Ποδήλατο


Μηνύματα
1.247
Reaction score
2.189
4000 για δυο ρόδες...
με 5000 παίρνω giant tcr pro clain main di2 2x12 kaigamw
Το τι χρεώνουν είναι άλλο θέμα... εξ άλλου δεν έχει κόστος η τάβλα ξέρω άλλους μεροκαματιάρηδες μάλιστα που κάνουν "βελτιώσεις" σε έτοιμα λειτουργικά αυτοκίνητα χιλιάδες ευρώ μόνο και μόνο γιά να τα καταστρέψουν μεσομακροπρόθεσμα. Στην ζάντα που έβαλα μεγάλο ενδιαφέρον έχει το στεφάνι.
Το giant είναι πολύ σκληρό ποδήλατο... το διαπιστώνω με το propel και είναι ο λόγος που δεν το βλέπεις πολύ μέσα στα πελατόν. Ειδικά μπροστά κοπανάει άσχημα πχ αν δεν προσέχεις και έχεις μισοανοιχτό στόμα χτυπάνε τα δόντια. Δεν είναι καθημερινής χρήσης με την καμία.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.044
Reaction score
41.325
Το tcr είναι άλλη φάση Σάκη, η ακαμψία του propel φωναζει βλέποντας απλά το σκελετό, όλοι η κατασκευή συγκεντωνεται σε μια μασίφ μεσαία τριβή.
Όλοι οι σκελετοί κατασκευάζονται για κάποιους σκοπούς, δεν υπάρχει όμως η γνώση ώστε να τη διακρίνει ο χρήστης, ούτε το κατάστημα που πουλάει ξέρει, ακόμα και να ξέρει δεν τους νοιάζει, να πουλήσουν θέλουν...
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το θκόμ το deda, έχει γεωμετρία ανηφόρα με πολύ αδύνατο σκελετό, έχει μια κάποια ενίσχυση στη μεσαία τριβή, δεν είναι όμως αρκετή. Για επιτευχθεί η ακαμψία έχει διαφορετική διάμετρο σωλήνα στα σημεία που καταπονούνται και στα σημεία που οι σωλήνες έχουν μικρή διάμετρο έχει τριγωνική κατασκευή.
Έτσι έχεις μια ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και ελαστικότητας.
Ένας σκελετός που φλεξαρει δεν είναι απαραίτητα κακός σε έναν αναβάτη με λίγα κιλά, ίσα ίσα βοηθάει στο να καταπίνει κραδασμούς. Αναβάτες όμως με περισσότερα κιλά θα έχουν πρόβλημα σε αυτό τον σκελετό, βασικά θα έχει πρόβλημα ο ίδιος ο σκελετός :biggrin:
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.044
Reaction score
41.325
Αυτός εδώ ήταν και ο λόγος επιλογής του scale, ο σκελετός αποτελείται από δύο τμήματα κολλημένα μεταξύ τους, το κάτω μέρος έχει περισσότερα φύλλα και είναι και στο μάτι πολύ ενισχυμένο κοιτώντας εσωτερικά του σκελετού. Το πάνω τμήμα έχει λιγότερες στρώσεις φύλλων και βρίσκεται εκεί παίζοντας το ρόλο της αντιρίδας. Στη καβάλα σου δίνει της αίσθησης της ανάρτησης αποσβένοντας μπόλικες κακοτεχνίες, ειδικά στο κάθετο που μπαίνει το παλουκόσελο.
scale-image-5-1200x800.jpg
 

Μηνύματα
1.247
Reaction score
2.189
Το tcr είναι άλλη φάση Σάκη, η ακαμψία του propel φωναζει βλέποντας απλά το σκελετό, όλοι η κατασκευή συγκεντωνεται σε μια μασίφ μεσαία τριβή.
Όλοι οι σκελετοί κατασκευάζονται για κάποιους σκοπούς, δεν υπάρχει όμως η γνώση ώστε να τη διακρίνει ο χρήστης, ούτε το κατάστημα που πουλάει ξέρει, ακόμα και να ξέρει δεν τους νοιάζει, να πουλήσουν θέλουν...
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το θκόμ το deda, έχει γεωμετρία ανηφόρα με πολύ αδύνατο σκελετό, έχει μια κάποια ενίσχυση στη μεσαία τριβή, δεν είναι όμως αρκετή. Για επιτευχθεί η ακαμψία έχει διαφορετική διάμετρο σωλήνα στα σημεία που καταπονούνται και στα σημεία που οι σωλήνες έχουν μικρή διάμετρο έχει τριγωνική κατασκευή.
Έτσι έχεις μια ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και ελαστικότητας.
Ένας σκελετός που φλεξαρει δεν είναι απαραίτητα κακός σε έναν αναβάτη με λίγα κιλά, ίσα ίσα βοηθάει στο να καταπίνει κραδασμούς. Αναβάτες όμως με περισσότερα κιλά θα έχουν πρόβλημα σε αυτό τον σκελετό, βασικά θα έχει πρόβλημα ο ίδιος ο σκελετός :biggrin:
Μιά χαρά είναι και τα stiff πλαίσια ενώ το tcr σύμφωνα με τα περιοδικά πάντα είναι μακράν ότι πιο stiff κυκλοφορεί περισσότερο και απ το propel που είναι πιό δεμένο σαν γεωμετρία από την άλλη. Απολαμβάνω το wilier σε μεγάλες αποστάσεις με ανηφορικά και το propel στην ευθεία όπου οι επιταχύνσεις που βγάζει οφείλονται εν μέρει και στο ίδιο το ποδήλατο,υπάρχει δλδ μικρή διαφορά. Θα το δω και με τα μπαράκια πως θα είναι σίγουρα όμως πάει ευθεία.
 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.044
Reaction score
41.325
Μιά χαρά είναι και τα stiff πλαίσια ενώ το tcr σύμφωνα με τα περιοδικά πάντα είναι μακράν ότι πιο stiff κυκλοφορεί περισσότερο και απ το propel που είναι πιό δεμένο σαν γεωμετρία από την άλλη. Απολαμβάνω το wilier σε μεγάλες αποστάσεις με ανηφορικά και το propel στην ευθεία όπου οι επιταχύνσεις που βγάζει οφείλονται εν μέρει και στο ίδιο το ποδήλατο,υπάρχει δλδ μικρή διαφορά. Θα το δω και με τα μπαράκια πως θα είναι σίγουρα όμως πάει ευθεία.
Όχι ρε Σάκη, πως γίνεται να είναι πχιο άκαμπτο το tcr από το propel.
Άλλη χρήση το ένα και άλλη το άλλο, άλλη γεωμετρία επίσης.
Το ότι είναι πχιο άκαμπτο από όλα τα υπόλοιπα σκελετά της κατηγορίας, είναι γεγονός. Αυτός είναι και ο λόγος επιτυχίας σε ένα ευρύ κοινό, χοντρούς, λεπτούς, αδύναμους και δυνατούς. Η giant στο tcr έχει βρει τη μαγική συνταγή, ενίσχυση υπάρχει μόνο στο διαγώνιο και στη μεσαία τριβή, όλο τι υπόλοιπο τμήμα του σκελετού είναι λιγότερο άκαμπτο. Για εμένα είναι η χρυσή τομή, ένα ποδήλατο για όλες τις χρήσεις.
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.044
Reaction score
41.325
Δεν το αγοράζεις, εννοείται.
Όμως είναι καλό που εμφανίστηκε διότι η shimano ειδικά στη νέα di2 τσίμπησε του παπά το @ρχίδι και ζητάει κάνα χιλιάρικο παραπάν σε σχέση με τη προηγούμενη σειρά di2
 

Μηνύματα
1.247
Reaction score
2.189
Όχι ρε Σάκη, πως γίνεται να είναι πχιο άκαμπτο το tcr από το propel.
Άλλη χρήση το ένα και άλλη το άλλο, άλλη γεωμετρία επίσης.
Το ότι είναι πχιο άκαμπτο από όλα τα υπόλοιπα σκελετά της κατηγορίας, είναι γεγονός. Αυτός είναι και ο λόγος επιτυχίας σε ένα ευρύ κοινό, χοντρούς, λεπτούς, αδύναμους και δυνατούς. Η giant στο tcr έχει βρει τη μαγική συνταγή, ενίσχυση υπάρχει μόνο στο διαγώνιο και στη μεσαία τριβή, όλο τι υπόλοιπο τμήμα του σκελετού είναι λιγότερο άκαμπτο. Για εμένα είναι η χρυσή τομή, ένα ποδήλατο για όλες τις χρήσεις.
Στο tcr η μεσαία παίζει να είναι πιό φαρδυά απ το pròpel το οποίο έχει λαιμό τούμπανο γιατί ήταν ποδήλατο γιά σπρίντερ. Πάντως είναι και τα 2 απ τα πιό άκαμπτα ποδήλατα εκεί έξω.
Για όλες τις χρήσεις υποτίθεται πως είναι το specialized sl7
 




xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.633
Reaction score
83.119
Σήμερα ήταν το Milanο - Sanremo, ο πιο μακρύς αγώνας της χρονιάς στους επαγγελματίες μήκους 294 km. Νικητής ήταν ο απίστευτος Mathieu van der Poel σε 6 ώρες και 25 λεπτά με μέση ωριαία 45,8 km/h !

Αν και ιστορικά θεωρείτο αγώνας για τους καθαρόαιμους σπρίντερς οι δύο τελευταίοι λόφοι έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια πεδίο επιθέσεων για όσους δεν έχουν ελπίδες στο σπριντ.

Ο van der Poel έκανε κόντρα επίθεση μετά τον Pogacar στην τελευταία ανηφόρα και κράτησε τη διαφορά που έχτισε μέχρι τον τερματισμό. Περιμένουμε να μάθουμε τα watts της επίθεσης.

Το άλλο φαβορί, ο Van Aert, τερμάτισε τρίτος. Έτρεξε με μονό 52άρη δίσκο μπροστά.

wout-van-aert-milan-san-remo-1x-cervelo-S5-0e4d428 [MConverter.eu].jpg


336876387_154544480509132_5321327563319765768_n.jpg



 
Last edited:



Μηνύματα
73
Reaction score
27
Καλημέρα σε όλους.
Σχετικά με τους διάφορους "καναλάδες" του youtube, σχετικούς με το ποδήλατο.
Υπάρχει κάποιος πιο αποδεκτός/αξιόπιστος σε θέματα στησίματος - αρχιτεκτονικής και συντήρησης ποδηλάτου ώστε να αξίζει να εγγραφώ στο κανάλι του;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.320
Μηνύματα
2.858.463
Members
37.894
Νεότερο μέλος
Nika
Top