Ποδήλατο

Μηνύματα
14.820
Reaction score
20.310
Θα πας στη βάπτιση με τα σχαράκια; :biggrin:
1000 είναι η εκκίνηση , 10:30 θα έχω τερματίσει βρε, μπίρι μπίρι φωτογραφίες χαχαχου, 11:00 θα είμαι σπίτι
 

Μηνύματα
1.243
Reaction score
2.188
Και καλά έκανα.
Μόλις με ενημέρωσαν ότι το Emonda που μου είπαν δεν το πρόλαβα. Απ' ό,τι κατάλαβα υπάρχουν κάποια ποδήλατα ετοιμοπαράδοτα για Ευρώπη και τα "χτυπάνε" οι αντιπροσωπείες των χωρών. Κάποια το είχε προλάβει μέσα στη μέρα.

Οπότε μπήκε νέα παραγγελία που θα έρθει με την επόμενη παραλαβή του Cyclist τον ................. Δεκέμβριο. :o
Νωρίτερα δεν έχει η Trek ούτε αυτοκόλλητο (που λέει ο λόγος). :biggrin:

Πέρασα στην επόμενη ερώτηση: τι γίνεται με το παλιό ραγισμένο πλαίσιο; Η διαδικασία είναι ότι του βγάζουν τα ανταλλακτικά μου τα δίνουν και καταστρέφουν το πλαίσιο σύμφωνα με τις οδηγίες της TREK.

Επόμενη ερώτησή μου: μπορώ να έχω το ποδήλατο για το trainer μέχρι να έρθει το καινούργιο; Μου απάντησαν θετικά αρκεί να προσέχω γιατί το ράγισμα γίνεται εύκολα πλέον κόψιμο. Θα πάω να το πάρω από βδομάδα και βλέπουμε. Θα ρωτήσω για επισκευή κι έτσι και δεν είναι ακριβή θα την κάνω για να βγάλω τη χρονιά με σιγουριά.
Όλα αυτά που γράφεις πολύ λογικά... μπράβο στην τρεκ... στα υπόψην από εδώ και πέρα (μόλις κέρδισαν μελλοντικό πελάτη) έτσι γίνονται τα σωστά προμόσιον
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.007
Reaction score
41.171
1000 είναι η εκκίνηση , 10:30 θα έχω τερματίσει βρε, μπίρι μπίρι φωτογραφίες χαχαχου, 11:00 θα είμαι σπίτι
Ααααα εσύ έχεις γίνει καλός! :roflmao:
Αϊ Μαρή κάτσε στα αυγάς, 1000 ποδήλατα που θα αποτελούνται από άπειρους ποδηλάτες, ένας που θα πατήσει φρένο θα γίνουν όλοι ένα βουνό κορμιά...
Όλα αυτά που γράφεις πολύ λογικά... μπράβο στην τρεκ... στα υπόψην από εδώ και πέρα (μόλις κέρδισαν μελλοντικό πελάτη) έτσι γίνονται τα σωστά προμόσιον
Όλες οι μεγάλες εταιρίες το κάνουν, και η canyon το κάνει...
 

Μηνύματα
14.820
Reaction score
20.310
το ξερα οτι θα το σχολιάσεις - ήμανε σίγουρος.

αυτό που λές γίνεται στο πρώτο χιλιόμετρο πάντως , τουμνιουτοπανιγυρ , το οποίο χιλιόμετρο βέβαια μπορεί να σου πάρει και 5 λεπτά , μετά καθαρίζει ο δρόμος.
 

Μηνύματα
18.810
Reaction score
13.255
Σε τόσο μικρή απόσταση, όλοι μαζί θα είναι όλη τη διαδρομή (δηλαδη πολύ μεγάλα γκρουπ), μην εχεις την ελπίδα ότι θα αραιώσουν κι πολύ...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.007
Reaction score
41.171
Άστον Σώτο να πάει να φάει τη γλύκα...
Τόσα άτομα μπουλούκι που απλά πάνε να κάνουν χαμούλη είναι απίστευτα επικίνδυνα
 

Μηνύματα
14.820
Reaction score
20.310
έχω ξαναπάει ρε , πολλές φορές , απλά τότες δεν ήμανε γυαλιστερός - γαμάτος - προΐστας
έλα ρε avsite club πλάκα θα έχει , εγώ θα πάω μια βόλτα βόρεια για ζέσταμα και θα κατέβω 0930 στο Σύνταγμα για τοα χαβαλέ
είναι δυνατόν να λείπει ο πάρτε_ποδήλατο_να_σωθείτε θιασώτης της αειφόρου αστικής μετακίνησης από τέτοιο νταβαντούρι;
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.007
Reaction score
41.171
Μα
έχω ξαναπάει ρε , πολλές φορές , απλά τότες δεν ήμανε γυαλιστερός - γαμάτος - προΐστας
έλα ρε avsite club πλάκα θα έχει , εγώ θα πάω μια βόλτα βόρεια για ζέσταμα και θα κατέβω 0930 στο Σύνταγμα για τοα χαβαλέ
είναι δυνατόν να λείπει ο πάρτε_ποδήλατο_να_σωθείτε θιασώτης της αειφόρου αστικής μετακίνησης από τέτοιο νταβαντούρι;
Να πας!!
Να αφήνεται και το χέρι από το τιμόνι να βγαζεται και πολλές φωτογραφίες (αυτό θα κάνουν όλοι) να γίνει το βουνό υπερπαραγωγή :roflmao:
 


Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
676
Reaction score
1.979
Νομίζω το είχα γράψει όταν είχα κρακ στο σκελετό μου. Η Canyon έστειλε νέο σκελετο, απλά ήθελε ως απόδειξη τον παλιό κομμένο με…πριόνι, σεγα, γιαταγάνι, σπαθί σαμουράι, μπαλντά ή γκιλοτίνα. Αυτοί το κόψιμο ήθελαν, η μέθοδος δίκη σου :gotcha::lolsign:


Υστ. Αρκετα θεματάκια με καρμπον τελευταία, τιτάνιο μετά από ότι έβαλε ο brets αποκαθηλώθηκε, δηλαδή ποια το μόνο ¨σίγουρό¨ trouble free υλικό είναι το αλουμίνιο? Και αν ναι, γιατί βάζετε σε roller η trainer carbon και όχι ένα αλουμινένιο και τέρμα :idk:
 


Μηνύματα
296
Reaction score
546
Εμένα η canyon μου λέει κράτα το αγόρι μου απλά μην το χρησιμοποιήσεις. Και μου χε στείλει ήδη νέο σκελετό.

Το χω εδώ στον τοίχο το παλιό για ντεκόρ.
 

Μηνύματα
18.810
Reaction score
13.255
έχω ξαναπάει ρε , πολλές φορές , απλά τότες δεν ήμανε γυαλιστερός - γαμάτος - προΐστας
έλα ρε avsite club πλάκα θα έχει , εγώ θα πάω μια βόλτα βόρεια για ζέσταμα και θα κατέβω 0930 στο Σύνταγμα για τοα χαβαλέ
είναι δυνατόν να λείπει ο πάρτε_ποδήλατο_να_σωθείτε θιασώτης της αειφόρου αστικής μετακίνησης από τέτοιο νταβαντούρι;
Ποιος από όλους είναι ο πάρτε_ποδήλατο_κλπ; Σε παραλλαγές, είναι πολλοί! :geek: 8-)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.007
Reaction score
41.171
Νομίζω το είχα γράψει όταν είχα κρακ στο σκελετό μου. Η Canyon έστειλε νέο σκελετο, απλά ήθελε ως απόδειξη τον παλιό κομμένο με…πριόνι, σεγα, γιαταγάνι, σπαθί σαμουράι, μπαλντά ή γκιλοτίνα. Αυτοί το κόψιμο ήθελαν, η μέθοδος δίκη σου :gotcha::lolsign:


Υστ. Αρκετα θεματάκια με καρμπον τελευταία, τιτάνιο μετά από ότι έβαλε ο brets αποκαθηλώθηκε, δηλαδή ποια το μόνο ¨σίγουρό¨ trouble free υλικό είναι το αλουμίνιο? Και αν ναι, γιατί βάζετε σε roller η trainer carbon και όχι ένα αλουμινένιο και τέρμα :idk:
Μάριε το carbon πλέον σαν υλικό είναι ότι καλύτερο στα πλαίσια των ποδηλάτων.
Έχει πολλαπλές ιδιότητες , γιαυτό κιόλας οι εταιρίες έχουν εστιάσει σε αυτό και στη εξέλιξη εφαρμόζοντας διάφορες τεχνολογίες.
Τα όποια προβλήματα έχουν να κάνουν καθαρά στη κατασκευή, αν ένα καλούπι δεν είναι σωστό, αν οι προδιαγραφές-ποσότητες σε ρητίνη και πανιά δεν είναι σωστές θα βγει άμεσα ως πρόβλημα με τη μορφή που όλοι γνωρίζουμε. (είναι και πολλά άλλα στάδια βέβαια που θέλουν προσοχή)
Τα όποια προβλήματα προέκυψαν με τα πλαίσια της canyon ήταν καθαρές αστοχίες λόγο αυξημένης ζήτησης.
Σε μια περίοδο περιορισμών, πανδημίας, τηλεργασιας κλπ η canyon ήταν το μοναδικό on line μαγαζί που είτε είχε διαθέσιμα, είτε με ημερομηνία παράδοσης πλαίσια. Όταν όλοι οι άλλοι είχαν παγώσει τη παραγωγή.
Εμένα η canyon μου λέει κράτα το αγόρι μου απλά μην το χρησιμοποιήσεις. Και μου χε στείλει ήδη νέο σκελετό.

Το χω εδώ στον τοίχο το παλιό για ντεκόρ.
Κώστα εσένα στα σημεία που έσπασε ήταν αρκετά δύσκολο να επισκευαστεί, για χαζή την έχς τη canyon?
 


Μηνύματα
296
Reaction score
546
Μάριε το carbon πλέον σαν υλικό είναι ότι καλύτερο στα πλαίσια των ποδηλάτων.
Έχει πολλαπλές ιδιότητες , γιαυτό κιόλας οι εταιρίες έχουν εστιάσει σε αυτό και στη εξέλιξη εφαρμόζοντας διάφορες τεχνολογίες.
Τα όποια προβλήματα έχουν να κάνουν καθαρά στη κατασκευή, αν ένα καλούπι δεν είναι σωστό, αν οι προδιαγραφές-ποσότητες σε ρητίνη και πανιά δεν είναι σωστές θα βγει άμεσα ως πρόβλημα με τη μορφή που όλοι γνωρίζουμε. (είναι και πολλά άλλα στάδια βέβαια που θέλουν προσοχή)
Τα όποια προβλήματα προέκυψαν με τα πλαίσια της canyon ήταν καθαρές αστοχίες λόγο αυξημένης ζήτησης.
Σε μια περίοδο περιορισμών, πανδημίας, τηλεργασιας κλπ η canyon ήταν το μοναδικό on line μαγαζί που είτε είχε διαθέσιμα, είτε με ημερομηνία παράδοσης πλαίσια. Όταν όλοι οι άλλοι είχαν παγώσει τη παραγωγή.


Κώστα εσένα στα σημεία που έσπασε ήταν αρκετά δύσκολο να επισκευαστεί, για χαζή την έχς τη canyon?
Καλά ναι δεν το συζητώ ειδικά στο άνοιγμα που έκανε στο frame.
Σχετικά με την εγγύηση του πιρουνιού, παρατήρησα διαφορές στον steerer tube του νέου πιρουνιού.
Οι κολλήσεις στο νέο ήταν διαφορετικές και μάλιστα κάθετα με την ραφή που βιδώνει ο λαιμος/stem.
download.png



To πιρούνι που εμφάνισε το πρόβλημα είχε κολλήσεις ακριβώς στο σημείο που βιδώνει ο λαιμός. Και εκεί άνοιξε κιόλας, στην κάτω ραφή. (πάντα βίδωμα με δυναμόκλειδο)
download - Copy.png



Πάντως στο δικό μου μοντέλο με παραξένεψε γιατί δεν υπάρχει κάτι να βρίσκει κόντρα όταν βιδώνει το stem, το compression plug που λενε... δεν ειναι περίεργο?
Ένας τύπος που παρακολουθώ αρκετά στο youtube έθιξε πρόσφατα ένα παρόμοιο θέμα:
 

Μηνύματα
14.820
Reaction score
20.310
η ροδέλλα στη βάση (με το σηματάκι την canyon) κάνει αυτή τη δουλειά αλλά γίνεται με ανάποδη διαδικασία, δηλαδή βάζεις το λαιμό με το χέρι σφικτά, τον βιδώνεις και μετά με το αλλενάκι σφίγγεις την βίδα στο δαχτυλίδι.
πρόκειται για δύο δαχτυλίδια με ελικοειδή πατούρα οπότε όσο η βίδα στρίβει το ένα σε σχέση με το άλλο ψηλώνουν και σφίγγουν τον λαιμό και το ρουλεμάν.
επειδή όμως είναι πλαστικά αυτή η σύσφιξη έχει ένα όριο.
 

Μηνύματα
1.243
Reaction score
2.188
Καλά ναι δεν το συζητώ ειδικά στο άνοιγμα που έκανε στο frame.
Σχετικά με την εγγύηση του πιρουνιού, παρατήρησα διαφορές στον steerer tube του νέου πιρουνιού.
Οι κολλήσεις στο νέο ήταν διαφορετικές και μάλιστα κάθετα με την ραφή που βιδώνει ο λαιμος/stem.
View attachment 252666


To πιρούνι που εμφάνισε το πρόβλημα είχε κολλήσεις ακριβώς στο σημείο που βιδώνει ο λαιμός. Και εκεί άνοιξε κιόλας, στην κάτω ραφή. (πάντα βίδωμα με δυναμόκλειδο)
View attachment 252667


Πάντως στο δικό μου μοντέλο με παραξένεψε γιατί δεν υπάρχει κάτι να βρίσκει κόντρα όταν βιδώνει το stem, το compression plug που λενε... δεν ειναι περίεργο?
Ένας τύπος που παρακολουθώ αρκετά στο youtube έθιξε πρόσφατα ένα παρόμοιο θέμα:
Όχι βέβαια... δεν θα σε σώσει η καστάνια και το σφίξιμο του λαιμού είναι μόλις 6 Newton/μέτρο αυτά που λέει είναι μλκίες... φταίει καθαρά η κατασκευή του καρβουνοσωλήνα δεν επιτρέπονται αυτά να συμβαίνουν...
Η καστάνια βέβαια χρησιμεύει για να φορτίζεις το πηρούνι να μην παίζει μπρος πίσω και δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορείς να το πετύχεις αυτό χωρίς το plug
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.007
Reaction score
41.171
Σε αυτές τις διαστάσεις plug (κουκουνάρα) απ'οτι γνωρίζω δεν υπάρχει
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.190
Μηνύματα
2.855.499
Members
37.876
Νεότερο μέλος
grgstrts33
Top