Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Εγώ πάλι έχω μόνιμα (σχεδόν) συνδεδεμένο έναν expander (το αντίθετο του compression).

Δινει λιγο ζωντανια στην πεθαμένη μουσική ηχογραφημένη μουσική που ακούμε.

Compression έχει νόημα μόνο σε πολύ πολύ χαμηλές στάθμες ή σε θορυβωδη δωμάτια ή σε ταινίες. Σε τινταλομουσικη, νο.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Ποιο;
Της μέτρικ. Είναι φανταστικό.

Τις μεσαίες συχνότητες δεν τις πειράζω, δε χρειάζεται και αν το κάνω χαλάει η "ροή" της μουσικής, ακούγονται σκαμπανεβάσματα.

Πειράζω λίγο μπάσα και ακόμη λιγότερο πρίμα.

Το αποτέλεσμα θυμίζει λίγο το dolby που είχαν τα κασετόφωνα. Αλλά απείρως καλύτερο.

Screenshot 2023-01-18 at 11.43.43 AM.png
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.562
Reaction score
37.849
ταργκετ κερβ αλα Νταποστ :smoke:
->ασε με και μετεφερα καποιες ηχογραφησεις σε wav επροχτες και ειχα κσεχασει το λιμιτέρ.... και βγηκε μια χαζομαρα και μιση.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Η αφορμή που άρχισα να ψάχνομαι με τέτοια tools ήταν ο ήχος που άκουγα - ακούω από bw zeppelin, naim muso, sonos.

Εκνευριστικά όμοια, και τα τρία παραπάνω ηχεία κάνουν πιο ευχάριστη την τυπική μουσική. Το μπάσο έχει πάντα παντς, τα πρίμα είναι επίσης διακριτά και crisp.

Ακούγοντας την ίδια μουσική από τα κανονικά ηχεία ή από καλά ακουστικά, ο ήχος δεν είναι ίδιος.

Είμαι πεισμένος ότι τα μοντέρνα ασύρματο-ηχεία χρησιμοποιούν τέτοια κόλπα. Και πολλά άλλα που δε γνωρίζουμε.

Α, επίσης μου αρέσει πολύ και το de-esser plug in της μέτρικ. Σε παλιές ηχογραφήσεις που ξυρίζουν είναι καταπληκτικό.

Φ@κ hifi.
 


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.130
Της μέτρικ. Είναι φανταστικό.

Τις μεσαίες συχνότητες δεν τις πειράζω, δε χρειάζεται και αν το κάνω χαλάει η "ροή" της μουσικής, ακούγονται σκαμπανεβάσματα.

Πειράζω λίγο μπάσα και ακόμη λιγότερο πρίμα.

Το αποτέλεσμα θυμίζει λίγο το dolby που είχαν τα κασετόφωνα. Αλλά απείρως καλύτερο.

View attachment 277912
Αλλάζει σε upward expander (τώρα είναι downward);;
Η διαφορά είναι η εξής:
1674036410297.png

Τον downward τον χρησιμοποιούμε περίπου σαν gate, δηλαδή ας πούμε για να κόψουμε θορύβους.
Αν θες punch και πιο "απότομα" trancients, χρειάζεσαι upward.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι να σου αρέσει, αν σου αρέσει όλα οκ.

(θα μας διαβάζει κανένας αγνός αμόλυντος αναλογικός και θα έχει τρελαθεί....)
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.562
Reaction score
37.849
... Dapost, να γινω αδιακριτος και να ρωτησω.... εχεις ακομα τα ιδια ηχεια (αυτα τα μαυρα τα υπερενεργα) ??? 😇
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Αλλάζει σε upward expander (τώρα είναι downward);;
Η διαφορά είναι η εξής:
View attachment 277917
Τον downward τον χρησιμοποιούμε περίπου σαν gate, δηλαδή ας πούμε για να κόψουμε θορύβους.
Αν θες punch και πιο "απότομα" trancients, χρειάζεσαι upward.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι να σου αρέσει, αν σου αρέσει όλα οκ.

(θα μας διαβάζει κανένας αγνός αμόλυντος αναλογικός και θα έχει τρελαθεί....)
Καλό!!!! Θα το ψάξω!!!

Λογικά ο upward θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα για τη χρήση που κάνω, σωστά το λές.

Αλλά και ο downward δουλεύει.

Οπως σωστά γράφεις "κόβει" κουραστικούς ήχους υποβάθρου όπως μπάσο που μπορεί να σέρνεται ή θορυβο στις παλιές ηχογραφήσεις. Γι αυτό έγραψα ότι μοιάζει με dolby κασετοφώνου.
... Dapost, να γινω αδιακριτος και να ρωτησω.... εχεις ακομα τα ιδια ηχεια (αυτα τα μαυρα τα υπερενεργα) ??? 😇
Μέχρι να δύσει ο ήλιος.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Edit: Δεν αλλάζει δυστυχώς, είναι μόνο downward:

"Multiband Expander is a plug-in that allows you to shape the dynamic quality of your audio by running it through a three-way crossover, providing independent downward expansion in each frequency band."

Αλλά υπάρχει και ένα άλλο καλούδι, με το οποίο δεν έχω ασχοληθεί ακόμη:

"TransientControl is a plug-in that allows you to modify dynamics in ways that just aren’t possible with traditional compressors. You can directly change the transient (“attack”) and sustain of your audio; this allows you to make your tracks more punchy, or smooth them out so they sit in a mix. TransientControl analyzes your audio and distinguishes between the onset of sounds (the attack), the sustain of sounds and the decay of sounds (the release). With three gain controls you can dial in the relative level of these three elements of the sound. TransientControl can enhance the attacks of finger-picked guitar, or mute the attack of strumming. Use it to make an instrument sit in the mix or pop out. Control the snap of a snare without affecting the ring. Even use it to change the feel of a percussion pattern. TransientControl does its magic in real-time with no latency, so you can use it for mixing and live."
Το expander της μέτρικ το δούλευα στάνταρ στο μπάσο.
Ναι, και 'γώ το είχα μόνο στο κανάλι του μπάσου. Αλλά διαπίστωσα ότι δουλεύει εύηχα και στα πρίμα.
 




hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.978
Reaction score
2.914
Κάνω cop/paste μια απάντηση μου από άλλο thread:

Παρόλο που είμαι φαν και των δυο "σχολών" αυτή την στιγμή ακούω το Dark Side of the Moon σε LP από το technics μου σε immersive up mix από τον Marantz Cinema 60 και μαμαμει. Αληθινά κάνει μαγικά ο AV και μοιράζει τα όργανα σε όλο τον χώρο και όχι το ίδιο από όλα τα ηχεία (dolby surround/atmos upmix). Η τεχνολογία προχωράει μπροστά και έτσι προχωράει και ο ήχος. Πρέπει να το καταλάβουμε κάποια στιγμή αυτό και να παντρέψουμε το παλιό με το καινούργιο. Άνετα συνυπάρχουν.
 

Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
1678724170025.png

Ephraim Hahn (hahnklang.de)

1678724429372.png

 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
View attachment 284250
Ephraim Hahn (hahnklang.de)

View attachment 284253
Εφόσον μπαίνεις σε κόπο πρέπει να ενημερώσεις επίσης τους αναγνώστες πάνω σε κρίσιμα στοιχεία ως προς το εξεταζόμενο δείγμα της μελέτης, όπως ποσοστό αντρών-γυναικών, σπουδαγμένων μουσικά και μη, βαθμό αρέσκειας για το αναπαραγόμενο μουσικό κομμάτι, άμα κρατούσαν μάτια ανοιχτά ή κλειστά, κεφαλή και σώμα ακίνητα ή μη και τα τοιαύτα. Μπορεί να φαίνονται ως λεπτομέρειες αλλά θα έπαιζαν ρόλο στο βαθμό διέγερσης όπως έχουν δείξει προγενέστερες σχετικές μελέτες.

Έστω όμως και αν τ'αποτελέσματα διακρίνονται από τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία, δεχόμενοι τον αυξανόμενο βαθμό διέγερσης προκαλούμενο από immersive setup , κάτι τέτοιο δεν ξέρω πόσο θα συμβάλει στο θάνατο της κλασσικής δικαναλικής αρχιτεκτονικής. Ενδέχεται όμως να συμβάλει για γρηγορότερο θάνατο σε χρήστες πολυκαναλικών , εφόσον εκείνοι θα έπασχαν από διάφορα νοσήματα σχετικά με καρδιαγγειακή και αναπνευστική λειτουργία του οργανισμού . Ιδιαίτερα άμα παρακολουθούν και ταινίες με έντονες συγκινήσεις.:biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.494
Άμα εν έτει 2023 χρειάζεστε ακόμα μελέτες της AES του '18 για να διαπιστωθεί ότι ακούγεται πιο ευχάριστο το ιμερσιβ και μετά το πεντακάναλο και τέλος καταϊδρωμένο το δικαναλο, δηλαδή τα ευκόλως εννοούμενα, Χιούστον, γουϊ χεβ ε πρόμπλεμ, πόσσιμπλι μπρέιν ντεθ. 😜😂😁

Θάνατος και εφορία. Οι 2 πληγές του Φαραώ.
 

Μηνύματα
12.474
Reaction score
14.635
Εφόσον μπαίνεις σε κόπο πρέπει να ενημερώσεις επίσης τους αναγνώστες πάνω σε κρίσιμα στοιχεία ως προς το εξεταζόμενο δείγμα της μελέτης, όπως ποσοστό αντρών-γυναικών, σπουδαγμένων μουσικά και μη, βαθμό αρέσκειας για το αναπαραγόμενο μουσικό κομμάτι, άμα κρατούσαν μάτια ανοιχτά ή κλειστά, κεφαλή και σώμα ακίνητα ή μη και τα τοιαύτα. Μπορεί να φαίνονται ως λεπτομέρειες αλλά θα έπαιζαν ρόλο στο βαθμό διέγερσης όπως έχουν δείξει προγενέστερες σχετικές μελέτες.

Έστω όμως και αν τ'αποτελέσματα διακρίνονται από τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία, δεχόμενοι τον αυξανόμενο βαθμό διέγερσης προκαλούμενο από immersive setup , κάτι τέτοιο δεν ξέρω πόσο θα συμβάλει στο θάνατο της κλασσικής δικαναλικής αρχιτεκτονικής. Ενδέχεται όμως να συμβάλει για γρηγορότερο θάνατο σε χρήστες πολυκαναλικών , εφόσον εκείνοι θα έπασχαν από διάφορα νοσήματα σχετικά με καρδιαγγειακή και αναπνευστική λειτουργία του οργανισμού . Ιδιαίτερα άμα παρακολουθούν και ταινίες με έντονες συγκινήσεις.:biggrin:
Μα αφού τα ανέλυσα εγώ στο άλλο νήμα γιατί δεν με διαβάζεις ; 😀

Να σε κάνω μια ερώτηση (μόνο σε εσένα κάνω χα χα να το ξεκαθαρίσω να μην έχουμε παρεξηγήσεις) : Πότε θα κάνεις ενα νήμα αφιερωμένο στο dsp και την λειτουργία του (όχι την χρήση του) και εάν στην ουσία αυτό απο μόνο του είναι (ή θα είναι) η μόνη αναγκαία συνθήκη να δημιουργήσει το surround sound .... χωρίς να υπάρχει ανάγκη για surround speakers ? 😀

Υ.Γ.: Βάζω στοίχημα ότι ούτε καν εσύ μπορεί να μην έχεις συνειδητοποιήσει -κατανοήσει πραγματικά την έννοια και σημασία των κάθετων γραμμών που βλέπεις στα σχεδιαγράμματα, όταν αυτή γίνεται στα πλαίσια μια ¨μελέτης", έστω και αυτής . Δεν είναι αυτό που νομίζεις (ζουν) όλοι, μια απλώς αλληλεπικάλυψη. Σε προκαλώ να το κοιτάξεις σοβαρά και να μην υποτιμήσεις ή θεωρήσεις δεδομένο ότι το ξέρεις (εάν δεν το ξέρεις ήδη). Και δες αυτή των μουσικών συγκριτκά και με τις άλλες. Στην άλλη της ITU στο άλλο νήμα. (την ολόκληρη).
 
Last edited:

Μηνύματα
4.462
Reaction score
7.734
Εφόσον μπαίνεις σε κόπο πρέπει να ενημερώσεις επίσης τους αναγνώστες πάνω σε κρίσιμα στοιχεία ως προς το εξεταζόμενο δείγμα της μελέτης, όπως ποσοστό αντρών-γυναικών, σπουδαγμένων μουσικά και μη, βαθμό αρέσκειας για το αναπαραγόμενο μουσικό κομμάτι, άμα κρατούσαν μάτια ανοιχτά ή κλειστά, κεφαλή και σώμα ακίνητα ή μη και τα τοιαύτα. Μπορεί να φαίνονται ως λεπτομέρειες αλλά θα έπαιζαν ρόλο στο βαθμό διέγερσης όπως έχουν δείξει προγενέστερες σχετικές μελέτες.

Έστω όμως και αν τ'αποτελέσματα διακρίνονται από τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία, δεχόμενοι τον αυξανόμενο βαθμό διέγερσης προκαλούμενο από immersive setup , κάτι τέτοιο δεν ξέρω πόσο θα συμβάλει στο θάνατο της κλασσικής δικαναλικής αρχιτεκτονικής. Ενδέχεται όμως να συμβάλει για γρηγορότερο θάνατο σε χρήστες πολυκαναλικών , εφόσον εκείνοι θα έπασχαν από διάφορα νοσήματα σχετικά με καρδιαγγειακή και αναπνευστική λειτουργία του οργανισμού . Ιδιαίτερα άμα παρακολουθούν και ταινίες με έντονες συγκινήσεις.:biggrin:
Αυτο που μπορω να σου αποκαλυψω ειναι οτι η μελετη εγινε με ME Geithain RL901K :D
A total of 53 subjects participated in the experiment.
Three groups of listeners were represented: audio engi-
neering professionals (n = 21 ), musicians (n = 16 ) and
untrained consumers (n = 16) of which eight had no
musical education at all. All subjects were in the age
between 15 and 69 (mean = 30.6, SD = 12.77).
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • spylab
    Shalom
  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.343
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top