Αγαπητά μέλη, καλό μας μήνα ...
Το τελευταίο 6μηνο δυστυχώς έχω παρατηρήσει πως η plasma οθόνη μου όταν την κλείνω και προσπαθώ να την ξαναανοίξω μπαίνει απευθείας σε stand by ... πρέπει να περάσουν κάποιες ώρες απο την τελευταία φορά που λειτουργούσε προκειμένου να μπορέσει να ξαναλειτουργήσει ! Μετά δουλεύει άριστα ... μέχρι βέβαια να κλείσει και να μην ξαναανοίγει για κάποιες ώρες κλπ κλπ...
Όταν προσπαθώ να την ανοίξω και δεν ανοίγει, ουσιαστικά μπαίνει στο standby και αναβοσβήνει το φωτάκι 2 φορές - σβήνει - ξαναναβοσβήνει 2 φορές κλπ κλπ
Στο internet είδα οτι σχεδόν σίγουρα είναι το power supply της οθόνης ...
Η οθόνη είναι manufactured Απρίλιο 2006 και αγορασμένη Ιούνιο 2006 ... (μέσα απο την ίδια την Intersys)
Μίλησα με Intersys - service ... η οποία με παρέπεμψε σε εξωτερικό συνεργάτη (ωραίο support!?!) ο οποίος λίγο πολύ μου είπε τα ίδια ...
ΟΜΩΣ ... ήθελε λεφτά για να την τσεκάρει (περί τα 150€) και προφανώς λεφτά για να φέρει τα όποια parts ...
Μου είπε οτι μάλλον είναι το power supply ... το οποίο κοστίζει 600 - 700€ (κάτι τέτοιο) !!! ΕΛΕΟΣ ... ούτε αυτοκίνητο να πήγαινα για service ...
Επειδή έχω ξαναδεί στο παρελθόν συζητήσεις για την Intersys, να ρωτήσω 2 πράγματα ...
1. Η διετής πανευρωπαϊκή εγγύηση όλων των προϊόντων ισχύει ή είναι θεωρία?
2. H Intersys δίνει 1 χρόνο εγγύηση στις οθόνες της ... στην Αμερική όμως για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έκαναν αλλαγή στα σπίτια όσων είχαν το ίδιο πρόβλημα με μηδενικό κόστος ... εδώ ???
4. Κάποιο άλλο μέλος μήπως είχε ανάλογα προβλήματα? Και αν ναι τί έκανε?
3. Επειδή το κόστος είναι πραγματικά παράλογο (150 + 700 -> 850€) ειδικά όταν αγοράζεις καινούργια 42'' KURO με 3000€ max ... τί με συμβουλεύετε να κάνω?
Να θυμίσω η οθόνη όταν ''ηρεμεί'' ... πέζει τέλεια ... δηλαδή δεν έχει πειραχτεί το panel ... απλά άμα κλείσει ... την ξεχνάμε για ώρες ...
Πάντως να πω οτι σαν εικόνα οι Pioneer είναι όντως πολύ δυνατές οθόνες ... αλλά έχω ξενερώσει τελείως με το θέμα του support ... Μήπως να απευθυνθώ σε κάποιον άλλο για service? Αν ναι ... κάποια πρόταση?
Thanx προκαταβολικά ...
Το τελευταίο 6μηνο δυστυχώς έχω παρατηρήσει πως η plasma οθόνη μου όταν την κλείνω και προσπαθώ να την ξαναανοίξω μπαίνει απευθείας σε stand by ... πρέπει να περάσουν κάποιες ώρες απο την τελευταία φορά που λειτουργούσε προκειμένου να μπορέσει να ξαναλειτουργήσει ! Μετά δουλεύει άριστα ... μέχρι βέβαια να κλείσει και να μην ξαναανοίγει για κάποιες ώρες κλπ κλπ...
Όταν προσπαθώ να την ανοίξω και δεν ανοίγει, ουσιαστικά μπαίνει στο standby και αναβοσβήνει το φωτάκι 2 φορές - σβήνει - ξαναναβοσβήνει 2 φορές κλπ κλπ
Στο internet είδα οτι σχεδόν σίγουρα είναι το power supply της οθόνης ...
Η οθόνη είναι manufactured Απρίλιο 2006 και αγορασμένη Ιούνιο 2006 ... (μέσα απο την ίδια την Intersys)
Μίλησα με Intersys - service ... η οποία με παρέπεμψε σε εξωτερικό συνεργάτη (ωραίο support!?!) ο οποίος λίγο πολύ μου είπε τα ίδια ...
ΟΜΩΣ ... ήθελε λεφτά για να την τσεκάρει (περί τα 150€) και προφανώς λεφτά για να φέρει τα όποια parts ...
Μου είπε οτι μάλλον είναι το power supply ... το οποίο κοστίζει 600 - 700€ (κάτι τέτοιο) !!! ΕΛΕΟΣ ... ούτε αυτοκίνητο να πήγαινα για service ...
Επειδή έχω ξαναδεί στο παρελθόν συζητήσεις για την Intersys, να ρωτήσω 2 πράγματα ...
1. Η διετής πανευρωπαϊκή εγγύηση όλων των προϊόντων ισχύει ή είναι θεωρία?
2. H Intersys δίνει 1 χρόνο εγγύηση στις οθόνες της ... στην Αμερική όμως για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έκαναν αλλαγή στα σπίτια όσων είχαν το ίδιο πρόβλημα με μηδενικό κόστος ... εδώ ???
4. Κάποιο άλλο μέλος μήπως είχε ανάλογα προβλήματα? Και αν ναι τί έκανε?
3. Επειδή το κόστος είναι πραγματικά παράλογο (150 + 700 -> 850€) ειδικά όταν αγοράζεις καινούργια 42'' KURO με 3000€ max ... τί με συμβουλεύετε να κάνω?
Να θυμίσω η οθόνη όταν ''ηρεμεί'' ... πέζει τέλεια ... δηλαδή δεν έχει πειραχτεί το panel ... απλά άμα κλείσει ... την ξεχνάμε για ώρες ...
Πάντως να πω οτι σαν εικόνα οι Pioneer είναι όντως πολύ δυνατές οθόνες ... αλλά έχω ξενερώσει τελείως με το θέμα του support ... Μήπως να απευθυνθώ σε κάποιον άλλο για service? Αν ναι ... κάποια πρόταση?
Thanx προκαταβολικά ...