ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ PIONEER 436SXE & INTERSYS

Μηνύματα
12
Reaction score
0
Αγαπητά μέλη, καλό μας μήνα ...

Το τελευταίο 6μηνο δυστυχώς έχω παρατηρήσει πως η plasma οθόνη μου όταν την κλείνω και προσπαθώ να την ξαναανοίξω μπαίνει απευθείας σε stand by ... πρέπει να περάσουν κάποιες ώρες απο την τελευταία φορά που λειτουργούσε προκειμένου να μπορέσει να ξαναλειτουργήσει ! Μετά δουλεύει άριστα ... μέχρι βέβαια να κλείσει και να μην ξαναανοίγει για κάποιες ώρες κλπ κλπ...

Όταν προσπαθώ να την ανοίξω και δεν ανοίγει, ουσιαστικά μπαίνει στο standby και αναβοσβήνει το φωτάκι 2 φορές - σβήνει - ξαναναβοσβήνει 2 φορές κλπ κλπ

Στο internet είδα οτι σχεδόν σίγουρα είναι το power supply της οθόνης ...

Η οθόνη είναι manufactured Απρίλιο 2006 και αγορασμένη Ιούνιο 2006 ... (μέσα απο την ίδια την Intersys)

Μίλησα με Intersys - service ... η οποία με παρέπεμψε σε εξωτερικό συνεργάτη (ωραίο support!?!) ο οποίος λίγο πολύ μου είπε τα ίδια ...

ΟΜΩΣ ... ήθελε λεφτά για να την τσεκάρει (περί τα 150€) και προφανώς λεφτά για να φέρει τα όποια parts ...

Μου είπε οτι μάλλον είναι το power supply ... το οποίο κοστίζει 600 - 700€ (κάτι τέτοιο) !!! ΕΛΕΟΣ ... ούτε αυτοκίνητο να πήγαινα για service ...

Επειδή έχω ξαναδεί στο παρελθόν συζητήσεις για την Intersys, να ρωτήσω 2 πράγματα ...

1. Η διετής πανευρωπαϊκή εγγύηση όλων των προϊόντων ισχύει ή είναι θεωρία?
2. H Intersys δίνει 1 χρόνο εγγύηση στις οθόνες της ... στην Αμερική όμως για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έκαναν αλλαγή στα σπίτια όσων είχαν το ίδιο πρόβλημα με μηδενικό κόστος ... εδώ ???
4. Κάποιο άλλο μέλος μήπως είχε ανάλογα προβλήματα? Και αν ναι τί έκανε?
3. Επειδή το κόστος είναι πραγματικά παράλογο (150 + 700 -> 850€) ειδικά όταν αγοράζεις καινούργια 42'' KURO με 3000€ max ... τί με συμβουλεύετε να κάνω?

Να θυμίσω η οθόνη όταν ''ηρεμεί'' ... πέζει τέλεια ... δηλαδή δεν έχει πειραχτεί το panel ... απλά άμα κλείσει ... την ξεχνάμε για ώρες ...

Πάντως να πω οτι σαν εικόνα οι Pioneer είναι όντως πολύ δυνατές οθόνες ... αλλά έχω ξενερώσει τελείως με το θέμα του support ... Μήπως να απευθυνθώ σε κάποιον άλλο για service? Αν ναι ... κάποια πρόταση?

Thanx προκαταβολικά ...
 

Μηνύματα
13
Reaction score
0
είμαι στο ψάξιμο για αγορά μιας kuro... με όσα λες, όμως, τωρα ξενερωσα εντελως .... ωστε ετσι ξηγιεται η μανταμ intersys ?:141::141::141:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Η Intersys, από την πείρα μου με προϊόντα Canon, κάνει απλά ό,τι γουστάρει.
Από τα φωτογραφικά γνωρίζω ότι δεν δέχεται πανευρωπαϊκές εγγυήσεις, με το έτσι θέλω. Φαντάσου ότι όταν της επισημάνθηκε ότι στο πανευρωπαϊκό site της Canon αναφέρει ότι η πανευρωπαϊκή εγγύηση ισχύει για όλες τις χώρες της Ευρώπης, ανεξάρτητα από ποιά αγοράστηκε, η απάντησή της ήταν ότι "θα ζητήσει να μπει στο site η υποσημείωση Εκτός της Ελλάδας" :131:

Εφ' όσον την αγόρασες 6/06 είναι υποχρεωμένη να παρέχει διετή εγγύηση, είτε αναφέρει μονοετή, είτε όχι. Τηλέφωνο στη ΓΓ Καταναλωτή και στο ΙΝΚΑ...
 

Μηνύματα
902
Reaction score
84
Μεγάλε έμπλεξες με την Intersys άστα βράστα. Αυτό που σου λέω είναι να στήλεις e-mail στην μαμά εταιρεία στο Βέλγιο νομίζω για την Ευρώπη και έτσι ίσως βρείς άκρη. Μόνο που θα τους πείς για την άθλια αντιμετώπιση της εδώ αντιπροσωπίας.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
συνάδελφος αγόρασε μια βιντεοκάμερα μου CANON 5 μηνών και στους 13 μήνες του χάλασε, χωρίς πτώση κλπ κλπ απλά δεν αναβε ξανα...

Αν και ισχύει η 2ετής εγγύηση η intersys επέμενε στον ενα χρόνο και ουτε απο ΙΝΚΑ, συνήγορο πολίτη κλπ κλπ δεν χαμπάριαζε... τελικά το παιδί εφαγε 3 μήνες και με δικηγόρο και του την επισκέυασαν με κάποιο μειωμένο κόστος...

ομως επειδή είμασταν στον ίδιο χώρο και ακουγα τις καθημερινές του ενέργειες... τον στάυρωσαν και είχαν και αδικο... αλλά τι να πείς.

Καλή τυχη
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.934
Μηνύματα
3.034.814
Members
38.520
Νεότερο μέλος
Atoll
Top