Ποδήλατο

xfader

Imbecility rules
Administrator
Μηνύματα
24.887
Reaction score
41.871
Θυμάσαι παθολογοανατομική διάγνωση της κακοήθειας στο νεφρό; Έχεις την εξέταση;
Όλα υπάρχουν στο cloud:

kidney1.jpeg



Δυστυχώς το διέλυσαν το νεφρό και δεν μπορώ να το έχω ως ενθύμιο σε φορμόλη. :biggrin:

Τις πέτρες από τη χοληδόχο κύστη που μου είχε αφαιρέσει ο συμφορουμίτης Γιώργος Σάμπαλης τις έχω ακόμα. 8-)
 

xfader

Imbecility rules
Administrator
Μηνύματα
24.887
Reaction score
41.871
O παγκόσμιος πρωταθλητής Julian Alaphilippe είχε μία άσχημη πτώση στο σημερινό Tour de Flanders.
Ενώ ήταν ο ένας από τους αποσπασμένους 3 ποδηλάτες που κυνηγούσαν τη νίκη, αφαιρέθηκε και χτύπησε σε μία από τις μηχανές συνοδείας με αποτέλεσμα να καταλήξει στην άσφαλτο με αρκετά χιλιόμετρα. Οι πρώτες εξετάσεις έδειξαν σπάσιμο του χεριού σε δύο σημεία.

 

Μηνύματα
8.047
Reaction score
6.995
Κατάλαβες τώρα γιατί τα κουρσάκια είναι ποδήλατο για άθληση?
Επειδή λεπόν ξέρω όλες τις φάσεις που πρέπει να περάσεις γιαυτό σε είπα να τσεκάρεις μήπως δεν είσαι ακόμα για 110 λαιμό, δεν είσαι ακόμα για να ξαπλώνεις πάνω στο ποδήλατο με επιθετική θέση γιαυτό σε βολεύει περισσότερο να είσαι στα hoods.
Σέλα θα σε πρότεινα να κοιτάξεις Αυτή , έχει άφθονη στήριξη, όταν με το καλό κατέβεις στο drops του τιμονιού έχει φαρδιά μύτη.
Μόλις γύρισα από μια μικρή βολτίτσα, κοίτα πως ξηγιέμαι σε μια μέρα σαν και τη σημερινή View attachment 183266View attachment 183267

Σε λίγες μέρες όπως το πάει θα φοράω Jacket από πάν και το bib από κάτ, αργότερα bib tights, καλύμματα στα παπούτσια και, και... τι νόμιζες τελείωσαν οι αγορές :biggrin:


Πάρε και τη βολτίτσα

View attachment 183268

Είχε πολλά απρόοπτα η προπόνηση σήμερα, έχω για παρέα ένα αθλητή γνωστού ομίλου.
Το παλικάρι είναι λίγο σβαρνιάρης και δεν συντηρεί το ποδήλατο, ντίπ τίποτα, γράφει αβέρτα χιλιόμετρα και δεν αλλάζει ούτε βίδα... Το θέμα είναι ότι πατάει και είναι καλός, Ε, στη ανάβαση του χάρακα σήμερα μάγκωσε το πίσω ντεραγιέ και τα έσπασε όλα... Είχα καιρό που του έβαζα χέρι γιατί έβλεπα ότι όλη η μετάδοση έχει θέμα αλλά αυτός το βιολί του... Ταξάκι και πίσω σπίτι αφού είσαι τέτοιος...(ευτυχώς δεν είχε πτώση)
Εγω συνέχισα τη βόλτα μου κανονικά.
μάστοραμ
το jersey που φοράς είναι s ή s ξεχειλωμένο;
είναι πολύ χαλαρό πάνω σου σε σχέση με το θκομ
αν βάλω και unterlayer ναούμ θα κλείνει άραγε;
έτερον θέλω και κάλτσες σειχτήρ , με τα χλμ που μαζεύει το εργαλείο πάγωσαν τα ποδάριαμ τα τριχωτά.

και τώρα που ψευτοχαλάρωσα το review
η πρώτη επαφή με το δρομίσιο εργαλείο είναι συγκλονιστική. στην ευθεία και ελαφριά ανηφόρα μαζεύει χλμ για πλάκα 25-35 km/h είναι δεδομένα με απλό εισαγωγικό πατηματάκι (φαίνεται άλλωστε από το καρδιογράφημα , κατέβαλα λιγότερη προσπάθεια από άλλες φορές -σα να έκλεβα ένα πράμμα - ενώ η μέση ταχύτητα μου σε διαδρομή με υψομετρικά στο άνω άκρο αυτών που έχω κάνει ήταν 10% μεγαλύτερη. Όταν έφτασα γέρακα πχ ενώ ουσιαστικά ανέβηκα υψόμετρο είχα μέση ταχύτητα 24+)
οι απλές ανηφόρες φεύγουν με τη σκέψη οι έντονες προφανώς θέλουν προσπάθεια.

οι κατηφόρες ομοίως καμία σχέση. στο ideal (λόγω ποιότητας τροχών;) πατάς για να ανοίξει ταχύτητα , σε αυτό μπορείς απλά να αφήσεις την βαρύτητα και την αεροδυναμική να κάνουν παιχνίδι. από fitness πλευρά της υπόθεσης το ideal έχει πλεονέκτημα γιατί μπορείς να προσπαθείς ακατάπαυστα με την ασφάλεια των λίγων χαω χωρίς ιδιαίτερα τεχνικά χαρίσματα. στο canyon το να ανεβάσω σφυγμούς σε κατηφόρα προϋποθέτει σωστότερη τεχνική (που δεν έχω) ώστε να πεταλάρεις έντονα και γρήγορα παραμένοντας σταθερός

έριξα καμιά 50αριά μπινελίκια για τις λακουβίτσες.
το πάτημά του σε σχέση με το trecking είναι πολύ διαφορετικό . στο δεύτερο μπορείς να αδιαφορήσεις για την ποιότητα και το μείγμα του οδοστρώματος (μικρές , μεσαίες ανωμαλίες, χώματα, παράλληλες ανωμαλίες κλπ) και περνάς με ασφάλεια χαζεύοντας τη φύση. με το δρομίσιο 3-4 φορές έφτασα στα όρια του τρόμου και θέλει πολύ προσοχή και σχεδιασμό στο πως θα περάσεις και από που και σε περίπτωση ανάγκης ελπίζεις να είσαι στο καλό κομμάτι που επιτρέπει ασφαλές φρενάρισμα.

με δυσκολεύει ακόμα η ορθοπεταλιά. δεν μπορώ να το κρατήσω σταθερό ακόμα - θα μάθω, όπως θα μάθω να σκύβω (με την καλή έννοια) - οπότε οι έντονες ανηφόρες αν έχουν διάρκεια θέλουν διάλειμμα.
από την άλλη ο μπρέτσος θα ήταν περήφανος για μένα , cadence (που δεν μετράω) είχα (διαισθητικά , με την απαράμιλλη μοναδική διαίσθησή μου) άνετα πάνω από 70 μέσο όρο και πολλές φορές 80+ , εύκολα αβίαστα.

σταμάτησα πριν τις 3 ώρες γιατί έπρεπε να γυρίσω νωρίς να πάμε βόλτα. πιστεύω οτι άνετα ξεπερνάω τις 4 ώρες πάνω στη σέλα , κάτι που στο trecking ήθελε ψυχοθεραπεία. έβαλα ξυπνητήρι 0610 σήμερα κυριακάτικα (ηηηηήμαρτον) - μάλλον θα μου γίνει συνήθεια- και με λιγότερες από 4 ώρες πραγματικού ύπνου (κοιμήθηκα 2300, είδα το ρολόι μου στις 0020, 0130, 0155, 0230, 0310 - πούτσες μπλε ύπνος) . έφαγα ένα σπιτικό μπέργκερ που περίσσεψε από εψές, μια μπανάνα και μια μπαρίτσα για το δρόμο. σταμάτησα 4 φορές , μια για τη φωτογραφία, μία γιατί πείνασα και 2 γιατί χάθηκα και έψαχνα στο maps.

το τιμόνι ήταν άνετο. σχεδόν σε όλες τις θέσεις βολεύτηκα. το μόνο θέμα είναι οτι μούδιασε η δεξιά παλάμη , μάλλον κάτι παθολογικό πρέπει να είναι γιατί και στο άλλο έχει θέματα , ακόμα και με εργονομικές λαβές.

νομίζω οτί ιδανικά οι δρόμοι μας θέλουν 28άρι λάστιχο και λίγο πιο φαρδύ στεφάνι για λόγους ασφαλείας , για να μπορείς να ισιώνεις τις μικροανωμαλίες , πλαίσιο χωρίς ανάρτηση με καλά περιφερειακά και τιμόνι δρόμου , κάτι σαν gravel αλλά με μακρυά γρανάζωση (πχ 53-36 με 34-11 ) για να γουστάρουμε.

το stem θα περιμένει λίγο (αγάντα κώσταμ κάνα μήνα να οργανωθούμε) , σέλα μάλλον θα πάρω, ρούχα θέλω και άλλα μπρέτσο μας έχει βάλει μέσα πανάθεμα σε...
 

xfader

Imbecility rules
Administrator
Μηνύματα
24.887
Reaction score
41.871
μάστοραμ
το jersey που φοράς είναι s ή s ξεχειλωμένο;
είναι πολύ χαλαρό πάνω σου σε σχέση με το θκομ
αν βάλω και unterlayer ναούμ θα κλείνει άραγε;
έτερον θέλω και κάλτσες σειχτήρ , με τα χλμ που μαζεύει το εργαλείο πάγωσαν τα ποδάριαμ τα τριχωτά.

και τώρα που ψευτοχαλάρωσα το review
η πρώτη επαφή με το δρομίσιο εργαλείο είναι συγκλονιστική. στην ευθεία και ελαφριά ανηφόρα μαζεύει χλμ για πλάκα 25-35 km/h είναι δεδομένα με απλό εισαγωγικό πατηματάκι (φαίνεται άλλωστε από το καρδιογράφημα , κατέβαλα λιγότερη προσπάθεια από άλλες φορές -σα να έκλεβα ένα πράμμα - ενώ η μέση ταχύτητα μου σε διαδρομή με υψομετρικά στο άνω άκρο αυτών που έχω κάνει ήταν 10% μεγαλύτερη. Όταν έφτασα γέρακα πχ ενώ ουσιαστικά ανέβηκα υψόμετρο είχα μέση ταχύτητα 24+)
οι απλές ανηφόρες φεύγουν με τη σκέψη οι έντονες προφανώς θέλουν προσπάθεια.

οι κατηφόρες ομοίως καμία σχέση. στο ideal (λόγω ποιότητας τροχών;) πατάς για να ανοίξει ταχύτητα , σε αυτό μπορείς απλά να αφήσεις την βαρύτητα και την αεροδυναμική να κάνουν παιχνίδι. από fitness πλευρά της υπόθεσης το ideal έχει πλεονέκτημα γιατί μπορείς να προσπαθείς ακατάπαυστα με την ασφάλεια των λίγων χαω χωρίς ιδιαίτερα τεχνικά χαρίσματα. στο canyon το να ανεβάσω σφυγμούς σε κατηφόρα προϋποθέτει σωστότερη τεχνική (που δεν έχω) ώστε να πεταλάρεις έντονα και γρήγορα παραμένοντας σταθερός

έριξα καμιά 50αριά μπινελίκια για τις λακουβίτσες.
το πάτημά του σε σχέση με το trecking είναι πολύ διαφορετικό . στο δεύτερο μπορείς να αδιαφορήσεις για την ποιότητα και το μείγμα του οδοστρώματος (μικρές , μεσαίες ανωμαλίες, χώματα, παράλληλες ανωμαλίες κλπ) και περνάς με ασφάλεια χαζεύοντας τη φύση. με το δρομίσιο 3-4 φορές έφτασα στα όρια του τρόμου και θέλει πολύ προσοχή και σχεδιασμό στο πως θα περάσεις και από που και σε περίπτωση ανάγκης ελπίζεις να είσαι στο καλό κομμάτι που επιτρέπει ασφαλές φρενάρισμα.

με δυσκολεύει ακόμα η ορθοπεταλιά. δεν μπορώ να το κρατήσω σταθερό ακόμα - θα μάθω, όπως θα μάθω να σκύβω (με την καλή έννοια) - οπότε οι έντονες ανηφόρες αν έχουν διάρκεια θέλουν διάλειμμα.
από την άλλη ο μπρέτσος θα ήταν περήφανος για μένα , cadence (που δεν μετράω) είχα (διαισθητικά , με την απαράμιλλη μοναδική διαίσθησή μου) άνετα πάνω από 70 μέσο όρο και πολλές φορές 80+ , εύκολα αβίαστα.

σταμάτησα πριν τις 3 ώρες γιατί έπρεπε να γυρίσω νωρίς να πάμε βόλτα. πιστεύω οτι άνετα ξεπερνάω τις 4 ώρες πάνω στη σέλα , κάτι που στο trecking ήθελε ψυχοθεραπεία. έβαλα ξυπνητήρι 0610 σήμερα κυριακάτικα (ηηηηήμαρτον) - μάλλον θα μου γίνει συνήθεια- και με λιγότερες από 4 ώρες πραγματικού ύπνου (κοιμήθηκα 2300, είδα το ρολόι μου στις 0020, 0130, 0155, 0230, 0310 - πούτσες μπλε ύπνος) . έφαγα ένα σπιτικό μπέργκερ που περίσσεψε από εψές, μια μπανάνα και μια μπαρίτσα για το δρόμο. σταμάτησα 4 φορές , μια για τη φωτογραφία, μία γιατί πείνασα και 2 γιατί χάθηκα και έψαχνα στο maps.

το τιμόνι ήταν άνετο. σχεδόν σε όλες τις θέσεις βολεύτηκα. το μόνο θέμα είναι οτι μούδιασε η δεξιά παλάμη , μάλλον κάτι παθολογικό πρέπει να είναι γιατί και στο άλλο έχει θέματα , ακόμα και με εργονομικές λαβές.

νομίζω οτί ιδανικά οι δρόμοι μας θέλουν 28άρι λάστιχο και λίγο πιο φαρδύ στεφάνι για λόγους ασφαλείας , για να μπορείς να ισιώνεις τις μικροανωμαλίες , πλαίσιο χωρίς ανάρτηση με καλά περιφερειακά και τιμόνι δρόμου , κάτι σαν gravel αλλά με μακρυά γρανάζωση (πχ 53-36 με 34-11 ) για να γουστάρουμε.

το stem θα περιμένει λίγο (αγάντα κώσταμ κάνα μήνα να οργανωθούμε) , σέλα μάλλον θα πάρω, ρούχα θέλω και άλλα μπρέτσο μας έχει βάλει μέσα πανάθεμα σε...
Κάνε από τώρα οικονομίες γιατί σε λίγους μήνες θα θες κι άλλα καλούδια που θ' ανακαλύπτεις στην πορεία. :biggrin:
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
4.220
Reaction score
13.649
Εντάξει έκλαψα με τη εμπειρία αλλά κυρίως με τη περιγραφή... 🤣

Το jersey είναι small, όχι ξεχειλωμένο αλλά πολλές φορές πλυμενο, και το θκός σε βάθος χρόνου θα δώσει λίγο ακόμα.
Το θκός δεν έχει μπόλικη ελαστικότητα?
Θα το πω για τελευταία φορά, τα ρούχα αυτά φοριούνται εφαρμοστά, τι δεν καταλαβαίντς?
Στη τελική σε λίγο καιρό θα είσαι στυλάκι!!
Αλλιώς πάνε πάρε μια νυχτικιά να ανεμίζει και να παίρνουν αέρα και τα κάκαλα :biggrin:
Σε σχέση με το ματρακά που καβαλούσες αυτό το κουρσάκι τσουλάει σαφώς καλύτερα και λόγο ποιότητας στα κινητά μέρη αλλά κυρίως λόγο της μικρότερης αντίστασης του αέρα.
Θα τα βρεις όλα σε βάθος χρόνου δεν σε θοβαμαι , αυτό που σε είπε ο Άλεξ έχει απόλυτο δίκιο, αν συνεχίσεις να βγαίνεις με αυτούς τους ρυθμούς θα καταλάβεις πως χρειάζεσαι πολλά ακόμα πράματα, μια ντουλάπα γεμάτη έχω και ακόμα χρειάζομαι...
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
4.220
Reaction score
13.649
Το άλλο σημαντικό κομμάτι με το άθλημα είναι να μάθεις να ασχολείσαι με το ποδηλατάκι, όσα περισσότερα μαθαίνεις τόσο πιο σίγουρος και ασφαλείς νιώθεις πάνω του.
Το θκόμ το ποδηλατάκι γράφει πολλά χιλιόμετρα και συνέχεια κάτι ζητάει, έχω πάψει να πηγαίνω στους ποδηλατάδες για πολλούς λόγους, κυρίως όμως για τη δική μου ασφάλεια...
Τεσπα, εδώ και μέρες νιώθω ένα γδούπο στα φρένα από τα ρουλεμάν του πηρουνιού, τα ρουλεμάν ήταν μαζεμένα σωστά αλλά έπρεπε να σιγουρεψω ότι όλα ήταν σωστά, κυρίως οι φωλιές που εδράζουν τα ρουλεμάν.
Όλα τα βρήκα σωστά, πιθανόν ο ήχος να ήταν από τη κουκουνάρα του λαιμού, τη βρήκα λίγο χαλαρή.
Ευκαιρία λεπόν να καθαρίσω και να περάσω με φρέσκο γρασο όλα τα κινητά και ακίνητα μέρη, για καλύτερη αίσθηση, στεγανότητα από νερά και βρωμιές.
Πάνε χρόνια από τη τελευταία φορά που ασχολήθηκα με το λαιμό άλλωστε. :drinks:
MVIMG_20201018_214449.jpg
IMG_20201018_215446.jpg
MVIMG_20201018_214602.jpg
MVIMG_20201018_214729.jpg
 


Μηνύματα
464
Reaction score
1.292
Ούτε έκλαψε ούτε γέλασε σήμερα.

South Ride.png

Βγήκα με τον Jepetto και επειδή η φωτογραφία είναι παλαιότερη.
Πλέον έχει Chorus 53x39 δισκοβραχείωνα του 2000 και Veloce powershifters
κάπου εκεί και αυτά χρονολογικά συν Look πεταλάκια
post-5226-14255343342723-1.jpg
 

Μηνύματα
464
Reaction score
1.292
@bretsos Eρώτηση τί ράτσα είναι η κουκουνάρα που έχεις? Αυτή της φωτό... Ευχαριστώ
 


Μηνύματα
550
Reaction score
861
Το ντύσιμο του Χρήστου εμάς δεν μας καλύπτει γιατί ιδρώνουμε σε πολλαπλάσιο βαθμό και χρειαζόμαστε καλύτερη αντιανεμική προστασία όταν τα χιλιόμετρα αυξάνονται και στεγνώνουν πάνω μας. Εγώ εδώ στα βνά βάζω ήδη μπουφάν.

Παναγιώτη, στα 60km/h κρατούσες τιμόνι από τα hoods? o_O εγώ αν δεν είμαι στα drops με τα 2 δάχτυλα στα φρένα (προσπαθώ τελευταία να φρενάρω μόνο μπροστινό) χ@ζομαι...
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
4.220
Reaction score
13.649
Ψέματα Τούτη εδώ είναι και τα 25 gr είναι χωρίς το top cup και τη βίδα
Το ντύσιμο του Χρήστου εμάς δεν μας καλύπτει γιατί ιδρώνουμε σε πολλαπλάσιο βαθμό και χρειαζόμαστε καλύτερη αντιανεμική προστασία όταν τα χιλιόμετρα αυξάνονται και στεγνώνουν πάνω μας. Εγώ εδώ στα βνά βάζω ήδη μπουφάν.

Παναγιώτη, στα 60km/h κρατούσες τιμόνι από τα hoods? o_O εγώ αν δεν είμαι στα drops με τα 2 δάχτυλα στα φρένα (προσπαθώ τελευταία να φρενάρω μόνο μπροστινό) χ@ζομαι...

Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν ιδρώνω πολύ, ανάβω μόνο και ίσα που μουσκέυω... :biggrin:
Σάκη στη κατηφόρα και ειδικά με πολλά χλμ/ω πάντα είμαστε στα drops του τιμονιού, έτσι προφορτιζεται καλύτερα το μπροστινό, υπάρχει καλύτερος έλεγχος χωρίς ταλαντώσεις και λόγο της αεροδυναμικής επιτυγχάνεται υψηλότερη ταχύτητα.
 
Last edited:

Μηνύματα
8.047
Reaction score
6.995
Στην πρώτη 60αρα ήμουνα στα drops ,στις τελευταίες στα hoods.
Δε με βγαίνει ακόμα καλά κει χάμου
Να σκεφτείς ότι με το άλλο έχω δει 65.

Στη τελική σε λίγο καιρό θα είσαι στυλάκι
Βυζί δεν ρίχνω. Είναι συμφωνία με τον γυμναστή , θα με αφήσει να παίζω πόδια αν γίνω άντρας και σε στήθος χέρια.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
4.220
Reaction score
13.649
Βυζί δεν ρίχνω. Είναι συμφωνία με τον γυμναστή , θα με αφήσει να παίζω πόδια αν γίνω άντρας και σε στήθος χέρια.
ο κορμός μου είναι πολύ αδύνατος πλέον , τα δε χέρια και μπράτσα αναλογικά με το υπόλοιπο σώμα είναι ακόμα πιο αδύνατα, όσο πάμε παρακάτω όλα γίνονται πιο χοντρά.

Έριξα μια ματιά που είμαι για φέτος, τα υψομετρικά θα εκραγούν!!

IMG_20201019_094430.jpg
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
4.220
Reaction score
13.649
Εγώ αν δεν είμαι στα drops με τα 2 δάχτυλα στα φρένα (προσπαθώ τελευταία να φρενάρω μόνο μπροστινό) χ@ζομαι...
Θα ήθελα να σταθούμε λίγο σε αυτό που έγραψε ο Σάκης.
Ένα καλό σύστημα πέδησης στο ποδήλατο, δλδ καλώδια-ντίζα χαμηλής τριβής, ελατήρια αίσθησης-επαναφοράς σε λεβιέδες φρένων και δαγκάνες, μια σωστή επιφάνεια τριβής στις ζάντες και τέλος ένα αποδοτικό τακάκι (μακριά απ'τα σχιμάνο τακάκια) απαιτούν ελάχιστη πίεση για να αποδώσουν ικανοποιητικα τα φρένα με αίσθηση και προδευτικότητα.

Τα φρένα πανικού απαιτούν ιδιαίτερη εξοικείωση, όλοι μα όλοι σε αυτή τη κατάσταση απλά τσακωνουμε τις μανέτες με όλη τη δύναμη, ένας άπειρος στη απότομη αυτή αντίδραση θα συνεχίσει να κρατάει δυνατά τις μανέτες με αποτέλεσμα να έρθει η πτώση.
Ένας πιο έμπειρος θα αφήσει τη αρχική πίεση και θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί τη προδευτικότητα ώστε να αποφύγει το μπλοκάρισμα, ψάχνοντας ίσως και τρύπες διαφυγής όταν η απόσταση ακινητοποιησης δεν είναι αρκετή.
Όσα λιγότερα δάχτυλα έχουμε σε αναμονή πάνω στις μανέτες τόσο λιγότερη θα είναι η πίεση πανικού και πολύ πιθανόν (ανάλογα των συνθηκών) να μας αφήσει νηφάλια περιθώρια αντίδρασης-επιβράδυνσης.
Προσωπικά λειτουργό με 2 δάχτυλα πίεσης στα hoods και στο drop μόνο με τους δείκτες, ένα δάχτυλο είναι υπέρ αρκετό σε αυτή τη κατάσταση που τα χλμ/ω είναι συνήθως αρκετά.
 

xfader

Imbecility rules
Administrator
Μηνύματα
24.887
Reaction score
41.871
Θα ήθελα να σταθούμε λίγο σε αυτό που έγραψε ο Σάκης.
Ένα καλό σύστημα πέδησης στο ποδήλατο, δλδ καλώδια-ντίζα χαμηλής τριβής, ελατήρια αίσθησης-επαναφοράς σε λεβιέδες φρένων και δαγκάνες, μια σωστή επιφάνεια τριβής στις ζάντες και τέλος ένα αποδοτικό τακάκι (μακριά απ'τα σχιμάνο τακάκια) απαιτούν ελάχιστη πίεση για να αποδώσουν ικανοποιητικα τα φρένα με αίσθηση και προδευτικότητα.

Τα φρένα πανικού απαιτούν ιδιαίτερη εξοικείωση, όλοι μα όλοι σε αυτή τη κατάσταση απλά τσακωνουμε τις μανέτες με όλη τη δύναμη, ένας άπειρος στη απότομη αυτή αντίδραση θα συνεχίσει να κρατάει δυνατά τις μανέτες με αποτέλεσμα να έρθει η πτώση.
Ένας πιο έμπειρος θα αφήσει τη αρχική πίεση και θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί τη προδευτικότητα ώστε να αποφύγει το μπλοκάρισμα, ψάχνοντας ίσως και τρύπες διαφυγής όταν η απόσταση ακινητοποιησης δεν είναι αρκετή.
Όσα λιγότερα δάχτυλα έχουμε σε αναμονή πάνω στις μανέτες τόσο λιγότερη θα είναι η πίεση πανικού και πολύ πιθανόν (ανάλογα των συνθηκών) να μας αφήσει νηφάλια περιθώρια αντίδρασης-επιβράδυνσης.
Προσωπικά λειτουργό με 2 δάχτυλα πίεσης στα hoods και στο drop μόνο με τους δείκτες, ένα δάχτυλο είναι υπέρ αρκετό σε αυτή τη κατάσταση που τα χλμ/ω είναι συνήθως αρκετά.
Η επόμενη τεχνολογία για να μας τα πάρουν θα είναι το ABS. ;)
 


bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
4.220
Reaction score
13.649
Η επόμενη τεχνολογία για να μας τα πάρουν θα είναι το ABS. ;)
Πολύ πιθανόν, έχουν βγει κάποια συστήματα στο παρελθόν για v brake εκτόνωσης κυρίως της αρχικής δύναμης.
Σήμερα διάβασα πως η σχιμανο έχει τοποθετήσει σε προπονητικά ποδήλατα αθλητών τη καινούρια ασύρματη di2 για δοκιμές.
Κλασικά όπως και η sram έχουν τις μπαταρίες πάνω στα ντεραγιέ, θα τρέχουν οι γυαλιστεροί day one στα ποδηλατάδικα για αναβάθμιση... 🤣
 

Μηνύματα
8.047
Reaction score
6.995
πήρα δύο base layers κοντομάνικα αλαφρύ και βαρύ, καλτσούλες , για το λαιμάκο άντε να δούμε.
κατέβασα και το στραβάδ
ευτυχώς πήγα για φιστιν γιατί εδώ μέσα όπου να ναι θα δώκω και ...
σέλα θα δω λίγο αργότερα.
λογικά σε κάνα μήνα θα θέλω και τα πιο βαριά μακρυμάνικα κλπ.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
6.965
Reaction score
13.248
@bretsos ... για πες τι λαδι βαζεις (στο ποδηλατο, οχι στο σωμα και στις μπαμιες) μηπως δοκιμασω να βαλω στο πικαπ... 🐒
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
156.334
Μηνύματα
2.406.263
Members
35.337
Νεότερο μέλος
Μαρ
Top