική γέρνει στο μέρος του αναλογικού αυτό αυτομάτως σημαίνει οτι αφήσαμε κάποιους παράγοντες έξω...
Α επίσης επειδή "βλέπω τον καιρό" ετοιμάσου σε λίγα χρόνια-και πολύ λέω- για αντίστοιχο κύμα τηλεορασομαχών και ειδικά για κουβεντούλες mpeg2 vs mpeg4...ακόμα είναι η αρχή.κάτσε να έρθει Αθήνα.:142::138:
Αυτό το τόσο δύσκολο προσπαθούσα να σου αναλύσω...Αν ήσουν ακόμα στο ΕΜΠ ίσως σε πετύχαινα να τα συζητούσαμε έξω απο τα πλαίσια του φόρουμ.Αλλα απο την ηλικία νομίζω οτι δέν είσαι...:142:
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Χμμμ... κατά την ίδια λογική δεν είναι αστείο να μιλάει κάποιος για στερεοφωνική εικόνα χωρίς να έχει κάνει ποτέ του panning ;

Ε εντάξει ναι δεν μαθαίνεις το 2 χωρίς να έχεις μάθει το ένα αλλά θα το πω και διαφορετικά.

Δεν είναι αστείο να μιλάει κάποιος για στερεοφωνική εικόνα χωρίς να ξέρει τι θα πει στερεοφωνική εικόνα?

Θέλω να πω ότι καλό είναι να ξέρει τα θεμελιώδη πριν εκφέρει άποψη γι αυτά!

Αλλίως μπλέκουμε σε καταστάσεις τύπου:

Τι θα γινόταν αν ήταν λάθος το σωστό και το σωστό το λάθος? Ε?

Η αναπαραγωγή μουσικής είναι το τεχνητό όμως και η αναφορά το φυσικο όργανο.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Ε εντάξει ναι δεν μαθαίνεις το 2 χωρίς να έχεις μάθει το ένα αλλά θα το πω και διαφορετικά.

Δεν είναι αστείο να μιλάει κάποιος για στερεοφωνική εικόνα χωρίς να ξέρει τι θα πει στερεοφωνική εικόνα?

Θέλω να πω ότι καλό είναι να ξέρει τα θεμελιώδη πριν εκφέρει άποψη γι αυτά!

Αλλίως μπλέκουμε σε καταστάσεις τύπου:

Τι θα γινόταν αν ήταν λάθος το σωστό και το σωστό το λάθος? Ε?

Η αναπαραγωγή μουσικής είναι το τεχνητό όμως και η αναφορά το φυσικο όργανο.
Συγνώμη αλλά ήταν συγκεκριμένη η ερώτηση.

Πως μπορεί κάποιος να εκφέρει άποψη για τη στερεοφωνική εικόνα όταν δεν έχει φτιάξει ποτέ του στερεοφωνική εικόνα;
Δηλαδή, αν δεν μπεις στην κονσόλα/μίκτη/multi timbral synthesizer να παίξεις με αυτά, πως γίνεται να εκφέρεις άποψη για το βάθος σκηνής και την τοποθέτηση των οργάνων;

Εκτός αυτού, επειδή διακρίνω μια ροπή προς τη φυσικότητα, πως γίνεται να αξιολογηθεί ένα ηλεκτρικό όργανο;
Πως γίνεται να αξιολογηθεί μια ντραμς για τον ήχο της;

Εκτός και αν μουσική είναι μόνο η ακουστική μουσική που ηχογραφείται με όλα τα όργανα μαζί και αυτό το θεωρούμε τέλειο. Φυσικά δεν είναι, όχι μόνο τέλειο αλλά και πολύ περιοριστικό.

Αυτά τα λέω γιατί πολλοί δεν γνωρίζουν τι είναι ηχογράφηση κατ' αρχήν και παρ' όλα αυτά μιλάνε για φυσικότητα. :139:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.947
Reaction score
23.018
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Όχι φυσικότητα καλέ! Μουσικότητα τη λένε... (Μουσικότητα είπα, όχι μουσηκώτητα, μη παραξηγηθώ...) :114: :114:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Εγώ πάλι το "κορυφαίοι κατασκευαστές" το βάζω κάτω από μερικά κριτήρια που σε καμία περίπτωση δεν έχουν σχέση με τις τιμές των προιόντων τους.
Αυτό όμως λέγεται "κοινή λογική" χαρακτηριστικό που είναι σε έλλειψη στο καταναλωτικό κοινό της χαϊεντοσύνης. Συνεπώς η προσπάθεια να πείσεις έναν χαϊεντά ότι (πχ) η SONY έχει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες φορές περισσότερη τεχνογνωσία από (πχ) τον von πως τον λεν, είναι σαν να προσπαθείς να πείσεις ένα μοσχάρι να σκουπίζει τα πόδια του πριν μπει στον στάβλο. Κι όπως είχε σωστά αναλυθεί σε κάποιο thread, η "μαγκιά" είναι να φτιάξεις ένα φθηνό μηχάνημα που να παίζει καλά κι όχι ένα εξωφρενικά ακριβό που παίζει λίγο καλύτερα ή το ίδιο καλά. Ορισμένα πράγματα στον επιχειρηματικό κόσμο, απλά δεν συγκρίνονται. Εδώ βάζουμε στο ίδιο καζάνι (πχ) την B&W που παράγει βιομηχανοποιημένα δεκάδες μοντέλα εξαιρετικών σε κατασκευή και απόδοση ηχείων, με τον χ"π@πάρα τον βιοτέχνη που κάνει στην υπόγα 4 ζευγάρια τον χρόνο και τα πουλάει για χρυσάφι.

...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.947
Reaction score
23.018
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Λοιπόν, κύριοι! Λέω να θέσω το θέμα επί της ορθής βάσεως. Κορυφαίο είναι αυτό που βγάζει σωστές χροιές στην κορυφή του Έβερεστ. Τί λέτε; Πάμε εκεί να κάνουμε ένα συγκριτικό; :138:
 


Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Όχι φυσικότητα καλέ! Μουσικότητα τη λένε... (Μουσικότητα είπα, όχι μουσηκώτητα, μη παραξηγηθώ...) :114: :114:
Σσσσσσσσ, άσε συ δεν ξερ'σ, δεν ξερ'σ! :138:

Φυσικότητα τη λένε. Άμα δεν ακούσω την υγρασία του οργάνου τότε δε μουσικόνεται τίποτα... :116:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Λοιπόν, κύριοι! Λέω να θέσω το θέμα επί της ορθής βάσεως. Κορυφαίο είναι αυτό που βγάζει σωστές χροιές στην κορυφή του Έβερεστ. Τί λέτε; Πάμε εκεί να κάνουμε ένα συγκριτικό; :138:
΄΄Μουσικώτερη΄΄ αξιολόγηση επιτυγχάνεται στον παρακάτω κατάλληλα ΄΄φροντισμένο΄΄ χώρο ακρόασης:

:612:
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Συγνώμη αλλά ήταν συγκεκριμένη η ερώτηση.

Πως μπορεί κάποιος να εκφέρει άποψη για τη στερεοφωνική εικόνα όταν δεν έχει φτιάξει ποτέ του στερεοφωνική εικόνα;
Δηλαδή, αν δεν μπεις στην κονσόλα/μίκτη/multi timbral synthesizer να παίξεις με αυτά, πως γίνεται να εκφέρεις άποψη για το βάθος σκηνής και την τοποθέτηση των οργάνων;

Εκτός αυτού, επειδή διακρίνω μια ροπή προς τη φυσικότητα, πως γίνεται να αξιολογηθεί ένα ηλεκτρικό όργανο;
Πως γίνεται να αξιολογηθεί μια ντραμς για τον ήχο της;

Εκτός και αν μουσική είναι μόνο η ακουστική μουσική που ηχογραφείται με όλα τα όργανα μαζί και αυτό το θεωρούμε τέλειο. Φυσικά δεν είναι, όχι μόνο τέλειο αλλά και πολύ περιοριστικό.

Αυτά τα λέω γιατί πολλοί δεν γνωρίζουν τι είναι ηχογράφηση κατ' αρχήν και παρ' όλα αυτά μιλάνε για φυσικότητα. :139:
Δεν χρειαζεται να εισαι ηχολήπτης, να ξέρεις από κονσόλες, από ηχογράφηση, κλπ. κλπ, για να ξέρεις τί εστί στερεοφωνική εικόνα, βάθος σκηνής και φυσικότητα!!!
Άλλα χρειάζεται να ξέρεις. Αλήθεια ξέρεις;; Διερωτώμαι.
Τα ηλεκτρικά όργανα αξιολογούνται όπως ακούγονται, από το ηχείο και τον ενισχυτή τους. Τρόπος άλλος δεν έχει εφευρεθεί προς το παρόν.
Η ντραμς αξιολογείται όπως κάθε άλλο όργανο ή μήπως δεν σε κατάλαβα!!
Εγώ δηλαδή που είμαι άσχετος από ηχογραφήσεις, κονσόλες κλπ δεν μπορώ δηλαδή να ξέρω τί εστί στερεοφωνική εικόνα και σίγουρα ξέρει ο κάθε "ηχολήπτης"!!!!
Λέω να αρχίσω τις ηχοληψίες, έχω και δύο Studer C-37.
Νόμιζα ότι η στερεοφωνική εικόνα, το βάθος κλπ υπάρχουν όταν ακούμε μουσική και παίζουν τα όργανα μπροστά μας και δεν νομίζω ότι μας χρειάζεται κάποιος που να μας την φτιάξει αφού υπάρχει από μόνη της. (Εκτός αν εννοείς να μας τη χαλάσει). Ιδιαίτερα νομίζω σε μια συναυλία ακουστικών οργάνων χωρίς μικρόφωνα, ηχεία και 'κάποιους' φρικτούς ηχολήπτες, υπάρχουν όλα αυτά.
Αν δεν σε κατάλαβα συχώρεσέ με. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
3.469
Reaction score
150
Θα συμφωνήσω και θα το ξαναπώ!

Η φυσική σκηνή είναι η αναφορά και όχι το στούντιο και ο ηχολήπτης και το μόνο που πανάρει στην πραγματικότητα είναι ή ο τραγουδιστής που περπατάει πάνω σε μια μουσική σκηνή ή κανένας κιθαρίστας ροκ που περιφέρεται.

Η εικόνα πρέπει να είναι ίδια με την εικόνα της μουσικής μπάντας που ηχογραφήθηκε γιατί λέω πάλι αυτό είναι η αναφορά. Επίσης τα όργανα δεν τοποθετούνται τυχαία πάνω σε μια σκηνή και ειδικά σε κλασικές ορχήστρες που είναι 10αδες.


Τα πράγματα είναι απλά ή ξέρεις πως είναι το πραγματικό όργανο ή όχι γιατί όπως λένε:

"Κάθε αντίγραφο είναι και κακέκτυπο" και σε καμία περίπτωση δεν θα μπέρδευα ποτέ μια ζωντανή ορχήστρα με ένα ηχοσύστημα και κανένας μουσικος δεν θα τη μπέρδευε εδώ που τα λέμε.

Τα ηλεκτρικά όργανα τα ακούμε όπως το θέλησε ο δημιουργός τους γιατί αυτό είναι το αυθεντικό ενώ στην περίπτωση της ντραμς δεν χρειαζόμαστε ενισχυτη απαραίτητα.


Το θέμα είναι ότι ακόμα και τα όργανα διαφέρουν μεταξύ τους και π.χ. δεν ακούγονται όλα τα πιάνα το ίδιο καθώς υπάρχουν και καλά και κακά ανάλογα με την υλοποίηση. Αν λάβουμε υπ'όψιν και το κούρδισμα περιπλέκεται ακόμα περισσότερο το θέμα.
 

Μηνύματα
1.188
Reaction score
384
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Ρε ειστε τρελοι ολοι σας. Ξερετε τι ειναι το βραδακι να εχετε σβησμενα τα φωτα να αναβεται τους λαμπατους και να παιζει ο Ben Webster το σαξοφωνο? Δηλαδη πως να το κανουμε αυτα τα Hypex (πως στο διαλα λεγονται ακριβως ακομη δεν εμαθα) μπορει να παιζουν καλα, αλλα δεν μπορουν να δημιουργησουν ατμοσφαιρα. Δηλαδη τι..να σβηνω το φως και να βαλω τους Hypex & tripath να παιξουν και μες στο σκοταδι να πεσω πανω σε κανα ηχειο?
Πάρε και συ βρε παιδί μου ενεργά μόνιτορς που ΄χουν ledάκια να μην σκοντάφτεις πάνω τους.:143:
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Αυτό που σου είπε είναι φυσικά αδύνατον.Το αυτί απο γεννησιμιού έχει διάγραμμα μή φλάτ.Το πρότυπο διάγραμμα μόνο φλάτ δέν θα μποούσε να χαρακτηριστεί.
Βρε συ, από την παραπάνω σπαρταριστή και 100% αλήθινή ιστορία (post #190) αυτό είναι το μόνο παράλογο που είδες;

Παρεμπιπτόντως, τι θα γινόταν αν οι τόνοι τεστ δίνονταν σε phon και όχι σε dB;
Πόσο "flat" θα έβγαινε το ακουόγραμμα τότε;
Αν δε βαριέσαι, ρίξε μια ματιά εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Equal-loudness_contour
Πολύ πιθανό βέβαια, όπως προκύπτει από τα γραφόμενά σου, να είσαι ήδη υποψιασμένος για τα παραπάνω.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Η αλήθεια είναι πως ακούω πολύ καλά.
...
ακούω κουνούπι στα 200 μέτρα, μύγα στα 178.

ο ΩΡΛ που με μέτρησε, έσκισε το δίπλωμά του και άλλαξε επάγγελμα, έγινε εκπαιδευτής καταδύσεων.

...
άκουγα τους τόνους πριν ξεκινήσει η γεννήτρια.

χωρίς να βάλω καν τα ακουστικά στα αυτιά μου.

και ήμουν και έξω από το θάλαμο μετρήσεων.

αμ πως...
Και νομίζεις πως θα ψαρώσω;

Μάθε λοιπόν πως γνωρίζω χαϊεντάδες που είναι ικανοί να "ακούσουν" επερχόμενο κυματομέτωπο "κακού ρεύματος" από το βόμβο των μετασχηματιστών στον Ασπρόπυργο ενώ αυτοί βρίσκονται στην Κηφισιά.:111:

Για όσους αστοιχείωτους ρωτήσουν "...πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο από τη στιγμή που τα Η/Μ κύματα ταξιδεύουν πολύ πιο γρήγορα από τον Ήχο;" θα τους αναφέρω πως είναι παγκοσμίως γνωστό πως τα αυτιά ενός χαϊεντά είναι σε θέση να δημιουργήσουν Σήραγγες Einstein-Rosen.:111:

Αν και για να μπορείς και εσύ να ακούς τους τόνους της γεννήτριας προτού αυτή λειτουργήσει, και τα δικά σου αυτιά είναι σε θέση να δημιουργήσουν σκουληκότρυπες, απλά οι δικές σου εστιάζουν στο μελλοντικό κώνο φωτός.:126:

http://en.wikipedia.org/wiki/Einstein-Rosen_Bridge
http://en.wikipedia.org/wiki/Light_cone
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.888
Μηνύματα
3.032.585
Members
38.515
Νεότερο μέλος
Alebut
Top