Παρήγγειλα από την μαμά εταιρεία με την πιστωτική μου το πικαπ στις 21 -1-20 και ακόμα δεν το έχουν καν αποστείλει, σε διαδοχικές επικοινωνίες με email οι απαντήσεις ήταν.:
1) α είναι λάθος οι 10 εργάσιμες στο site για αποστολή είναι 15 εργασιμες
2)έχουμε πρόβλημα με τα ξύλα θα παραλάβουμε σε 1 εβδομαδα
3)Δεν μπορούμε να δουλέψουμε λόγω του κορονοϊού στην Ιταλία. (Είμαστε μόνο 2 χλμ απο τα σύνορα της)
4)θα επικοινωνήσουμε αύριο μαζί σας(δεν επικοινωνήσαν ποτέ)
τους εχω δώσει 2 χιλιάρικα απο 22-1 και ακόμα δεν έχουν αποστείλει τίποτα. Εχω ξενερώσει αφάνταστα . Θέλω άμεσα τα λεφτά μου πίσω και να βάλουν το πικαπ τους εκεί που ξέρουν...
1) α είναι λάθος οι 10 εργάσιμες στο site για αποστολή είναι 15 εργασιμες
2)έχουμε πρόβλημα με τα ξύλα θα παραλάβουμε σε 1 εβδομαδα
3)Δεν μπορούμε να δουλέψουμε λόγω του κορονοϊού στην Ιταλία. (Είμαστε μόνο 2 χλμ απο τα σύνορα της)
4)θα επικοινωνήσουμε αύριο μαζί σας(δεν επικοινωνήσαν ποτέ)
τους εχω δώσει 2 χιλιάρικα απο 22-1 και ακόμα δεν έχουν αποστείλει τίποτα. Εχω ξενερώσει αφάνταστα . Θέλω άμεσα τα λεφτά μου πίσω και να βάλουν το πικαπ τους εκεί που ξέρουν...