Ποδήλατο

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.794
Reaction score
97.680
δηλαδή σου λέιπει το 16άρι γρανάζι ; γιατί ουσιαστικά ανταλλάζεις το 11 με 16.
μήπως είσαι υπερβολικός;
Το 16 αυτό είναι πολύ σημαντικό. Με μεγάλο δίσκο και πηγαίνοντας σε ρυθμό FTP, μπορεί το 15 να είναι βαρύ και το 17 λίγο.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.151
Reaction score
53.851
Εγώ άλλαξα και το παλουκόσελο με την τελευταία παραγγελία από το wiggle (μαζί με μία νέα ζώνη για παλμούς, αφού την άλλη είχα την φαεινή ιδέα κάποια στιγμή να την βάλω στο πλυντήριο μαζί με τα ρούχα, και βγήκε σαν ξεφλουδισμένη μπανάνα στα pads επαφής, με ένα μακρυμάνικο jersey και ένα ζευγαράκι γυαλιά), με μία inline seatpost (χωρίς offset δηλαδή), για να φέρω τη σέλα πιο κοντά στο τιμόνι και τα πόδια πιο μπροστά στα πετάλια, αφού είχα παρατηρήσει ότι πηγαίνω πολύ καλύτερα, πιο εύκολα και πιο ξεκούραστα (ακόμα και στα drops που δεν τα πολυχρησιμοποιούσα πριν) σε σχέση με την προηγούμενη θέση (οφείλεται και στο ότι το ποδήλατο ήταν από την αρχή λίγο μεγαλύτερο για το ύψος μου, οπότε χρειάστηκαν διάφορες αλλαγές τελικά). :cool:
Ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος με το cyrano r3 παλουκοσελο Σώτο, μου αλλάζει τη κλίση της σέλας από καινούριο και μόνο όταν παίζεις ξύλο με το ποδήλατο.
Πανέξυπνη σχεδίαση με τo - 5mm και +20mm offset αλλά πολύ μουφα υλοποίηση, στα σχόλια κανένας δεν είναι ευχαριστημένος, κυρίως με τη πίσω βίδα που χαλάει.
Με το νέο βραχίονα χρειάζομαι +25mm offset αλλά ρε γμτ σε αυτή τη οπισθοδρόμηση βρίσκω μαναχά σε carbon και δεν σελω carbon...
 

Μηνύματα
17.708
Reaction score
25.476
53​
12​
11​
4.417​
4.818​
53​
13​
12​
4.077​
4.417​
53​
14​
13​
3.786​
4.077​
53​
15​
14​
3.533​
3.786​
53​
16​
15​
3.313​
3.533​
53​
17​
17​
3.118​
3.118​
53​
19​
19​
2.789​
2.789​
53​
21​
21​
2.524​
2.524​
53​
23​
23​
2.304​
2.304​
53​
25​
25​
2.120​
2.120​
53​
28​
28​
1.893​
1.893​
39​
12​
11​
3.250​
3.545​
39​
13​
12​
3.000​
3.250​
39​
14​
13​
2.786​
3.000​
39​
15​
14​
2.600​
2.786​
39​
16​
15​
2.438​
2.600​
39​
17​
17​
2.294​
2.294​
39​
19​
19​
2.053​
2.053​
39​
21​
21​
1.857​
1.857​
39​
23​
23​
1.696​
1.696​
39​
25​
25​
1.560​
1.560​
39​
28​
28​
1.393​
1.393​

αυτές οι σχέσεις μετάδοσης με τις δύο κασέτες

39​
28​
1.393​
39​
25​
1.560​
39​
23​
1.696​
39​
21​
1.857​
39​
19​
2.053​
39​
17​
2.294​
53​
23​
2.304​
39​
16​
2.438​
53​
21​
2.524​
39​
15​
2.600​
39​
14​
2.786​
53​
19​
2.789​
53​
17​
3.118​
53​
16​
3.313​
53​
15​
3.533​
53​
14​
3.786​
53​
13​
4.077​
53​
12​
4.417​
αυτή είναι η περίπτωση με 12-28 από την μικρότερη στην μεγαλύτερη όπου βέβαια αφαιρούμε 4 σίγουρα (12/13 με 39 και 25/28 με 53)
39​
28​
1.393​
1.393​
39​
25​
1.560​
1.560​
39​
23​
1.696​
1.696​
39​
21​
1.857​
39​
19​
2.053​
39​
17​
2.294​
53​
23​
2.304​
53​
21​
2.524​
39​
15​
2.600​
39​
14​
2.786​
53​
19​
2.789​
39​
13​
3.000​
53​
17​
3.118​
53​
15​
3.533​
53​
14​
3.786​
53​
13​
4.077​
53​
12​
4.417​
53​
11​
4.818​
και αυτή που έχεις ήδη
παίζει να έχεις το δίκιο σου δε λέω απλά εγώ σαν νέος βάζω πάντα σε μεγαλύτερη προτεραιότητα το 11 (αποθημένα από όταν ήμουνα 16 χρονών)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.151
Reaction score
53.851
Όλο μου το ζόρι ξεκινάει από εδώ και κάτω
IMG_20201110_170917.jpg

Με 53-15 και 3.5 gear ratio παλεύεται το στροφάρισμα αλλά στο 3.8 ratio δεν μπορώ να κρατήσω στροφάρισμα...
Οι 12-25 & 14-28 κλιμάκωση απευθύνεται γενικώς σε τριαθλικά ποδήλατα με τους μεγάλους δισκοβραχιονες, 42/54 κτλ.
 
Last edited:

Μηνύματα
582
Reaction score
1.566
Ότι ανάφερε o xfader όποια κασέτα είχα χωρίς 16 με 53 ήταν no no. Έλειπε ουσιαστικό βήμα. Το ίδιο σκάλωμα έχω με την έλλειψη του 27 θα προτιμούσα 12-27 από 11-28 ή 12-28, ακόμα και αν μου έχει χρειαστεί το μεγαλύτερο γρανάζι σε τοίχους.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.151
Reaction score
53.851
Πριν με το 172,5mm βραχίονα δεν είχα τέτοια προβλήματα, με το 15 γρανάζι τα πήγαινα πολύ καλά έως το 14, τώρα νιώθω πως κάτι άλλαξε με το διαφορετικό κατά 2.5mm μοχλό...
 



Μηνύματα
582
Reaction score
1.566
Ritchey Comp 2-Bolt Seatpost αν καταφέρεις να ρημάξεις και αυτό τί να πω.
Αν και τα carbon παλούκια είναι ίσως το ποιο safe από πολλά άλλα carbon τμήματα σε ένα ποδήλατο. Αυτό τον τρόμο τον έχω με τα carbon tubes από τα πηρούνια, έχει κοπεί από μέσα σε πρόσκουση (γελοίας δύναμης) που άλλο υλικό αλουμίνιο ή ατσάλι θα... αδιαφορούσε.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.151
Reaction score
53.851
Τούτο θα με ενδιέφερε πολυ, τα φοβαμαι στη σύσφιξη να σε πω τη αληθεια.
το εχω δει απο κοντα και το υλικο ειναι πολυ λεπτο...
 

Μηνύματα
26.452
Reaction score
20.833
Ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος με το cyrano r3 παλουκοσελο Σώτο, μου αλλάζει τη κλίση της σέλας από καινούριο και μόνο όταν παίζεις ξύλο με το ποδήλατο.
Πανέξυπνη σχεδίαση με τo - 5mm και +20mm offset αλλά πολύ μουφα υλοποίηση, στα σχόλια κανένας δεν είναι ευχαριστημένος, κυρίως με τη πίσω βίδα που χαλάει.
Με το νέο βραχίονα χρειάζομαι +25mm offset αλλά ρε γμτ σε αυτή τη οπισθοδρόμηση βρίσκω μαναχά σε carbon και δεν σελω carbon...
Δεν ήταν θέμα μόνο με το cyrano (δεν είχα πρόβλημα με τη βίδα, δεν άλλαζε η θέση της σέλας δηλαδή, εκεί που την είχα ρυθμίσει ήταν όλο το διάστημα), αλλά με το προηγούμενο (της μαμάς) που είχε παρόμοιο offset η θέση της σέλας με πήγαινε πίσω, κι αυτό φαινόταν ειδικά στις ανηφόρες. Είναι απλά λίγο μεγαλύτερος ο σκελετός του ποδηλάτου για να έρθει στα μέτρα μου με τα στάνταρ εξαρτήματα. Για αυτό και πήγα τώρα σε inline (αν το είδες είναι carbon με αλουμινένια κεφαλή, αλλά φθηνή υλοποίηση για δοκιμή - το έβαλα κι εγώ με αμφιβολίες, αλλά για την ώρα δεν βλέπω πρόβλημα με αυτό, ελπίζω να μην σπάσει - αν και στα κιλά που είμαι τώρα σε σχέση με την αρχή δεν βλέπω μάλλον τέτοιο θέμα :geek: ).

Παρεμπιπτόντως, όταν πήρα το σετ ultegra, έβαλα βραχίονα 175mm από 172,5 που ήταν πριν (αντίθετος με το ρεύμα για κοντύτερους βραχίονες - αντιδραστικός πάντα :gamer: :geek:). Το ίδιο μήκος είχε βέβαια και το trekking (αλλά εκεί μάλλον το πάνε στάνταρ τόσο)...
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.794
Reaction score
97.680
Πριν με το 172,5mm βραχίονα δεν είχα τέτοια προβλήματα, με το 15 γρανάζι τα πήγαινα πολύ καλά έως το 14, τώρα νιώθω πως κάτι άλλαξε με το διαφορετικό κατά 2.5mm μοχλό...
Πρέπει να προσαρμόσεις σταδιακά το στροφάρισμα για να εξισορροπήσεις τη διαφορά του μοχλού.

Χρήστο, στο σημείο που έχεις φτάσει χρειάζονται πολλοί υπολογισμοί για περαιτέρω βελτίωση.
Τώρα που έχεις και βατόμετρο θα πρότεινα μία εργομέτρηση για να βρεις με ακρίβεια το αερόβιο και αναερόβιο κατώφλι σου, να συνδυάσεις σωστά παλμούς με ισχύ, να ξέρεις τέλος πάντων γιατί κάνεις τι και πού μπορείς να δώσεις κι άλλο.
 

Μηνύματα
17.708
Reaction score
25.476
Τι είν' τούτα παναιαμ;
Γιατί λέει inquire στο τέλος;
Αυτό δεν είναι καλό σημάδι , ίσα με 5 ψηφία το κόβω για καλημέρα
 

Μηνύματα
26.452
Reaction score
20.833
Πολύ αφηρημένη τέχνη αυτό το masterpiece! Δεν βλέπω παρά ένα μαύρο πεντάγωνο με στρογγυλεμένες γωνίες... :geek:

--edit-- κάτι δεν πήγαινε καλά με το scrolling στη σελίδα, μετά το είδα!



Για το κόστος αυτού του masterpiece, το γράφει το πενταψήφιο στο inquire!

"Each masterpiece is a complete experience. From its first reveal, to your first inquiry.
Like any masterpiece, it’s carefully curated. This is art that brings you into the tapestry. It’s an investment and an experience like no other.
Frame module (Frame, Fork, Seatpost, Stem, Bar) CHF 10000. // EUR 10000. // USD 10000.

There are three ways to own a Masterpiece:

  • Visit our global headquarters in Grenchen, Switzerland. You`ll enjoy a VIP Tour, a bike sizing process and componentry consultation as well as a test ride on a Roadmachine Masterpiece with one of our staff members.
    Alternatively visit our North American Office in Scotts Valley, California for full consultancy by our educated staff, a Roadmachine test ride and an on demand bike fit.
    Once your order has been placed, whether for a frame or a complete bike, our Masterpiece service team will stay in touch regarding delivery date, shipping method, and final assembly.
    Please note, that a fee of CHF 250 // EUR 250 // USD 250 will need to be paid in order to secure your appointment. This will then be taken off your overall Masterpiece cost.
  • Visit one of our Masterpiece showroom retail locations: AR Cycling AG in Pfäffikon, Bike Concept SA Ciclissimo in Geneva or BMC Seoul Store in Seoul. There you can see a Masterpiece frame in person, test ride a BMC Roadmachine, and establish your sizing and equipment needs before placing your order.
  • Pay a visit to any authorized BMC dealer. They will help you establish your sizing needs, discuss equipment options, and help facilitate your order with BMC. Your Masterpiece frame module will be shipped to your local retailer, and they will assist with the build process.
 


Μηνύματα
26.452
Reaction score
20.833
Τώρα με το lockdown, θα έχουμε μεγαλύτερες καθυστερήσεις στις παραδόσεις...

Δεν έχεις tracking;
 


Μηνύματα
603
Reaction score
1.040
Αποφάσισα εγώ (ο τριμα%@^*@) να πάω σήμερα μια βόλτα με το ποδήλατο. Να, η μεγαλύτερη ηλιθιότητα που έχω κάνει ποτέ στην ποδηλατική μου δραστηριότητα ήτανε. Αέρας απίστευτα απρόβλεπτος, σχεδόν παντού κόντρα, σχεδόν παντού αυξημένη ένταση, τα πόδια μου διαλύθηκαν, τα πνευμόνια μου έκαιγαν, η καρδιά κόντεψε να μου βγει από το στόμα, δεν ευχαριστήθηκα πεταλαρισμα ούτε για 10 μέτρα, δεν ευχαριστήθηκα τίποτα. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ότι μέρος του κορμιού μου ήταν ακάλυπτο κόντεψε να ξεραθεί από το κρύο και να μου πέσει στο δρόμο, ειδικά το αριστερό αυτό ήδη έχει ξεκινήσει και πονάει. Θα δείξει.
Screenshot_20201111-123341_Connect.jpg
Screenshot_20201111-123336_Connect.jpg
Screenshot_20201111-123341_Connect.jpg
Screenshot_20201111-123336_Connect.jpg
Screenshot_20201111-124059_Connect.jpg
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.416
Reaction score
22.478
Κουράγιο φίλε! Απλώς, ήσουν λιγότερο προετοιμασμένος από ό,τι νόμιζες! Εμπειρίες είναι αυτές, την επόμενη φορά, θα είσαι πιο "υποψιασμένος"!
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.886
Μηνύματα
3.032.448
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top