Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.008
Reaction score
53.471
Δεν υπάρχει περίπτωση. :p
Ήδη υπάρχει γκρίνια για το επιπλέον βάρος που προσθέτουν στο σύνολο τα δισκόφρενα.
Η mavic ήδη έχει στο οπλοστάσιο rim brakes που δουλεύουν στη περίπτωση βροχής. Exalith λέγεται η τεχνολογία και δουλεύει με ειδικά τακάκια.
Mavic-Ksyrium-Pro-Exalith-01.jpg
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.629
Reaction score
97.137
Ήδη υπάρχει γκρίνια για το επιπλέον βάρος που προσθέτουν στο σύνολο τα δισκόφρενα.
Η mavic ήδη έχει στο οπλοστάσιο rim brakes που δουλεύουν στη περίπτωση βροχής. Exalith λέγεται η τεχνολογία και δουλεύει με ειδικά τακάκια.
View attachment 162365
Παρακολουθώ τη φαγωμάρα και τις εξελίξεις. Αλλά πιστεύω ότι είναι σαν τα πικάπ. Θα μείνουν μόνο για τους πωρωμένους.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.008
Reaction score
53.471
Θα δείξει...
Πάντως στα ποδήλατα για τους απλούς θνητούς με ένα σχετικά καλό group δεν προσφέρουν πιο αποδοτικό φρένο, τουλάχιστον στις ιδανικές συνθήκες.
Ίσα ίσα ανεβάζουν τη τιμή αγοράς ενός καινούριου ποδηλάτου και είναι πιο μπελαλίδικα στο θέμα συντήρησης.


Ήταν να μη βγω σήμερα αλλά όσο σκεφτόμουν ότι οι δρόμοι θα ήταν άδειοι δεν μπορούσα να κάτσω στα αυγά μου...
Και είχα δίκιο, 2 ώρες πάνω-κάτω το Σχιστό ζήτημα να με προσπερασαν 10 αυτοκίνητα, σκέτη απόλαυση!!
IMG_20200419_210954.jpg

IMG_20200419_211041.jpg

IMG_20200419_211103.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
17.596
Reaction score
25.272
η φυσικη επισης ειναι φυσικη
μια ζαντα διαμετρου 600+ χιλιοστων χρειαζεται το 1/4 της δυναμης για να δημιουργησει ροπη που θα φρεναρει εναν τροχο απο μια δισκοπλακα 150 χιλιοστων

η τεραστεια αυτη διαφορα δημιουργει μεγαλες διαφορες σε θερμοκρασια επιφανειας , στον ρυθμο μεταβολης της , αλλα το σημαντικοτερο - απουσιας abs - στην αισθηση του χειριστη.
τα κλασσικα φρενα αν ρυθμιστουν με 2-3 απλες κινησεις ωστε ελευθερα να εχουν την απαιτουμενη αποσταση απο τον τροχο και η διαδρομη τους μεχρι την δυναμη που θα μπλοκαρει τον τροχο , μπορουν μεσω της κορυφαιας αισθησης να δωσουν καλυτερο και ασφαλεστερο φρεναρισμα απο ενα δισκοφρενο.

οι απαιτησεις , το βαρος η διαμετρος του τροχου και η ταχυτητα ειναι τελειως διαφορετικες σε σχεση με μια μηχανη οπου θα προσπαθουσε κανεις να κανει την συγκριση.

για να εχει καποιαο νοημα το δισκοφρενο (που για μενα δεν εχει , καθως η δυναμη πεδησης για οποιαδηποτε γεωμετρια ποδηλατου* ειναι υπερ αρκετη στα κλασσικα φρενα) θα πρεπει να εχει αρκετα μεγαλη διαμετρο ο δισκος αλλα τοτε το βαρος σιγουρα θα ειναι σοβαρος περιορισμος.

* η γεωμετρια παλι ειναι αλλος ενας λογος που δεν μπορουμε να αξιοποιησουμε περισσοτερη δυναμη πεδησης.
η δυναμη που μπορουμε να εκμεταλευτουμε ειναι τοση ωστε να μπλοκαρει ο τροχος η να σηκωθει το ποδηλατο. εκει αναγκαστικα πρεπει να αφησεις για να συνεχισεις να φρεναρεις σταθερα. η "ρυθμιση" αυτη που γινεται με το χερι ειναι πολυ πιο ευκολη στο κλασσικο φρενο απο οτι στο δισκοφρενο

νομιζω οτι οι δισκοι εχουν νοημα στα γουστα (να τους βλεπεις πχ) και καταβασεις που το βαρος δεν ενοχλει ενω τυχουσα παραμορφωση του στεφανιου δε θα επιρρεασει τοσο την πεδηση
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.008
Reaction score
53.471
Ακριβώς όπως τα λέει ο φίλος από πάνω, με γλίτωσες από το σεντόνι που σκεφτόμουν να γράψω.
Να συμπληρώσω μόνο ότι οι δίσκοι από τις πολλές θερμοκρασίες ακόμα και στις ακριβές σειρές με τις ψύκτρες πάνω στα τακάκια αλλά και στους δίσκους χάνουν σε αίσθηση και απόδοση, ο λόγος είναι γιατί περνάνε οι θερμοκρασίες στα υγρά και αυξάνεται η διαδρομή της μανέτας.
Σε αυτή τη κατάσταση πέραν ότι ο δίσκος στραβωνει αλλάζει και η βαφή του μετάλλου με αποτέλεσμα να μη υπάρχει η ίδια τριβή πλέον, ο δίσκος μετά από αυτό είναι για πέταμα αλλά και τα τακάκια... Πολύ μπελαλίδικα και ανεβάζει τρελά το κόστος συντήρησης.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.629
Reaction score
97.137
η φυσικη επισης ειναι φυσικη
μια ζαντα διαμετρου 600+ χιλιοστων χρειαζεται το 1/4 της δυναμης για να δημιουργησει ροπη που θα φρεναρει εναν τροχο απο μια δισκοπλακα 150 χιλιοστων

η τεραστεια αυτη διαφορα δημιουργει μεγαλες διαφορες σε θερμοκρασια επιφανειας , στον ρυθμο μεταβολης της , αλλα το σημαντικοτερο - απουσιας abs - στην αισθηση του χειριστη.
τα κλασσικα φρενα αν ρυθμιστουν με 2-3 απλες κινησεις ωστε ελευθερα να εχουν την απαιτουμενη αποσταση απο τον τροχο και η διαδρομη τους μεχρι την δυναμη που θα μπλοκαρει τον τροχο , μπορουν μεσω της κορυφαιας αισθησης να δωσουν καλυτερο και ασφαλεστερο φρεναρισμα απο ενα δισκοφρενο.

οι απαιτησεις , το βαρος η διαμετρος του τροχου και η ταχυτητα ειναι τελειως διαφορετικες σε σχεση με μια μηχανη οπου θα προσπαθουσε κανεις να κανει την συγκριση.

για να εχει καποιαο νοημα το δισκοφρενο (που για μενα δεν εχει , καθως η δυναμη πεδησης για οποιαδηποτε γεωμετρια ποδηλατου* ειναι υπερ αρκετη στα κλασσικα φρενα) θα πρεπει να εχει αρκετα μεγαλη διαμετρο ο δισκος αλλα τοτε το βαρος σιγουρα θα ειναι σοβαρος περιορισμος.

* η γεωμετρια παλι ειναι αλλος ενας λογος που δεν μπορουμε να αξιοποιησουμε περισσοτερη δυναμη πεδησης.
η δυναμη που μπορουμε να εκμεταλευτουμε ειναι τοση ωστε να μπλοκαρει ο τροχος η να σηκωθει το ποδηλατο. εκει αναγκαστικα πρεπει να αφησεις για να συνεχισεις να φρεναρεις σταθερα. η "ρυθμιση" αυτη που γινεται με το χερι ειναι πολυ πιο ευκολη στο κλασσικο φρενο απο οτι στο δισκοφρενο

νομιζω οτι οι δισκοι εχουν νοημα στα γουστα (να τους βλεπεις πχ) και καταβασεις που το βαρος δεν ενοχλει ενω τυχουσα παραμορφωση του στεφανιου δε θα επιρρεασει τοσο την πεδηση

Είναι καθαρά θέμα marketing και μόδας ο λόγος που πιστεύω ότι θα επικρατήσουν στα ποδήλατα μεσαίας και άνω κατηγορίας. Τα υπέρ και τα κατά είναι προσωπικό θέμα στην απόφαση.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.008
Reaction score
53.471
Εγω πάλι πιστεύω πως ο λόγος που θα επικρατήσουν είναι ότι έλυσαν το σοβαρό πρόβλημα που υπήρχε στους carbon τροχούς με rim brake.
 

Μηνύματα
3.706
Reaction score
3.093
Παιδιά με πείσατε,σκεφτόμουν ν'αλλαξω ποδήλατο και να πάρω με δισκόπλακες
Επιρροές από μοτοσυκλέτα βλεπετε
Μερσι
 

Μηνύματα
17.596
Reaction score
25.272
στα κινεζικα ναυπηγεια το συνιθεστερο μεσο μεταφορας ειναι το ηλεκτρικο σκουτερακι με την 48βολτη μπαταρια.
στην cosco (και μονο εκει ευτυχως) για λογους ασφαλειας και διασφαλισης ποιοτητας κλπ, απαγορεψανε την χρηση τους μεσα στο ναυπηγειο.
μονο αυτα που ειχαν κανονικη αδεια κυκλοφοριας και επειτα απο ακομα πιο ειδικη αδεια απο το ναυπηγειο.
πρακτικα κανενας.
ετσι αναγκαστικαμε να αγορασουμε ποδηλατα
πηγαμε και πηραμε κατι κινεζιες των 100 ευρω με δισκοφρενα.
ηταν απογοητευτικα ελεηνα στο συνολο τους.
και το δισκοφρενο επισης.

δε θελω να πω οτι τα δισκοφρενα εινα γτπ , που δεν ειναι , αλλα για να παρεις κατι περιοπης θα πρεπει να πληρωσεις.
ενδεχομενως τα εξτρα χρηματα για καλο δισκοφρενο να πιανανε καλυτερο τοπο αλλου.
δηλαδη εγω θα αγοραζα δισκοφρενο αλλα δε θα ειχα την ψευδαισθηση οτι φρεναρω καλυτερα απο το κλασσικο φρενο.
θα το εκανα για να γουσταρω, δεδομενου οτι δεν ειμαι απαιτητικος χρηστης (ουτε ρουχισμο πχ δεν εχω, μη μιλησουμε για παπουτσια και πενταλ) θα ζουσα με την καυλα του δισκοφρενου και τα μειονεκτηματα του - οτι δηλαδη εδωσα λεφτα σε κατι που τα αξιοποιησε λιγοτερο απο κατι πιο ουσιωδες.

οποτε για μενα παρε δισκοφρενα για να γουσταρεις , απλα θα πρεπει να ξερεις οτι ειναι απιθανο να κερδισες κατι στο φρενο.
 






Μηνύματα
1.704
Reaction score
1.550
η φυσικη επισης ειναι φυσικη
μια ζαντα διαμετρου 600+ χιλιοστων χρειαζεται το 1/4 της δυναμης για να δημιουργησει ροπη που θα φρεναρει εναν τροχο απο μια δισκοπλακα 150 χιλιοστων

η τεραστεια αυτη διαφορα δημιουργει μεγαλες διαφορες σε θερμοκρασια επιφανειας , στον ρυθμο μεταβολης της , αλλα το σημαντικοτερο - απουσιας abs - στην αισθηση του χειριστη.
τα κλασσικα φρενα αν ρυθμιστουν με 2-3 απλες κινησεις ωστε ελευθερα να εχουν την απαιτουμενη αποσταση απο τον τροχο και η διαδρομη τους μεχρι την δυναμη που θα μπλοκαρει τον τροχο , μπορουν μεσω της κορυφαιας αισθησης να δωσουν καλυτερο και ασφαλεστερο φρεναρισμα απο ενα δισκοφρενο.

οι απαιτησεις , το βαρος η διαμετρος του τροχου και η ταχυτητα ειναι τελειως διαφορετικες σε σχεση με μια μηχανη οπου θα προσπαθουσε κανεις να κανει την συγκριση.

για να εχει καποιαο νοημα το δισκοφρενο (που για μενα δεν εχει , καθως η δυναμη πεδησης για οποιαδηποτε γεωμετρια ποδηλατου* ειναι υπερ αρκετη στα κλασσικα φρενα) θα πρεπει να εχει αρκετα μεγαλη διαμετρο ο δισκος αλλα τοτε το βαρος σιγουρα θα ειναι σοβαρος περιορισμος.

* η γεωμετρια παλι ειναι αλλος ενας λογος που δεν μπορουμε να αξιοποιησουμε περισσοτερη δυναμη πεδησης.
η δυναμη που μπορουμε να εκμεταλευτουμε ειναι τοση ωστε να μπλοκαρει ο τροχος η να σηκωθει το ποδηλατο. εκει αναγκαστικα πρεπει να αφησεις για να συνεχισεις να φρεναρεις σταθερα. η "ρυθμιση" αυτη που γινεται με το χερι ειναι πολυ πιο ευκολη στο κλασσικο φρενο απο οτι στο δισκοφρενο

νομιζω οτι οι δισκοι εχουν νοημα στα γουστα (να τους βλεπεις πχ) και καταβασεις που το βαρος δεν ενοχλει ενω τυχουσα παραμορφωση του στεφανιου δε θα επιρρεασει τοσο την πεδηση
Το ολο θεμα και ουσια στο δισκοφρενο ειναι η πολυ πιο ελεγξιμη και σωστη επιφανεια τριβης κατα την εμπεδηση. Και λιγοτερο μπαλαντζαρισμα εχεις λογω της μικροτερης αποστασης απο τον αξονα της ροδας. Και φυσικα το βρεγμενο.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.008
Reaction score
53.471
Αντε να το πάω και ένα βήμα παραπέρα, τα rim brake είναι πιο αεροδυναμικά... :roflmao:



Εδώ γίνεται σφαγή για τη καλύτερη αεροδυναμική στο σύνολο και εμείς θα πάρουμε ποδήλατο με δίσκους... Όχι ποτές :tongue:
 

Μηνύματα
17.596
Reaction score
25.272
χθες ολη τη μερα περασε με ελαχιστη κινηση. μιλαμε για σχεδον καθισμενος στην καρεκλα .
σημερα επρεπε να ανακαμψω λοιπον.
αλλα 25 χλμ χολαργος, σταυρος, κλεισθενους, κενεντυ , υγεια, αμπελοκηποι, μεσογειων και σπιτι

ξαφνικα αρχισουν να μου μυριζουν μπαμιες.
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.752
Μηνύματα
3.026.505
Members
38.490
Νεότερο μέλος
c01l
Top