Περιορισμοί!




papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.079
Reaction score
1.600
Χρονια πολλα χριστος ανεστη.

Κατ αρχας οτι κλειδωνει ξεκλειδωνει και το πιο ευκολο ο κοφτης οταν πλεον ολα τα συνεργεια Αττικης και περιχωρων ξερουν για πλακα πως να κανουν ECU FLASH η νεα μοδα φλασαρισματος του εγκεφαλου οποιαδηποτε οχηματος αυτοκ/το η μοτοσυκλετας.

Πλεον δεν χρειαζετε να φορας μπομπε πιστονια je, μπιελες carillo, εξατμισεις, φτιαγμενα κεφαλια και εκεντροφορια για να εισαι γρηγορος απλα ενα ecu flash και σε μιση ωρα εφυγες οπου μπορεις να επεμβεις σε ολα τα σημεια αφαιρεση κοφτη, πεταλουδες γκαζιου να ανοιγουν τερμα και πιο γρηγορα, χαρτογραφησεις,πιο πολυ πιεση στην τρομπα καυσιμου ,διαφορετικο ψεκασμα στα μπεκ (αν ειναι δωδεκαμπεκο) πιο αγριο αβανς, ακομα μπορεις να κανεις και το βεντιλατερ να ανοιγει πιο νωρις και να περιστρεφεται με περισοτερες στροφες τα παντα ολα. και ολα αυτα με 2 κατοσταρικα το πολυ 300 αν φτιαχτει καιν χαρτογραφηση στο δυναμομετρο.

Επομενος...καταλαβαινετε.

Ειναι πολυ καλο το μετρο για κοφτη στα 180 δεν ειναι το κατι της τα 180 φανταζομαι πορεια εθνικη 120/140 και το 180αρι θα χρησιμοποιειται για καμια προσπεραση μονο, δεν ειναι θεμα ο θανατος η ο τραυματισμος απλα σου λεει με το 180αρι οριακα στην εθνικη σε φρενα πανικου κατι μπορεις να σωσεις με 250 ξεχνα το.
για αυτο επιλεχθηκε το νουμερο 180.

Μεγαλο στελεχος στην yamaha που πηγαινοερχεται ελλαδα ιαπωνια μου εχει πει το καιν μετρο για μειωση ατυχηματων δεν ειναι η κοφτες στα χιλ και στης ιπποδυναμεις, πλεον θα υπαρχει δικτυο σε καθε πολη με ενα ειδος ρανταρ περνας απο το σημα της πολης που αναγραφει 50 και πας 80 μειωση αυτοματα στα 50 μονο του το αυτοκ χωρις να το παρεις χαμπαρι, τα ιδια και στον αυτοκινητοδρομο αναγραφει η ταμπελα 120 και πας με 180 τα ιδια.

Εχω αλλαξει πολλες μοτοσυκλετες ολα αυτα τα χρονια και πολλες yamaha vmax μια εκδοση απο της 9 διαφορετικες που υπαρχουν (δεν ηταν μονο οι εκδοσεις 145/98hp) υπηρχε μια εκδοση για την ελβετια που ενω ηταν κομενη κρατουσε την ιπποδυναμη στα 145 αλογα ωστε να τρωει στο χουφτωμα του γκαζιου την κλωτσια ο αναβατης και να νιωθει μια ικανοποιηση ας το πουμε αλλα κοφτη χιλ στα 180 για την ασφαλεια του.

Αυτο πιστευω θα ειναι ο επικρατεστερος τροπος για να μην ψαχνουν ολοι να μαμουνιασουν τον εγκεφαλο.

Στην ελλαδα δυστηχως ολοι οι δρομοι και το εθνικο δικτυο ειναι για γελια ειδικα σε μια χωρα εν ετη 2020 που για να βρει καποιος προσφυση ειδικα με μοτοσυκλετα πρεπει να ειναι κασκαντερ αν βρεξει κλαψτα χαραλαμπε καλα κρασια και τα συναφη οπου τουμπα με μηχανη με 50 σημαινει σπασιμο και τουμπα με 80 σημαινει θανατος.

Εκει πρεπει να δωσουν εμφαση τα καμαρια που μας διοικουν και οχι στους κοφτες των 180 αφου τα πιο πολλα ατυχηματα ειναι μεσα στην πολη.

Καβαλαω 30 χρονια μοτοσυκλετα ξεκινησα με 50αρι στρογγυλοφαναρο αλλαξα ενα σωρο και κατεληξα σε ενα vmax 1800cc των 200 ιππων εχω κανει οτι μπορειτε να φανταστειται και πολλες φορες πολυ πιο νεος νυχτιατικα να χουφτωνω το γκαζι μες τα σκοταδια και με vmax και με mini cooper s φτιαγμενο.

Κατεληξα οτι τα ορια στην ελλαδα θα πρεπει να ειναι 120 εθνικη και 50 μες την πολη αυστηρα οποιος τα εχει υπερβει θα εχει βαρη βιογραφικο η θα ζει απο τυχη που λεω εγω.

Δικτυο ανυπαρκτο, οδηγικες ικανοτητες απο παππουδες γιαγιαδες και γκομενες που την ωρα που οδηγουν βαζουν κραγιον στα χειλη τους και απο μαλακες στην εθνικη που τους ηρθε να πιουν νερο με το ενα χερι τιμονι και με το αλλο να πινουν νερο με ορθιο προς τα πισω το κεφαλι και ολο το οχημα να μπαινει αριστερη λουριδα χωρις να το καταλαβει και εσυ να ερχεσαι με τα οσα.

Αλλο η οδηγικη παιδεια αλλο οι οδηγικες ικανοτητες οδηγικη παιδεια ο ελληνας μηδεν αφου νομιζουμε οτι το κρανος ειναι κατασκευασμενο για να προστατευει τον αγκωνα.

Οδηγικες ικανοτητες αριστες αφου πρεπει να εισαι κασκαντερ για να επιβιωσεις ειδικα μεσα στην αθηνα δεν το λεω ειρωνικα ειδικα με μερικους ντιλιβεραδες εχω απορησει ανετα θα ετρεχαν gp η isle of man tt ομως εχουν χαζεψει κανουν σφηνες και μπαινουν αναποδα μαθηματικα θα ερθει η ωρα τους.

Οσο πιο λιγα χιλ πας τοσο αυξανονται οι πιθανοτητες να αντιδρασεις καλυτερα στα φρενα πανικου και να σωσεις τα ασωστα.
 

Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
"Μάντεψε τι είναι
Είναι τα κακομαθημένα παιδιά της οικογένειας.
Καταβροχθίζουν λαίμαργα πετρέλαιο, αέριο, καλαμπόκι, ζαχαροκάλαμο και ο,τιδήποτε άλλο.
Διαφεντεύουν τον ανθρώπινο χρόνο, που αφιερώνεται στο πλύσιμο τους, στο φαγητό και τη στέγη τους, στο να μιλά γι'αυτά και στο να τους ανοίγει σταμάτημα καινούργιους δρόμους.
Αναπαράγονται γρηγορότερα από μας, και είναι ήδη δέκα φορές περισσότερα από ότι πριν από μισό αιώνα.
Σκοτώνουν περισσότερο κόσμο απ' ότι οι πόλεμοι, αλλά κανείς δεν καταγγέλλει τις δολοφονίες και πολύ λιγότερο οι εφημερίδες και τα τηλεοπτικά κανάλια, που ζουν από την διαφήμισή τους.
Μας κλέβουν τους δρόμους, μας κλέβουν τον αέρα.
Γελούν όταν μας ακούν να λέμε: "Εγώ οδηγώ"

Απόσπασμα από το βιβλίο "ΚΑΦΡΕΦΤΕΣ-Μια σχεδόν παγκόσμια ιστορία" του Eduardo Galeano

Απάντηση: τα αυτοκίνητα.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Αν θέλεις το εξηγείς αυτό με τις μονές δισκοπλακες?
Καλημέρα Γιάννη.

Εννοώ το μονό δίσκο, όχι τον διπλό που είναι αεριζόμενος. Ο μονός δίσκος έχει το σοβαρό μειονέκτημα να θερμαίνεται πολύ περισσότερο κατά τη διάρκεια παρατεταμένων φρεναρισμάτων, ειδικά σε συνθήκες έντονης ζέστης με αποτέλεσμα να χάνει σημαντικό μέρος της ικανότητας του να ακινητοποιεί το όχημα. Συμβαίνει και κάτι άλλο, μπορούν πολύ εύκολα να "καούν" από τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται, με αποτέλεσμα να καθίστανται σχεδόν άχρηστοι, και ως εκ τούτου επικίνδυνοι. Έχω δει τέτοιους σε παλαιότερα αυτοκίνητά μου. Μου έκανε εντύπωση το ιριδίζων χρώμα τους.

Ένα ακόμη μειονέκτημα που εγώ έχω διαπιστώσει είναι, ακριβώς επειδή θερμαίνονται πολύ, έχουν την τάση να στραβώνουν σε απότομες εναλλαγές της θερμοκρασίας τους, όταν π. χ. βραχούν .

Νομίζω ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα, ακόμη και στα μικρά μοντέλα, τα οποία παρ' ότι έχουν μικρό κιβυσμό, μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες έως 150 χ.α.ω., δεν πρέπει να τοποθετούνται.

Ένα απολύτως αξιόπιστο και ανθεκτικό σύστημα φρένων είναι απολύτως απαραίτητο, εάν θέλουμε να μιλάμε για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος..
 




rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Η Celica απο την αλλη,ενιωθες οτι οσο ανοιγες τοσο πιο πολυ καρφωνοταν στον δρομο-λες και πηγαινε σε ραγες!Δοκιμασμενο μεχρι τα 260χαω.
Έχουμε νέο Μάρκου! :party:
Κρίμα, δεν έπιασε το ορόσημο των 262 χαω...
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.314
Μηνύματα
2.858.240
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top