Περί reviews-reviewers

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Μακάρι να έμοιαζαν όλοι στον Σταματάκο...

Έχω κρατημένα ένα σωρό περιοδικά του ήχου από τότε που ήμουν παιδί, ε λοιπόν τα κείμενα του Σταματάκου συνεχίζουν να είναι επίκαιρα και διαχρονικά..

Αντιθέτως, διάφορα μελιστάλαχτα κείμενα για πολύ ξεπερασμένες πλέον συσκευές και αντιλήψεις, δεν έχουν θέση στη σημερινή πραγματικότητα.

Να που κατάφερε να είναι τόσο ξεχωριστά τα γραπτά του!

Ταυτόχρονα, επειδή τουλάχιστον εμείς οι παλιές καραβανες κάναμε τα πρώτα μας βήματα με αυτούς τους ριβιούερς, ακόμα και λάθος βήματα να ήταν, υπάρχει πλέον μια συναισθηματική εμπλοκή, ήταν οι πρώτοι έρωτες στο Χάι Ενδ!

Έχω την υποψία, ότι αυτή η ιστορία, έτσι συνεχίζεται, και κάποια παιδιά στις μέρες μας, έστω πολύ λίγα, θα κάνουν αυτά που κάποτε κάναμε και μεις, διαβάζοντας τέτοια κείμενα.
Κατά την γνώμη σας, ποιοι reviewers είναι πιο αντικειμενικοί-αξιόπιστοι;

Οι του HiFi ή οι των αυτοκινήτων/δικύκλων;

Αν βλέπετε διαφορά, ποια είναι η αιτιολογία;
Ένα ριβιου ή τεστ αυτοκινήτου, δεν έχει νόημα χωρίς τεχνικά χαρακτηριστικά, χωρίς να δεις κατανάλωση, 0-100, ρεπριζ, φρένα, χωρητικότητα χώρου αποσκευών, ένα σωρό αντικειμενικά στοιχεία που είναι κατά βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, επιδόσεις σε ασφάλεια με κρας τεστ δηλαδή πως θα κάνεις; Με ποίηση;
Δε θες να ξέρεις αν έχει αερόσακους και προεντατήρες, φώτα λεντ ή ξένον, τι ζάντες φοράει;

Και στην ουσία, όλα αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, σου δείχνουν τι ακριβώς αυτοκίνητο είναι.

Πώς δγιάλο γίνεται να υπάρχουν τεστ και ριβιους συσκευών ήχου, χωρίς καν μετρήσεις ή τεχνικά χαρακτηριστικά, και μόνο με ποίηση, δε μπορώ ακόμα να το χωνέψω. Κι όμως, υπάρχουν.
 
Last edited:

head-stef

Headphones
Μηνύματα
632
Reaction score
2.194
Κατά την γνώμη σας, ποιοι reviewers είναι πιο αντικειμενικοί-αξιόπιστοι;

Οι του HiFi ή οι των αυτοκινήτων/δικύκλων;

Αν βλέπετε διαφορά, ποια είναι η αιτιολογία;
Με μικρή ίσως διαφορά, αυτοί των αυτοκινήτων.
Ίσως για έναν απλό λόγο: τα πολλά φούμαρα στον αυτοκινητιστικό τύπο, έχουν "κοντά ποδάρια", γιατί στο αυτοκίνητο, πριν το πάρεις, θα μπείς μέσα καμιά δεκαριά φορές, θα το αισαθανθείς, θα κάνεις και δυό-τρία test drive με λίγη τύχη. Και θα το κάνεις αν θέλεις για όλα τα υποψήφια μοντέλα μεταξύ των οποίων θα διαλέξεις. Οπότε, γιατί να γράψει ο δημοσιογράφος πχ "με το νέο XYZ μοντέλο κάθε λακούβα των δρόμων εξαφανίζεται, οι στροφές γίνονται ευθείες, οι ανηφόρες κατηφόρες κλπ.
Και δεν θα γράψει ποτέ "με το νέο σπρέυ ελαστικών, οι πλευρικές κλίσεις μειώνονται, η τελική ταχύτητα αυξάνεται κατά 50 km/h, ενώ έξω έχει πάντα λιακάδα..."
 

Μηνύματα
414
Reaction score
891
Την παράσταση όμως έκλεψε το κιβώτιο μετάδοσης. Η μεταξένια αίσθηση σε έκανε να θέλεις να το δουλέψεις στο έπακρο, ξανά και ξανά, να νιώσεις τη σιγουριά καθώς κλείδωνες τη μια σχέση μετά την άλλη στο κιβώτιο. Ο αφανής εργάτης εδώ, είναι το απίστευτο υγρό του συμπλέκτη, pre-conditioned απ' το εργοστάσιο για τη σωστή ευθυγράμμιση των χημικών του δεσμών, ρυθμίζει την αντίσταση μαγικά και σου δίνει μια αίσθηση σιγουριάς σε κάθε αλλαγή, καλώντας σε ερωτικά να το δουλέψεις...

Με το αποσμητικό πεύκο, η απόλαυση πήγε ακόμη πιο πέρα. Η έντονη αλλά και διακριτική μυρωδιά του ρετσινιού του πεύκου διέγειρε τις αισθήσεις μου και άρχισα να νιώθω κάτι πρωτοφανές. Η ανάρτηση έγινε πιο άμεση, το τιμόνι περνούσε όλη την πληροφορία ανόθευτη, ξύπνησε μέσα μου την κρυμμένη ζωντάνια που είχα ως έφηβος. Το αυτοκίνητο σε καλούσε να παίξεις με τα όριά του. Όταν, δε, δέθηκα και με τη ζώνη τριών σημείων με επικάλυψη ροδίου, η ανάλυση απ το τιμόνι καθάρισε, σηκώθηκε το πέπλο του κινητήρα, ένιωθες ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο το δυναμικό εύρος που σου πρόσφερε απλόχερα η ανάρτηση.

Γυρίζωντας σπίτι, το μόνο που μου έμεινε ήταν μια απίστευτη αίσθηση αγαλλίασης. Δε σκεφτόμουν τα εξωτικά υλικά, την τεχνογνωσία, το στρώσιμο του λαδιού, την απαλή μυρωδιά του πεύκου, την πλαισίωση του ταμπλό με βαρύ μαόνι. Το μόνο που έμεινε ήταν μια απόλυτη ηρεμία, καθώς περνούσαν απ το μυαλό μου παραστάσεις, συναισθήματα καθώς το 8κύλινδρο διαμάντι των 22 αλόγων, κατάπινε τις στροφές των Τεμπών σα να μην υπήρχε αύριο...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Για τα καλώδια στις πλεξούδες των αυτοκινήτων τίποτα;
Κρυογεννημένα και στρωμένα δίνονται;
Μικροδυναμικα και ησυχία υποβάθρου; Δεν;
Κραδασμοί δεν χαλάνε το εργοστασιακό στρώσιμο των καλωδίων;

Η στριγκάτα τι λέει είδατε; Πώς οι κραδασμοί κατά τη μεταφορά των καλωδίων, τα οποία βρίσκονται εντός μαλακών κραδασμοαπορροφητικων και καλυμμένα με μετάξι, μπορεί να μειώσουν την ποιότητα του ρεύματος, οπότε χρειάζεται χρόνος να ηρεμήσουν τα καλώδια, αλλά όχι στρώσιμο, αν τα στρώσεις σε ειδικό στρωτήρι, χαλάει η συνταγή, και πρεπει να επιστραφούν στη φίρμα για να ξεστρωθούν να παίζουν καθωσπρέπει.

Μελά λέτε γιατί είμεθα καραφλοί...
 


T

Tadakis

Guest
Reviews για αυτοκίνητα vs audio συσκευές. εντελώς άστοχος ο παραλληλισμός για πολλούς λόγους - Πάραυτα έγινε για να υπάρξει πρόσφορο έδαφος(λέμε τώρα) για τα γνωστά τσιτάτα που αναπόφευκτα συνεχίζονται και εδώ.

Συνεχίστε, σας απολαμβάνουμε. Αλήθεια.
 

head-stef

Headphones
Μηνύματα
632
Reaction score
2.194
Την παράσταση όμως έκλεψε το κιβώτιο μετάδοσης. Η μεταξένια αίσθηση σε έκανε να θέλεις να το δουλέψεις στο έπακρο, ξανά και ξανά, να νιώσεις τη σιγουριά καθώς κλείδωνες τη μια σχέση μετά την άλλη στο κιβώτιο. Ο αφανής εργάτης εδώ, είναι το απίστευτο υγρό του συμπλέκτη, pre-conditioned απ' το εργοστάσιο για τη σωστή ευθυγράμμιση των χημικών του δεσμών, ρυθμίζει την αντίσταση μαγικά και σου δίνει μια αίσθηση σιγουριάς σε κάθε αλλαγή, καλώντας σε ερωτικά να το δουλέψεις...

Με το αποσμητικό πεύκο, η απόλαυση πήγε ακόμη πιο πέρα. Η έντονη αλλά και διακριτική μυρωδιά του ρετσινιού του πεύκου διέγειρε τις αισθήσεις μου και άρχισα να νιώθω κάτι πρωτοφανές. Η ανάρτηση έγινε πιο άμεση, το τιμόνι περνούσε όλη την πληροφορία ανόθευτη, ξύπνησε μέσα μου την κρυμμένη ζωντάνια που είχα ως έφηβος. Το αυτοκίνητο σε καλούσε να παίξεις με τα όριά του. Όταν, δε, δέθηκα και με τη ζώνη τριών σημείων με επικάλυψη ροδίου, η ανάλυση απ το τιμόνι καθάρισε, σηκώθηκε το πέπλο του κινητήρα, ένιωθες ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο το δυναμικό εύρος που σου πρόσφερε απλόχερα η ανάρτηση.

Γυρίζωντας σπίτι, το μόνο που μου έμεινε ήταν μια απίστευτη αίσθηση αγαλλίασης. Δε σκεφτόμουν τα εξωτικά υλικά, την τεχνογνωσία, το στρώσιμο του λαδιού, την απαλή μυρωδιά του πεύκου, την πλαισίωση του ταμπλό με βαρύ μαόνι. Το μόνο που έμεινε ήταν μια απόλυτη ηρεμία, καθώς περνούσαν απ το μυαλό μου παραστάσεις, συναισθήματα καθώς το 8κύλινδρο διαμάντι των 22 αλόγων, κατάπινε τις στροφές των Τεμπών σα να μην υπήρχε αύριο...
Είσαι έτοιμος reviewer! Πήγαινε κατευθείαν για συνέντευξη! :laugh:
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.261
Reaction score
13.148
Καλε κοριτσια τη σημαινει τονικη ισορροπια στους ηλεκτροδυναμικους μετατροπεις;
 




christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.261
Reaction score
13.148
Αααα , δεν το πιασα :lol:
Γιατι μρε αλφεε μου εβαλες ουαο
εγω μεχρι και τραγουδι αφιερωσα στον Κωσταντη για το θεμα :smile: :) :sneaky::gamer:
Εαν ο @Bhutia γραψει ενα ποιημα για τον κωσταντη που την εχει μεγαλυτερη
Την αιθουσα ακροασεων Εγω προτιθεμαι να το μελοποιησω παραυτα :) :gamer::smile:
 
Last edited:

T

Tadakis

Guest
Εμείς σας απολαμβάνουμε περισσότερο.
Αλήθεια.
Επίσης την έχουμε μεγαλύτερη.
Αλήθεια.

Φιλικά.

εμάς; Ποιους εμάς; Και γιατί απαντάς εσυ; Εσυ δεν είπες ότι δεν θα ξαναδώ απάντηση από εσένα; Άλλαξες γνώμη ε...Καλα. Ίσως να έχει σχέση και με τη ‘μεγαλύτερη’ που έχεις από εμένα (εμμονή, Ψυχασθένεια, ποιος ξέρει).
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
...

Ένα ριβιου ή τεστ αυτοκινήτου, δεν έχει νόημα χωρίς τεχνικά χαρακτηριστικά, χωρίς να δεις κατανάλωση, 0-100, ρεπριζ, φρένα, χωρητικότητα χώρου αποσκευών, ένα σωρό αντικειμενικά στοιχεία που είναι κατά βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, επιδόσεις σε ασφάλεια με κρας τεστ δηλαδή πως θα κάνεις; Με ποίηση;
Δε θες να ξέρεις αν έχει αερόσακους και προεντατήρες, φώτα λεντ ή ξένον, τι ζάντες φοράει;

Και στην ουσία, όλα αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, σου δείχνουν τι ακριβώς αυτοκίνητο είναι.
Όλα αυτά που αναφέρεις, αναφέρονται και στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή... γιατί να αγοράσεις το περιοδικό;
Μεχρι και τιμοκατάλογο σου έχουν στις ιστοσελίδες, προσθέτεις τα παρελκόμενα που επιθυμείς και βγάζει τιμή!

Έχουν κάνει τα περιοδικά κρας τεστ για να διαπιστώσεις την ασφάλεια του αυτοκινήτου;!;
Μήπως φόρτωσαν σκύλο, παιδιά, πεθερά, μπαγκάζια και μέτρησαν πόσες ταχύτητες κατέβασαν και πόσο χρονικό διάστημα έμειναν δίπλα στη νταλίκα κατά την προσπέραση;
Έπεσαν και με τα δύο πόδια στο μεσαίο πενταλ σε φρενάρισμα πανικού και κατέγραψαν απόσταση ακινητοποίησης, με φορτίο, χωρίς φορτίο, κρύα, ζεστά;!;... και ένα σωρό άλλα τεστ.
Έχω να τα δω από την εποχή του '80, άντε αρχές του '90. Στη συνέχεια εξαφανίστηκαν!

Μένουμε... ικανοποιημένοι... με εκφράσεις τύπου "αίσθηση κιβωτιου ταχυτήτων", "αίσθηση στο δρόμο", " το τιμόνι περνά την πληροφορία του δρόμου" κ.λπ., πληροφορίες ανάλογα με το δοκιμαστή και σίγουρα μη αντικειμενικές ή μη αξιοποιήσιμες σωστά από τον αναγνώστη.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.560
Μηνύματα
2.865.623
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top