Οι τρεις δρομοι

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Απάντηση: Re: Οι τρεις δρομοι

Eυχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις καταρχήν, επίσης να ρωτήσω σε περίπτωση που προβώ σε αγορά της κάρτας αυτής, αν υπάρχει δυνατότητα να postάρετε έναν περιληπτικό οδηγό για όλη αυτή τη διαδικασία απενεργοποίησης του ελέγχου που ασκούν τα windows στον ήχο. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και χρήσιμο σε πολλούς από εμάς που δεν ξέρουμε πιστεύω! Ευχαριστώ και πάλι!

+1

Για να μην ξεχαστειτε...:137:
 


Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Re: Απάντηση: Οι τρεις δρομοι

Κωστα ετσι κι αλλοιως θα χρειαστει μια καλη εξοδο ψηφιακη απο το πισι, οποτε και το BUFALLO να φτιαξουμε παλι την χρειαζομαστε την καρτα - για τον φιλο που ρωταει, εννοειται οτι οτι χρειαστει εδω θα ειμαστε να ρωτησει.
Δεν είναι απαραίτητη η κάρτα ήχου. Το ΙΟΝ αν δείς έχει έτοιμη την οπτική - κι έχω δει και με έξοδο coaxial αν θυμάμαι καλά. :126:
Το Buffalo καταπίνει αμάσητο το jitter (ειδικά αυτό το τελευταίο) και οι διαφορές της οπτικής αυτής με μία αντίστοιχη κάποιας "audiophile" κάρτας ήχου θα είναι αμελητέες - αν υπάρχουν - και σίγουρα δε θα δικαιολογούν ούτε το παραπάνω κόστος ούτε και τον παραπάνω χώρο (απώλεια ευχρηστίας κοκ).
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.639
Reaction score
12.224
Re: Απάντηση: Οι τρεις δρομοι

Πετρο για το ντακ-8 που το σκεφτομαι θελω να ξερω μια λεπτομερεια

δεχεται σημα 192, και το ντακαρει κατευθειαν η εχει διαφορα αλλα - το δεχεται πιχι ως τα 96 και μετα κανει δικο του απσειμπλινγκ στα 192;
Θανάση ο αντιπρόσωπος θα μπορούσε να σου δώσει αυτή τη πληροφορία νομίζω. Από τα χαρακτηριστικά του και μόνο δεν μπορείς να πεις με σιγουριά.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.639
Reaction score
12.224
Re: Απάντηση: Re: Οι τρεις δρομοι

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως η ψηφιακές τεχνολογίες και εφαρμογές, ιδίως στο μικρο-επίπεδο των διάφορων συμπληρωματικών τεχνοτροπιών ψηφιακής επεξεργασίας, είναι αδύνατο να έχουν σαφή ηχητικό χαρακτήρα. Έχουν όμως μετρήσιμες τεχνικές δυνατότητες. Τι έχει λοιπόν μεγαλύτερη αξία?

Ταυτόχρονα, σε κάθε ηχοσύστημα-χώρο, και για κάθε αυτί, κάποια συσκευή "κάθεται καλύτερα" από κάποια άλλη. Μπορεί να φταίει το καλώδιο. Και?:145:
Να σε ενημερώσω ότι οι ακροάσεις έγιναν στον ίδιο χώρο με ίδια καλώδια και μηχανήματα ίδια, ολοκληρωμένα cd player με ξεχωριστό τμήμα DAC και οδηγό δίσκου. Η μόνη διαφορά των μηχανημάτων ήταν στο μετατροπέα. Το αναλογικό τμήμα το είχα βελτίωση με τον ίδιο τρόπο και στα δύο.

Προσωπικά δεν έχω κάποιο κώλυμα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο αναπαραγωγής και ότι ακούω του δίνω τη δέουσα προσοχή σαν να είναι η πρώτη φορά.

Ποιο ακριβώς καλώδιο εννοείς? Το ψηφιακό, το αναλογικό ή του ρεύματος?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.433
Reaction score
125.803
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οι τρεις δρομοι

Ποιο ακριβώς καλώδιο εννοείς? Το ψηφιακό, το αναλογικό ή του ρεύματος?

έχει σημασία?:137:

εννοώ ότι λόγω κάποιου αστάθμητου παράγοντα προτίμησες το ένα από τα δύο, κι όχι λόγω της "υπερδειγματοληψίας".

εννοώ ότι βγάζεις λάθος συμπεράσματα.

εννοώ ότι αλλάζοντας καλώδια πιθανά να προτιμούσες το αντίθετο ντακ.

εννοώ ότι σκέτη-νέτη την "υπερδειγματοληψια" δε την ακούς.

εννοώ ότι ακούς ένα σύνολο σχεδιαστικών απόψεων που στην συγκεκριμένη εφαρμογή η υπερδειγματοληψία επηρεάζει τα συνοδα ψηφιακά με τον (α) τρόπο, ενώ σε άλλη υλοποίηση θα τα επηρέαζε με (β) τρόπο, σε άλλη με (γ) τρόπο κοκ κοκ κοκ

τι δεν κατάλαβες?:140:

Μόνο αν ξέρεις τι θες (με απόλυτη σαφήνεια και εμπεριστατωμένα θεωρητικα) μπορείς να επιλέξεις πχ υπερδειγματοληψία στο 16/44.1 και το όποιο ηχητικό αποτέλεσμα να το "φέρεις" * (ΥΓ) στα μέτρα σου με άλλους τρόπους (έστω και με καλώδια).

πχ αν θες ψηφιακό volume ή επεξεργασία σήματος σε ψηφιακό επίπεδο (ΙΙS FIR φίλτρα κλπ), η υπερδειγματοληψία είναι μονόδρομος ώστε να μη τσαλακώσεις το ταπεινό 16/44.1.

Αλλιώς, δε ξέρεις τι θες και απλά περνάς την ώρα σου ακούγοντας τυχαίες παραμέτρους σε τυχαίους συνδυασμούς με τυχαία αποτελέσματα σε σχέση με τα τυχαία συνοδά και καλώδια στον τυχαίο χώρο.:137:

*(ΥΓ) (έτσι κι αλλιώς, το οποιοδήποτε τελικό ηχητικό αποτέλεσμα ενός τυχαίου συνδυασμού μηχανημάτων σε ένα τυχαίο χώρο το έχεις ήδη "φέρει" στα μέτρα σου με μικρο-επεμβάσεις, είτε με μετακίνηση των ηχείων στο χώρο είτε με καλώδια και άλλα ματζούνια που σαφώς διαφοροποιούν το τελικό αποτέλεσμα προς τυχαίες κατευθύνσεις και ο επιμένων βρίσκει τις μικρο-επεμβάσεις που τον ικανοποιούν - φάιν τιούνιννγκ και τα σχετικά)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.433
Reaction score
125.803
Απάντηση: Re: Οι τρεις δρομοι

Εγώ όμως έχω αποφασίσει κατά, γιατί το ακούω ως ένα φίλτρο ισχυρότατο που "κόβει" πληροφορίες που βρίσκονται σε χαμηλή στάθμη. (ίσως τις λαμβάνει ως "θόρυβο").
Είναι "αποστειρωμένο", είναι σαν να γράφτηκαν όλα σε studio χωρίς την πληροφορία του χώρου, που παίζει ρόλο συνολικά ώστε να "δείχνει" φυσικό. Μερικά ήδη μουσικής τα καταστρέφει..:130:
Βλέπεις πχ πως ο φίλος Timbre έχει τελικά τα αντίθετα από σένα ηχητικά συμπεράσματα.

ποιός από τους δυό σας έχει δίκιο?
ΚΑΝΕΝΑΣ

Ποιος από τους δυό σας έχει άδικο?
ΚΑΝΕΝΑΣ

Ποιος από τους δυό σας ξέρει για τι πράγμα μιλάει?
ΚΑΝΕΝΑΣ

Ποιος από τους δυό σας έχει καλύτερα αυτιά?
ΚΑΝΕΝΑΣ

Ποιος από τους δυό σας έχει το καλύτερο ηχοσύστημα?
ΚΑΝΕΝΑΣ

πόση σημασία έχει ποιός έχει καλύτερο ηχοσύστημα?
ΚΑΜΜΙΑ

Γιατί?
Γιατί μιλάμε για κάτι αμιγώς τεχνικό σε ψηφιακό επίπεδο που έχει άμεσες ξεκάθαρες μετρήσιμες συνέπειες και ταυτόχρονα ασαφή ηχητική ταυτότητα λόγω πολυπλοκότητας του συνολικού θέματος, οπότε είναι ουσιαστικά ανόητη η προσπάθεια (όσο επίμονη κι επίπονη κι αν είναι) ηχητικής ταυτοποίησής του.

Είναι τυχαίο, συμπέρασμα άνευ ουσίας και σημασίας, που σαφώς σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει (κανείς δεν είναι κουφός) αλλά ισχύει ΜΟΝΟ για αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση συνδυασμού ηχοσυστήματος-χώρου-ιδιοκτήτη.

Οτιδήποτε αλλαχθεί στον εν λόγω συνδυασμό, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι το αντίθετο. Καπις?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.433
Reaction score
125.803
Απάντηση: Οι τρεις δρομοι

Ίσως ξεφύγαμε του θέματος, κι ίσως πρόκειται για πολύ ενδιαφέρον θέμα, της συνολικής αξίας της προσπάθειας "ηχητικής ταυτοποίησης" τεχνοτροπιών, εξαρτημάτων κλπ, σε ένα τυχαία μεταβλητό σύνολο.

Ίσως να το αναλύσουμε σε άλλο θρεντ.

Ένα μόνο τελικό σχόλιο:

Η αξία του αποτελέσματος της "ηχητικής ταυτοποίησης" στο κάθε συγκεκριμένο παράδειγμα υλοποίησης - συνδυασμού έχει τόσο "στενά όρια" χρηστικότητας - στεγανότητας - αποδειξιμότητας που απαγορεύει την οποιαδήποτε γενίκευση και ταυτόχρονα έχει αποδειχθεί (δες τυφλα τεστ) πως για το ίδιο πράγμα οι "ψαγμένοι αυτιάδες" έχουν διαφορετικές απόψεις και προτιμήσεις.

Γι'αυτό προσωπικά εδώ και μπόλικα έτη δεν δίνω καμιά απολύτως σημασία στην προσπάθεια προτίμησης συσκευής ή τεχνοτροπίας βάσει ακουστικών εκτιμήσεων. Βαδίζω στηριζόμενος στη θεωρία και στην επιστημονική αλήθεια, με πολλή υπομονή και ψάξιμο, αλλά και με πολλά σκαμπανεβάσματα, και βλέπω εκ του αποτελέσματος πως δεν είναι λάθος ο δρόμος αυτός. Τουλάχιστον είναι πολύ πιο ασφαλής.

Εν ολίγοις το πχ MINERVA δε λέω ότι παίζει άριστα επειδή το άκουσα, ή και να το ακούσω κάπου και να μη μου αρέσει καθόλου το αποτέλεσμα πάλι δε θα πω ότι δε παίζει άριστα. Παίζει άριστα και είναι άριστο μηχάνημα γιατί είναι άριστα σχεδιασμένο. Για λόγους που δεν επιδέχονται κριτικής με την "ακοή". Βέβαια, η επιλογή του σε κάποιο συνδυασμό συνοδών - χώρου - ιδιοκτήτη, μπορεί άμεσα να μην έχει τα ίδια θετικά αποτελέσματα με μια άλλη πχ λαμπάτη υλοποίηση που θα καλύψει τις προσωρινές ανάγκες του ενλόγω συνδυασμού. Μεσο-μακροπρόθεσμα όμως, θα αποτελέσει μια σωστή επιλογή.

Πάλι δε ξέρω αν γίνομαι κατανοητός....
 

Μηνύματα
4.854
Reaction score
4
Απάντηση: Οι τρεις δρομοι

....

Στα πρίμα η διαφορά ήταν σαφώς υπέρ της υπερδειγματοληψίας με πολύ καλύτερη ταχύτητα και ανάλυση και περισσότερο αέρα.
......
...
Οτιδήποτε αλλαχθεί στον εν λόγω συνδυασμό, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι το αντίθετο.
...
....και εγώ όταν είδα τον Πέτρο να γράφει αυτό σκέφτηκα ότι κάτι τρέχει με τα πρίμα στο σύστημά του και κάνοντας up πήρε καλύτερο αποτέλεσμα. :137:

Αλλά συμφωνώ και με το θέμα συνδυασμού που λες...
Στο δικό μου συγκεκριμένα σύστημα, είχα να δοκιμάσω δύο κάρτες (η μια είναι η 0404).
Μόλις τις άκουσα -αμέσως σχεδόν- αποφάσισα πια θέλω από τις δύο....και μπορούσα άνετα να το δικαιολογήσω...., φυσικά ήταν αντιληπτό ακούγοντας, 100%.
Μετά προστέθηκε ένα sub και δοκίμασα πάλι......
Άλλαξα λοιπόν την 0404 που είχα επιλέξει πριν, με την ίδια σιγουριά για το αποτέλεσμα.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν προσθέσεις σε ένα υπάρχον set κάτι νέο πχ dac αλλαγές στον ήχο θα έχεις σίγουρα.
Από την στιγμή που όλα παίζουν κάπως διαφορετικά πρέπει να ξέρεις τις αδυναμίες και τι ακριβώς θες, από τα χαρακτηριστικά της αναπαραγωγής και μετά να επιλέξει τον "τρόπο", ανάλογα με τον χαρακτήρα της νέας συσκευής.

- Μάτσινγκ ;
- Γες ! :132:
- Κριτήριο ;
- Γούστο


Τέλος αν μου έλεγε ένας φίλος ότι του αρέσει ο "λαμπάτος" ήχος, θα του έλεγα ότι "φιλοσοφικά" δεν ταιριάζει με το upsampling.
Το ένα είναι έγχρωμο και το άλλο γκρι ! :137:

Και φυσικά συμφωνώ με αυτό που έγραψε ο Πέτρος, αλλά δεν θα περιόριζα στο θέμα "υπερδειγματοληψία", αλλά γενικά στην αναπαραγωγή.

"Έχω την αίσθηση ότι το αν σου αρέσει ή όχι η υπερδειγματοληψία, έχει να κάνει με το που εστιάζεις τη προσοχή σου κατά την ακρόαση."
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.640
Μηνύματα
2.870.077
Members
37.937
Νεότερο μέλος
daemon76
Top