Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

με ξέσκισες , άξιζε η αναμονή ! ειδικά το 2din είναι άπιαστο ! τι παίζει όμως με το αντικλεπτικό σύστημα ;
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

Το μόνο μείον της 2DIN.
Δεν βγαίνει τμήμα της πρόσοψης και ούτε υπάρχει κάποιο pin κλειδώματος
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

ωραία , θα πάρω το 2din ( yes , i fall in love ! ) ... και ελπίζω να ξεγελαστούν οι επίδοξοι ως μη - αποσπόμενο .... έχω ήδη συναγερμό στο αμάξι , απλά δεν τον ενεργοποιώ ποτέ ... καιρός να αρχίσω ...

Τώρα άλλη απορία ... γενικά ο θόρυβος κύλισης είναι αυξημένος λόγω κατηγορίας b segment , και κάνω διαδρομή 25 χλμ με υψηλή ταχύτητα μέχρι Θεσ/νίκη ... πως μπορώ να πετύχω καλύτερο αποτέλεσμα από το απλά να αυξάνω την ένταση ;
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

ωραία , θα πάρω το 2din ( yes , i fall in love ! ) ... και ελπίζω να ξεγελαστούν οι επίδοξοι ως μη - αποσπόμενο .... έχω ήδη συναγερμό στο αμάξι , απλά δεν τον ενεργοποιώ ποτέ ... καιρός να αρχίσω ...
Καλορίζικο :107:





Τώρα άλλη απορία ... γενικά ο θόρυβος κύλισης είναι αυξημένος λόγω κατηγορίας b segment , και κάνω διαδρομή 25 χλμ με υψηλή ταχύτητα μέχρι Θεσ/νίκη ... πως μπορώ να πετύχω καλύτερο αποτέλεσμα από το απλά να αυξάνω την ένταση ;
Δύσκολες επιλογές και όχι πάντα πετυχημένες Νίκο.
Θα ξεκινούσα με ηχομονωτικά (dynamat original ή extreme, προτιμώ τα original) στις πόρτες.
Αν είναι 2πορτο, βάλε και στα πίσω πλαϊνά. Εκεί εμφανίζεται αρκετός θόρυβος στα 2πορτα.
Επίσης βάλε κετσέ ή ηχομονωτική βάτα πίσω από τους θόλους.
Μπροστά στην περιοχή του foot rest (προφανώς μιλάω για κάτω από τη μοκέτα) και αντίστοιχα και στην μεριά του συνοδηγού.
Ιδανικά θα ήταν να ντύσεις με τέτοια υλικά όλη την επιφάνεια κάτω από τη μοκέτα.
Αντίστοιχη δουλειά και στους πίσω θόλους και στον χώρο αποσκευών. Και περιοχή ρεζέρβας. Και λίγη μόνωση και στην πόρτα του χώρου αποσκευών.....

Μη βάλεις εσωτερικά στο καπό του κινητήρα....
Κατάργησε ελεύθερα φίλτρα αέρα/ σκούπες/ φιλτροχοάνες (αν έχεις) όπως και τελικά καζανάκια εξάτμισης ελεύθερα.....

Συνολικά τα παραπάνω δεν είναι ακριβά. Χρόνο απαιτούν και μεράκι.
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

5πορτο είναι ... δυστιχώς μεράκι δεν έχω , χρόνο έχω , αλλά χρειάζομαι καθοδηγητή σε τέτοια θέματα ... εαν υπάρχει κάποιος έτοιμος οδηγός καλώς ... σκεφτόμουν μόνο στις πόρτες πακέτο με τα ηχεία ( αφού θα βγουν τα πανελς , έχει γίνει η μισή δουλειά ) ...

σε τελική ανάλυση θα προχωρήσω μόνο με την πηγή και βλέπουμε ...


ΥΓ το αυτοκίνητο είναι όπως έρχεται από το εργοστάσιο , απλά δεν είναι ήσυχο σε ταχύτητες γύρω στα 100 ...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

Βάλε μονώσεις στις πόρτες που θα βελτιώσουν (σαφέστατα) και τον ήχο των ηχείων σου.




ΥΓ το αυτοκίνητο είναι όπως έρχεται από το εργοστάσιο , απλά δεν είναι ήσυχο σε ταχύτητες γύρω στα 100 ...


Παίζει να κάνουν συντονισμό (σε θέμα θορύβου μιλάω πάντα) τα λάστιχά σου. Τι έχεις στο αυτοκίνητο?
15άρες? 14άρες? Τι μάρκα/μοντέλο λάστιχα?
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

15άρες ζάντες αλουμινίου Toyo Proxes T1R με 46000 χλμ πάνω ( το πέλμα είναι πολύ καλό και γενικά προσφέρει σπορ αίσθηση ) και θα τα κρατήσω μέχρι να κλείσουν 60.000 ...
 

Μηνύματα
371
Reaction score
0
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

Αν έχεις τον κόκκινο φωτισμό στα όργανα όπως έχει το FR μου, να ξέρεις ότι με πηγή με μπλε φωτισμό, δεν θα ταιριάζει καθόλου... Αυτές είναι για VW και όχι για εμάς... Δες πηγές της JVC, έχει (είχε όταν κοιταζα τουλάχιστον) αρκετές πηγές που ταιριάζουν στο εσωτερικό μας. Και αν αποφασίσεις να ανέβεις χρηματικά σε touchscreen 2din πηγή - οθόνη με αποσπώμενη πρόσοψη, υπάρχει το 810 και πρόσφατα το 820. Τα περισσότερα έχουν, ή δέχονται το ΒΤ adapter της jvc.



Ορίστε πόσο ταιριαστό μπορεί να είναι αν κάνεις σωστή επιλογή... εδώ έχω το jvc lhx501 αν θυμάμαι καλά το μοντέλο (παλιότερο μοντέλο, λογικά δεν υπάρχει πια), πριν βάλω το 810.

edit: επίσης, ότι και αν επιλέξεις να είναι μαύρο το πλαίσιο του, για να ταιριάζει με την κονσόλα του αυτοκινήτου (και όχι ασημί όπως έχεις τώρα :119: )
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

ευχαριστώ Lykman , και μένα μου φαίνεται άσχημο τελικά ... ενώ η 2din πηγή είναι πανέμορφη , μου τα χαλάει τελικά το μπλε ...


και τώρα άλλη απορία ...

@Giovanni ένα από τα "κόλπα" του 5800 είναι το GPS , και σκεφτόμουν αν υπάρχει συμβατότητα του 5800 ώστε να ακούγεται μέσω του ηχοσυστήματος , δλδ μέσω από το bt , και εννοώ να μειώνει ή να κόβει την μουσική ώστε να ακουστούν σωστά οι οδηγίες , αν και γενικά έχει πολύ δυνατό ηχείο το κινητό και δεν το θεωρώ πρόβλημα ...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

ευχαριστώ Lykman , και μένα μου φαίνεται άσχημο τελικά ... ενώ η 2din πηγή είναι πανέμορφη , μου τα χαλάει τελικά το μπλε ...
Αν ενδιαφέρεσαι, μέ κόστος 50 ευρώ μπορεί να αλλάξει σε κόκκινο..... :126:






και τώρα άλλη απορία ...

@Giovanni ένα από τα "κόλπα" του 5800 είναι το GPS , και σκεφτόμουν αν υπάρχει συμβατότητα του 5800 ώστε να ακούγεται μέσω του ηχοσυστήματος , δλδ μέσω από το bt , και εννοώ να μειώνει ή να κόβει την μουσική ώστε να ακουστούν σωστά οι οδηγίες , αν και γενικά έχει πολύ δυνατό ηχείο το κινητό και δεν το θεωρώ πρόβλημα ...
έχεις πληρώσει τη Νόκια για φωνητικές?
δεν βολεύει.....
Ίσως μέσω καλωδίου TVout αλλά δεν θα μειώνει την ένταση στην πηγή
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

οχι δεν έχω πληρώσει , απλά ενεργοποίησα την 7ημερη άδεια για δοκιμές και μου αρέσει το αποτέλεσμα ( δεν βλέπω οθόνη , απλά ακούω την φωνή που δίνει οδηγίες , αρκετά σαφής θα έλεγα )

Αυτή η αλλαγή ακυρώνει την εγγύηση ;
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

οχι δεν έχω πληρώσει , απλά ενεργοποίησα την 7ημερη άδεια για δοκιμές και μου αρέσει το αποτέλεσμα ( δεν βλέπω οθόνη , απλά ακούω την φωνή που δίνει οδηγίες , αρκετά σαφής θα έλεγα )
Εγώ θέλω να βρω λίγο χρόνο για να περάσω Garmin μέσα....
Από την άλλη, την πλοήγηση μέσω κινητού, θα την χρησιμοποιούσα μόνο για χρήση ως πεζός.
Για πολλούς λόγους Νίκο:
  • Για να «κλειδώνει» δορυφόρους πρέπει να είναι κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ και συνεπώς να τρώει συνεχώς ήλιο το κινητό. Κάτι που σημαίνει πως θα την ακούσει η οθόνη και τα πλαστικά της συσκευής που δεν είναι κατασκευασμένα για υψηλές θερμοκρασίες και άμεση επαφή με ακτίνες του ήλιου για πολλή ώρα.
  • Για να βλέπεις εύκολα την οθόνη πρέπει να είναι ματ (ματ επίστρωση) για να μη γυαλίζει από τις αντανακλάσεις του ήλιου. Που σημαίνει πως στο 5800 έχεις πρόβλημα.....
  • Όταν κάνεις πλοήγηση μέσω κινητού χρειάζεσαι οπωσδήποτε σαφείς οδηγίες και το κυριότερο ταχύτατες και συνεχείς. Χωρίς διακοπές σε «κρίσιμες» στιγμές. Αν πχ σε «κρίσιμες» στιγμές έχεις εισερχόμενη κλήση, την πάτησες. Σε πλοήγηση ως πεζός δεν προβληματίζεσαι. Σε κίνηση με όχημα όμως.....fail!!
  • Τα PNA (πλοηγοί κυρίως για χρήση αυτοκινήτου), με destinator και οθόνες 4+ ιντσών, έχουν πέσει κάτω από τα 200€ και έχουν και φορτιστή αυτοκινήτου, βάση στήριξης με βεντούζα, ματ οθόνη για να φαίνεται ακόμα και με πολύ ήλιο κοκ. Δεν αξίζει να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου ή να ταλαιπωρείς το κινητό σου....



Αυτή η αλλαγή ακυρώνει την εγγύηση ;
Όσο καιρό η πηγή θα είναι στην εγγύηση, 2 χρόνια αν θυμάμαι καλά, δεν θα χαλάσει. Τα Pioneer είναι σκυλιά. Αν ανησυχείς μπορώ να σου πω κατάστημα που θα σου κάνει την αλλαγή, θα στο στείλει Θεσ/κη και ΑΝ χαλάσει θα είσαι καλυμένος :126:
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πηγή για Seat Ibiza mod.2005

Εγώ θέλω να βρω λίγο χρόνο για να περάσω Garmin μέσα....
Από την άλλη, την πλοήγηση μέσω κινητού, θα την χρησιμοποιούσα μόνο για χρήση ως πεζός.
Για πολλούς λόγους Νίκο:
  • Για να «κλειδώνει» δορυφόρους πρέπει να είναι κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ και συνεπώς να τρώει συνεχώς ήλιο το κινητό. Κάτι που σημαίνει πως θα την ακούσει η οθόνη και τα πλαστικά της συσκευής που δεν είναι κατασκευασμένα για υψηλές θερμοκρασίες και άμεση επαφή με ακτίνες του ήλιου για πολλή ώρα.
  • Για να βλέπεις εύκολα την οθόνη πρέπει να είναι ματ (ματ επίστρωση) για να μη γυαλίζει από τις αντανακλάσεις του ήλιου. Που σημαίνει πως στο 5800 έχεις πρόβλημα.....
  • Όταν κάνεις πλοήγηση μέσω κινητού χρειάζεσαι οπωσδήποτε σαφείς οδηγίες και το κυριότερο ταχύτατες και συνεχείς. Χωρίς διακοπές σε «κρίσιμες» στιγμές. Αν πχ σε «κρίσιμες» στιγμές έχεις εισερχόμενη κλήση, την πάτησες. Σε πλοήγηση ως πεζός δεν προβληματίζεσαι. Σε κίνηση με όχημα όμως.....fail!!
  • Τα PNA (πλοηγοί κυρίως για χρήση αυτοκινήτου), με destinator και οθόνες 4+ ιντσών, έχουν πέσει κάτω από τα 200€ και έχουν και φορτιστή αυτοκινήτου, βάση στήριξης με βεντούζα, ματ οθόνη για να φαίνεται ακόμα και με πολύ ήλιο κοκ. Δεν αξίζει να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου ή να ταλαιπωρείς το κινητό σου...
διαφωνώ ως το πρώτο , η χρηση που έκανα εγώ ήταν καθαρά φωνητική χωρίς να βλέπω την οθόνη , το κινητό βρισκόταν στην κενή θέση κάτω από το radiocd και χωρίς κανένα πρόβλημα λήψης δορυφόρων
και το δεύτερο διαπίστωσα ότι τα λέει τουλάχιστον 4 δεύτερα νωρίτερα , οπότε με κάλυψε σε όποιες δοκιμές έχω κάνει ...


Εννοείται ότι ένα pna έχει φτάσει να έχει κόστος κάτω από 100 ευρώ , και η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζομαι οθόνη , απλά έναν εικονικό συνοδηγό ... οι 4+ ίντσες είναι καθαρά για ανάγνωση πριν ξεκινήσεις την διαδρομή προκειμένου να διαλέξεις την επιθυμητή διαδρομή , πχ εγώ θέλω να περνάω έξω από το σπίτι της Ειρήνης που με βγάζει 4 χλμ εκτός πορείας ...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.886
Μηνύματα
3.032.428
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top