Ποδήλατο



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.301
Reaction score
42.031
Θα έχει ενισχυθεί σε κρίσιμα σημεία. :geek:

Το κίτρινο-πράσινο ποδήλατο είναι δικό σου;
Το έχεις φτιάξει εσύ αγοράζοντας το σκελετό;
Απ' ότι ξέρω η Shimano δεν φτιάχνει ποδήλατα ..
πράσινο flow, ναι θκόμ ειναι.
είναι test bike για τη ηλεκτρονική ultegra με giant σκελετό συναρμολογημενο απο τη shimano japan.
Η τρίτη φωτό παραπάνω θα πρέπει να είναι από Βουλιαγμένη..
1 &3 απο βουλιαγμένη, 2 απο το μπαλκόνι του καφε στο Λαγονήσι
Η δικιά μου απορία είναι πως αντέχουν οι ζάντες !!
ελα ντε!!
ακομα και με τα ενισχυμένα στεφάνια και τις πολλες ακτινες που εχουν αυτα τα ποδηλατα θα μπορουσε ανετα να γινει πιτα ο πισω τροχος.
εχει ξεχωριστο βινδεο με τα γυρίσματα, αν συνέβαινε κατι θα το έδειχνε, σκυλι το ποδηλατο μετα απο τοση ταλαιπωρία.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
πράσινο flow, ναι θκόμ ειναι.
είναι test bike για τη ηλεκτρονική ultegra με giant σκελετό συναρμολογημενο απο τη shimano japan.

Με απλά λόγια το αγόρασες έτοιμο ή στο έκανε η Shimano δώρο;; :p. :thumbsdown:

Τελικά το ποδήλατο δεν έπαθε τίποτα, μόνο εσύ πέρασες λίγο δύσκολα αλλά έγινες γρήγορα καλά!! :geek:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.301
Reaction score
42.031
Με απλά λόγια το αγόρασες έτοιμο ή στο έκανε η Shimano δώρο;; :p. :thumbsdown:
Δώρο της σχιμάνο στη γιορτή μπάμιας που διοργάνωσα με μεγάλη επιτυχία για το 2018 ;)

Τελικά το ποδήλατο δεν έπαθε τίποτα, μόνο εσύ πέρασες λίγο δύσκολα αλλά έγινες γρήγορα καλά!! :geek:
αφου ειναι japan, δεν σπαει, δεν χαλαει!!
 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.301
Reaction score
42.031
Χα,χα...5 χρόνια το έχω ήδη! Και έχει κάνει πολλά ωραία ταξίδια. Χωρίς κανένα πρόβλημα ποτέ, πολύ αξιόπιστο. Μόνο τα τυπικά σερβις.
Μωρέ φαίνεται ότι τα έχει τα χρονάκια του αλλά ειπα μήπως τώρα πέρασε στα χέρια σου.
Μια χαρά εργαλείο με ωραία σειρά, καλούς τροχούς και πλαίσιο και για άνεση και αρκετή επίθεση.
Πιέτου το αίμα!!
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.301
Reaction score
42.031


Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.917
Μωρέ φαίνεται ότι τα έχει τα χρονάκια του αλλά ειπα μήπως τώρα πέρασε στα χέρια σου.
Μια χαρά εργαλείο με ωραία σειρά, καλούς τροχούς και πλαίσιο και για άνεση και αρκετή επίθεση.
Πιέτου το αίμα!!
Μόνο τροχούς είχα αλλάξει. Ή μάλλον το παράγγειλα από αρχής με άλλους τροχούς: Fulcrum racing 3.
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Για τα Canyon ποια είναι η γνώμη σας;
Οι Γερμανοί δεν έχουν αντιπροσώπους αλλά πουλάνε από το internet, σου στέλνουν σε πακέτο το ποδήλατο και το μόνο που κάνεις είναι να βάλεις τον μπροστινό τροχό και το τιμόνι σύμφωνα με τις οδηγίες τους, τα πάντα υπάρχουν μέσα στο πακέτο που σου στέλνουν, πρόσφατα είχαν και κάποιες προσφορές από τη σειρά Ultimate και γενικά παίζουν ευκαιρίες στο site της αν το παρακολουθεί κανείς, το θέμα είναι ότι βγάζει εξαιρετικά ποδήλατα σε πολύ προσιτές τιμές και μάλλον το επιτυγχάνει που πουλάει αποκλειστικά από το internet και μειώνει το λειτουργικό κόστος.
 


Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Χρήστο, παραπάνω από 2-2.5Κ δεν δύναμαι οπότε αναγκαστικά κοιτάω σε αυτό το εύρος τιμής, δλδ τα εισαγωγικά μοντέλα της ultimate η κάποιο "μεσαίο" της Endurance όπως αυτό:




Απλά μου αρέσουν και τα χαζεύω και παίρνω ιδέες αλλά δεν έχω πρόθεση να πάρω κάτι αυτή τη στιγμή.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.301
Reaction score
42.031
Χρήστο, παραπάνω από 2-2.5Κ δεν δύναμαι οπότε αναγκαστικά κοιτάω σε αυτό το εύρος τιμής, δλδ τα εισαγωγικά μοντέλα της ultimate η κάποιο "μεσαίο" της Endurance όπως
Χρήστο, παραπάνω από 2-2.5Κ δεν δύναμαι οπότε αναγκαστικά κοιτάω σε αυτό το εύρος τιμής, δλδ τα εισαγωγικά μοντέλα της ultimate η κάποιο "μεσαίο" της Endurance όπως αυτό:




Απλά μου αρέσουν και τα χαζεύω και παίρνω ιδέες αλλά δεν έχω πρόθεση να πάρω κάτι αυτή τη στιγμή.
Μια χαρά εργαλείο, έχεις κάποιο συγκεκριμένο λόγο που το θες με δισκόφρενα?
Μέγεθος σκελετού, ξέρεις ποιο μεγεθος κάνει για εσενα?
Γενικά επαφή με κούρσα στο παρελθόν είχες?
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Μια χαρά εργαλείο, έχεις κάποιο συγκεκριμένο λόγο που το θες με δισκόφρενα?
Μέγεθος σκελετού, ξέρεις ποιο μεγεθος κάνει για εσενα?
Γενικά επαφή με κούρσα στο παρελθόν είχες?

Γιατί δείχνει όμορφο, χαχα!
Μα αυτή η τάση δεν κυριαρχεί στις μέρες μας;
Κάπου άκουσα ότι και στους αγώνες αρκετοί αθλητές τα προτιμούν από τα v-brakes, βέβαια δεν είναι λόγος αυτός για την επιλογή απλά προσθέτουν "κάτι" διαφορετικό και έχουν πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα σε σχέση με τα κλασικά φρένα.

Για μέγεθος δεν είναι δύσκολο, έχει η Canyon στο site της αναλυτικό οδηγό που δίνεις αναλογίες και σου βγάζει μέγεθος εκτός και αν εννοείς κάποιον επαγγελματία που θα σε μέτρησει ο ίδιος για να μάθεις το μέγεθός σου.

Ναι, είχα στην ηλικία των 11-14 χρόνων χαχα, αλήθεια λέω μου είχε πάρει κάποιος θείος μου ένα Peugeot το οποίο ήταν μεγάλο σε μέγεθος με δυσκόλευε πολύ αλλά είχα κάνει πολλές βόλτες με αυτό, ξέρω τη θέση οδήγησης πώς είναι, κάποια στιγμή έκανα την βλακεία να του βάλω "χέρι" στις ταχύτητες και μετά δεν μπορούσα θα τις ρυθμίσω όπως ήταν πριν, ε και λίγο το σχολείο λίγο άλλα ενδιαφέροντα το παράτησα στην αποθήκη και κάποια στιγμή χαρίστηκε.
Το καλοκαίρι που πέρασε ανέβηκα στο κουρσάκι ενός γνωστού (νομίζω πως σου το έχω πει) και το πήγα κάποια km (αυτός είχε πάρει το δικό μου trekking), το ποδήλατο πήγαινε μόνο του σαν ένα αόρατο χέρι να του έδινε ώθηση, πολύ διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο, υπέροχη εμπειρία!
Αυτά. :p
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.301
Reaction score
42.031
Τα δισκόφρενα είναι καλύτερα, βαρύτερα και πιο απαιτητικά, έχουν καλύτερη αίσθηση και ο έλεγχος της επιβράδυνσης ειδικά σε υγρές συνθήκες είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τα rim brakes.
Αυτό δεν σημαίνει πως τα rim brakes είναι μια παρωχημένη τεχνολογία, όσο οι συνθήκες είναι ιδανικές έχουν παραπλήσια απόδοση στο φρενάρισμα, το μεγάλο πλεονέκτημα είναι στη συντήρηση και το κόστος στο αρχικό πακέτο.
Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα να ξέρεις πως το άθλημα είναι πολύ ακριβό δλδ. Πέραν της απόκτησης θα χρειαστείς πετάλια, παπούτσια, κολάν, κράνος για αρχή.
Αν φας κόλλημα θα χρειαστείς και χειμερινή εξάρτηση, ένα gps, HR monitor.
Πολύ πιθανόν να πρέπει να αντικαταστήσεις λαιμό τιμονιού ή ακόμα και το ίδιο το τιμόνι.
Όλα αυτά είναι έξοδα, πολλά έξοδα και είναι πολλά έξοδα επειδή είναι απαραίτητα ώστε να σε βοηθήσουν να πας πιο μακριά.
Οπότε από τα λεφτά που υπολογίζεις θα ξεφύγεις πολύ παραπάνω.
Άμα τώρα το έχεις στο μυαλό σου ότι θα βάλεις πλατφόρμες για πετάλι και με μια φόρμα θα κάνεις δουλειά, κοιτάς λάθος κατηγορία ποδηλάτου.
Στα λέω αυτο γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου...
Πάντως η canyon αξίζει, θα σου πρότεινα να δεις και το ίδιο μοντέλο σε rim brakes λόγου κόστος και γιατί δεν είναι καθόλου κακή επιλογή στα λεφτά του.
Ότι άλλο χρειαστείς, ειδικά στη αγορά εξαρτημάτων και αξεσουάρ τα οποία απέχουν πολύ από εταιρία σε εταιρία θα τα ξανά πούμε, μη τη πατήσεις όπως εμείς που πετάξαμε ένα κάρο λεφτά από εδώ και εκεί μέχρι να μάθουμε ότι 2-3 εταιρίες αξίζουν πχ. στα παπούτσια.
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Αααχχχχ Χρήστο, τα ξέρω όλα αυτά τα κόστη για αυτό δεν κάνω το μεγάλο βήμα, αλλιώς κάθομαι και με το trekking που είμαι, βλέπω όμως τους άλλους να καταπίνουν χιλιόμετρα στην παραλιακή σε μικρά και μεγάλα γκρουπ και τους ζηλεύω. :(
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.614
Μηνύματα
2.868.114
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top