Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.287
Reaction score
13.191
Δεν αμφισβητω το στουντιο πως θα μπορουσα αλλωστε
θελω να πιστευω οτι δεν ειμαι βλαξ
αλλου ειναι το προβλημα, γιατι μου λες αντα γεια
διατι εταραχθεις εγω σε αγαπαω μρε ντοχτορα ας εισαι σινεματζης
ο Μαο ελεγε αφηστε ολα τα λουλουδια να ανθησουν
βεβαια εκοβε τα μισα λουλουδια :p :lol::drinks:
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.287
Reaction score
13.191
το λοιπον χερ ντοκτορ το μπερι ειναι μεγαλη υποθεση, αν και δεν με λες πως να το χειριστω
μια που εχεις τεραστια εμπειρια μεθυσμενος η ξεμεθυστος :drinks:
περιμενω το γιο τι να κανω ο καψερος δικαναλος:smile:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.442
Σου λέω "άντε γειά", μπας και επιτέλους πάψεις να συγχέεις την immersive experience στη μουσική (Dolby Atmos), με τον (δήθεν υποτιμητικό) "σινεματζίδικο" ήχο και τα περί Χόλυγουντ..

Είτε το θες είτε δε το θες, είτε σε ενοχλεί είτε όχι, η εξέλιξη του ήχου στη μουσική είναι ο immersive πολυκάναλος ήχος. Αυτό αποτελεί στη σημερινή πραγματικότητα την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής στη μουσική.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.287
Reaction score
13.191
ποτε δε πεθανε το δικαναλο σεταπιον ουτε θα πεθανει δεν ξερω τι θα συμβει το 2200 μχ :drinks:
αλλα μαλλον δεν πρεπει να με ενδιαφερει πως θα ειναι το δικαναλο σεταπιον τοτε:lol:
εκτος εαν η ιατρικη επιστημη κανει κανα θαυμα:wink::drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.442
ποτε δε πεθανε το δικαναλο σεταπιον
Όχι βέβαια, ίσα ίσα ευδοκιμεί, μάλιστα το μονοφωνικό σεταπιον είναι στα Χάι του, χαμός γίνεται!

Βεβαίως υπάρχει και ωραιότατο λινκ να περνάς την ώρα σου, λέγεται "μόνο και στέρεο ήχος", να:


Άντε, καλή διασκέδαση στον παράδεισο του βινταζ, και μακριά από σαμπ, εκεί τα μισούν!
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.287
Reaction score
13.191
Είτε το θες είτε δε το θες, είτε σε ενοχλεί είτε όχι, η εξέλιξη του ήχου στη μουσική είναι ο immersive πολυκάναλος ήχος. Αυτό αποτελεί στη σημερινή πραγματικότητα την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής στη μουσική.
Να το ακουσω και θα αποφανθω επι του θεματος , :lol: οταν ειπαμε ακουσω το σεταπιον στη σαλονικη:drinks:
Άντε, καλή διασκέδαση στον παράδεισο του βινταζ, και μακριά από σαμπ, εκεί τα μισούν!
εχω δυο ξεχασες;
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.224
Reaction score
27.005


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.442
το λοιπον χερ ντοκτορ το μπερι ειναι μεγαλη υποθεση, αν και δεν με λες πως να το χειριστω
μια που εχεις τεραστια εμπειρια μεθυσμενος η ξεμεθυστος :drinks:
περιμενω το γιο τι να κανω ο καψερος δικαναλος:smile:
Με το δικό του μικρόφωνο κάνεις μέτρηση ροζ θορύβου, σε πολλαπλές θέσεις μέτρησης, σεταροντας την οθόνη έτσι, ώστε να ανεβαίνουν αργά οι μέσοι όροι των ενδείξεων στάθμης (κάθετες μπάρες) ανά συχνότητα, και βλέπεις πόσο "όμοια" ανεβαίνουν οι μπάρες, την ώρα που αυτές ανεβαίνουν, όχι αργότερα..

Μόλις τερματίσει μια μπάρα, σταματάς, μετά δεν έχει νόημα, θα τερματίσουν όλες στην ίδια μέγιστη στάθμη, πάει αθροιστικά.

Μπορείς στην αρχή να έχεις χαμηλά το επίπεδο μέγιστης στάθμης του γραφήματος (στα 50) και κατά τα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα σιγά σιγά να το αυξάνεις ώστε να παρακολουθείς την άνοδο στις μπάρες, να είναι εντός εμβέλειας του γραφήματος.

Ο οθόνη του γραφήματος πρέπει πάντα να είναι σε μεγάλη ανάλυση στάθμης, δηλαδή βήματα των 5 ντεσιμπελ, όχι μεγάλο εύρος στάθμης, χάνονται οι διαφορές.

Έχοντας βαλει την επιλογή να μένουν καταγεγραμμένα τα peak σε κάθε μπάρα, βλέπεις τις διαφορές στάθμης στις μπάρες των συχνοτήτων, και αναλόγως χρησιμοποιείς ισοστάθμιση.

Το ζητούμενο δεν είναι τίποτα άλλο παρά να ανεβαίνουν όλες οι μπάρες ταυτόχρονα στην αθροιστική τους χρήση, δηλαδή παρατηρώντας τα πρώτα 3-4 δευτερόλεπτα ροζ θορύβου.

Τις μετρήσιμες διαφορές στάθμης σε αυτή τη διαδικασία, τις χάνεις αν αφήσεις παραπάνω από 4" το ροζ θόρυβο διότι έρχεται το steady state του χώρου να καλύψει κάθε τρύπα και να εξισώσει κάθε ανομοιογένεια στο γράφημα. Φυσικά χρειάζεται υψηλή στάθμη, καλή ιδέα είναι τα 90+ στάθμης, εγώ έπαιζα στα 105 αλλά είχα σαμπ που έβγαζε 130-φευγα..

Ακόμα και την πτώση στάθμης στις υψηλές οκτάβες που προβλέπει το ταργκετ κερβ θα την χάσεις αν κάνεις τυπική μέτρηση, διότι εξισώνονται όλα με την πάροδο του χρόνου μέτρησης.

Μόνο στην αρχική φάση ανόδου στάθμης ανά συχνότητα θα φαίνονται και οι διαφοροποιήσεις του ταργκετ κερβ και οι ανομοιογενειες απόκρισης.

Σε προβληματικές περιοχές, θα χρειαστείς τόνους και μετρήσεις ανά συχνότητα. Έχει μεγάλη ακρίβεια στάθμης το μικρόφωνο με τη συσκευή αυτή, μα όπως είναι γνωστό, δε φτάνει ποτέ μέτρηση σε ένα σημείο, είναι ανοησία.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Σου λέω "άντε γειά", μπας και επιτέλους πάψεις να συγχέεις την immersive experience στη μουσική (Dolby Atmos), με τον (δήθεν υποτιμητικό) "σινεματζίδικο" ήχο και τα περί Χόλυγουντ..

Είτε το θες είτε δε το θες, είτε σε ενοχλεί είτε όχι, η εξέλιξη του ήχου στη μουσική είναι ο immersive πολυκάναλος ήχος. Αυτό αποτελεί στη σημερινή πραγματικότητα την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής στη μουσική.
Όχι βέβαια, ίσα ίσα ευδοκιμεί, μάλιστα το μονοφωνικό σεταπιον είναι στα Χάι του, χαμός γίνεται!

Βεβαίως υπάρχει και ωραιότατο λινκ να περνάς την ώρα σου, λέγεται "μόνο και στέρεο ήχος", να:


Άντε, καλή διασκέδαση στον παράδεισο του βινταζ, και μακριά από σαμπ, εκεί τα μισούν!
costas...dEar,δουλειά των στούντιο είναι να ενσωματώνουν κάθε σύγχρονη εξέλιξη στον τομέα της παραγωγής
για να τηρούν συνθήκες υψηλής πιστότητας.
Δουλειά των ακροαματικόφιλων είναι ν'απολαμβάνουν την υψηλή πιστότητα με όσα μέσα θα έκρινε καθένας ότι του χρειάζονται.

Δεν χωράνε εξαναγκασμοί σε ό,τι ήδη απολαμβάνουμε χωρίς κάτι να μας ενοχλεί...
Κατά τα άλλα,το δικαναλικό πεθαίνει...πανεύκολα.Να φανταστείς εδώ και τρεις δεκαετίες κάθε τεχνολογική εξέλιξη το...σκοτώνει κατ'επανάληψιν. :sneaky:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.442
Α, μήπως με παρεξηγησατε;

Δεν υφίσταται κανένας εξαναγκασμός προς κανέναν, ιδίως ως προς το τι σεταπ υλοποιεί στο χώρο του, αφού ούτε καν η ύπαρξη αυτού δεν είναι υποχρεωτική.
Δεν υπάρχει δηλαδή εξαναγκασμός ούτε ως προς το να έχεις σεταπ, ή έστω ακουστικά. Τίποτα δεν είναι εξαναγκασμένος να υλοποιήσει κανείς. ;)

Το μόνο που "απαιτείται" (διότι είναι πλέον δεδομένο) είναι απλώς να αναγνωρίζετε την ανωτερότητα του immersive σε σχέση με τα "ολίγα" κανάλια των υπόλοιπων διαθέσιμων σύγχρονων ή παλιότερων φορμάτ.

Τίποτα περισσότερο.

Δυστυχώς, δεν το έχουν χωνέψει αυτό όλοι, με αποτέλεσμα να βλέπω να γράφονται δήθεν υποτιμητικές απόψεις περί σινεματζίδικου ήχου δεινοσαύρων του Χόλιγουντ, όποτε αναφέρεται το immersive, και με εξαναγκάζετε (να λοιπόν ο εξαναγκασμός) να σας επαναφέρω στα δεδομένα...

Ο "θάνατος του δικάναλου", όπως έχω ξαναγράψει, αφορά σε όρους ποιότητας και πιστότητας αναπαραγωγής (καθώς διαπίστωσα και στην πράξη την απαράμιλλη ανωτερότητα ποιότητας και πιστότητας - αληθοφάνειας σε κάθε τομέα του immersive), κι όχι τις πωλήσεις σε παγκόσμια κλίμακα, όπου βασιλεύει αναμφίβολα το μονοκαναλο, το οποίο συνεχίζει (και αναμφισβήτητα θα συνεχίζει στις δεκαετίες που έρχονται) να αποτελεί την προτίμηση της συντριπτικής πλειοψηφίας του κόσμου.
Δουλειά των ακροαματικόφιλων είναι
Να ακούν τη μουσική τους, ακόμα κι από το κινητό, ή στο αυτοκίνητο από τον αγαπημένο τους ραδιοφωνικό σταθμό.

Τα υπόλοιπα δεν είναι δικιά τους δουλειά. ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Α, μήπως με παρεξηγησατε;

Δεν υφίσταται κανένας εξαναγκασμός προς κανέναν, ιδίως ως προς το τι σεταπ υλοποιεί στο χώρο του, αφού ούτε καν η ύπαρξη αυτού δεν είναι υποχρεωτική.
Δεν υπάρχει δηλαδή εξαναγκασμός ούτε ως προς το να έχεις σεταπ, ή έστω ακουστικά. Τίποτα δεν είναι εξαναγκασμένος να υλοποιήσει κανείς. ;)

Το μόνο που "απαιτείται" (διότι είναι πλέον δεδομένο) είναι απλώς να αναγνωρίζετε την ανωτερότητα του immersive σε σχέση με τα "ολίγα" κανάλια των υπόλοιπων διαθέσιμων σύγχρονων ή παλιότερων φορμάτ.

Τίποτα περισσότερο.

Δυστυχώς, δεν το έχουν χωνέψει αυτό όλοι, με αποτέλεσμα να βλέπω να γράφονται δήθεν υποτιμητικές απόψεις περί σινεματζίδικου ήχου δεινοσαύρων του Χόλιγουντ, όποτε αναφέρεται το immersive, και με εξαναγκάζετε (να λοιπόν ο εξαναγκασμός) να σας επαναφέρω στα δεδομένα...

Τα υπόλοιπα δεν είναι δικιά τους δουλειά. ;)
Τι Tesla Fanboi...βροντόσαυρο έπρεπε να σε αποκαλούν. :sneaky:
 



Μηνύματα
681
Reaction score
1
Α, μήπως με παρεξηγησατε;

Δεν υφίσταται κανένας εξαναγκασμός προς κανέναν, ιδίως ως προς το τι σεταπ υλοποιεί στο χώρο του, αφού ούτε καν η ύπαρξη αυτού δεν είναι υποχρεωτική.
Δεν υπάρχει δηλαδή εξαναγκασμός ούτε ως προς το να έχεις σεταπ, ή έστω ακουστικά. Τίποτα δεν είναι εξαναγκασμένος να υλοποιήσει κανείς. ;)

Το μόνο που "απαιτείται" (διότι είναι πλέον δεδομένο) είναι απλώς να αναγνωρίζετε την ανωτερότητα του immersive σε σχέση με τα "ολίγα" κανάλια των υπόλοιπων διαθέσιμων σύγχρονων ή παλιότερων φορμάτ.

Τίποτα περισσότερο.

Δυστυχώς, δεν το έχουν χωνέψει αυτό όλοι, με αποτέλεσμα να βλέπω να γράφονται δήθεν υποτιμητικές απόψεις περί σινεματζίδικου ήχου δεινοσαύρων του Χόλιγουντ, όποτε αναφέρεται το immersive, και με εξαναγκάζετε (να λοιπόν ο εξαναγκασμός) να σας επαναφέρω στα δεδομένα...

Ο "θάνατος του δικάναλου", όπως έχω ξαναγράψει, αφορά σε όρους ποιότητας και πιστότητας αναπαραγωγής (καθώς διαπίστωσα και στην πράξη την απαράμιλλη ανωτερότητα ποιότητας και πιστότητας - αληθοφάνειας σε κάθε τομέα του immersive), κι όχι τις πωλήσεις σε παγκόσμια κλίμακα, όπου βασιλεύει αναμφίβολα το μονοκαναλο, το οποίο συνεχίζει (και αναμφισβήτητα θα συνεχίζει στις δεκαετίες που έρχονται) να αποτελεί την προτίμηση της συντριπτικής πλειοψηφίας του κόσμου.

Να ακούν τη μουσική τους, ακόμα κι από το κινητό, ή στο αυτοκίνητο από τον αγαπημένο τους ραδιοφωνικό σταθμό.

Τα υπόλοιπα δεν είναι δικιά τους δουλειά. ;)
Πρέπει να έχεις πολλά αυτιά εσύ.
Δεν εξηγείται αλλιώς.....:p
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.287
Reaction score
13.191
μη, καλή ιδέα είναι τα 90+ στάθμης, εγώ έπαιζα στα 105 αλλά είχα σαμπ που έβγαζε 130-φευγα..

Ακόμα και την πτώση στάθμης στις υψηλές οκτάβες που προβλέπει το ταργκετ κερβ θα την χάσεις αν κάνεις τυπική μέτρηση, διότι εξισώνονται όλα με την πάροδο του χρόνου μέτρησης.

Μόνο στην αρχική φάση ανόδου στάθμης ανά συχνότητα θα φαίνονται και οι διαφοροποιήσεις του ταργκετ κερβ και οι ανομοιογενειες απόκρισης.

Σε προβληματικές περιοχές, θα χρειαστείς τόνους και μετρήσεις ανά συχνότητα. Έχει μεγάλη ακρίβεια στάθμης το μικρόφωνο με τη συσκευή αυτή, μα όπως είναι γνωστό, δε φτάνει ποτέ μέτρηση σε ένα
ευχαριστω χερ ντοκτορ :hi: μου εβαλες δυσκολο διαγωνισμα θα το προσπαθησω παραυτα και θα σε πω:drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.442
Πρέπει να έχεις πολλά αυτιά εσύ.
Δεν εξηγείται αλλιώς.....:p
Μπράβο, το βρήκες. :drinks:

Έχω πολλά αυτιά, και μάλιστα τοποθετημένα σε διάταξη Dolby Atmos.

Ένα αυτί για κάθε ηχείο. Μάλιστα μου περισσεύουν τώρα δύο αυτιά που δε βλέπουν ηχείο, οπότε αναγκαστικά θα πάρω κι άλλα ηχεία. Άσε, δε ξέρεις τι τραβάω..

Πολύ καλά το σκέφτηκες. Εύγε νέε μου!

:lol:
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.287
Reaction score
13.191
Κατά τα άλλα,το δικαναλικό πεθαίνει...πανεύκολα.Να φανταστείς εδώ και τρεις δεκαετίες κάθε τεχνολογική εξέλιξη το...σκοτώνει κατ'επανάληψιν. :sneaky:
Επιτελους πεστα χρυσοστομε :hi::drinks::party::wink:
costas...dEar,δουλειά των στούντιο είναι να ενσωματώνουν κάθε σύγχρονη εξέλιξη στον τομέα της παραγωγής
για να τηρούν συνθήκες υψηλής πιστότητας.
Δουλειά των ακροαματικόφιλων είναι ν'απολαμβάνουν την υψηλή πιστότητα με όσα μέσα θα έκρινε καθένας ότι του χρειάζονται.

Δεν χωράνε εξαναγκασμοί σε ό,τι ήδη απολαμβάνουμε χωρίς κάτι να μας ενοχλεί...
Μαγεια, μεσιε μπουτια τα ειπες ολα, δεν εχω να προσθεσω τι, δεν θα το τολμουσα αλλωστε:hi::drinks:
 
Last edited:


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.130
Μήπως "εξαναγκασμος" είναι και όταν βάζουμε τον εαυτό μας να ακούσει κάτι που "ακούγεται καλά" π.χ. ας πούμε immersive και ακούμε για παράδειγμα kraftwerk ξανά και ξαναμανά... και πετάμε τόσα και τόσα σπουδαία έργα απλά επειδή έτυχε να ηχογραφηθούν μια άλλη εποχή ή να να μην είναι όπως οι καινούριες παραγωγές;;;
Όχι δεν είναι τρολιά για τον EAR και ας έβαλα τις λέξεις κλειδιά immersive & kraftwerk ...
Εγώ το παθαίνω... έχω εισάγει τόσα electronic, psychedelic, trance & hip hop τον τελευταίο καιρό στις μουσικές μου... που το εξηγώ σαν αποτέλεσμα του καλύτερου μπάσου μετά από τόσο καιρό ενασχόλησης με τα subs και τα μικρόφωνα...
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.866.869
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top