Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί






Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.231
Reaction score
27.027
Περί SACD players η ερώτηση:
Όλα όσα κυκλοφορούν, παίζουν πολυκάναλο αρχείο (εφόσον βέβαια τα "ταΐσεις" με τέτοιο), ή όχι?
Αν όχι, ποια features πρέπει να κοιτάξει ο καταναλωτής?
Ευχαριστώ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.478
Περί SACD players η ερώτηση:
Όλα όσα κυκλοφορούν, παίζουν πολυκάναλο αρχείο (εφόσον βέβαια τα "ταΐσεις" με τέτοιο), ή όχι?
Αν όχι, ποια features πρέπει να κοιτάξει ο καταναλωτής?
Ευχαριστώ.
Όσα παίζουν το γράφουν. Και εχουν έξοδο HDMI (ή RCA για 5.1).
 

Μηνύματα
27.259
Reaction score
25.253
Τα Πάντα και τα Κοάλα

  1. Είναι πιστεύω καλή ώρα να σας πω και ένα μακρύ ανέκδοτο. Όσοι έχουν short attention span παρακαλούνται ευγενικά όπως προσπεράσουν. Να διευκρινίσω, επίσης, ότι τα αναφερόμενα πρόσωπα είναι εντελώς και απολύτως φανταστικά. Είναι φύσει αδύνατο να υπάρχουν τέτοιοι χαρακτήρες στην πραγματική ζωή.

    Τέσσερις καλοί φίλοι με κοινά ενδιαφέροντα και χόμπι βγαίνουν βραδυνή έξοδο σε ένα μοδάτο μπαρ-ρεστωράν στα νότια προάστια. Το μέρος είναι πολύ τρέντυ και προσελκύει πολλούς σελέμπριτις με αποτέλεσμα ο πορτιέρης/φέις κοντρόλερ/μάνατζερ/πάμπλικ ρηλέισιονς περσόνα, ένας πρώην μπάτσος αρβανίτικης καταγωγής και μπατσικής νοοτροπίας, να έχει τρελή δουλειά και ευθύνη.

    Οι τέσσερις φίλοι μας είναι γνωστοί της ιδιοκτησίας και φιλαράκια με τον μάνατζερ οπότε μπαίνουν αέρα και κατευθύνονται στο ρεζερβέ τραπέζι τους.

    Αφού έκατσαν ο πρώτος, ένας νεόπλουτος ποζεράς, παραγγέλνει «Κίρς Ρόγιαλ με Ταίτινγκερ Βίντατζ» και, τι άλλο, σούσι. Ο δεύτερος, επιστήμων, παραγγέλνει σινγκλ μωλτ γουίσκυ 150 ετών και μπριτζόλα κόμπε μήντιουμ ρερ. Ο τρίτος, επιστήμων κι αυτός, παραγγέλνει Ροζέ Αθηναϊκό κρασί σε κρασοπότηρο με χερούλι και αστακό α λα μαγιονέζ. Ο τέταρτος, πτωχός γουόναμπη χαλιεντάς – τον οποίο οι άλλοι τρεις αποκαλούν χαϊδευτικά Πτωχό, παραγγέλνει μπύρα σε ίσιο ποτήρι και σουβλάκια.

    Επειδή έχουν καιρό να βρεθούνε αρχίζουν την κουβέντα για το αγαπημένο τους χόμπι την ακρόαση μηχανημάτων μουσικής.

    Νεόπλουτος Ποζεράς (ο οποίος διαθέτει φαραωνικό πολυκάναλο ηχοσύστημα με παθητικά ηχεία εντός φροντισμένου σαλονιού): Όποιος δεν διαθέτει το σωστό ηχοσύστημα, το οποίο (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε) κοστίζει πολλά, και ακούει μουσική από τενεκέδες ή ραδιοφωνάκι είναι γραφικός και άμα σχολιάζει τη συστηματάρα μου αρνητικά το κάνει επειδή ζηλεύει και είναι κομπλεξικός. Το να έχεις ακριβό ηχοσύστημα δείχνει σεβασμό στους δημιουργούς και στο έργο τους. Μόνο έτσι καταφέρνεις να ακούσεις αυτό που ο δημιουργός είχε κατά νου. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είσαι ένας γραφικός. Έχω το ακριβότερο ηχοσύστημα. Ξέρετε, όλοι οι υπόλοιποι είναι της νοοτροπίας «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα» και «όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια». Με πορδές, φίλοι μου, δε βάφονται αυγά!

    Υπόλοιποι τρεις: Ναι! Ναι! Τσουγκρίζουν ποτήρια πίνουν και τρώνε.

    Επιστήμων Α (ο οποίος διαθέτει ιμμέρσιβ πολυκάναλο ηχοσύστημα με ενεργά ηχεία εντός ντεντικέιτεντ χώρου): Από τότε που έφτιαξα το ιμμέρσιβ σύστημα αδυνατώ να ακούσω δικάναλο, με πιάνει κατάθλιψη. Έχω τα φράγκα και έφτιαξα αυτό που γουστάρω για την πάρτη μου. Έχω το καλύτερο ηχοσύστημα το οποίο, στην κλίμακα που ο ίδιος έφτιαξα, πιάνει το εκατό ενώ το δικάναλο πιάνει πέντε. Ξέρετε, όλοι οι υπόλοιποι είναι της νοοτροπίας «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα» και «όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια». Με πορδές, φίλοι μου, δε βάφονται αυγά!

    Υπόλοιποι τρεις: Ναι! Ναι! Τσουγκρίζουν ποτήρια πίνουν και τρώνε.

    Επιστήμων Β (ο οποίος διαθέτει ιμμέρσιβ πολυκάναλο ηχοσύστημα με ημιενεργά ηχεία εντός ημιντεντικέιτεντ χώρου): Από τότε που έφτιαξα το ιμμέρσιβ σύστημα αδυνατώ κι εγώ να ακούσω δικάναλο. Αν ο χώρος δεν έχει το σωστό ΡΤ60 αδυνατώ να ακούσω μουσική, απλά δε γίνεται. Προτιμώ την ησυχία! Έχω σωστό ηχοσύστημα το οποίο, στην κλίμακα του συναδέλφου, πιάνει το ενενήντα. Ξέρετε, όλοι οι υπόλοιποι είναι της νοοτροπίας «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα» και «όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια». Με πορδές, φίλοι μου, δε βάφονται αυγά!

    Υπόλοιποι τρεις: Ναι! Ναι! Τσουγκρίζουν ποτήρια πίνουν και τρώνε.

    Πτωχός Γουόναμπη Χαλιεντάς (ο οποίος διαθέτει δικάναλο ηχοσύστημα με παθητικά ηχεία και πικάπ εντός απλού σαλονιού): Εγώ γουστάρω βινύλιο και παθητικά ηχεία. Έχω χαϊέντ σετάπ με φοβερά καλώδια, παρελκόμενα και βελτιωτικά. Ξέρετε, όλοι οι υπόλοιποι είναι της νοοτροπίας «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα» και «όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια». Με πορδές, φίλοι μου, δε βάφονται αυγά!

    Υπόλοιποι τρεις: Πάρτα μωρέ παπάρα (πέφτουν σφαλιάρες). Είπαμε ρε πάρε ενεργά, πάρε σάμπς πολλά, πέτα το πικάπ και βάλε ρουν, φτιάξε το χώρο και το ΡΤ60. Τότε θʼ ακούσεις ήχο.

    Εν τω μεταξύ ο ντιτζέι ζωγραφίζει στα ντεκς (Τέκνικς ΣΛ-1200 ΜΚΙΙ) - παίζει εξαιρετικές μελωδίες με τις οποίες οιοσδήποτε μουσικόφιλος θα ένιωθε δέος, μυσταγωγία, ψυχική ανάταση, αισθητική απόλαυση, χαρά και ευδαιμονία και πλήθος άλλων συναισθημάτων τα οποία συνδέονται με την ακρόαση της μουσικής.

    Οι τέσσερις φίλοι, όμως, αδυνατούν να ακούσουν και να απολαύσουν την υπέροχη μουσική ο καθένας για τους λόγους του:

    Ο Νεόπλουτος Ποζεράς αναλογίζεται το τόσο φτηνό ηχοσύστημα του μπαρ-ρέστωραν τι είδους ύβρη αποτελεί για τους δημιουργούς και το έργο τους.

    Ο Επιστήμων Α συνειδητοποιώντας ότι ακούει ουσιαστικά μονοφωνικά και σε χώρο με χάλια ΡΤ60 αρχίζει να κατεβάζει δυο-δυο τα αντικαταθλιπτικά χάπια.

    Ο Επιστήμων Β έχει ένα χαμόγελο μακαριότητας στα χείλια του επειδή φοράει τις ωτοασπίδες του.

    Ο Πτωχός Γουόναμπη Χαλιεντάς σκέφτεται πόσο καλύτερα θα ακούγονταν ο ήχος με καλύτερο πικάπ, καλύτερο βραχίονα, καλύτερη κεφαλή, καλύτερα καλώδια, καλύτερο φώνο στέιτζ, καλύτερους ενισχυτές, καλύτερα ηχεία, καλύτερα αντικραδασμικά κ.ο.κ.

    Έτσι περνάει η ώρα και οι φίλοι μας έχουν γίνει ψιλοκουρούμπελα από το ποτό οπότε, ως απολύτως φυσικό επακόλουθο, αποφασίζουν ότι ήγγικεν η ώρα να τις μετρήσουν … κυριολεκτικώς.

    Τη βγάζει ο Νεόπλουτος Ποζεράς και την εναποθέτει στο τραπέζι. Στο όργανό του έχει κάνει το εξής τατουάζ: Bad Sound Kills Good Music! Αρκετά μεγάλο εργαλείο!

    Τη βγάζει ο Επιστήμων Α και την εναποθέτει στο τραπέζι. Στο όργανό του έχει κάνει το εξής τατουάζ: Αγοράστε Ενεργά! Αρκετά μικρότερο εργαλείο!

    Τη βγάζει ο Επιστήμων Β και την εναποθέτει στο τραπέζι. Στο όργανό του έχει κάνει το εξής τατουάζ: Floyd Toole & Thereʼs No Free Lunch! Μεγάλο εργαλείο!

    Τη βγάζει ο Πτωχός Γουόναμπη Χαλιεντάς και την εναποθέτει στο τραπέζι. Στο όργανό του έχει κάνει το εξής τατουάζ: Της Ψwλής Μου ο Χαβάς είναι στο Σύμπαν Δύναμη Ανίκητη! Τεράστιο εργαλείο!

    Εκεί που πανηγυρίζει ο Πτωχός και κάνει καζούρα στους άλλους το βλέμμα τους πέφτει πάνω στον ντιτζέι και συνειδητοποιούν ότι όση ώρα αυτοί ασχολούνται με τα δικά τους ο τυπάς δεν προλαβαίνει να δίνει το τηλέφωνό του στα γκομενάκια που τον τριγυρίζουν σαν καρχαρίες που μύρισαν αίμα…

    Τον πλησιάζουν τρεκλίζοντας και τον ρωτούν: ρε φίλε με τι μηχανήματα ακούς μουσική στο σπίτι σου;

    Τους απαντάει: με ένα πλαστικό ηχοσύστημα ΣΟΝΥ και ένα μπλουτούθ ηχείο.

    Ξεκαρδίζονται αμέσως στα γέλια οι τέσσερίς τους και λένε κάποια ακατάληπτα, για άλλους, λόγια.

    Στη συνέχεια τον προκαλούν να τους δείξει πόσο μεγάλη την έχει … κολλάνε και έξι κατοστάρικα πάνω στο ένα του πικάπ.

    Ο ντιτζέι τους τα δίνει πίσω και με αργές κινήσεις ξεκουμπώνει το παντελόνι του και εναποθέτει το εργαλείο του σε ένα σκαμπό. Στο όργανό του έχει κάνει το εξής τατουάζ: Welltime!

    Μόλις το βλέπουν οι φίλοι ξεσπάνε σε υστερικά γέλια μέχρι λυγμών.

    Ο Ντιτζέι διατηρώντας την ψυχραιμία του φωνάζει μια θαυμάστριά του η οποία δίνει στο εργαλείο του το «φιλί της ζωής» και ως δια μαγείας ξεδιπλώνεται όλο το τατουάζ το οποίο αναγράφει: «Welcome to our warm and hospitable bar-restaurant, please enjoy your food & drink and our music, I wish you a wonderful time!»

    Whoʼs laughing now biatchezzzzz????
    Last edited by Ornithorhynchus Anatinus; 12-03-2019 at 08:04 PM.
    In the high country of the mind one has to become adjusted to the thinner air of uncertainty...
    Robert M. Pirsig
 








Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.456
Reaction score
50.606
Πρόκειται, ασφαλώς, για έναν από τους ιστορικούς κατασκευαστές συσκευών ήχου, με ιστορία που ξεκινά από το 1934 και σημαντική, ενεργή, συμμετοχή στην διαμόρφωση της ιδέας της υψηλής πιστότητας. Η βρετανική Leak είχε χαθεί εδώ και χρόνια από την αγορά, ωστόσο, κατά φαινόμενα επιστρέφει και μάλιστα με αξιώσεις!
Για να έχετε μια ιδέα γύρω από την αξία της εταιρίας, αξίζει να αναφερθεί ότι ο πρώτος ενισχυτής με παραμόρφωση μικρότερη του 0,1% ήταν ο Leak Point One (το 1945), η εταιρία παρουσίασε το πρώτο μεγάφωνο με κώνο από σάντουιτς υλικών (πολυστυρένιο μεταξύ φύλλων αλουμινίου, ενώ το 1955 παρουσίασε έναν ραδιοφωνικό δέκτη στη σειρά συσκευών Trough Line, ο οποίος θεωρείται ένας από τους κορυφαίους που σχεδιάστηκαν ποτέ.

1601618871337.png


Η πρώτη κίνηση της Leak, για την είσοδό της στην αγορά, είναι η παρουσίαση του ολοκληρωμένου ενισχυτή Stereo 130. Πρόκειται για μια σχεδίαση με στάδιο ισχύος σε τάξη ΑΒ, ο οποίος περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο αναλογικών και ψηφιακών εισόδων, με είσοδο phono MM (με J-FETs), θύρα USB και δυνατότητα επεξεργασίας ψηφιακών σημάτων μέχρι 32/384 και DSD256. Υπάρχει, ακόμη, δυνατότητα streaming μέσω Bluetooth καθώς επίσης και ξεχωριστός ενισχυτής ακουστικών.

Αν και ο Stereo 130 αρκεί για να καλύψει το σύνολο των απαιτήσεων ενός χρήστη, με βάση τα σημερινά δεδομένα, η Leak δεν άφησε τους παραδοσιακούς φίλους των CD... ακάλυπτους. Η δεύτερη συσκευή που ανακοινώθηκε είναι το CDT, ένα CD transport βασισμένο σε έναν πολύ ποιοτικό slot-loading μηχανισμό (τον ίδιο με αυτόν που χρησιμοποιεί και η Audiolab), clock ελεγχόμενο από κρύσταλλο ο οποίος λειτουργεί σε περιβάλλον ελεγχόμενης θερμοκρασίας (TCXO), συμβατική ομοαξονική και οπτική έξοδο καθώς και θύρα USB στην πρόσοψη, όπου μπορούν να συνδεθούν συσκευές αποθήκευσης (FAT16/32) για το playback αρχείων WAV, AAC, WMA και MP3).
Και οι δύο συσκευές είναι διαθέσιμες, προαιρετικά, με το κλασικό, vintage, ξύλινο φινίρισμα της εταιρίας


1601618977137.png


1601619033573.png


 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.550
Ξεφυγατε πάλι, όλο αηδιες... :lol:

Κάτσε να σας ξαναβάλω στο κλίμα:

"I have grown up in the music industry and have seen a lot of advances and change over the years, but nothing excites me more than Dolby Atmos Music,"

"I have listened to tracks in our new Dolby Atmos mix studio and my mind is just blown by it. This is music like you've never heard it before."

The revamped Studio 1 control room features PMC’s flagship IB2S XBD-A active monitors covering left and right main channels, an IB2S-A for the centre channel, ten discrete Wafer2 loudspeakers for surround and height channels and four sub2 subwoofers.

The set-up exactly replicates the PMC system initially designed for Universal Music and installed two years ago at Capitol Studios in Los Angeles.

"PMC’s flagship Dolby Atmos install has become the reference for many Dolby Atmos Music studios,"

"The result is incredibly pleasing and the system respectfully, and easily, reproduces all genres of music consistently at all levels.”


Τα μεγάλα PMC και ωωωωω 4 σαμπ.
Τυχαίο;
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.288
Reaction score
13.195
Ξεφυγατε πάλι, όλο αηδιες... :lol:

Κάτσε να σας ξαναβάλω στο κλίμα:
να πας με τους σινεματζιδες τι δουλεια εχεις με μας τους δικαναλους
να βαζεται των γκοτζιλα και τον πατο του χολυγουντ
χαιρε μεγιστο αυτι:gamer::wink::smile::lol:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.550
Χρήστο, αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα στούντιο στην Αγγλία, με μεγάλη παράδοση στη μουσική, με μεγάλα συγκροτήματα στο ενεργητικό του, που ταυτόχρονα δεν ασχολείται με κινηματογράφο ή κινηματογραφικό ήχο, μόνο μουσική.

Έστησε λοιπόν ένα atmos setup με PMC, έβαλε και 4 σαμπ, και ξεκινάει παραγωγές μουσικής σε Dolby Atmos.

Κατάλαβες τώρα Χρήστο;

Άντε γεια.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.631
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top