Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Aυτό τώρα γιατί σου φαίνεται περίεργο, Pleo? Αφού αφορά τις υποχρεώσεις του ίδιου του πωλητή, τις οποίες εσύ ο ίδιος τις ξεχωρίζεις από τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει ή δεν αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία σε περίπτωση αγοράς από το εξωτερικό... Και ποιες νομικές υποχρεώσεις πρέπει να γνωρίζει κανείς για να καταγγείλει τον πωλητή στο φόρουμ, όπως λέει ο vastsar, πέρα από αυτές που αναγράφονται στα άρθρα του νόμου που παρέθεσα παραπάνω?

Να συμπληρώσω ότι κι εγώ για τον Κωτσόβολο μιλούσα... εμπειρία από τις μέρες των Χριστουγέννων. 250 ευρώ επέκταση της εγγύησης για laptop αξίας 650 ευρώ. Όταν αντέτεινα στον πωλητή ότι η εγγύηση δεν είναι μονοετής, με "διόρθωσε", κι όταν ανέφερα ότι γνωρίζω το συγκεκριμένο νόμο, τα μάσησε (αυτό μας είπαν στην εκπαίδευση!!!). Νo, thanks...
Η καταγγελία μπορεί να αφορά τον πωλητή και μόνον αυτόν. Δεν γίνεται να ξεκινάει ένα νήμα που μιλάει για νομικές υποχρεώσεις των εδώ για αγορές που έγιναν αλλού καθώς όπως είπα δεν υπάρχει νόμος που να υποχρεώνει κάποιον τρίτο να αναλαμβάνει οποιαδήποτε υποχρέωση χωρίς αυτός να έχει τέτοια συμφωνία.

Φυσικά θα περιμένω τη νομολογία που να υποστηρίζει κάτι τέτοιο αφού είναι προφανές ότι αυτός που άνοιξε το νήμα την έχει υπ' όψη του (για να το ανοίξει).

Ή μήπως όχι; :121:

Ωραία, υποθέτοντας ότι έχεις δίκιο. Αν εγώ αγοράσω κάτι από ένα τυχαίο μαγαζί στο Διδυμότειχο. Μετακομίζω στην Αθήνα, το παίρνω μαζί και πάνω στο χρόνο χαλάει. Αυτό που λες είναι ότι αν εγώ πάω στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα, με την απόδειξη και το προϊόν, η αντιπροσωπεία έχει κάθε δικαίωμα να με διώξει, και να μου πει να παω να βγάλω άκρη με τον πωλητή στο Διδυμότειχο, καθότι εγώ δεν έχω καμμία νόμιμη καταναλωτική σχέση με αυτήν. Και ότι αν με "εξυπηρετήσει" θα είναι καθαρά από δική της καλή διάθεση και όχι υποχρέωσή της. Σωστά?
Εάν πρόκειται για προϊόν το οποίο έχει εισαχθεί από την αντιπροσωπεία και έχει πωληθεί από το δύκτιο πελατών της στο οποίο ανήκει το μαγαζάκι που λες (που συνήθως τέτοια καταστήηματα είναι μαγαζάρες για τον τόπο τους αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και υπάρχει η συμφωνία αυτή που λες τότε ναι αυτό που λες ισχύει και φυσικά κανένας δεν θα σου ζητήσει να το στείλεις στο μαγαζί και αυτό στην αντιπροσωπεία. Λέγεται και κέρδος χρόνου αυτό.
 


Μηνύματα
170
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικα

Αλλά δεν πρόκειται να πείσεις κανέναν αν δεν φέρεις τέτοιο νόμο που να λέει ακριβώς τις υποχρεώσεις ενός τρίτου απέναντί σου.
Και πως ορίζεις εσύ τον τρίτο που λες?
Για μένα τρίτος είναι το απλό κατάστημα και θεωρώ πως έχω άμεση σχέση με την ίδια τιν εταιρεία/αντιπροσωπία.


Επίσης μου φαίνεται πως είσαι έμπορας/αντοπρόσωπος και δεν σε συμφέρει όλος αυτός ο κανονισμός και ψάχνεις ψύλλους στ'άχυρα.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Καθήστε παιδιά ....
η εγγύηση ( 2 χρόνια ) ΔΙΝΕΤΑΙ απο τον κατασκευαστή ( εργοστασιακή εγγύηση ) ???

ΝΑΙ ή ΟΧΙ ???

Αν εμένα μου χαλάσει το προιόν δεν θα απευθυνθώ στον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ( μαζί μα τα χαρτιά ) για να μου το επισκευάσει - αντικαταστήσει ???

Λάθος τα ξέρω ? ? ?
Θα απευθυνθείς στο κατάστημα πώλησης. Το τι θα κάνει αυτός και αναλόγως της συμφωνίας που έχει με τον εκάστοτε αντιπρόσωπο είναι άλλο θέμα.

Σε εσένα είναι υπόχρεο το κατάστημα και μάλιστα και για τη μεταφορά στην αντιπροσωπεία ή όπου αλλού αλλά και για την παράδοσή του ξανά σε εσένα. Αν τυχόν το ίδιο είναι και αντιπροσωπεία, τότε ακόμα καλύτερα για σένα.

Η εγγύηση του κατασκευαστή αφορά τον ίδιο τον κατασκευαστή. Στείλ'το λοιπόν σε αυτόν στην τελική.
Ο τρίτος που κολλάει νομικά θα μου πείτε;
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα

Ειδάλλως δηλαδή όχι; Αν δεν ανήκει στο δίκτυο πελατών;
Πάει να πει ότι είναι εισαγωγή που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον τρίτο που λέγαμε.

Και πως ορίζεις εσύ τον τρίτο που λες?
Για μένα τρίτος είναι το απλό κατάστημα και θεωρώ πως έχω άμεση σχέση με την ίδια τιν εταιρεία/αντιπροσωπία.


Επίσης μου φαίνεται πως είσαι έμπορας και δεν σε συμφέρει όλος αυτός ο κανονισμός και ψάχνεις ψύλλους στ'άχυρα.
Πάλι σου φαίνεται;

Θα περιμένω να μου πεις το νόμο.
Αλλιώς σχόλασε ο γάμος. Για τη νύφη δε ξέρω. :143:

Σε αντιπροσωπεία εργάζομαι. Φαίνεται άλλωστε.
 

Μηνύματα
170
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικα

Θα απευθυνθείς στο κατάστημα πώλησης. Το τι θα κάνει αυτός και αναλόγως της συμφωνίας που έχει με τον εκάστοτε αντιπρόσωπο είναι άλλο θέμα.

Κι αν κλείσει το κατάστημα που το αγόρασα χάνει την εγγύησή του το προιόν?
Ή μήπως υπάρχει ιδική παράμετρος που τότε και μόνον τότε θα απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία/εταιρεία ?:139:
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Ώπα ρε φίλε, αφού έχω στα χέρια μου εγγύηση του κατασκευαστή τι πιο λογικό από το να επικοινωνήσω με τον εδώ αντιπρόσωπό του; Ποιό λόγο ύπαρξης έχει δηλαδή μια αντιπροσωπεία αν ούτε αυτό δεν κάνει?
 

Μηνύματα
2.853
Reaction score
1.293
Ώπα ρε φίλε, αφού έχω στα χέρια μου εγγύηση του κατασκευαστή τι πιο λογικό από το να επικοινωνήσω με τον εδώ αντιπρόσωπό του; Ποιό λόγο ύπαρξης έχει δηλαδή μια αντιπροσωπεία αν ούτε αυτό δεν κάνει?
Λογική σκέψη !
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Απάντηση: Re: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικα

Η εγγύηση του κατασκευαστή αφορά τον ίδιο τον κατασκευαστή. Στείλ'το λοιπόν σε αυτόν στην τελική.
Ο τρίτος που κολλάει νομικά θα μου πείτε;
Μα αν ο αντιπρόσωπος (τρίτος) αναλάβει την εντός εγγύησης επισκευή ενός προϊόντος που έχει εργοστασιακή εγγύηση, ο κατασκευαστής δεν είναι υποχρεωμένος να τον καλύψει ως προς το κόστος; Είναι θέμα συμφωνίας, δεν είναι υποχρέωση του κατασκευαστή;

Δεν είναι όλα laptop ή ενισχυτές... Υπάρχουν και είδη/μηχανήματα σταθερά εγκατεστημένα που δεν επιδέχονται μεταφορά άπαξ και εγκατασταθούν. Με αυτά τι γίνεται αν αγοραστούν από μια χώρα και τελικά χρησιμοποιηθούν σε μια άλλη; Δεν θα μεσολαβήσει ο εκεί αντιπρόσωπος, χωρίς βέβαια να ζημιωθεί;
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Κι αν κλείσει το κατάστημα που το αγόρασα χάνει την εγγύησή του το προιόν?
Ή μήπως υπάρχει ιδική παράμετρος που τότε και μόνον τότε θα απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία/εταιρεία ?:139:
Ώπα ρε φίλε, αφού έχω στα χέρια μου εγγύηση του κατασκευαστή τι πιο λογικό από το να επικοινωνήσω με τον εδώ αντιπρόσωπό του; Ποιό λόγο ύπαρξης έχει δηλαδή μια αντιπροσωπεία αν ούτε αυτό δεν κάνει?
Όχι, έχεις την πανευρωπαική εγγύηση του κατασκευαστή. Έγκειται λοιπόν στη συμφωνία του κατασκευαστή με τον εδώ αντιπρόσωπο για το τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

@notiskas. Η εγγύηση είναι το λιγότερο που κάνει μια αντιπροσωπεία. Άστο. Είναι πολύ περισσότερα.
Θα επικοινωνήσεις με τον εδώ αντιπρόσωπο αλλά εάν αυτός δεν έχει σχέση με την εισαγωγή του συγκεκριμένου κομματιού, τότε έγκειται στη διακριτική του ευχέρεια το τι θα κάνει.
Δεν τον υποχρεώνει κανείς να κάνει κάτι για κάτι που αυτός δεν έχει υποχρέωση (εκτός και αν προκύπτει από άλλη συμφωνία).
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα

Μα αν ο αντιπρόσωπος (τρίτος) αναλάβει την εντός εγγύησης επισκευή ενός προϊόντος που έχει εργοστασιακή εγγύηση, ο κατασκευαστής δεν είναι υποχρεωμένος να τον καλύψει ως προς το κόστος; Είναι θέμα συμφωνίας, δεν είναι υποχρέωση του κατασκευαστή;

Δεν είναι όλα laptop ή ενισχυτές... Υπάρχουν και είδη/μηχανήματα σταθερά εγκατεστημένα που δεν επιδέχονται μεταφορά άπαξ και εγκατασταθούν. Με αυτά τι γίνεται αν αγοραστούν από μια χώρα και τελικά χρησιμοποιηθούν σε μια άλλη; Δεν θα μεσολαβήσει ο εκεί αντιπρόσωπος, χωρίς βέβαια να ζημιωθεί;
Είπες αντιπρόσωπος και είπες κατασκευαστής.

Δύο διαφορετικές έννοιες Μαρία.

Εξαρτάται από τη συμφωνία μεταξύ αντιπροσώπου και κατασκευαστή αυτό που λες.

Να δώσω ένα παράδειγμα; Από τη δουλειά μου;
Η Bryston καλύπτει με 20ετή εγγύηση τα μηχανήματά της, η οποία ισχύει στη χώρα αγοράς τους.
Θα περίμενε κανείς λοιπόν να καλύψει με τέτοια εγγύηση ο Έλληνας αντιπρόσωπος ένα μηχάνημα που αγοράστηκε από τη Γερμανία για παράδειγμα;

Όπως είπα. Είναι θέμα συμφωνιών. Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπόχρεος απέναντί σου είναι αυτός που στο πούλησε. Μετά υπάρχουν οι επιπλέον συμφωνίες, οι οποίες όμως δεν είναι υποχρεωτικές.

Κάθε μέρα τα βλέπω αυτά, λέτε να μην ξέρω;
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Και ξανά: Έχω πανευρωπαϊκή εγγύηση. Αυτό σημαίνει ότι για όλη την Ευρώπη η εγγύησή μου ισχύει. Τι σημασία έχει το αν ο αντιπρόσωπος έχει σχέση με την εισαγωγή του συγκεκριμένου κομματιού; Και που ξέρω εγώ αν έχει ή αν απλά θέλει να αποφύγει να ασχοληθεί, ή ακόμη περισσότερο αν θέλει να με βάλει να πληρώσω για την επισκευή ενώ είναι υποχρεωμένος να με καλύψει; Εφόσον είναι αντιπρόσωπος της εταιρίας λογικό δεν είναι να αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις της άσχετα με το αν το κάθε κομμάτι έχει περάσει ή μη από τα χέρια του? Γιατί με αυτήν τη λογική, για ποιό λόγο εγώ ως καταναλωτής να επιλέξω να έχω πάρε δώσε σε οποιοδήποτε επίπεδο με την αντιπροσωπεία, αφού δεν αναλαμβάνει εξ'ορισμού όλες τις υποχρεώσεις της εταιρίας που αντιπροσωπεύει απέναντι στους πελάτες της εταιρίας αυτής;
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Και πρόσθετα, τι νόημα έχει η πανευρωπαϊκή εγγύηση, αν είναι να ισχύει μόνο στη χώρα αγοράς;
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Και ξανά: Έχω πανευρωπαϊκή εγγύηση. Αυτό σημαίνει ότι για όλη την Ευρώπη η εγγύησή μου ισχύει. Τι σημασία έχει το αν ο αντιπρόσωπος έχει σχέση με την εισαγωγή του συγκεκριμένου κομματιού; Και που ξέρω εγώ αν έχει ή αν απλά θέλει να αποφύγει να ασχοληθεί, ή ακόμη περισσότερο αν θέλει να με βάλει να πληρώσω για την επισκευή ενώ είναι υποχρεωμένος να με καλύψει; Εφόσον είναι αντιπρόσωπος της εταιρίας λογικό δεν έιναι να αναλαμβάνει τις υποχρεώσεις της άσχετα με το αν το κάθε κομμάτι έχει περάσει ή μη από τα χέρια του? Γιατί με αυτήν τη λογική, για ποιό λόγο εγώ ως καταναλωτής να επιλέξω να έχω πάρε δώσε σε οποιοδήποτε επίπεδο με την αντιπροσωπεία, αφού δεν αναλαμβάνει εξ'ορισμού όλες τις υποχρεώσεις της εταιρίας που αντιπροσωπεύει απέναντι στους πελάτες της εταιρίας αυτής;
Και πρόσθετα, τι νόημα έχει η πανευρωπαϊκή εγγύηση, αν είναι να ισχύει μόνο στη χώρα αγοράς;
Έχεις πανευρωπαική εγγύηση από τον κατασκευαστή Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει τίποτε εάν ο εδώ αντιπρόσωπος δεν έχει τέτοια συμφωνία με τον κατασκευαστή.

Για περισσότερα απευθυνθείτε στο service. Είναι πιο ειδικοί από μένα.
Καλά μη νομίσετε, γενικώς οι περισσότεροι θέλουν ευχαριστημένους τους τελικούς πελάτες (έτσι είναι ο όρος) γιατί οι κανονικοί τους πελάτες (τα καταστήματα δηλαδή) το απαιτούν στις συμφωνίες τους.

Άλλο αυτό όμως και άλλο η νομική δήθεν υποχρέωση που υπονοείται από το πρώτο post. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να καταλάβετε ότι τα δικαιώματά σας (μας, κι εγώ καταναλωτής είμαι) ο νόμος σας (μας) τα αναγνωρίζει μέσω της πώλησης.

Τα υπόλοιπα πολλές φορές είναι στη διακριτική ευχέρεια του αντιπροσώπου.
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πως γίνεται ο αντιπρόσωπος μιας εταιρίας να μην είναι υπεύθυνος για τις νομικές της υποχρεώσεις (καθώς τέτοια είναι η εγγηση). Και πάνω από όλα να βλέπω ότι, από τη γενική εμπειρία ανθρώπων γύρω μου τέτοια προβλήματα εμφανίζονται μόνο σε υπανάπτυκτες χώρες όπως η δική μας, ότι στην υπόλοιπη ΕΕ είναι αυτονόητο ότι ισχύει εγγύηση για αγορές από άλλες χώρες της ΕΕ. Ακόμη και να μην είναι εν τέλει υποχρεωμένοι να καλύπτουν την εγγύηση για αγορές που έγιναν από άλλες χώρες πάλι βλέπω ότι είναι πολύ καλύτεροι επαγγελματίες, που ενδιαφέρονται να κτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και να τους αφήνουν ικανοποιημένους. Δε νομίζω να είναι τυχαίο ότι, εγώ, χωρίς να έχω κάνει αγορές οπτικοακουστικού ή γενικότερα ηλεκτρονικού εξοπλισμού, γνωρίζω από εμπειρίες τρίτων πέντε δέκα αντιπροσωπείες οι οποίες είναι κακές στη δουλειά τους, είτε λόγω κακής υποστήριξης, είτε λόγω υπερβολικής τιμολόγησης, είτε κακής εξυπηρέτησης γενικότερα.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πως γίνεται ο αντιπρόσωπος μιας εταιρίας να μην είναι υπεύθυνος για τις νομικές της υποχρεώσεις (καθώς τέτοια είναι η εγγηση). Και πάνω από όλα να βλέπω ότι, από τη γενική εμπειρία ανθρώπων γύρω μου τέτοια προβλήματα εμφανίζονται μόνο σε υπανάπτυκτες χώρες όπως η δική μας, ότι στην υπόλοιπη ΕΕ είναι αυτονόητο ότι ισχύει εγγύηση για αγορές από άλλες χώρες της ΕΕ. Ακόμη και να μην είναι εν τέλει υποχρεωμένοι να καλύπτουν την εγγύηση για αγορές που έγιναν από άλλες χώρες πάλι βλέπω ότι είναι πολύ καλύτεροι επαγγελματίες, που ενδιαφέρονται να κτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και να τους αφήνουν ικανοποιημένους. Δε νομίζω να είναι τυχαίο ότι, εγώ, χωρίς να έχω κάνει αγορές οπτικοακουστικού ή γενικότερα ηλεκτρονικού εξοπλισμού, γνωρίζω από εμπειρίες τρίτων πέντε δέκα αντιπροσωπείες οι οποίες είναι κακές στη δουλειά τους, είτε λόγω κακής υποστήριξης, είτε λόγω υπερβολικής τιμολόγησης, είτε κακής εξυπηρέτησης γενικότερα.
Μόλις είπες μια μαγική λέξη. Υποστήριξη. Καταλαβαίνεις ότι η υποστήριξη αφορά πολύ περισσότερα από την εγγύηση. Πριν κατά τη διάρκεια και μετά την αγορά.

Αυτή τη δουλειά κάνω συγκεκριμένα.

Για το άλλο που λες, αν δεν ξεκαθαρίσεις την έννοια αντιπροσώπου και κατασκευαστή δεν πρόκειται να καταλάβεις ποτέ τη διαφορά.

Δες λοιπόν τι λέει επάνω το χαρτί που έχει ο κατασκευαστής μέσα στην κούτα του μηχανήματος.
Από αυτό, αφού το διαβάσεις πολύ προσεκτικά (μα πάρα πολύ προσεκτικά) θα καταλάβεις περίπου τι υποχρέωση έχει αναλάβει απέναντί σου, ο κατασκευαστής, ξαναλέω.
Λέει μερικές φορές και για τους αντιπροσώπους. Αλλά σχεδόν ποτέ δεν αναφέρει τις υποχρεώσεις τους. Παρά μόνο παρακινεί να απευθυνθείς σε αυτούς. Ξέρεις γιατί; Γιατί δεν είναι ίδιες όλες οι συμφωνίες σε όλες τις χώρες.

Από κει και πέρα, εννοείται ότι αν ένας αντιπρόσωπος αναλάβει υποχρέωση πέραν των νομικών, τότε είναι άξιος συγχαρητηρίων, αλλά επ' ουδενί κάποιος που δεν είναι άξιος συγχαρητηρίων σημαίνει ότι παραβιάζει και νόμους από πάνω.

Αυτή είναι η μικρή μου διαφωνία σχετικά με το πρώτο post.
 

Μηνύματα
5.024
Reaction score
4.300
Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικαιώμα

Στην Κρητη γνωριζω απο τον αδερφο μου οτι εγιναν 2-3 δικαστηρια και ολα κερδηθηκαν απο τους "πελατες". Τωρα πλεον μολις τους παει το εξωδικο παιρνουν αμεσως το προιον για επισκευη. Απλα πρεπει να κινηθεις νομικα για να συμορφωθουν. Οι δικηγοροι ξερουν πολυ καλα τα νομικα κατατοπια. Απλα οι εταιριες στηριζονται στο γεγονος οτι ο πολυς κοσμος δεν το ψαχνει και πεφτει θυμα στις ορεξεις τους. Στον Κωτσοβολο για παραδειγμα οσες φορες ημουν παρων μπροστα στα επιχειρηματα των πωλητων παντα οι πελατες συμφωνουσα να πληρωσουν το νταβατζιλικι των 250-300 ευρω για την επεκταση της εγγυησης. Επομενως κι αν ο ενας στους 50 κινηθει νομικα και απαιτησει με νομικο την διετη εγγυηση και στο τελος αυτοι του εκπληρωσουν την επιθυμια του οπως καταλαβαινεται παλι κερδισμενοι ειναι. Εχασαν απο εναν και τα πηραν χοντρα απο αλλους 50.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικα

Στην Κρητη γνωριζω απο τον αδερφο μου οτι εγιναν 2-3 δικαστηρια και ολα κερδηθηκαν απο τους "πελατες". Τωρα πλεον μολις τους παει το εξωδικο παιρνουν αμεσως το προιον για επισκευη. Απλα πρεπει να κινηθεις νομικα για να συμορφωθουν. Οι δικηγοροι ξερουν πολυ καλα τα νομικα κατατοπια. Απλα οι εταιριες στηριζονται στο γεγονος οτι ο πολυς κοσμος δεν το ψαχνει και πεφτει θυμα στις ορεξεις τους. Στον Κωτσοβολο για παραδειγμα οσες φορες ημουν παρων μπροστα στα επιχειρηματα των πωλητων παντα οι πελατες συμφωνουσα να πληρωσουν το νταβατζιλικι των 250-300 ευρω για την επεκταση της εγγυησης. Επομενως κι αν ο ενας στους 50 κινηθει νομικα και απαιτησει με νομικο την διετη εγγυηση και στο τελος αυτοι του εκπληρωσουν την επιθυμια του οπως καταλαβαινεται παλι κερδισμενοι ειναι. Εχασαν απο εναν και τα πηραν χοντρα απο αλλους 50.
Αυτά τα παραδείγματα αφορούν πωλητές. Έτσι δεν είναι;

Δηλαδή ενώπιον του δικαστηρίου βρέθηκε εκείνος που πούλησε κάτι, σωστά;

Βρε τι μου θυμίζει; :143:

Ο μόνος τρόπος για να βρεθεί ενώπιον του δικαστηρίου ο αντιπρόσωπος είναι να τον πάει αυτός που έχει σχέση μαζί του. Δηλαδή ο πελάτης του.
Κάτι τελείως διαφορετικό από το καταναλωτικό δικαίωμα που περιγράφεται στο πρώτο post.

Edit: Εκτός βεβαίως από τις περιπτώσεις που υπήρξε πώληση απ'ευθείας στον καταναλωτή από την αντιπροσωπεία,
ένα ενδεχόμενο που απλώς ούτε θέλω να το σκέφτομαι (αντιεπαγγελματική συμπεριφορά όταν αφορά χονδρεμπόριο βέβαια).
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.112
Μηνύματα
3.041.743
Members
38.533
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top