Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.365
Reaction score
24.805
Όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι Αλεξ, πριν και μετά τη προπόνηση έλεγχο πάντα τα ελαστικά, μπορεί να σε βγάλει από μεγάλους μπελάδες ένας απλός έλεγχος.
Παράδειγμα, στη επιστροφή από προπόνηση πάτησα πιθανόν πολύ κοντά στο σπίτι ένα μικρό γυαλάκι. Γυρίζω σπίτι και το βρίσκω στο έλεγχο, είχε μπει μέσα και το κρατούσε η ταινία διάτρησης που έχουν ως τεχνολογία τα 5000.
Αμα δεν το έβλεπα να το βγάλω τη άλλη μέρα θα είχε κόψει τη ταινία και θα είχε τρυπήσει τη σαμπρέλα.
Έχω βγάλει επίσης τριβόλι από το μπροστά ελαστικό και ένα σκουριασμένο σύρμα από το πίσω στη διάρκεια της προπόνησης χωρίς να προλάβουν να παραβιάσουν τη ταινία ασφαλείας.
Το τριβόλι το έβλεπα να περιστρέφετε και το σύρμα το άκουγα στη περιστροφή, είχα ησυχία στο περιβάλλον
 

xfader

Bon vivant
Administrator
Μηνύματα
30.621
Reaction score
64.505
Όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι Αλεξ, πριν και μετά τη προπόνηση έλεγχο πάντα τα ελαστικά, μπορεί να σε βγάλει από μεγάλους μπελάδες ένας απλός έλεγχος.
Παράδειγμα, στη επιστροφή από προπόνηση πάτησα πιθανόν πολύ κοντά στο σπίτι ένα μικρό γυαλάκι. Γυρίζω σπίτι και το βρίσκω στο έλεγχο, είχε μπει μέσα και το κρατούσε η ταινία διάτρησης που έχουν ως τεχνολογία τα 5000.
Αμα δεν το έβλεπα να το βγάλω τη άλλη μέρα θα είχε κόψει τη ταινία και θα είχε τρυπήσει τη σαμπρέλα.
Έχω βγάλει επίσης τριβόλι από το μπροστά ελαστικό και ένα σκουριασμένο σύρμα από το πίσω στη διάρκεια της προπόνησης χωρίς να προλάβουν να παραβιάσουν τη ταινία ασφαλείας.
Το τριβόλι το έβλεπα να περιστρέφετε και το σύρμα το άκουγα στη περιστροφή, είχα ησυχία στο περιβάλλον
Δεν ξέρω αν το κάνουν ακόμα... Στα παλιά τα χρόνια, όταν πατούσαμε γυαλιά και αγκάθια πριν προλάβουμε να τα αποφύγουμε, βάζαμε το χέρι πάνω στα ελαστικά εν κινήσει για να διώξει ό,τι είχε πιάσει πριν μπει βαθύτερα και κάνει ζημιά. Ακόμα κι όταν δεν φορούσαμε γάντια... :lol:
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.365
Reaction score
24.805
Εγω το κάνω, το τριβόλι παραπάν που περιγράφω στο μπροστινό έτσι το έβγαλα.
Και παρακολούθηση μετά άμα χάνει αέρα
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.430
Reaction score
20.884
Τεσπα, ένα από τα μυστικά εφαρμογής είναι ότι πρόκειται για pad που λειτουργούν στη σαμπρέλα από καουτσούκ, κλείνει κυρίως μικρές τρύπες και πρέπει η σαμπρέλα να είναι ελάχιστα φουσκωμένη κατά τη εφαρμογή.
Αν το τοποθετήσεις με πλήρως ξεφουσκωτη θα εκτονωθεί αρκετά το αυτοκόλλητο όταν βάλεις αέρα και θα ξεκινήσει να ξεκολλά.
Δεν είναι τόσο ελαστικά ως υλικό ώστε να ακολουθήσει τη ελαστικότητα της σαμπρέλας

Τα διαπίστωσα στην πραξη, ηθελε πιο ξεφουσκωτο, και να πατηθεί λιγακι να πιασει η κολλα.
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.365
Reaction score
24.805
Θα πατηθεί μέσα στο ελαστικό, πίτα θα γίνει από το πάτημα. ;)
 

Μηνύματα
12.460
Reaction score
7.625
Επίσης μετά την εφαρμογή τέτοιων pad, δεν θέλει φούσκωμα η σαμπρέλα πέρα από το ελάχιστο φουσκωμένο που λέει ο Χρήστος παραπάνω, υποτίθεται για να δούμε αν χάνει ή αν έπιασε. Εγγυημένος τρόπος επίσης να ξεκολλήσει... (το έπαθα με τέτοια pad, το έμαθα. Με τα παλιά τύπου με την κόλλα δεν υπήρχε ιδιαίτερο τέτοιο θέμα, αρκεί να το κολλήσεις σωστά).
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.365
Reaction score
24.805
Όταν οι ίδιοι μας δείχνουν πως να κάνουμε πιο ήσυχο το ελεύθερο, για να φανταστεί κανείς πόσο θόρυβο κάνει...
Το έχω συνηθίσει αλλά τα κεφάλια συνεχίζουν να γυρίζουν
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
11.945
Reaction score
16.942
Συγνώμη κιόλας, ρε φιλαράκι, αλλά για να ακουστεί το ελεύθερο, δεν πρέπει να κάνεις πετάλι, σωστά; Ε, πότε ακριβώς εσύ δεν κάνεις πετάλι;;; :biggrin:
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.365
Reaction score
24.805
Βγαίνοντας από το σπίτι και κατεβαινοντας το βουνό, τότε όλοι η γειτονιά ξέρει ότι ο bretsos βγαίνει για προπόνηση...
IMG_20220626_122638.jpg
IMG_20220626_122614.jpg


Μετά δεν υπάρχει πρόβλημα... :biggrin:
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
11.945
Reaction score
16.942
Α, εντάξει, νόμιζα ότι και στις κατηφόρες κάνεις πετάλι!:p
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.365
Reaction score
24.805
Στους γκρεμούς μόνο σταματάω, στις κατηφόρες γενικά πατάω, το πετάλι δεν πρέπει να σταματά ποτέ!!
 



Μηνύματα
11.448
Reaction score
13.974
Πώς στον μπ σταμάτησε από τέτοια ταχύτητα...
Και επίσης με τι λάστιχα το έκανε χωρίς να κλάσουν και τι κέντρα είχε να μείνουν γρασαρισμενα σε τέτοιο ρυθμό περιστροφής
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.430
Reaction score
20.884
Εάν τα μάθεις μην το αποκαλύψεις γιατί τον βλέπω να ψήνει τον Μάρκου να τον σύρει να σπάσουν το ρεκόρ.
 



Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
613
Reaction score
1.870
Δεν ξέρω για εσας, εγώ φτιάχτηκα με το μοτόρι πως έδινε και έσκουζε…. 😍😍😍

Καλά και ο τύπος το έκανε με mountain? Ούτε καν κούρσα έτσι για το ξεκάρφωμα? Γυρνά πίσω ή έστω τηλεφώνα!

Η μηχανή πάνω από ένα όριο είχε κολλήσει αεροδυναμικά και δεν πήγαινε, με τον όγκο πίσω και δεν τράβαγε οποτε και κόπηκε το σχοινί. Άσε που για να έχει αεροδυναμική ούτε κοίταγε μπροστά, είναι λίγο ζόρι να μην βλέπεις τίποτα και να πηγαίνεις έτσι. Άξιος πάντως, δεν υπάρχουν τόσοι πολλοί τρελοί τριγύρω
 

bretsos

Μπάμιας Ρεβιθούλης Τσουκνιδούλης Φετούλης
Μηνύματα
7.365
Reaction score
24.805
Μάριε προφανώς και κάνανε δοκιμές πριν το εγχείρημα, το σχοινί δεν κόπηκε, ξανά δες τον μόρτη πως το είχε περάσει, το κρατούσε στο grip του τιμονιού σφιχτά με το χέρι
 

Μηνύματα
11.448
Reaction score
13.974
έτσι , είχε ένα άγκιστρο για να απασφαλίσει σε περίπτωση ανάγκης και φυσικά για το τελείωμα της δοκιμής καθώς δεν είναι οτι καλύτερο να προσπαθείς να φρενάρεις το ποδήλατο λίγα μέτρα πίσω από μία μηχανή που φρενάρει σίγουρα πολύ καλύτερα.
επιπλέον πιστεύω οτι χρησιμοποίησε σκελετό mtb για δύο λόγους, ο ένας γιατί είναι σίγουρα πιο ανθεκτικοί καθώς το τράβηγμα με το σύρμα πρέπει να ήταν αρκετές δεκάδες κιλά στα 250+ και ο άλλος οτι μπορούσε να βάλει φαρδύτερο λάστιχο - ίσως και μοτοσυκλέτας - για ασφαλέστερο χειρισμό και αντοχή στην ταχύτητα.
η μεγάλη ταχύτητα είναι σοβαρός κίνδυνος για ένα ελαστικό, γιατί αν ανέβει η συχνότητα που παραμορφώνεται το ελαστικό στο πάτα-άσε από την επαφή στο δρόμο , σε σημείο που η επαναφορά γίνει πολύ κοντά στο επόμενο πάτημα η αντοχή του σκελετού πέφει κατακόρυφα.
 


Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.641
Μηνύματα
2.653.478
Members
36.808
Νεότερο μέλος
priovgeo
Top