Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Προφανώς όλοι μας έτσι ξεκινήσαμε κάποτε.
2 ηχεία κει μπροστά, και η μουσική να ρέει.

Σιγά σιγά όμως, πέρασε η δεκαετία του '70 και μας αγγίζει πχιά το 2020, που ήταν τίτλος ταινιών επιστημονικής φαντασίας κάποτε, πέρασαν τα χρόνια...

Τώρα πια είναι παρών ο πολυκάναλος ήχος σε διάφορα φορμά, και υλοποιημένος σε πολλά σπίτια, με δόκιμο ή αδόκιμο τρόπο.

Τι γίνεται όμως με τη δικάναλη παρακαταθήκη του παρελθόντος;

Προφανώς οι παλιότεροι θαμώνες μας έχετε ψιλοβαρεθεί να σας λέμε να πάτε σε πολυκάναλο σετάπ, ακόμα και για το γνωστό παλιό δικάναλο διαθέσιμο υλικό, και κατά βάση τις ισχύουσες αποδεδειγμένες θεωρίες στο audio περί του θέματος τις έχετε δει οι περισσότεροι, αφού συχνά πυκνά δίνονται αναφορές σε μελέτες γνωστών μεγάλων ονομάτων.

Εδώ θα ήθελα όλοι μαζί να αναλύσουμε τεκμηριωμένα (pdf) αλλά και εμπειρικά, δια ακροάσεων, την υπάρχουσα αποδεδειγμένη θεωρία, αλλά και τις εντυπώσεις ακρόασης από αξιόλογα και σωστά στημένα πολυκάναλα ηχοσυστήματα χώρους που έτυχε ο καθείς να ακούσει.

Πάμε λοιπόν! ;)
 


Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
676
Reaction score
1.979
Για φουλ πολυκαναλο δεν μπορώ να εκφέρω άποψη σωστή. Έχω ακουσει αλλά δεν πολύ άρεσε, υποθέτω πως δεν μου άρεσε γιατί τα πίσω ηχεία δεν είναι σωστα τοποθετημένα και μαλλον θέλουν καλύτερες ρυθμίσεις όποτε κρατάω επιφύλαξη για το μέλλον μετά την αγορά νέου pro.

Αυτό που μπορώ να βεβαιώσω είναι όταν μιλάμε για ήχο στέρεο, οτι, εαν ακούσεις κάτι σε απλό στέρεο φουλ καλιμπραρισμενο, και μετά πας σε κατι της μορφής της 3.2 ( 3 μπροστά με σωστό κεντρικό και 2 subwoofers) δεν υπάρχει, δεν έχει καμια σχέση η όλη αίσθηση. :thumbsup:

Όποτε atm 3.2 rullez
 

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Προφανώς οι παλιότεροι θαμώνες μας έχετε ψιλοβαρεθεί να σας λέμε να πάτε σε πολυκάναλο σετάπ, ;)
Και χοντοβαρεθεί μπορώ να σου πω, όμως έχεις δίκιο φίλε!
Απόλυτο!!!
Είναι δισδιάστατος ήχος εναντίον τρισδιάστατου. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης!
 


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
ενδιαφέρον θα είχε για πολλούς πιστεύω, πως οι μουσικές συλλογές μας που είναι δικάναλες (για τους περισσότερους από εμάς), θα διαχειριστούν στα σύγχρονα format.... πως γίνεται το upmix;; αξίζει ή ο πολυκάναλος ήχος είναι καλός μόνο αν έχουμε το αντίστοιχο υλικό;;;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Θα ξεκινήσω ανατρεπτικά, από τα μαλακά, εξηγώντας με απλά λόγια τι ακούγεται από πολυκάναλο σετάπ με δικάναλο πρόγραμμα, δηλαδή θα ξεκινήσω από (άκουσον άκουσον) "εμπειρίες ακροάσεων"! ;)

Αυτό γίνεται εκ του πονηρού βεβαίως βεβαίως, διότι στόχος μου είναι να μην αποθαρρύνει ο τίτλος του θέματος τους ορκισμένους φίλους του δικάναλου ακούσματος, ιδίως αυτούς που εκτιμούν πως ο πολυκάναλος είναι αυτός ο κακός ήχος των ταινιών όπως τον άκουσαν κάπου κάποτε, που βαράει κάτι από πίσω και γίνεται τζάμπα κι άδικα σαματάς από το σαμπγούφε..:D

Λοιπόν, με καλοστημένο σετάπ όμοιων 7 ηχείων σε κύκλο ακρόασης με ακτίνα 2,3μ που ακούω καθισμένος στο κέντρο του κύκλου, η μουσική έρχεται μόνο από μπροστά, όπως ακριβώς συμβαίνει στην ακρόαση 2 ηχείων.

Ούτε μπαίνεις μέσα στη μουσική σκηνή ανάμεσα στους μουσικούς, ούτε όπως είναι με ακουστικά, ούτε βαράνε διάφορα όργανα από πίσω, ούτε καν καταλαβαίνεις κάτι να έρχεται από πίσω.

Η μουσική συνεχίζει να ακούγεται από μπροστά και μόνο από μπροστά. Όπως ακριβώς το ξέρετε. Ουδέν περίεργο.

Απόδειξη αυτού, είναι πως πολλά παιδιά που έκατσαν στη θέση ακρόασης σε μένα, ήταν βέβαιοι για πολλή ώρα ότι έπαιζαν μόνο 2 ηχεία. Σηκώθηκαν να βάλουν αυτί στα υπόλοιπα για να επιβεβαιώσουν ότι έπαιζαν κι αυτά! 8-)

Ο καθένας για το λόγο του, αλλά όλοι το ίδιο έκαναν, γύριζαν σε κάθε ηχείο να διαπιστώσουν ότι ήταν αναμμένο κι έπαιζε μουσική!:p

Οι αντικειμενικές ακροάσιμες διαφορές που υπάρχουν, είναι έως τραγικές, και κατά την εκτίμησή μου, εστιάζονται σε 6 κύρια σημεία:

1. Είναι εκπληκτικά πολύ πιο σταθερή η εικόνα, πολύ πιο συμπαγές το κέντρο της μουσικής σκηνής, ακλόνητο και με σταθερή εστίαση των μουσικών οργάνων σε όλο το πλάτος της σκηνής. Ε μα βέβαια, παίζει το κεντρικό, ε; :D

2. Είναι πολύ πιο πλατιά η εικόνα, ξεφεύγει σε πλάτος περισσότερο από το καλύτερο σετάπ δικάναλου που έτυχε ποτέ να ακούσετε, φεύγει έξω από τα όρια των ηχείων, που δείχνουν να χάνονται στο χώρο πλήρως. Ε μα βέβαια, παίζουν και τα σαραουντ, ε;:D

3. Είναι πολύ πιο ευρεία η θέση ακρόασης, το λεγόμενο sweet spot δηλαδή, με πολύ μικρές διαφοροποιήσεις στην ευρύτερη περιοχή της θέσης ακρόασης, ενώ τυπικά από 2 ηχεία μάλλον πρέπει να έχεις βιδωμένο και ακίνητο το κεφάλι στο κέντρο για να μη γέρνουν όλα και να μη χάνεται η συμπαγής κεντρική σκηνή, όπως και να μη χάνεται η ομοιομορφία απόκρισης στο άκουσμα, με τα γνωστά και αναμενόμενα κτενωτά φίλτρα που δημιουργούνται στην απόκριση από 2 πηγές που δεν ισαπέχουν.

4. Επηρεάζεται πολύ λιγότερο η όποια ηχογράφηση και το όποιο ηχείο από τον χώρο ακρόασης, καθώς αυξάνεται δραματικά το ποσοστό άμεσης ακτινοβολίας από τα ηχεία, που γύρω γύρω σου δίνουν από παντού τον σωστό και προβλεπόμενο άμεσο ήχο, οπότε μειώνεται δραματικά το ποσοστό συμμετοχής του χώρου στο άκουσμα, από τις καλοδεχούμενες (αυτό θέλει συζήτηση) αντανακλάσεις του χώρου.

5. Αυξάνει δραματικά το διαθέσιμο δυναμικό εύρος στην ακρόαση, δηλαδή αυξάνονται πολύ οι μέγιστες δυνατές στάθμες αναπαραγωγής, καθώς έχεις πολλά ηχεία γύρω γύρω να παίζουν χαλαρά έκαστο, μα αθροίζεται η στάθμη τους, η ισχύς εν τω πολλώ, κι όχι να είναι μόνο 2 που θα αγκομαχούν και θα ζεσταίνονται τα πηνία φωνής τους, για να δώσουν τα peak της μουσικής.

6. Bass management. Μια ιδέα, μια αναγκαιότητα, one ring to rule them all! Διαχωρίζεται η απαίτηση να βγαίνει το βαθύ μπάσο από τα κυρίως ηχεία, με αποτέλεσμα αυτά να παίζουν πιο ξεκούραστα, εντελώς μέσα στο γραμμικό εύρος λειτουργίας τους, με χαμηλότερες διαδρομές των μεγαφώνων, χαμηλότερες παραμορφώσεις, πιο καθαρά και πιο σωστά, ενώ αναλαμβάνουν ειδικά ηχεία τις χαμηλές συχνότητες, ειδικά φτιαγμένα για αυτή τη δουλειά, τα γνωστά σαμπ, τα οποία τοποθετούνται σε θέσεις που δε βολεύει να τοποθετηθούν τα κυρίως ηχεία, ώστε να έχουν το μεγαλύτερο gain από τον χώρο και τις λιγότερες δυνατές ακυρώσεις και εξάρσεις. Όσο μεγαλύτερος ο αριθμός των σαμπ, τόσο μικρότερα τα προβλήματα απόκρισης, αλλά και στάθμης, καθώς η ισχύς εν τω πολλώ, όπως ακριβώς και με τους δορυφόρους.

Όλα αυτά, στο δικάναλο ήδη διαθέσιμο υλικό.

Δηλαδή, τι θες από τη μουσική; Εικόνα ολογραφική πλατιά και σταθερή, δυναμικά, χαμηλές παραμορφώσεις, ανάλυση και λεπτομέρεια στο φουλ, αλλά και πλήρες και απροβλημάτιστο μπάσο. Δις ιζ πολυκάναλο κύριοι. Το γνωστό δικάναλο, στα απολύτως καλύτερά του. 8-)

Κάθε σύγκριση πολυκάναλου σετάπ με δικάναλο, είναι καταδίκη σκέτη για το δικάναλο. Είναι αστείο το θέμα. Ανέκδοτο.8-)
[DOUBLEPOST=1557155176][/DOUBLEPOST]
Αφήστε τον να γράψει και σχολιάζετε μετά...
Όχι, όχι, ελεύθερα, κάντε τα σχόλια σας, καταθέσετε γνώμες, θεωρίες, πιντιεφ, απορίες, αγωνίες, τα πάντα όλα. Χύμα στο κύμα.

Δεν είναι δικό μου θρεντ.
Του μπούτχια είναι. :D
 

A

AKARL

Guest
Θα ξεκινήσω blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah από blah blah "εμπειρίες ακροάσεων"!
Απαράδεκτο, εgνίσταμαι! Αρνούμαι να το διαβάσω! EARs πουgλημένοι το PDF δεμπεθαίgνει!

Και μνιαπουταναφέραμε ήντα λέει αφτό το ποgλυκάναλο πωστολέν από χροιές, αισθαντικότητα, λυριζμό και ΠΡΑΤ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Όλοι μας έχει τύχει να ακούσουμε 2 γιγάντια ηχεία, σε κάποια έκθεση, σε κάποιο σπίτι. Ηχεία πανάκριβα που δε πρόκειται ποτέ να πάρουμε.

Αυτά τα τεράστια ηχεία, ομολογουμένως πλησιάζουν με άλλες αρετές το μουσικό γεγονός από ότι ένα μικρό ηχείο βιβλιοθήκης, με άλλο αέρα, άλλο όγκο, άλλη ατάκα, άλλα δυναμικά, και εν τέλει με άλλη αληθοφάνεια. Ασυμπίεστα, με άλλα δυναμικά, μας φέρνουν στο πιάτο την μουσική με αίσθηση λάιβ ακούσματος. Με διαφάνεια και ανάλυση, χωρίς σημεία κόπωσης.

Ε, αυτό που σας λέω είναι πως με 7 ηχεία του ενός 8" γούφερ και με σαμπ στις γωνιές του δωματίου, θα κάνετε να κλάψει ο κάτοχος του μεγάλου και ακριβού ηχείου.

Είναι αλήθεια τόσο απλό.

Και πολύ πιο φτηνά.

Γιατί σε κάθε χτύπημα τυμπάνου, σε κάθε μποτιά, έχετε 7 μεγάφωνα 8" γύρω σας να σας θυμίζουν τι πα να πει κρουστικος ήχος, και τα σαμπ στις γωνιές εκμεταλλευόμενα το γκέιν του χώρου, θα σας κουνήσουν όσο ακριβώς χρειάζεται, χωρίς να ιδρώσουν ούτε στιγμή.

Εν τω πολλώ το ευ.
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Και με τα 5.1 (άντε 5.2) format;;
Και το ρωτάω αυτό διότι η συνθήκη κύκλος με ακτίνα περίπου 2.5m και 7 ηχεία γύρω γύρω είναι δύσκολο να στηθεί... Δεν έχουν όλοι ένα χώρο 6x6 για τα "παιχνίδια" τους...
Οπότε ο πρώτος συμβιβασμός με ενδιαφέρον είναι αν κάνουμε τα ηχεία 5 και όχι ανάγκη για κύκλο... ένα κεντρικό άντε μπορούμε να το βάλουμε, 2 "surround" αν δεν πρέπει να απέχουν κι' αυτά 2,5m κάπως θα τα στριμώξουμε...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Αφού σας έκανα λίγο να χαρείτε, καιρός να σας στεναχωρήσω λιγάκι.:oops:

Τα ηχεία του πολυκάναλου σετάπ, πρέπει να είναι ίδια μεταξύ τους.

Όλα.

Έχω καμιά 15-αρια PDF που το λένε. Μη το σκέφτεστε καν, μη μου το συζητήσετε, δε μπαίνω στη διαδικασία, πείτε τα στο χέρι. :p

Αν θέλετε το προβλεπόμενο, την ομοιογένεια, το καλύτερο άκουσμα, όλα ίδια. Ακριβώς ίδια, στις ίδιες αποστάσεις ακρόασης.

Λυπάμαι, αλλά αρλούμπες δε θα σας πω. Δε λύνονται λάθη τοποθέτησης, διαφορετικά ηχεία και διαφορετικές αποστάσεις ακρόασης. (με κάποια επιφύλαξη, μόνο ο τρίνοβ κάνει δουλειά και σε αυτό*)

Λόγου χάριν στον κινηματογραφικό ήχο δεν είναι έτσι, το κεντρικό εκεί τραβάει περισσότερο ζόρι. Εκεί καλύτερα να έχεις ένα τεράστιο κεντρικό, και ας είναι υποδεέστερα όλα τα υπόλοιπα.

Στην μουσική δεν είναι έτσι. Δεν βαράει αλύπητα το κεντρικό. Κατά βάση, παίζει πιο χαμηλά από τα κυρίως. Αλλά αν δεν είναι ίδιο, μη περιμένετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα, μη περιμένετε να ακούσετε αυτό που βγαίνει από 2 μεγάλα κυρίως ηχεία με την κλασσική οδό, γιατί τα 2 είναι ...ίδια, και στην ίδια απόσταση από εσάς! 8-)

Προσπαθήστε να ακούσετε μουσική με 2 διαφορετικά ηχεία, και σε διαφορετική απόσταση ακρόασης το καθένα. Άλλο το δεξί, άλλο το αριστερό. Σαλάτα θα είναι, όχι μουσική.

Δυστυχώς.:oops:

Αντιθέτως, στο σινεμά, δε τρέχει κάστανο. Ας είναι το κάθε ηχείο άλλο, δε νομίζω να το προσέξει κανείς ούτε στον άρχοντα των δαχτυλιδιών ούτε στο game of thrones. Μόνο στη μουσική υπόκρουση θα είναι εμφανές.... :p

* Timbre matching το λέει. Τρίνοβ είναι, σηκώνω τα χέρια ψηλά...
 
Last edited:

Μηνύματα
484
Reaction score
585
έχει χρόνια που δεν ακούω πολυκάναλη μουσική. Όταν το έκανα πολύ παλιά, οι μόνες ηχογραφήσεις που μπορούσα να ακούσω και να απολαύσω ήταν οι native 5.1. Όποτε έκανα simulation στα έτοιμα προγράμματα του ενισχυτή το αποτέλεσμα ήταν κακό.

Πως γίνεται costas EAR τώρα το simulation από 2 κανάλια σε 5.1 κλπ ? υπάρχει έτοιμο ή το στήνεις εσύ με μικρόφωνο και ρυθμίσεις για στάθμες?

αν θέλετε βαράτε παιδιά - είμαι αυστηρά δικάναλος (ανοιχτόμυαλος δε :p)

Υ.Γ δέχομαι και pdf :D
 

Μηνύματα
153
Reaction score
316
Καλά τα λες, οι δορυφόροι πρέπει να είναι ίδιοι. Τι γίνεται με τις αποστάσεις σε ένα τυπικό σαλόνι που είναι αδύνατον να τις έχουμε ίδιες ? Διορθώνεται μέσω dirac ή με οποιοδήποτε σύστημα έχει ο pro ή ότι και αν προσπαθήσουμε δεν θα φέρει αποτέλεσμα ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Πως γίνεται costas EAR τώρα το simulation από 2 κανάλια σε 5.1 κλπ ?
Ναι, είναι γεγονός πως κι εγώ έχω απελπιστικές αναμνήσεις από upmixing παλαιότερων εποχών και εξοπλισμών.

Στις μέρες μας; Από διάφορους χρήστες στο διαδίκτυο, λέγεται πως το όρο θρι Ντι αποτελεί τον προτιμότερο upmixing αλγόριθμο, ενώ ακολουθεί κοντά κοντά το Dolby neo 6 music.

Τα άκουσα και τα δυο, και νομίζω ότι θα συμφωνήσω για το όρο. Πραγματικά δεν ακούγονται καθόλου μα καθόλου τα περιφερειακά ηχεία, απλώς θα βγει καμία κιθάρα τέρμα δεξιά να σου θυμίσει ότι δεν ακούς μόνο δύο ηχεία, αλλά βρίσκεσαι μέσα σε μια σφαίρα ήχου..

Ειλικρινώς δεν γνωρίζω την ποιότητα υλοποίησης των αλγορίθμων upmixing στους av, και αυτό διότι μπορεί να υπάρξει διαφοροποίηση στην υλοποίηση, σε πολλαπλά επίπεδα, αρχόμενης της σκέψης μου από τη δειγματοληψία και το μήκος λέξης κατά την επεξεργασία του σήματος.

Γνωρίζω όμως πως το ταπεινό Sony universal transport που δοκίμασα, το τοπ blue ray player της φίρμας (150€ το πήρα μεταχειρισμένο), το οποίο κάνει upmixing σε Dolby neo 6 music, ακούγεται άριστα. Βεβαίως βγάζει μόνο HDMI, οπότε θα χρειαστείτε μια αρμαθιά Ντακ, ευκολάκι με τους σύγχρονους av προενισχυτές.

Όμως και τα Ντακ είναι ένα θέμα, και ξέρετε πόσα λεφτά έχουν δωθεί σε δικάναλα Ντακ...

Σίγουρα κάθε παράμετρος σε όλη τη διαδικασία μετράει. Θέλει διερεύνηση, δεν είναι πολύ φτηνό, και δε μπορεί να είναι, όταν ένα ζευγάρι Ντακ έχει κάποια λεφτά για να παίζει αξιοπρεπώς, πόσο μάλλον 4 και 8 ζευγάρια Ντακ...

Δηλαδή, για να μη μασάμε τα λόγια μας, όταν ένας av ενισχυτής κοστίζει 1,5 χιλιάρικο κι έχει μέσα ένα σκασμό κανάλια ενισχυτικών σταδίων και ένα σκασμό προενισχυτικων σταδίων και άλλα τόσα Ντακ και συστήματα ισοσταθμισης και αποκωδικοποιητές των κινηματογραφικών φορμάτ και έξοδο ακουστικών και παίζει κι από σκληρό δίσκο και παίζει και Spotify και δίκτυο και κάνει και καφέ, ε, δε κάνει καλό καφέ, και τα υπόλοιπα δε μπορεί να τα κάνει και τόσο πια θεϊκά....

Δε ξέρω αν με αντιλαμβάνεστε...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
...
Δεν είναι δικό μου θρεντ.
Του μπούτχια είναι. :D
Δεν χρειάζεται να με πείσεις ότι πρέπει να πάρω άλλα τρία τεμάχια.Δώσε κι άλλο...
Καλά τα λες, οι δορυφόροι πρέπει να είναι ίδιοι. Τι γίνεται με τις αποστάσεις σε ένα τυπικό σαλόνι που είναι αδύνατον να τις έχουμε ίδιες ? Διορθώνεται μέσω dirac ή με οποιοδήποτε σύστημα έχει ο pro ή ότι και αν προσπαθήσουμε δεν θα φέρει αποτέλεσμα ?
Κάθε προσπάθεια πάνω στην ενεργή διαχείριση του σήματος έχει ουσιαστικό αντίκρυσμα,εδώ δεν πάμε ν'αλλάζουμε καλώδια τροφοδοσίας και να δούμε τι θα προκύψει με χαοτικό τρόπο.

Όμως η ομοιομορφία στη διαρρύθμιση του setup κι επιπλέον στη σύσταση των επιφανειών γύρω από τα επιμέρους κανάλια είναι μισή και...παραπάνω αρχοντιά.Όπως και κάθε επέμβαση που θα μειώνει τον επεξεργαστικό φόρτο από το λογισμικό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Τι γίνεται με τις αποστάσεις σε ένα τυπικό σαλόνι που είναι αδύνατον να τις έχουμε ίδιες ? Διορθώνεται μέσω dirac ή με οποιοδήποτε σύστημα έχει ο pro ή ότι και αν προσπαθήσουμε δεν θα φέρει αποτέλεσμα ?
Θα είναι υποδεέστερο το αποτέλεσμα.
Δυστυχώς. :(

Δεν γίνονται θαύματα.

Όπως δεν μπορείς να ακούς από 2 ηχεία και το ένα να απέχει 4 μέτρα και το άλλο 1,5 μέτρο, έτσι ακριβώς πρέπει να σκέφτεσαι για όλα τα κανάλια του πολυκάναλου, έχουν όλα την ίδια αξία και σε υψηλές στάθμες όλα δίνουν ρέστα κανονικά. Οι εκπτώσεις θα είναι ακουστές.
 

Μηνύματα
2.090
Reaction score
5.461
Μου αρεσει η προσεγγιση σου στο θεμα πολυκαναλου ,δεν εχω ακουσει ποτε κατι τετοιο ,και θα ηθελα να ακουσω παρολλο που πιστευω οτι για να παρεις το απολυτο αποτελεσμα απο κατι τετοιο ,θα πρεπει να εχεις ενα μουσικο αρχειο αντιστοιχου φορματ,και οχι να μετατρεπεις απο stereo σε πολυκαναλο.
 

Μηνύματα
153
Reaction score
316
Δεν χρειάζεται να με πείσεις ότι πρέπει να πάρω άλλα τρία τεμάχια.Δώσε κι άλλο...

Κάθε προσπάθεια πάνω στην ενεργή διαχείριση του σήματος έχει ουσιαστικό αντίκρυσμα,εδώ δεν πάμε ν'αλλάζουμε καλώδια τροφοδοσίας και να δούμε τι θα προκύψει με χαοτικό τρόπο.

Όμως η ομοιομορφία στη διαρρύθμιση του setup κι επιπλέον στη σύσταση των επιφανειών γύρω από τα επιμέρους κανάλια είναι μισή και...παραπάνω αρχοντιά.Όπως και κάθε επέμβαση που θα μειώνει τον επεξεργαστικό φόρτο από το λογισμικό.
Θα είναι υποδεέστερο το αποτέλεσμα.
Δυστυχώς. :(

Δεν γίνονται θαύματα.

Όπως δεν μπορείς να ακούς από 2 ηχεία και το ένα να απέχει 4 μέτρα και το άλλο 1,5 μέτρο, έτσι ακριβώς πρέπει να σκέφτεσαι για όλα τα κανάλια του πολυκάναλου, έχουν όλα την ίδια αξία και σε υψηλές στάθμες όλα δίνουν ρέστα κανονικά. Οι εκπτώσεις θα είναι ακουστές.
Σας καταλαβαίνω απολύτως . Για να ακούσει κάποιος αυτή την πανδαισία ήχων θέλει αποκλειστικά dedicated room . Οπότε αυτό σημαίνει πως σε σαλόνι δεν.. .
Και είχα μια ελπίδα. ....
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις .
 

Μηνύματα
484
Reaction score
585
οπότε ξαναερχόμαστε στο χώρο. Αν δεν υπάρχει - δεν υπάρχουν πολυκάναλα όνειρα... Και σε τέτοια υλοποίηση είναι καλό να υπάρχει dedicated χώρος και για το λόγο ότι θα παίζουμε σε άνω του μέσου στάθμες.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.125
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top