Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.823
Reaction score
33.278
Τώρα υπάρχουν και αυτά που χρησιμοποιούν και την τιβί ως κεντρικό:


Υπάρχουν και τα Sony Quad, σίγουρα έπονται κι άλλα.

Ξέρει κανείς αν θα ήταν εφικτό να συνδεθεί ένα Minidsp στην π.χ. οπτική της τιβί και να ενσωματωθούν περισσότερα σαμπζ??
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.873
Reaction score
143.007
Η ηχόμπαρα της dynaudio έχει αρκετό ενδιαφέρον, ιδίως διότι προέρχεται από μια πολύ σοβαρή φίρμα, με παράδοση στα στουντιακά μόνιτορς, αλλά και στα υψηλής πιστότητας οικιακά ηχεία.

Βέβαια στα 20 χιλιάδες ευρώπουλα, είναι για "λίγους και εκλεκτούς". 😭

Ωστόσο, εάν η αισθητική του χώρου δεν "σηκώνει" διακριτούς δορυφόρους και σαμπ για ιμερσιβ σεταπ με μπάτζετ κάπου κει στο 20-χίλιαρο, είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση, από μια πολύ σοβαρή φίρμα. 😎

Symphony Opus One uses the same driver technology as Dynaudio’s flagship home hi-fi, professional studio and car audio systems.

Αluminium-alloy frame.

Its 73in wingspan is home to 24 individual speaker drivers (six tweeters, 14 mid/bass drivers and four innovative new subwoofers), powered by 1500W of digital amplification and marshalled by cutting-edge custom Dynaudio spatial audio algorithms.

There are four sound modes that make sure you’re hearing your stuff the way you want to:

Authentic is true stereo, and takes full advantage of Dynaudio’s half-century obsession with delivering the purest sound possible. It’s the company’s ultra-high-end hi-fi experience, distilled into a system that doesn’t require all the usual cables and boxes.

Soundstage takes the stereo mix and widens the sound-field to give all the listeners in the room a great sense of space and openness.

Immersive mode delivers the full, native Atmos (or other spatial audio format) experience. It uses ingenious cancellation and sound-beaming techniques to direct sound around the room, fully enveloping the listener from the front, sides and even overhead.

DeepDive delivers virtual surround-sound from any material using the same tech as Immersive mode. And it creates the effect for any listening position, so listeners can sit in their own immersive ‘bubble’ anywhere in the room.

 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.980
Reaction score
59.764
Ας μην πιάσουμε τα άκρα, για να δούμε λίγο πιό καθαρά. Έστω ότι κάποιος διαθέτει ένα σεβαστό ποσό για ηχοσύστημα, της τάξης των 50Κ. Αν δεν υποστεί την καταλυτική εμπειρία ακρόασης ενός πολυκαναλου συστήματος, αποκλείεται να τα δώσει , θα πάρει την save επιλογή του δικάναλου.
Το βρίσκεις παράλογο; Ή θα κάτσεις να του μιλάς για τον δόκτορα Tool?
Το παρόν νήμα κρατάει χρόνια όχι επειδή δικαιώνεται ή διαψεύδεται ο αβανταδόρικος τίτλος του αλλά επειδή κάποιες - αδίκως υφιστάμενες κατά τη γνώμη μου - αντιμαχόμενες παρατάξεις θέλουν να ΄΄τη λένε΄΄ διαρκώς η μια έναντι της άλλης για να επιβεβαιώνονταν οι όποιες επιλογές στη συλλογική συνείδηση καθεμίας εξ αυτών και να κερδίζονταν έτσι κάποιες άτυπες ΄΄εντυπώσεις΄΄. Αν κάτι έχει πλάκα πάνω σε αυτό είναι όσες σποραδικές αψιμαχίες στέλνουν τους εμπλεκόμενους σε αυτές στο... διάλογο, αυτό που θ'αποκαλούσαμε ... αρχή διαλόγου.:sneaky::biggrin:

Κατανούμε ελπίζω πόσο αναθεωρητικό είναι να παραδεχόταν ότι το χόμπι εξελίσσεται ελέω της τεχνολογικής του πλευράς και ότι θ'αξιζε να εξελιχθεί μαζί του όποιος έχει εκταμιεύσει αρκετά κεφάλαια σε παραδοσιακά setup. Όσο αναθεωρητικό είναι να εκτιμούσε και ο ήδη εξελιγμένος χομπίστας όση σημασία είχαν κάποτε και για τον ίδιο οι ... ΄΄αιθέριες σιωπές΄΄ με setup και πρακτικές που τώρα απαξιώνει.

Το πιο πρόσφατο ΄΄φρούτο΄΄ στο δέντρο της διχογνωμίας είναι η αντιπαράθεση των δύο ακριβών ηχειακών καναλιών προς πολλαπλά φθηνότερα και το...΄΄κ@λοβάρεμα΄΄ - όπου και να έμπαινε ο τόνος . Τέτοιες αντιπαραθέσεις είναι άτοπες αφού αφορούν σε ανόμοια πράγματα και συνθήκες. Πληροφοριακά επισημαίνονται τα εξής:

- Μια ηχόμπαρα δεν γίνεται να παρέχει ηχητική περιέλιξη εφάμιλλη των πολυκαναλικών με ίδιο πλήθος καναλιών επειδή εκ των πραγμάτων εκπέμπεται στην περίπτωση της πρώτης άμεσος ήχος από τον ίδιο ουσιαστικά τόπο αντί πολλαπλών όπως θα συνέβαινε στη δεύτερη περίπτωση.

- Τα πολυκαναλικά με διακριτά ηχειακά κανάλια τείνουν να παρέχουν πειστικότερη περιέλιξη αφενός μεν εντός μεγαλύτερων σε διαστάσεις χώρων αφού εμπλουτίζονται αυτοί με ανώτερο ποσοστό άμεσης ηχητικής ενέργειας αφετέρου δε εντός πολύ μικρότερων αφού σε αυτήν την περίπτωση ο εμπλουτισμός από πολλαπλές διαφορετικές διευθύνσεις τείνει να υπερκεράζει λιγότερο προβληματικά τους εγγενείς περιορισμούς που θέτουν οι πολύ μικρές διαστάσεις στην ακουστική συμπεριφορά.
 
Last edited:

Μηνύματα
18.837
Reaction score
22.599
Το παρόν νήμα κρατάει χρόνια όχι επειδή δικαιώνεται ή διαψεύδεται ο αβανταδόρικος τίτλος του αλλά επειδή κάποιες - αδίκως υφιστάμενες κατά τη γνώμη μου - αντιμαχόμενες παρατάξεις θέλουν να ΄΄τη λένε΄΄ διαρκώς η μια έναντι της άλλης για να επιβεβαιώνονταν οι όποιες επιλογές στη συλλογική συνείδηση καθεμίας εξ αυτών και να κερδίζονταν έτσι κάποιες άτυπες ΄΄εντυπώσεις΄΄. Αν κάτι έχει πλάκα πάνω σε αυτό είναι όσες σποραδικές αψιμαχίες στέλνουν τους εμπλεκόμενους σε αυτές στο... διάλογο, αυτό που θ'αποκαλούσαμε ... αρχή διαλόγου.:sneaky::biggrin:

Κατανούμε ελπίζω πόσο αναθεωρητικό είναι να παραδεχόταν ότι το χόμπι εξελίσσεται ελέω της τεχνολογικής του πλευράς και ότι θ'αξιζε να εξελιχθεί μαζί του όποιος έχει εκταμιεύσει αρκετά κεφάλαια σε παραδοσιακά setup. Όσο αναθεωρητικό είναι να εκτιμούσε και ο ήδη εξελιγμένος χομπίστας όση σημασία είχαν κάποτε και για τον ίδιο οι ... ΄΄αιθέριες σιωπές΄΄ με setup και πρακτικές που τώρα απαξιώνει.

Το πιο πρόσφατο ΄΄φρούτο΄΄ στο δέντρο της διχογνωμίας είναι η αντιπαράθεση των δύο ακριβών ηχειακών καναλιών προς πολλαπλά φθηνότερα και το...΄΄κ@λοβάρεμα΄΄ - όπου και να έμπαινε ο τόνος . Τέτοιες αντιπαραθέσεις είναι άτοπες αφού αφορούν σε ανόμοια πράγματα και συνθήκες. Πληροφοριακά επισημαίνονται τα εξής:

- Μια ηχόμπαρα δεν γίνεται να παρέχει ηχητική περιέλιξη εφάμιλλη των πολυκαναλικών με ίδιο πλήθος καναλιών επειδή εκ των πραγμάτων εκπέμπεται στην περίπτωση της πρώτης άμεσος ήχος από τον ίδιο ουσιαστικά τόπο αντί πολλαπλών όπως θα συνέβαινε στη δεύτερη περίπτωση.

- Τα πολυκαναλικά με διακριτά ηχειακά κανάλια τείνουν να παρέχουν πειστικότερη περιέλιξη αφενός μεν εντός μεγαλύτερων σε διαστάσεις χώρων αφού εμπλουτίζονται αυτοί με ανώτερο ποσοστό άμεσης ηχητικής ενέργειας αφετέρου δε εντός πολύ μικρότερων αφού σε αυτήν την περίπτωση ο εμπλουτισμός από πολλαπλές διαφορετικές διευθύνσεις τείνει να υπερκεράζει λιγότερο προβληματικά τους εγγενείς περιορισμούς που θέτουν οι πολύ μικρές διαστάσεις στην ακουστική συμπεριφορά.
Echo chambers με λίγο απο gossip σκωπτικά και λακωνικά σχόλια στύλ τουίτερ με μη δημιουργικές στην ουσία επεκτάσεις αλλά utilitarian σκοπούς επιφυλάσσοντας και εορτάζοντας ακόμη και για τον άνθρωπο τον ρόλο του human capital αντί του human being. Κάτι σαν τη μειωμένης αξίας προσφορά και λανθασμένη χρήση της Α.Ι. μέχρι τώρα που θεωρείται κάτι σπουδαίο και όχι η χρησιμοποιση και σύνδεση της με την πραγματική παραγωγική διαδικασία .... δηλαδή.

Η πλήρης παράδοση μας στις μηχανές και όχι απλώς η χρήση τους για καλύτερη δημιουργική εργασία και άρα αποτέλεσμα συντελείται.
 
Last edited:

Μηνύματα
652
Reaction score
588

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.954
Το πιο πρόσφατο ΄΄φρούτο΄΄ στο δέντρο της διχογνωμίας είναι η αντιπαράθεση των δύο ακριβών ηχειακών καναλιών προς πολλαπλά φθηνότερα και το...΄΄κ@λοβάρεμα΄΄ - όπου και να έμπαινε ο τόνος . Τέτοιες αντιπαραθέσεις είναι άτοπες αφού αφορούν σε ανόμοια πράγματα και συνθήκες.
Στον πραγματικό κόσμο αφορά μια πολύ πραγματική απόφαση για το κάθε τι . Λέγεται κόστος ευκαιρίας στα ελληνικά.

Δε με ενδιαφέρει αν κάποιος μπορεί να γεμίσει ένα χώρο με magico m9 και όταν αποφασίσει να ακούσει το 95% των stereo παραγωγών να κάνει το σύστημα του 2.2 ή απλό στερεό βγάζοντας με direct bypass τα υπόλοιπα ηχεία . Αυτό είναι εξωγήινη σπατάλη .

Άτοπο είναι το «πρόσφατο» γιατί υπάρχει στο μυαλό όλων κάθε στιγμή και πάντα και άτοπο το φρούτο γιατί αφορά μια πολύ σημαντική απόφαση . Επανέλθετε στην πραγματικότητα
 

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.954
Ο τιτλος του θεματος θα ισχυσει οταν α) αντιστραφει η σημερινη κατασταση. Δηλαδη 95% των παραγωγων θα ειναι σε immersive format το οποιο θα ειναι optimised για να ειναι scalabe αυτοματα. Δηλαδη να παιζει σωστα σε ακουστικα,σε στερεο, σε 5.1 σε 5.1.4 σε 7.1.4 σε 22.2 και γενικως σε ολες τις παραλαγες και β) να εχει προχωρησει τοσο πολυ η τεχνολογια που η ψαλιδα με το high end να κλεισει και οι τιμες ανα ηχειακη μοναδα να ειναι πολυ χαμηλοτερες. Δηλαδη να μην εχει πλεον νοημα η αποκτηση ηχειου πολυ ακριβου μιας και η ποιοτητα ηχου για τους audiophile θα ερχεται με πολυ χαμηλο κοστος ανα μοναδα.
 

Μηνύματα
426
Reaction score
708
Μουσικέ δημιουργέ τέλειων μουσικών ψευδαισθήσεων Wnet με την χρήση των ψηφιακών εργαλείων στη διάθεση σου , άκου κάτι ενδιαφέρον που δεν θα ήξερες : Στο Big Love των Fleetwood Mac ο Lindsey Buckingham έκανε και τις δύο φωνές με τα ερωτικά βογγητά. Απλώς την μια του μετά απο επεξεργασία την έκαναν να ακούγεται γυναικεία. Δεν είναι της Stevie Nicks ούτε άλλης γυναίκας. Το είχες καταλάβει ποτέ τόσες φορές που το έχεις ακούσει ή ψάχνεις και εσυ όπως οι οντιοφίλ απο που έρχεται εστιασμένη η κιθάρα των Dire Straits στο Borthers in arms και πως γίνεται να είναι ιμμέρσιβ η εμπειρία ακούγοντας το ; :D
Τι παιχταράς αυτός ο Buckingham. Ειδικά στο live του I am so afraid, δίνει πόνο. Και με δάχτυλα παρακαλώ. Και μ'ένα custom κιθαρόνι που δεν το πιστεύεις ότι βγάζει τέτοια ήχο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.621
Μηνύματα
3.020.171
Members
38.473
Νεότερο μέλος
Shawsounds
Top