- Μηνύματα
- 227
- Reaction score
- 3
Μετά από πρόσκληση του μέλους του AVsite -και αντιπροσώπου της εταιρίας στη χώρα μας- Μιχάλη Φουάση, βρεθήκαμε χτες το βραδάκι τρεις φίλοι (Morfeas, Χρήστος Τσιτιμάκης και ο γράφων) στο ζεστό σαλόνι της MF Audio για μια πρώτη γνωριμία με το υβριδικό ηχείο Agathon της δανέζικης Horning.
Παρών στη βεγγέρα ήταν και ο γνωστός reviewer του "Ήχου" -και παλιός φίλος- Πάρης Κωτσής, με τον οποίο ανταλλάχθηκαν πολλές ιδέες και απόψεις για λάμπες και κόρνες (βαμμένος "μονοτελής", γαρ).
Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες -κάτι τέτοιο θα ήταν αδόκιμο, μιας και το ηχείο ήταν κυριολεκτικά "του κουτιού" και, ως γνωστόν, οι μονάδες της Lowther θέλουν τουλάχιστον 300 ώρες για να "ξεμουδιάσουν"- θα πω απλά ότι το ηχείο, αν και υβριδικής αρχιτεκτονικής, πλησίασε επικίνδυνα τα στάνταρ φασικής ομοιογένειας και ισορροπίας των full range σχεδιάσεων, όπως αυτή του Morfea, λ.χ.
Παρότι τα διπλά 12άρια (!) γούφερ στην πλάτη θέλουν την άπλα τους για να αναπνεύσουν, όντας ελεύθερα (χωρίς κανενός είδους αποκοπή) το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. :shock:
Το ρόλο τους, βεβαίως, έπαιξαν και τα κορυφαία συνοδά (πλατό Thorens 521, βραχίονας SME 3012, κεφαλή Rohmann, CD player Metronome CD1 Signature, προ Lamm LL2, τελικοί μονομπλοκ Lamm Ml2, καλώδια της Nirvana) αλλά, και πάλι, η εμπνευσμένη και ψαγμένη σχεδίαση του Δανού έκανε μπαμ από μίλια μακριά.
Τα ηχεία θα βρίσκονται στο χώρο της MFAudio στην έκθεση High End του Νοέμβρη και ελπίζω μέχρι τότε να έχουν γράψει κάμποσα χιλιόμετρα, για να τα ακούσουμε με καλύτερες συνθήκες.
Πάντως, αν σάς λέει κάτι, ήταν η πρώτη φορά που άκουσα Lowther DX4 να βγάζει τόσο γοητευτικές χροιές και όχι να "γκαρίζει"...
Υποκλίνομαι στον Δανό κ.Χόρνινγκ (όνομα και πράμα, έ;;
Μια ιδέα για την εμφάνιση μπορείτε να δείτε εδώ:
Παρών στη βεγγέρα ήταν και ο γνωστός reviewer του "Ήχου" -και παλιός φίλος- Πάρης Κωτσής, με τον οποίο ανταλλάχθηκαν πολλές ιδέες και απόψεις για λάμπες και κόρνες (βαμμένος "μονοτελής", γαρ).

Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες -κάτι τέτοιο θα ήταν αδόκιμο, μιας και το ηχείο ήταν κυριολεκτικά "του κουτιού" και, ως γνωστόν, οι μονάδες της Lowther θέλουν τουλάχιστον 300 ώρες για να "ξεμουδιάσουν"- θα πω απλά ότι το ηχείο, αν και υβριδικής αρχιτεκτονικής, πλησίασε επικίνδυνα τα στάνταρ φασικής ομοιογένειας και ισορροπίας των full range σχεδιάσεων, όπως αυτή του Morfea, λ.χ.
Παρότι τα διπλά 12άρια (!) γούφερ στην πλάτη θέλουν την άπλα τους για να αναπνεύσουν, όντας ελεύθερα (χωρίς κανενός είδους αποκοπή) το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. :shock:
Το ρόλο τους, βεβαίως, έπαιξαν και τα κορυφαία συνοδά (πλατό Thorens 521, βραχίονας SME 3012, κεφαλή Rohmann, CD player Metronome CD1 Signature, προ Lamm LL2, τελικοί μονομπλοκ Lamm Ml2, καλώδια της Nirvana) αλλά, και πάλι, η εμπνευσμένη και ψαγμένη σχεδίαση του Δανού έκανε μπαμ από μίλια μακριά.
Τα ηχεία θα βρίσκονται στο χώρο της MFAudio στην έκθεση High End του Νοέμβρη και ελπίζω μέχρι τότε να έχουν γράψει κάμποσα χιλιόμετρα, για να τα ακούσουμε με καλύτερες συνθήκες.
Πάντως, αν σάς λέει κάτι, ήταν η πρώτη φορά που άκουσα Lowther DX4 να βγάζει τόσο γοητευτικές χροιές και όχι να "γκαρίζει"...
Υποκλίνομαι στον Δανό κ.Χόρνινγκ (όνομα και πράμα, έ;;
Μια ιδέα για την εμφάνιση μπορείτε να δείτε εδώ:
