Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Άμα εν έτει 2023 χρειάζεστε ακόμα μελέτες της AES του '18 για να διαπιστωθεί ότι ακούγεται πιο ευχάριστο το ιμερσιβ και μετά το πεντακάναλο και τέλος καταϊδρωμένο το δικαναλο, δηλαδή τα ευκόλως εννοούμενα, Χιούστον, γουϊ χεβ ε πρόμπλεμ, πόσσιμπλι μπρέιν ντεθ. 😜😂😁

Θάνατος και εφορία. Οι 2 πληγές του Φαραώ.
Δεν θα τις χρειαζόμουν ο ίδιος, αφού όμως δημοσιεύονται γεννιέται αυτομάτως η ανάγκη να μιλούσε κάποιος δια λογαριασμό όσων μπορεί να τις χρειάζονταν.

Μαθαίνουμε ν'αγαπάμε όσα μας λείπουν και να κατέχουμε όσα μας ανήκουν. :wink:
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Δεν θα τις χρειαζόμουν ο ίδιος, αφού όμως δημοσιεύονται γεννιέται αυτομάτως η ανάγκη να μιλούσε κάποιος δια λογαριασμό όσων μπορεί να τις χρειάζονταν.

Μαθαίνουμε ν'αγαπάμε όσα μας λείπουν και να κατέχουμε όσα μας ανήκουν. :wink:
Μην τον φοβάσαι βρε συ. Πες του την αλήθεια ότι το ιμέρσιβ είναι για τα σκουπίδια ή έστω τουλάχιστον ότι το imaging του είναι χειρότερο απο το απλό πολυκάναλο με AVR, μην σου πω και δικάναλου. 😀 😀
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Μαθαίνουμε ν'αγαπάμε όσα μας λείπουν και να κατέχουμε όσα μας ανήκουν. :wink:
Τώρα αυτό τι το ήθελες, εάν και σωστό. Μας έκοψες τα πόδια με αυτές τις αληθειες που πρσπαθούμε να ξεχνάμε. Τεσπά το ξερουμε και αυτό και προσπαθούμε.
 

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
Ειναι τουλαχιστον τραγικο να επαφιεται καποιος σε κρισεις αλλων, να θεωρει πως ειναι θεωρηματα, να ακουει μουσικη φτιαγμενη κατα την αποψη του καθε ηχοληπτη και να απορριπτει καθε τι διαφορετικο.

Στο σχολειο μαθαιναμε πως οι παπαγαλοι απλα επαναλαμβανουν οτι ακουνε, συγχρονες μελετες απεδειξαν οτι ειναι πολυ νοημονες, αλλου ειδους χαρακτηριστικο ειναι μαλλον η παπαγαλια !
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Μαθαίνουμε ν'αγαπάμε όσα μας λείπουν και να κατέχουμε όσα μας ανήκουν. :wink:
Τώρα αυτό τι το ήθελες, εάν και σωστό. Μας έκοψες τα πόδια με αυτές τις αληθειες που προσπαθούμε να ξεχνάμε. Τεσπά το ξερουμε και αυτό και προσπαθούμε. Τι να πρωτοκάνουμε.

Εδιτ : α, σόρρυ ποσταρίσθηκε διπλά, διακοπές του ίντερνετ.
Ειναι τουλαχιστον τραγικο να επαφιεται καποιος σε κρισεις αλλων, να θεωρει πως ειναι θεωρηματα, να ακουει μουσικη φτιαγμενη κατα την αποψη του καθε ηχοληπτη και να απορριπτει καθε τι διαφορετικο.

Στο σχολειο μαθαιναμε πως οι παπαγαλοι απλα επαναλαμβανουν οτι ακουνε, συγχρονες μελετες απεδειξαν οτι ειναι πολυ νοημονες, αλλου ειδους χαρακτηριστικο ειναι μαλλον η παπαγαλια !
Λίγο βαριά τοποθέτηση, βέβαια, βάλε και κανά γελάκι. 😀
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Ειναι τουλαχιστον τραγικο να επαφιεται καποιος σε κρισεις αλλων, να θεωρει πως ειναι θεωρηματα, να ακουει μουσικη φτιαγμενη κατα την αποψη του καθε ηχοληπτη και να απορριπτει καθε τι διαφορετικο.

Στο σχολειο μαθαιναμε πως οι παπαγαλοι απλα επαναλαμβανουν οτι ακουνε, συγχρονες μελετες απεδειξαν οτι ειναι πολυ νοημονες, αλλου ειδους χαρακτηριστικο ειναι μαλλον η παπαγαλια !
Είναι αξιοπερίεργο το γεγονός ότι παραθέτεις ως επιχείρημα "σύγχρονες μελέτες" για τους παπαγάλους, ώστε να δώσεις βάρος στην άποψη που εκφράζεις (χωρίς να παραθέτεις όμως λινκ για αυτές τις μελέτες) και ταυτόχρονα να γράφεις στα παλαιότερα των υποδημάτων τις εν ισχύ "σύγχρονες μελέτες" της μεγάλης AES, ενώ υπάρχουν και τα εν λόγω λινκ. 😂

Να υπενθυμίσουμε ότι στην AES δεν αναρτούν "απόψεις" και "κρίσεις τυχαίων", αλλά αντιθέτως, μόνον εμπεριστατωμένες επιστημονικές μελέτες. 😎

Αυτή είναι η πηγή γνώσης στην επιστήμη του audio.
 
Last edited:


Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Και το Auro-3D ??
The listening environment was a reference listening room fulfilling the ITU-R BS.1284-1 recommendation for the subjective assessment of sound quality [20]. The speaker system was set up according to the ITUR BS.775-3 [21] and Auro-3D [22] standards and involved nine ME Geithain RL901K studio loudspeakers. Subjects were positioned in the sweet spot of the arrangement
 

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
Είναι αξιοπερίεργο το γεγονός ότι παραθέτεις ως επιχείρημα "σύγχρονες μελέτες" για τους παπαγάλους, ώστε να δώσεις βάρος στην άποψη που εκφράζεις (χωρίς να παραθέτεις όμως λινκ για αυτές τις μελέτες) ......
Στο ιδιο κεντρο ερευνας σχετικα με την εφυια που ηταν και η περιφημη γοριλινα Koko (που καποιοι ισως γνωριζουν οτι μιλαγε απταιστα την γλωσσα την κωφαλαλων) καπου στα βουνα της Sanda Cruz εκαναν ερευνα και σε ενα ζευγαρι Αφρικανικων παπαγαλών.

Η koko ειναι ευραιως γνωστη και το National Geographic συχνα ειχε γραψει για αυτην, για τους παπαγαλους αυτους ομως ειδα ενα αφιερωμα στο Discovery και εμεινα με το στομα ανοιχτο χωρις βεβαια να ειναι μονον αυτη η αναφορα μου.

Αυτα λοιπον ειναι ευραιως γνωστα εδω και χρονια :



https://www.newscientist.com/articl...use-their-brains-evolved-the-same-way-as-ours

Στο θεμα μας τωρα, το να γραφει κανεις βαρυγδουπους τιτλους οπως : Ο θανατος του δικαναλου σετάπ ... παραθετοντας μερικα link - πινακες της AES με διαφορες ακουστικες συγκρισεις καποιων καπου καποτε δεν αποτελει θεωρημα.

Ειναι μια ολοκληρη βιομηχανια και τεραστια ποσα που διακυβευονται και η ζητηση πρεπει να τονωθει, ο κοσμος πρεπει να αλλαζει το ηχητικο του συστημα συχνα.

Εδω δεν εκαναν πισω σε θεματα υγειας στο θεμα πχ της κινητης τηλεφωνιας στο θεμα της ηχητικης απολαυσης θα σταματουσαν ?

Ποσοι αληθεια ξερουν οτι οι φουρνοι μικροκυματων δουλευουν στα 2.4 Ghz γιατι σε αυτην την συχνοτητα τα μορια του νερου κινουνται δημιουργωντας θερμοτητα και αυτος ειναι και ο λογος που αν βαλετε ενα οποιοδηποτε υλικο που δεν περιεχει νερο (εκτος μεταλλου) μενει ανεπηρεαστο ?

Ποσοι ξερουν οτι σε αυτην την συχνοτητα λειτουργουν και τα κινητα και οι router σας με μικροτερη ισχυ βεβαια ? Ειναι τιμητικο για την Samsung οτι αυτο μας το εξηγησε (λιγο πριν εμφανιστει η κινητη τηλεφωνια) σε ταξιδι μετα απο προσκληση της στην Κορεα.

Επαναλαμβανω πως ο ακροατης που εχει παρακολουθησει συναυλιες, οπερες κλπ ειτε στην Βιεννη, ειτε στην Αθηνα ή οπουδηποτε στον κοσμο ακουει τα εργα σαν ακροατης (αυτο ειναι και το ζητουμενο) και οχι σαν μελος της ορχηστρας.

Αυτο ειναι δεδομενο και το γνωριζουν ακομα και οι πετρες ! Ο ακροατης λοιπον δεν θελει να παιζουν γυρω του τα οργανα σε θεσεις που καποιος ηχοληπτης αποφασισε να παιξουν. Μπορει να εντυπωσιαστει με ενα πολυκαναλο συστημα καθως θα νοιωσει ηχητικα μερος του εργου σε ενα Home cinema ή ακομα και σε μουσικο θεμα ενας απειρος ακροατης αλλα εδω δεν μιλαμε για αυτους.

16 καναλο συστημα λοιπον ειδα πως παρουσιαζε ο αλλος σε ενα videο. Μπορει ευκολα νομιζω καποιος χωρις να εχει επιστημονικες γνωσεις να καταλαβει τι θα συμβει σε εναν χωρο με ολες αυτες τις πηγες ηχου αρκει να ριξει 16 χαλικακια σε ενα ντεποζιτο και να παρατηρησει τις συμβολες, τις ακυρωσεις που θα θα δει να συμβαινουν σαν εικονα πλεον.

Ας παρουσιασει καποιος ηχητικες μετρησεις (μια πληρη μελετη) απο ενα τετοιο συστημα να γελασουμε, τοτε θα δουμε τον προδιαγεγραμμενο θανατο των πολυκαναλων συστηματων (οσο αφορα την μουσικη και οχι το Home cinema).

Οταν καποιος ακουει μια λουπα διανθισμενη με καποιες νοτες εδω και εκει και 400 sub να του βαλεις μια χαρα θα του φαινεται, αυτο ομως δεν θα γινει ανεκτο απο καποιον που εχει δει εργα στην Βιεννη ή οπουδηποτε αλλου στον κοσμο.

Ολα αυτα ειναι ευκολα να τα σκεφτει κανεις ακομα και αν δεν διαθετει ψηλο IQ.

Ζουμε σε μια χωρα που καποτε δοξασε οσο κανενας αλλος την λογικη !
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μην τον φοβάσαι βρε συ. Πες του την αλήθεια ότι το ιμέρσιβ είναι για τα σκουπίδια ή έστω τουλάχιστον ότι το imaging του είναι χειρότερο απο το απλό πολυκάναλο με AVR, μην σου πω και δικάναλου. 😀 😀
Αν κάτι θα θεωρούσα επίφοβο είναι ο ΄΄ύπνος της λογικής΄΄ που γεννά είτε φανατικούς προαγωγούς είτε εξίσου φανατικούς πολέμιους στην τεχνολογική εξέλιξη...
...
Ολα αυτα ειναι ευκολα να τα σκεφτει κανεις ακομα και αν δεν διαθετει ψηλο IQ.

Ζουμε σε μια χωρα που καποτε δοξασε οσο κανενας αλλος την λογικη !
Δεν πρόκειται πλέον για τους ίδιους ανθρώπους αλλά ούτε και για την ίδια...λογική. Ακόμα και στην πιο φημισμένη αίθουσα συναυλιών δεν ακούμε την ορχήστρα όπως θα έπαιζε εκείνη σε υπαίθριο χώρο αλλά την εκδοχή των αρχιτεκτόνων που θα έχουν επιμεληθεί την ακουστική συμπεριφορά της αίθουσας.
Σε μια ορθολογικά δομημένη πολυκαναλική εγγραφή κανονικά δεν πρέπει να τοποθετούνται οργανικά είδωλα σε θέσεις ανοίκειες ως προς την εμπειρία που θα έχουν αποκομίσει οι θιασώτες δεδομένου ιδιώματος από live εκδηλώσεις. Ανάλογος όρος θα πρέπει να ισχύει και κατά τη λειτουργία upmixing. Κανονικά στόχος στην πολυκαναλική αρχιτεκτονική είναι να προαχθεί η χωρική αντίληψη των ακροατών προσεγγίζοντας περισσότερο ό,τι θ'αποκόμιζαν σε πραγματικό μουσικό γεγονός. Υπό ιδανικές συνθήκες εφαρμογής θα πρέπει επίσης αυτή να επεκτείνεται σε προαγωγή αρμονικών σχέσεων ανάμεσα σε οργανικές ενότητες, ρυθμικής αγωγής, δυναμικών αντιθέσεων καταλήγοντας και σε πιο ρεαλιστικές χροιές για το σύνολο των εκτελεστών.

Τα επιμέρους κανάλια δεν προβλέπεται να παίζουν παρόμοιο σήμα αναμεταξύ των, αλλά να συμπληρώνουν την παρεχόμενη πληροφορία από διαφορετικές διευθύνσεις.Αποστολή των εξεζητημένων αλγορίθμων DSP και παράλληλα απαίτηση στο στάδιο παραγωγής πολυκαναλικών μίξεων θα είναι να εξασφαλίζεται ότι οι εκπεμπόμενοι από πολλαπλές πηγές ήχοι θα συμβάλλουν ευνοϊκά αντί καταστρεπτικά τουλάχιστον σε συγκεκριμένες θέσεις εντός του ημισφαιρικού ηχητικού πεδίου που θα ορίζεται από εκείνους. Γι αυτό εξάλλου θα γινόταν και τόση ΄΄φασαρία΄΄ γι ακρίβεια σε αποστάσεις και προσανατολισμό των δορυφόρων ως προς δεδομένο MLP.

Ας τονιστεί ακολούθως το κατάλληλο χωρίο από το απόσπασμα της μελέτης που παρέθεσε ο ΝΚ :
The listening environment was a reference listening room fulfilling the ITU-R BS.1284-1 recommendation for the subjective assessment of sound quality ...
Subjects were positioned in the sweet spot of the arrangement
:wink:
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Αγαπητέ @cangaroo. Έχεις σκεφτεί την πιθανότητα οι συνομιλητές σου, κάτοχοι πολυκάναλων ,να έχουν παρακολουθήσει εκατοντάδες συναυλίες κλασικής και στο εξωτερικό και εδώ; :biggrin:
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Σε μια ορθολογικά δομημένη πολυκαναλική εγγραφή κανονικά δεν πρέπει να τοποθετούνται οργανικά είδωλα σε θέσεις ανοίκειες ως προς την εμπειρία που θα έχουν αποκομίσει οι θιασώτες δεδομένου ιδιώματος από live εκδηλώσεις. Ανάλογος όρος θα πρέπει να ισχύει και κατά τη λειτουργία upmixing. Κανονικά στόχος στην πολυκαναλική αρχιτεκτονική είναι να προαχθεί η χωρική αντίληψη των ακροατών προσεγγίζοντας περισσότερο ό,τι θ'αποκόμιζαν σε πραγματικό μουσικό γεγονός. Υπό ιδανικές συνθήκες εφαρμογής θα πρέπει επίσης αυτή να επεκτείνεται σε προαγωγή αρμονικών σχέσεων ανάμεσα σε οργανικές ενότητες, ρυθμικής αγωγής, δυναμικών αντιθέσεων καταλήγοντας και σε πιο ρεαλιστικές χροιές για το σύνολο των εκτελεστών.

Τα επιμέρους κανάλια δεν προβλέπεται να παίζουν παρόμοιο σήμα αναμεταξύ των, αλλά να συμπληρώνουν την παρεχόμενη πληροφορία από διαφορετικές διευθύνσεις.Αποστολή των εξεζητημένων αλγορίθμων DSP και παράλληλα απαίτηση στο στάδιο παραγωγής πολυκαναλικών μίξεων θα είναι να εξασφαλίζεται ότι οι εκπεμπόμενοι από πολλαπλές πηγές ήχοι θα συμβάλλουν ευνοϊκά αντί καταστρεπτικά τουλάχιστον σε συγκεκριμένες θέσεις εντός του ημισφαιρικού ηχητικού πεδίου που θα ορίζεται από εκείνους. Γι αυτό εξάλλου θα γινόταν και τόση ΄΄φασαρία΄΄ γι ακρίβεια σε αποστάσεις και προσανατολισμό των δορυφόρων ως προς δεδομένο MLP.
,, A recording of the chosen piece was specially produced for the sake of this experiment, so that the different formats can be compared on one and the same musical performance. All three formats were mixed independently from each other by the same Tonmeister ensuring to the most possible extent that each system is optimally treated according to its individual possibilities and limitations while maintaining a consistent sounding image that presents the ensemble as such in front of the listener throughout all three formats as it would be situated in a typical concert setting. The result are three mixes that share the approach to keep the direct sounding image of the ensemble in front of the listener. Mainly the diffuse sound envelopment of the listener differs between the mixes according to each format’s spatial features. All three mixes were loudness matched to provide an equal subjective overall loudness impression at the listening position. ,,
 

Μηνύματα
441
Reaction score
1.483
Αγαπητέ @cangaroo. Έχεις σκεφτεί την πιθανότητα οι συνομιλητές σου, κάτοχοι πολυκάναλων ,να έχουν παρακολουθήσει εκατοντάδες συναυλίες κλασικής και στο εξωτερικό και εδώ; :biggrin:
Στρατηγε μου δεν το ειχα σκεφτει, αν το ηξερα θα τους προτεινα να κρατησουν το δικαναλο συστημα τους και εγω με μικρο αντιτιμο οποτε ακουγαν μουσικη θα πηγαινα πισω τους να βαραω παλαμακια, να βηχω και γενικα να κανω ολα τα ηχητικα effects και χωρις extra χρεωση να διαχεω και διαφορες οσμες δυνατοτητα που κανενα πολυκαναλο συστημα δεν διαθετει (προς το παρον).

Χωρις ομως πλακα, θα σκεφτομουν οτι επηρεαζονται ευκολα απο εξωγενεις παραγοντες και οτι θεωρησαν ισως πως ακουγοντας την μουσικη απο ενα πολυκαναλο θα ενοιωθαν οπως οταν ακουσαν ενα εργο στην πραγματιοκοτητα αλλα δυστυχως αυτο που θα ακουσουν ειναι οι επιλογες καποιου ηχοληπτη που μπορει μεν να τους εντυπωσιασει αλλα θα απεχει απο το πραγματικο.
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
απο την παρακατω εργασια
1678779671010.png

3D versus Stereo
,,In another comparison between 3D audio and stereo of different music genres
(classical, jazz, soul, funk, blues, rock, metal, pop and EDM) turned out to be all
Genres benefit from a new 3D mix. Some genres of music, such as rock, metal
and EDM, both in the criteria surveyed (liking and emotional arousal)
experienced a clear added value - other genres could only in one of the respective
categories really score. EDM in particular were able to convince all groups of listeners, what
probably because this genre offers the most creative freedom. In Fig. 3
11
the most common keywords of the subjects were summarized in word clouds.
The 3D blends are often described as full, pleasing, transparent, wide, emotive or
referred to as enveloping.
In contrast, the stereo mix featured words such as flat, narrow, or
frontal. Energetic music examples, on the other hand, were rated as more powerful. (cf. Weber
2019, pp. 59-66),,

1678779742361.png
 


Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Αναμενουμε με ανυπομονησια τις μελετες που θα αποδεικνυουν την ανωτεροτητα του δικαναλου :lolsign:

 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.055
Reaction score
20.467
Στο ιδιο κεντρο ερευνας σχετικα με την εφυια που ηταν και η περιφημη γοριλινα Koko (που καποιοι ισως γνωριζουν οτι μιλαγε απταιστα την γλωσσα την κωφαλαλων) καπου στα βουνα της Sanda Cruz εκαναν ερευνα και σε ενα ζευγαρι Αφρικανικων παπαγαλών.

Η koko ειναι ευραιως γνωστη και το National Geographic συχνα ειχε γραψει για αυτην, για τους παπαγαλους αυτους ομως ειδα ενα αφιερωμα στο Discovery και εμεινα με το στομα ανοιχτο χωρις βεβαια να ειναι μονον αυτη η αναφορα μου.

Αυτα λοιπον ειναι ευραιως γνωστα εδω και χρονια :



https://www.newscientist.com/articl...use-their-brains-evolved-the-same-way-as-ours

Στο θεμα μας τωρα, το να γραφει κανεις βαρυγδουπους τιτλους οπως : Ο θανατος του δικαναλου σετάπ ... παραθετοντας μερικα link - πινακες της AES με διαφορες ακουστικες συγκρισεις καποιων καπου καποτε δεν αποτελει θεωρημα.

Ειναι μια ολοκληρη βιομηχανια και τεραστια ποσα που διακυβευονται και η ζητηση πρεπει να τονωθει, ο κοσμος πρεπει να αλλαζει το ηχητικο του συστημα συχνα.

Εδω δεν εκαναν πισω σε θεματα υγειας στο θεμα πχ της κινητης τηλεφωνιας στο θεμα της ηχητικης απολαυσης θα σταματουσαν ?

Ποσοι αληθεια ξερουν οτι οι φουρνοι μικροκυματων δουλευουν στα 2.4 Ghz γιατι σε αυτην την συχνοτητα τα μορια του νερου κινουνται δημιουργωντας θερμοτητα και αυτος ειναι και ο λογος που αν βαλετε ενα οποιοδηποτε υλικο που δεν περιεχει νερο (εκτος μεταλλου) μενει ανεπηρεαστο ?

Ποσοι ξερουν οτι σε αυτην την συχνοτητα λειτουργουν και τα κινητα και οι router σας με μικροτερη ισχυ βεβαια ? Ειναι τιμητικο για την Samsung οτι αυτο μας το εξηγησε (λιγο πριν εμφανιστει η κινητη τηλεφωνια) σε ταξιδι μετα απο προσκληση της στην Κορεα.

Επαναλαμβανω πως ο ακροατης που εχει παρακολουθησει συναυλιες, οπερες κλπ ειτε στην Βιεννη, ειτε στην Αθηνα ή οπουδηποτε στον κοσμο ακουει τα εργα σαν ακροατης (αυτο ειναι και το ζητουμενο) και οχι σαν μελος της ορχηστρας.

Αυτο ειναι δεδομενο και το γνωριζουν ακομα και οι πετρες ! Ο ακροατης λοιπον δεν θελει να παιζουν γυρω του τα οργανα σε θεσεις που καποιος ηχοληπτης αποφασισε να παιξουν. Μπορει να εντυπωσιαστει με ενα πολυκαναλο συστημα καθως θα νοιωσει ηχητικα μερος του εργου σε ενα Home cinema ή ακομα και σε μουσικο θεμα ενας απειρος ακροατης αλλα εδω δεν μιλαμε για αυτους.

16 καναλο συστημα λοιπον ειδα πως παρουσιαζε ο αλλος σε ενα videο. Μπορει ευκολα νομιζω καποιος χωρις να εχει επιστημονικες γνωσεις να καταλαβει τι θα συμβει σε εναν χωρο με ολες αυτες τις πηγες ηχου αρκει να ριξει 16 χαλικακια σε ενα ντεποζιτο και να παρατηρησει τις συμβολες, τις ακυρωσεις που θα θα δει να συμβαινουν σαν εικονα πλεον.

Ας παρουσιασει καποιος ηχητικες μετρησεις (μια πληρη μελετη) απο ενα τετοιο συστημα να γελασουμε, τοτε θα δουμε τον προδιαγεγραμμενο θανατο των πολυκαναλων συστηματων (οσο αφορα την μουσικη και οχι το Home cinema).

Οταν καποιος ακουει μια λουπα διανθισμενη με καποιες νοτες εδω και εκει και 400 sub να του βαλεις μια χαρα θα του φαινεται, αυτο ομως δεν θα γινει ανεκτο απο καποιον που εχει δει εργα στην Βιεννη ή οπουδηποτε αλλου στον κοσμο.

Ολα αυτα ειναι ευκολα να τα σκεφτει κανεις ακομα και αν δεν διαθετει ψηλο IQ.

Ζουμε σε μια χωρα που καποτε δοξασε οσο κανενας αλλος την λογικη !
 

Μηνύματα
6.576
Reaction score
5.137
Το εύκολο το κάνουμε δύσκολο.

Ας πάει ένας υποστηρικτής της ανωτερότητας του δικάναλου στον χώρο του @costas EAR να ακούσει σε σωστά στημένο και ποιοτικό immersive σύστημα έργα γνώριμα της επιλογής του και να μας πει μετά τις εντυπώσεις του. Αλλιώς δεν πρόκειται να βγει άκρη.
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.614
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top