Μελίδης Μιχάλης
Πρόεδρος ΕΒΒΕ
- Μηνύματα
- 30.880
- Reaction score
- 30.182
Όλοι ξέρουμε ότι οι ακίδες χρησιμοποιούνται για να απομονώσουν τους όποιους κραδασμούς στα μηχανήματά μας.
Το κακό είναι ότι η ακίδα είναι ένα κομμάτι δύσκολο.
Για να κάνει σωστή δουλειά πρέπει να είναι όσο πιο μυτερή γίνεται.
Αν είναι πολύ μυτερή όμως με το βάρος λυγίζει και στραβώνει, "κεφαλώνει" όπως λέμε.
Κι έτσι με το κεφάλωμα έχει πλέον επιφάνεια να πατάει και όχι μύτη.
Κατά συνέπεια χάνει την ιδιότητά της σαν απορροφητήρας ή καλύτερα αποσβεστήρας κραδασμών.
Η λύση είναι μία και δεν την ακολουθούν τα εργοστάσια.
Να χρησιμοποιηθεί πολύ σκληρό υλικό, για να αντέχει στο στράβωμα λόγω βάρους.
Αυτό όμως σημαίνει κοστολόγιο. Κι έτσι αυτά (τα εργοστάσια) αρκούνται σε απλές σιδερένιες μύτες που το πολύ πολύ να τις ομορφύνουν λίγο.
Εγώ σαν ανήσυχος μηχανικός αποφάσισα να φτιάξω την ιδανική ακίδα.
Και αυτό με την ευκαιρία των ακίδων που μου έφερε ο Νίκος Τσαρουχάς, από το ρακ του, για επισκευή.
Δείτε στις φωτό τις ελεεινές και τρισάθλιες, κεφαλωμένες και ξεχαρβαλωμένες ακίδες του. :142: :142:
Μερικά εργοστάσια ακόμη και επώνυμα ονομάζουν και δίνουν αυτό για ακίδα. Μιλάμε για επιφάνεια όχι μύτη!!
Το κακό είναι ότι η ακίδα είναι ένα κομμάτι δύσκολο.
Για να κάνει σωστή δουλειά πρέπει να είναι όσο πιο μυτερή γίνεται.
Αν είναι πολύ μυτερή όμως με το βάρος λυγίζει και στραβώνει, "κεφαλώνει" όπως λέμε.
Κι έτσι με το κεφάλωμα έχει πλέον επιφάνεια να πατάει και όχι μύτη.
Κατά συνέπεια χάνει την ιδιότητά της σαν απορροφητήρας ή καλύτερα αποσβεστήρας κραδασμών.
Η λύση είναι μία και δεν την ακολουθούν τα εργοστάσια.
Να χρησιμοποιηθεί πολύ σκληρό υλικό, για να αντέχει στο στράβωμα λόγω βάρους.
Αυτό όμως σημαίνει κοστολόγιο. Κι έτσι αυτά (τα εργοστάσια) αρκούνται σε απλές σιδερένιες μύτες που το πολύ πολύ να τις ομορφύνουν λίγο.
Εγώ σαν ανήσυχος μηχανικός αποφάσισα να φτιάξω την ιδανική ακίδα.
Και αυτό με την ευκαιρία των ακίδων που μου έφερε ο Νίκος Τσαρουχάς, από το ρακ του, για επισκευή.
Δείτε στις φωτό τις ελεεινές και τρισάθλιες, κεφαλωμένες και ξεχαρβαλωμένες ακίδες του. :142: :142:

Μερικά εργοστάσια ακόμη και επώνυμα ονομάζουν και δίνουν αυτό για ακίδα. Μιλάμε για επιφάνεια όχι μύτη!!
