Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Οκ ....σε καταλάβαμε.
Αντί να έχεις μπροστά σου την Τζοκόντα με ολες της διαστάσεις της ........τρως σοκολάτα .
Υποκατάστατο λοιπόν και εκεί και στην ακρόαση μουσικής......;)
Βάλε πολυκαναλο λεμεεεεε.......
Πως φαίνεται ότι η σοκολάτα δεν...έχει ενεργήσει στον οργανισμό σου. ;)
Δεν ισχύει, άμα σου σου λέω, δεν ισχύει.
Προφάσεις εν αμαρτίαις, κατενάτσιο κάνεις ;)
Ψώνιζε και άσε τις ανακρίβειες :tongue:
Να το τονίσεις και στους ιθύνοντες της Grimm που όταν έβαζαν δικαναλικό πρόγραμμα έβγαζαν από τη μέση το κεντρικό ηχείο στο εκθεσιακό τους setup.

Δεν έχω αμαρτήσει στο συγκεκριμένο ζήτημα εφόσον έχω ήδη τεκμηριώσει την υπεροχή του καλώς δομημένου πολυκαναλικού setup.Αμαρτία και πρόφαση είναι να δαιμονοποιούνται ως ανακρίβεια οι αντίθετες φρονήσεις.:)
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Γάμοι του Φίγκαρο, Τραβιάτα λέει λα σκάλα 2007.
Υπέροχο.

Τεράστιο καστ, άπειροι πραγματικά πάνω στην πελώρια σκηνή, απόλαυση, φωνές εξαιρετικές και πολλές.

Γενικά έχω παράπονα από τον τρόπο που γίνεται η ηχοληψία σε πολλά μουσικά έργα, κυρίως SACD, όσον αφορά το μέγεθος του χώρου που έγινε η ηχογράφηση, διότι δεν περνάει σε μένα μεγάλος όγκος χώρου παραγωγής.

Και δε φταίει το σετάπ, φταίει η παραγωγή και η ηχοληψία, γιατί σε άλλες ηχογραφήσεις, οι θέσεις των εκάστοτε οργάνων ή φωνών, είναι πραγματικά μακριά, είτε στα 5μ πίσω από τα ηχεία είτε στα 15-25μ, πραγματικά μεγάλο βάθος και γενικά μεγάλος όγκος βγαίνει με χαρακτηριστική άνεση από το σετάπ, και στις 3 διαστάσεις, ώστε αν κλείνεις τα μάτια να ακούς τα όρια του χώρου παραγωγής, και αυτά να είναι πραγματικά μακριά, βρίσκεσαι ξαφνικά μέσα σε πολύ μεγάλη αίθουσα, και την ακούς, και ακούγεται υπέροχα.

Δηλαδή, η τεχνολογία υπάρχει και επαρκεί για αυτό, αφού είναι ήδη εφικτό και με αρκετά παραδείγματα.

Αλλά οι παραγωγές δεν είναι όλες αξιόλογες στην απόδοση του μεγέθους του χώρου.

Σιχαμερά δικάναλα σκουλήκια. :tongue:
Χαλάρωσε ρε Λαγέ. Κόψε την πολλή έκσταση και ρίχτο σε τίποτε πιο μαλακό. ΖΑΝΑΧ ας πούμε. :laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Να το τονίσεις και στους ιθύνοντες της Grimm που όταν έβαζαν δικαναλικό πρόγραμμα έβγαζαν από τη μέση το κεντρικό ηχείο στο εκθεσιακό τους setup.
Ναι, θα μπορούσα να το συζητήσω εκτενώς μαζί τους. Υποθέτω ότι δεν θα είχαμε διαφωνίες.

Ε, πιθανώς δεν είχαν ικανοποιητικό αλγόριθμο για να γίνουν 3 τα 2. Μάλλον θέλει με το χέρι να εφαρμοστεί ο σωστός αλγόριθμος για τέτοιο απμίξινγκ, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο κάποιο πρόγραμμα μίξης καναλιων, χρειάζονται απλές προσθαφαιρέσεις.

Το έτοιμο (της προκοπής) απμίξινγκ είναι διαθέσιμο κυρίως για 7 κανάλια, δηλαδή βγάζει 7.1 από το 2.0 πρόγραμμα, και δε γίνεται να μην έχεις διαθέσιμα όλα τα απαιτούμενα κανάλια.

Χρειάζεται ο πλήρης αριθμός των 7.1 καναλιών, για να παραμείνει σταθερό το ενεργειακό φορτίο του δικαναλου, μετά το απμίξινγκ. Ειδάλλως, κάτι θα λείπει. ;)

Σιχαμερά δικάναλα σκουλήκια. :tongue:
 
Last edited:


Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Ναι, θα μπορούσα να το συζητήσω εκτενώς μαζί τους.

Ε, πιθανώς δεν είχαν ικανοποιητικό αλγόριθμο για να γίνουν 3 τα 2. Μάλλον θέλει με το χέρι να εφαρμοστεί ο σωστός αλγόριθμος για τέτοιο απμίξινγκ, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο κάποιο πρόγραμμα μίξης καναλιων, χρειάζονται απλές προσθαφαιρέσεις.

Το έτοιμο (της προκοπής) απμίξινγκ είναι διαθέσιμο κυρίως για 7 κανάλια, δηλαδή βγάζει 7.1 από το 2.0 πρόγραμμα, και δε γίνεται να μην έχεις διαθέσιμα όλα τα απαιτούμενα κανάλια.

Σιχαμερά δικάναλα σκουλήκια. :tongue:
ΧΑΛΑΡΩΣΕΕΕ.!
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Έχοντας πλέον στήσει και χώρο κατά το μέτρο του δυνατού βέβαια παράλληλα με όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο πολυκάναλο συν την πρόσφατη προσθήκη των δύο σαμπ έχω εξάγει τα εξής προσωπικά και μόνο συμπεράσματα.
Στις δικάναλες ακροάσεις (χωρίς σαμπ) πηγή-ντακ-προ-τελικός και δύο ηχεία το αποτέλεσμα είναι εξωπραγματικό. Τα συναισθήματα που μου βγάζει η δικάναλη ακρόαση και η ευχαρίστηση που νιώθω χωρίς να διανοούμαι για κανένα λόγο να το κλείσω ή να το χαμηλώσω είναι απίστευτα.
Δεν αναφέρομαι βέβαια σε στάθμες αναφοράς που λένε οι τρελαμένοι εδώ :p
αλλά ακούω για ώρες με το ποτενσιόμετρο στην μέση του προ σε μέσο όρο 85db με κάποιες κορυφές στα 90
σε απόσταση 2,80μ.
Σε πολυκάναλες dolby atmos ακροάσεις ( upmixing ) είναι κάτι διαφορετικό, πολύ όμορφο σίγουρα με φοβερή ενέργεια στον χώρο και εννοείται ότι με την προσθήκη των σαμπ σοβάρεψε πολύ το θέμα αλλά θα συμφωνήσω με τον αγαπητό Bhutia για το κεντρικό ηχείο.
Προσωπικά με ξενίζει κάπως στις μουσικές ακροάσεις αλλά βέβαια δεν είναι και σειρά αντάξια των left και right οπότε μπορεί να φταίει και αυτό στην δική μου περίπτωση.
Αν μπορούσα να το περιγράψω κάπως σύντομα θα έλεγα ότι στο δικάναλο εξαφανίζονται τα ηχεία ενώ στο πολυκάναλο τείνει να εξαφανιστεί ο χώρος.
Τες πα.
Καλά να είμαστε όλοι να ακούμε τις μουσικάρες μας και όποτε μπορούμε να αναβαθμιζόμαστε και να το ευχαριστιόμαστε περισσότερο:):)
 





Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Να το τονίσεις και στους ιθύνοντες της Grimm που όταν έβαζαν δικαναλικό πρόγραμμα έβγαζαν από τη μέση το κεντρικό ηχείο στο εκθεσιακό τους setup.
Γιατί το έκαναν άραγε; Επειδή είχαν τοσο καλο phantom στο δικάναλο, απο περηφάνεια και για φιγούρα; Δηλαδη “κοιτάξτε, βγάζουμε το κεντρικό αλλά ακούγεται σαν να έχουμε;”

Ή για να μην πέφτει εκεί το μάτι σου;

Στην πραγματικότητα, με κεντρικό γίνεται τοσο ενιαία και συμπαγής η σκηνή, πραγματικός ηχητικός τοίχος, όπου σε καμία περίπτωση δεν εντοπίζεται η πηγή ήχου στο κεντρικό.

Μπορεί και ναι μπορεί και όχι.
Όταν θα βρεθεί και το ανάλογο κεντρικό θα επανέλθω.
Σίγουρα ναι. Το κεντρικό πρέπει να είναι της ίδιας σειράς με τα Left Right, αν όχι πανομοιότυπο. Και παλι το “ίδιας σειρας” δεν σε εξασφαλίζει, διότι πολλές εταιρείες βγάζουν κωμικά μικρά κεντρικά υποτίθεται ίδιας σειράς, ή κεντρικό που δεν είναι tone matched, λόγω σχεδιαστικής ανεπάρκειας ή πλήρους άγνοιας των προϋποθέσεων του πολυκάναλου ήχου. Δηλαδη οι κατασκευαστές είναι:
Σιχαμερά δικάναλα σκουλήκια.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Να το τονίσεις και στους ιθύνοντες της Grimm που όταν έβαζαν δικαναλικό πρόγραμμα έβγαζαν από τη μέση το κεντρικό ηχείο στο εκθεσιακό τους setup.
Ιιιιιιι!!!! Τώρα μου το λέτε;;;;; Άκη, ακούς; Να το πάω πίσω το κεντρικό;
 



dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Στην πραγματικότητα, με κεντρικό γίνεται τοσο ενιαία και συμπαγής η σκηνή, πραγματικός ηχητικός τοίχος, όπου σε καμία περίπτωση δεν εντοπίζεται η πηγή ήχου στο κεντρικό.
Δηλ., να το κρατήσω;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Οπότε τζάμπα καίει η λάμπα
Δηλ., να το κρατήσω;
Σ'αυτό ειδικώς είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω.Θα χρειαζόταν κεντρικό εφάμιλλο αν όχι πανομοιότυπο των κύριων ηχείων.Ελπίζω ο dapost τουλάχιστον να προμηθεύτηκε ίδιο με το δεξί-αριστερό κανάλι.

Κατά τα άλλα βεβαίως,θεωρώ ότι τα πολυκαναλικά είναι σαν το...βινύλιο.Πολλοί υποστηρίζουν την ανωτερότητά του σε σχέση με ψηφιακές πηγές,χωρίς να λογαριάζουν ότι η εντύπωση βασίζεται κυρίως στο πόσο...διαφορετικά παίζει εκείνο. :sneaky:
...κουραστικό...
Το πείραμα στο οποίο τον υπέβαλα...πέτυχε πάντως. ;)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Δηλ., να το κρατήσω;
Τώρα πλλλλάκα μΕ κάνεις;

Ναι λλλεμε
Κατά τα άλλα βεβαίως,θεωρώ ότι τα πολυκαναλικά είναι σαν το...βινύλιο.Πολλοί υποστηρίζουν την ανωτερότητά του σε σχέση με ψηφιακές πηγές,χωρίς να λογαριάζουν ότι η εντύπωση βασίζεται κυρίως στο πόσο...διαφορετικά παίζει εκείνο. :sneaky:

Add to basket
 



Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Αν οι κατασκευαστές άφηναν να συνεχίσει η παραγωγή των δίσκων (σύμπακτοι και βινύλιο) σε stereo μορφή με την επεξεργασία του QSound, τότε θα βλέπαμε πόσα από τα μηχανήματα που προτείνονται κατά καιρούς θα ήταν στα "αζήτητα".
Όμως, για να είναι η επεξεργασία της παραγωγής ακουστή, χρειαζόταν προσοχή από τον κάτοχο του συστήματος στο χώρο, υψηλά τεχνικά χαρακτηριστικά για τις συσκευές ήχου και το "μεγάλο" μαγαζί να χάσει την επένδυση που έκανε το '83 (βλέπε Dolby), οι κατασκευαστές να χάσουν την πώληση των πολλών ηχείων και συσκευών με τη "νέα" τεχνολογία.
Χρειάζεται το amused to death πολλά ηχεία για να βγάλει την τρισδιάστατη εικόνα που είναι ηχογραφημένη; Μήπως το fields of gold, το pulse και ένα σωρό άλλα άλμπουμς; ΟΧΙ, ένα καλό στήσιμο χρειάζονται και σοβαρά μηχανήματα σε προσιτές, σήμερα, τιμές - έστω και για μισθούς Ελλάδας.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.182
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top