Ν
Νίκος Τεγόπουλος
Guest
Δε μπορώ να καταλάβω τη σκέψη της Volvo. Σαφώς και οι υψηλές ταχύτητες σκοτώνουν, αλλά όταν η εξέλιξη των κινητήρων, ατμοσφαιρικών και μη, έχουν φτάσει στα επίπεδα που βλέπουμε σήμερα πως "νομιμοποιείται" ένας κατασκευαστής να περιορίζει τεχνιτά και σε ένα μόνο τομέα (αυτόν της τελικής ταχύτητας) την απόδοση των κινητήρων; Τι κάνει την εταιρία να πιστεύει ότι η τελική ταχύτητα των 180 χιλ. να θεωρεί ότι θα μειώσει τα τα ατυχήματα; Ποιο είναι το ποσοστό των ατυχημάτων που οφείλονται αποκλειστικά σε ταχύτητες άνω των 180 χλμ; Έπειτα, ο περιορισμός αυτός θα επηρεάσει την τόσο απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια;
Είναι μερικές, λογικές νομίζω, απορίες στις οποίες θα πρέπει να απαντήσει ο κατασκευαστής πριν προβεί σε τέτοιους περιορισμούς.
Όσο για τα υπόλοιπα συστήματα που αναφέρονται στο άρθρο, καλώς να ορίσουν, είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσουν την ασφάλεια των επιβαινόντων στα αυτοκίνητά της. Κατά το παρελθόν έχει παρουσιάσει πολλές καινοτομίες, όπως η αποφυγή σύγκρουσης πεζών και προπορεύμενων αυτοκινήτων, (η πρώτη λειτουργία ενεργοποιήθηκε μία φορά στο δικό μου, όταν ένα παιδάκι ξέφυγε από τον έλεγχο των γονέων του και πετάχθηκε στο δρόμο, πολύ κοντά στον προφυλακτήρα. Ακινητοποιήθηκε ακαριαία!). Έχω την αίσθηση ότι τέτοια πίεση και ταχύτητα αντίδρασης, κανένα ανθρώπινο πόδι δε θα μπορούσε να ασκήσει. Θυμάμαι τότε, όλους όσους είδαν το περιστατικό, να με ρωτάνε πως πρόλαβα και αντέδρασα έτσι!). Μου έχει μείνει αυτό.
Προσωπικά είμαι πολύ επιφυλακτικός στην πρόθεσή της αυτή. Και αυτό διότι δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το μέτρο αυτό θα συμβάλει στη μείωση των ατυχημάτων. Σε άλλα πράγματα ναι, όπως στη μείωση της κατανάλωσης για παράδειγμα, δεδομένου ότι, στο δικό μου πάντα, ζητά 6 - 6,5 Lt/100 έως 120 - 130 χιλμ, και σε ταχύτητες άνω των 200, έως και αυτή της τελικής του, 38, 50 !
Είναι μερικές, λογικές νομίζω, απορίες στις οποίες θα πρέπει να απαντήσει ο κατασκευαστής πριν προβεί σε τέτοιους περιορισμούς.
Όσο για τα υπόλοιπα συστήματα που αναφέρονται στο άρθρο, καλώς να ορίσουν, είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσουν την ασφάλεια των επιβαινόντων στα αυτοκίνητά της. Κατά το παρελθόν έχει παρουσιάσει πολλές καινοτομίες, όπως η αποφυγή σύγκρουσης πεζών και προπορεύμενων αυτοκινήτων, (η πρώτη λειτουργία ενεργοποιήθηκε μία φορά στο δικό μου, όταν ένα παιδάκι ξέφυγε από τον έλεγχο των γονέων του και πετάχθηκε στο δρόμο, πολύ κοντά στον προφυλακτήρα. Ακινητοποιήθηκε ακαριαία!). Έχω την αίσθηση ότι τέτοια πίεση και ταχύτητα αντίδρασης, κανένα ανθρώπινο πόδι δε θα μπορούσε να ασκήσει. Θυμάμαι τότε, όλους όσους είδαν το περιστατικό, να με ρωτάνε πως πρόλαβα και αντέδρασα έτσι!). Μου έχει μείνει αυτό.
Προσωπικά είμαι πολύ επιφυλακτικός στην πρόθεσή της αυτή. Και αυτό διότι δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το μέτρο αυτό θα συμβάλει στη μείωση των ατυχημάτων. Σε άλλα πράγματα ναι, όπως στη μείωση της κατανάλωσης για παράδειγμα, δεδομένου ότι, στο δικό μου πάντα, ζητά 6 - 6,5 Lt/100 έως 120 - 130 χιλμ, και σε ταχύτητες άνω των 200, έως και αυτή της τελικής του, 38, 50 !
Last edited by a moderator: