Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.119
Reaction score
53.751
Ρε συ Σώτο πάλι σε μπελάδες μας έβαλε αυτός ο κρόκος, με πετάει αυτό το μήνυμα συνέχεια το 530, είναι για το νέο speed sensor 2, έχει τη 4.0 version και θέλει να πάει στη 4.10.
Κάνω τη διαδικασία και μόλις φτάσει κάπου κοντά στο 80% η αναβάθμιση με πετάει ένα κονέκτσιον λόστ.
Διάβασα και τον οδηγό της γάρμιν, διάβασα διάφορες γνώμες σε φόρουμ, διάβασα και μια φορά όλη τη καινή διαθήκη, δεν βοηθάει τίποτα...
Όχι τόσο για τη αναβάθμιση, κυρίως να φύγει το μήνυμα, με το πετάει συνέχεια και με έχει εκνευρίσει.
Έχεις κάνα tip?
Εσυ ανακατώνεσαι με τέτοια και πιθανόν να γνωρίζεις, όποιος άλλος ξέρει θα ήμανε ευγνώμων :)
IMG_20221227_151212.jpg
 

Μηνύματα
26.441
Reaction score
20.826
Δεν έχω δει την αναβάθμιση Χρήστο, έχω τον ίδιο νομίζω αισθητήρα, αλλά στο MTB και το έχω σε άλλο σπίτι τώρα, οπότε πρέπει να δω όταν το χρησιμοποιήσω ξανά. Στο road έχω τον παλιό, δεν κάνει αναβαθμίσεις. Δεν έχω ιδέα επίσης πώς φεύγει το μήνυμα, αφού δεν μου έχει βγάλει κάτι παρόμοιο.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.119
Reaction score
53.751
Το προηγούμενο sensor που είχα και χάλασε φόραγε τη version 2.0. Δεν ζητούσε αναβάθμιση και δεν το πείραζα. Τούτος φοράει τη 4.0 και ζήτησε κατευθείαν αναβάθμιση. Δεν ξέρω τι κάνουν εκεί στη γάρμιν
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.119
Reaction score
53.751
Μετά από 100 προσπάθειες εντέλει κατάφερε να βάλει το 4.10v. :biggrin:
Εντωμεταξύ στη σελίδα της γάρμιν δεν έχω βρει τι διορθώνει η νέα version...
 


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Σχετικά με τους τροχούς:

Αγοράστηκαν οι κορυφαίοι αλουμινίου fulcrum racing zero έκδοση 2021 που σε αντίθεση με την 2019 ανεβάζει την εσωτερική διάμετρο της στεφάνης στα 19χιλ από 17χιλ (βασικό για να κάθονται σωστά τα 28mm λάστιχα ενώ κάθονται τέλεια τα 25mm conti 5000) μειώνει το προφίλ από 32χιλ σε 30χιλ και ελαφρύνει τις ζάντες κατά 20γρμ από 1580 σε 1560 κάτι το οποίο οφείλεται στην μείωση της διαμέτρου του εμπρός κέντρου κατά τι και στο λόγο περισσότερο σκάψιμο της στεφάνης στις περιοχές μεταξύ των ακτίνων.
Σχετικά με την fulcrum είναι θυγατρική της campagnolo και δημιουργήθηκε με την δικαιολογία του να παρουσιάζονται με αυτό το brand τεχνολογίες και πειραματισμοί που δεν θα έπαιρναν τον δρόμο της παραγωγής σε άλλη περίπτωση. Τώρα η ποιότητα κατασκευής, οι φλάντζες, τα κέντρα, οι ακτίνες, τα στεφάνια είναι κορυφαία... καλύτερη ζάντα αλουμινίου δεν υπάρχει και είμαι βέβαιος ότι και οι περισσότερες carbon είναι για το πέος μπροστά τους... είναι τροχοί που εμπνέου εμπιστοσύνη σκέφτεσαι βλέποντας τους πως δεν σπάνε αυτά τα πράματα ρε παιδί μου θα σε κρατήσουν. Και προκειμένου να δώσω 250 λιγότερα και να πάω σε κάτι μέτριο αλουμινίου έδωσα τα 800 και πήγα σε κάτι για μιά ζωή.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.119
Reaction score
53.751
Ακριβώς Σάκη, τη καλύτερη δλειά έκανες.
Ένα μάζεμα ακτίνες μετά τα πρώτα πατήματα και θα τους έχς για μια ζωή.
Επίσης τσέκαρε και τα ρουλεμάν, ίσως χρειαστούν λίγο μάζεμα και αυτά.
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Σε πρώτη φάση τους κοιτάζω απλά... δυστυχώς έχουν ένα lock ring για τα δισκόφρενα διαφορετικό από αυτά που έχουν οι carbon οπότε δεν έχω το ειδικό εργαλείο που απαιτείται για να τα σφίξω. Το περιμένω μαζί με βάση ακτινολόγησης...
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Κατά τα άλλα παραλίγο να σκοτωθώ με τους carbon... στην κατάβαση του μπράλου <<την ξέρεις Χρήστο το έχουμε κάνει>> μετά το πρατήριο που αρχίζει και μαζεύει χιλ δούλεψε το αέρο σύνολο μου και ενώ με το wilier δεν έχω καταφέρει να πιάσω πάνω από 58 μαζεύω με την μία 67 και ανέβαζε σαν τρελό... πιάνω γερά τα drops και λέω πάμε να το σπάσουμε τώρα (το άγραφο ρεκόρ 120+) και ξαφνικά στα 70 ξεκινάει tire shake και συντονίζεται σταδιακά όλο το ποδήλατο. Σφίγγω drops και σκέφτομαι οκ θα το κρατήσω αλλά ξαφνικά γίνεται πολύ έντονο ένιωσα το ποδήλατπ να διαλυεται... απαλά τα φρένα και από θαύμα δεν με πέταξε... σταματώ και γυρίζω ανάποδα το ποδήλατο να ψάξω με τον φακό τι έσπασε.
Long story short η μπροστά ζάντα είχε τις ακτίνες σε τάση για να παίξεις κιθάρα... η πίσω οκ. Αφού ζω για να το διηγηθώ θαύμα. Βέβαια λάθος μου που δεν κατέχω ακόμη από ζάντες και δεν έχω τα εργαλεία στο πιο βασικό μέρος του ποδηλάτου. Αυτάαααα
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.119
Reaction score
53.751
Αλήθεια είναι αυτό, όλος ο συντονισμός ξεκινάει κυρίως από το μπροστά τροχό.
Τα carbon στεφάνια δίνουν συνέχεια μπόσικα στις ακτίνες, πρέπει να είσαι εκεί να μαζεύεις...
Στη παραλιακή θα ακούσεις άπειρους αναβάτες με ξεκούρδιστους carbon τροχούς, κάνουν ιδιαίτερο ήχο
 

Μηνύματα
17.700
Reaction score
25.454
καλά ξηγήθηκες με τους τροχούς.
σιγά σιγά θα το ανοίξεις το μαγαζί, θα ερχόμαστε εκεί για επισκευές και φίστινγκ.
μου αρέσει ο τρόπος που έχεις αφοσιωθεί πάντως , δεν έχω τέτοια υπομονή και επιμονή για τέτοια.
φτούσου ναουμ γιατί με λένε και οτι ματιάζω κιολα
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
καλά ξηγήθηκες με τους τροχούς.
σιγά σιγά θα το ανοίξεις το μαγαζί, θα ερχόμαστε εκεί για επισκευές και φίστινγκ.
μου αρέσει ο τρόπος που έχεις αφοσιωθεί πάντως , δεν έχω τέτοια υπομονή και επιμονή για τέτοια.
φτούσου ναουμ γιατί με λένε και οτι ματιάζω κιολα
Φίλε άμα δεν πάει καλά η ακτινολογία μαθαίνω ακτινολόγηση και ανοίγω ποδηλατάδικο
 

Μηνύματα
26.441
Reaction score
20.826
Έχει κι αυτό το ενδιαφέρον του, 3 τροχούς έχω ακτινολογήσει από το καλοκαίρι που πήρα το stand (από σπασμένη ακτίνα και καψούλια), αν και ο τρίτος βγήκε μονόμπατα, αφού τον έφτιαξα από την αρχή, έχοντας παραγγείλει ακτίνες που δεν ήταν στο μήκος που έπρεπε (διαφορετικό μήκος από κάθε πλευρά, και στρογγυλές αντί 'αεροδυναμικές', γιατί ήθελα λέει να έχουν μεγαλύτερη αντοχή... έχουν, αλλά δεν ταιριάζουν! :rolleyes: ) και ούτε η βάση τους ήταν ίδια (μλκς πειράματα).
 

Μηνύματα
17.700
Reaction score
25.454
Φίλε άμα δεν πάει καλά η ακτινολογία μαθαίνω ακτινολόγηση και ανοίγω ποδηλατάδικο
να σε πω, με αυτά που έχεις μάθει πλέον ανοίγεις εύκολα φιστινγκάδικο , έναν πελάτη την εβδομάδα θα έχεις, θα τον ισιώνεις , θα τον βγάζεις βόλτα για δοκιμή στο δρόμο , θα τον ξαναϊσιώνεις και στο τέλος οδός ταμείου και αμοιβής γωνία.
θα σου έρχονται πανελλαδικώς, έχει και πρόσβαση το μαγαζί με τρένο πλέον καλή , τι άλλο να ζητήσει κανείς.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.119
Reaction score
53.751
Καλά ηρέμησε λίγο ρε Παναγιώτ, εδώ τόσα χρόνια δεν έχουν μάθει να κουμπώνουν τον αναβάτη οι επαγγελματίες, δεν είναι ααα έτσι όπως τα λες.
Το θέμα είναι να μάθεις να κουμπώντς τον εαυτός.
Άλλωστε οι ρυθμίσεις, όπως έχουμε ξανά πει, μεταβάλλονται ανάλογα τη φυσική κατάσταση.
Μετά από ένα μήνα αποχής, έκατσα στο road τις τελευταίες μέρες και με φαίνεται σαν να μάκρυνε... Άμ δεν μάκρυνε αυτό, εγώ σκέβρωσα :biggrin:
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.119
Reaction score
53.751
Παίξε μπαλίτσα Μαρή και άσε τη θεωρία :drinks:
Screenshot_2022-12-30-15-53-25-769-edit_com.strava.jpg


Screenshot_2022-12-30-15-53-43-806-edit_com.strava.jpg
Screenshot_2022-12-30-15-53-52-221-edit_com.strava.jpg


Σήμερα παρόλο το κρύο που έχει εδώ σαπάν είχα πολύ διάθεση, ήθελα να βγάλω μια μεγαλύτερη προπόνηση αλλά περιοριστικά στο αερόβιο με μερική ένταση προς το τέλος. Όλες τις μέρες βαράω αερόβιο, έτσι πρέπει μέχρι να ξανά χρονίσω αβάνς, η αποχή με κρατάει λίγο πίσω.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Παίξε μπαλίτσα Μαρή και άσε τη θεωρία :drinks: View attachment 275642

View attachment 275641 View attachment 275640

Σήμερα παρόλο το κρύο που έχει εδώ σαπάν είχα πολύ διάθεση, ήθελα να βγάλω μια μεγαλύτερη προπόνηση αλλά περιοριστικά στο αερόβιο με μερική ένταση προς το τέλος. Όλες τις μέρες βαράω αερόβιο, έτσι πρέπει μέχρι να ξανά χρονίσω αβάνς, η αποχή με κρατάει λίγο πίσω.
Αερόβιο με 240w μέση ρε σκύλε? Μπράβο σου...
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.875
Μηνύματα
3.031.841
Members
38.510
Νεότερο μέλος
who7
Top