- Μηνύματα
- 10.380
- Reaction score
- 6
Η καταγγελία μπορεί να αφορά τον πωλητή και μόνον αυτόν. Δεν γίνεται να ξεκινάει ένα νήμα που μιλάει για νομικές υποχρεώσεις των εδώ για αγορές που έγιναν αλλού καθώς όπως είπα δεν υπάρχει νόμος που να υποχρεώνει κάποιον τρίτο να αναλαμβάνει οποιαδήποτε υποχρέωση χωρίς αυτός να έχει τέτοια συμφωνία.Aυτό τώρα γιατί σου φαίνεται περίεργο, Pleo? Αφού αφορά τις υποχρεώσεις του ίδιου του πωλητή, τις οποίες εσύ ο ίδιος τις ξεχωρίζεις από τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει ή δεν αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία σε περίπτωση αγοράς από το εξωτερικό... Και ποιες νομικές υποχρεώσεις πρέπει να γνωρίζει κανείς για να καταγγείλει τον πωλητή στο φόρουμ, όπως λέει ο vastsar, πέρα από αυτές που αναγράφονται στα άρθρα του νόμου που παρέθεσα παραπάνω?
Να συμπληρώσω ότι κι εγώ για τον Κωτσόβολο μιλούσα... εμπειρία από τις μέρες των Χριστουγέννων. 250 ευρώ επέκταση της εγγύησης για laptop αξίας 650 ευρώ. Όταν αντέτεινα στον πωλητή ότι η εγγύηση δεν είναι μονοετής, με "διόρθωσε", κι όταν ανέφερα ότι γνωρίζω το συγκεκριμένο νόμο, τα μάσησε (αυτό μας είπαν στην εκπαίδευση!!!). Νo, thanks...
Φυσικά θα περιμένω τη νομολογία που να υποστηρίζει κάτι τέτοιο αφού είναι προφανές ότι αυτός που άνοιξε το νήμα την έχει υπ' όψη του (για να το ανοίξει).
Ή μήπως όχι; :121:
Εάν πρόκειται για προϊόν το οποίο έχει εισαχθεί από την αντιπροσωπεία και έχει πωληθεί από το δύκτιο πελατών της στο οποίο ανήκει το μαγαζάκι που λες (που συνήθως τέτοια καταστήηματα είναι μαγαζάρες για τον τόπο τους αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και υπάρχει η συμφωνία αυτή που λες τότε ναι αυτό που λες ισχύει και φυσικά κανένας δεν θα σου ζητήσει να το στείλεις στο μαγαζί και αυτό στην αντιπροσωπεία. Λέγεται και κέρδος χρόνου αυτό.Ωραία, υποθέτοντας ότι έχεις δίκιο. Αν εγώ αγοράσω κάτι από ένα τυχαίο μαγαζί στο Διδυμότειχο. Μετακομίζω στην Αθήνα, το παίρνω μαζί και πάνω στο χρόνο χαλάει. Αυτό που λες είναι ότι αν εγώ πάω στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα, με την απόδειξη και το προϊόν, η αντιπροσωπεία έχει κάθε δικαίωμα να με διώξει, και να μου πει να παω να βγάλω άκρη με τον πωλητή στο Διδυμότειχο, καθότι εγώ δεν έχω καμμία νόμιμη καταναλωτική σχέση με αυτήν. Και ότι αν με "εξυπηρετήσει" θα είναι καθαρά από δική της καλή διάθεση και όχι υποχρέωσή της. Σωστά?