Ποδήλατο





Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.726
Reaction score
21.047
Ναι, 3000 χμ κι εγώ κάτω (αν και παίζει ρόλο και η χρήση του ΜΤΒ βέβαια, δεν μπορεις να κάνεις τα ίδια χμ με το road, τουλάχιστον συνέχεια).
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.566
Reaction score
54.739
Έρχονται επιπλέον βελτιώσεις στο θκόμ mtb Σώτο. Στόχος να μπορεί να με φιλοξενεί περισσότερο χρόνο καβαλα.
Ελπίζω να βρω τη χρυσή τομή...
Θα ρίξω επιπλέον τις μοίρες στο λαιμό και θα κοντινό 3 cm το τιμόνι.
Ελπίζω πως η πιο επιθετική θέση του σώματος θα κουράζει λιγότερο και το μικρότερο τιμόνι θα περνά από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων. Μέχρι στιγμής με το 740cm έχω πάρει σβάρνα 2 αυτοκίνητα, τη τελευταία φορά κόντεψα να σκοτωθω κιόλας.
Το μεγάλο τιμόνι παρέχει καλύτερο έλεγχο αλλά ρε φίλε δεν χωράς να περάσεις πουθενά
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.726
Reaction score
21.047
Κι εγώ θέλω κάποιες αλλαγές, στα λάστιχα αρχικά (το μπροστινό μου κάνει πολλά νερά, και όλο τρυπια η σαμπρέλα (και σήμερα κάτι έγινε, κι έχασε τον αέρα, ευτυχώς σιγά σιγά 2 χμ πριν το σπίτι, οπότε απλά το άφησα να χάνει...), ενώ καθεται κι στραβά τελείως τώρα). Τη μεγαλύτερη έξοδο βέβαια πέρυσι, τα 130χμ, με το MTB ήταν (ξέρεις που, στη Μηλιά).

Το τιμόνι όντως είναι πρόβλημα, θέλει μεγάλη προσοχή ανάμεσα στα αμάξια. Την πάτησα μια φορά, όχι σε αμάξι όμως, σε στροφή που είχε ένα δέντρο στην άκρη, όπου πηγαίνοντας πολύ στην άκρη κι εγώ, βρίσκει το τιμόνι, και ντουπ κάτω... Κάτι γρατζουνίτσες μόνο, κι λίγο στην παλάμη πρέπει να ειχα κάποιο μικροκρακ.
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.566
Reaction score
54.739
Δεν είχα προβλήματα όσο ήμουν με σαμπρέλα, στο χώμα όμως με τις πέτρες ήταν περίεργη η αίσθηση διότι έπρεπε να έχω πολύ αέρα ώστε να μη τη δαγκώσει καμιά πέτρα.
Προχώρα στα pirelli scorpion άφοβα και γύρνα σε tubeless, άλλη αίσθηση και ελπίζω μεγαλύτερη ασφάλεια σε διάτρηση (δεν με χρειάστηκε ακόμα)
Έπεσα αρκετά psi με το tubeless ώστε να απορροφά κραδασμούς και να μη έχω φόβο να βρει το στεφάνι, επίσης έχεις λίγο καλύτερη αίσθηση από τη ανάρτηση.
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.726
Reaction score
21.047
Πιο πολλές τρύπες έχω στις σαμπρέλες του ΜΤΒ όσο το έχω, λιγοτερο από χρόνο, παρά στο road. Και η πλάκα είναι ότι τα τρυπήματα δεν τα έχω στο χώμα, αλλά μου εμφανίζονται στην άσφαλτο! :headbang: :roflmao:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.566
Reaction score
54.739
Με υγρά έχεις ασχοληθεί?
Δεν είχα καμία ιδέα και άρπαξα ένα λίτρο από ότι βρήκα μπροστάμ.
joe's no flats eco sealant λέγεται, μετά που ασχολήθηκα διαβάζοντας διάφορα όλοι το έχουν για καλό, αλλά εγώ βρήκα ένα μειονέκτημα :roflmao:
Έχει μέσα χοντρά μπιρμπιτσόλια ώστε να κλείνουν τις τρύπες στο ελαστικό, αυτά λοιπόν κατά τη κύλιση τα ακούς, ειδικά στη άσφαλτο, μέχρι να πάρω χαμπάρι τι συμβαίνει είχα τη αίσθηση ότι θέλει ρύθμιση το ντεραγιέ, έτσι ακούγεται κάπως, σαν να θέλει να ανεβάσει ταχύτητα και πρέπει να χαλαρώσεις λίγο το σύρμα.
 

Μηνύματα
17.846
Reaction score
25.730
Εγώ φέτος 4800 με λέει , κοντά στον στόχο των 100 την εβδομάδα , ουσιαστικά με άφησε πίσω η γαμωιωσηουρολοιμωξημετονκουβαφαρμακαπουπηρα.
Φέτος έχουμε μεγαλεπιβολα σχέδια , μαραθώνιος , τρίαθλο το έλα να δεις θα γίνει.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.566
Reaction score
54.739
Εγώ φέτος 4800 με λέει , κοντά στον στόχο των 100 την εβδομάδα , ουσιαστικά με άφησε πίσω η γαμωιωσηουρολοιμωξημετονκουβαφαρμακαπουπηρα.
Φέτος έχουμε μεγαλεπιβολα σχέδια , μαραθώνιος , τρίαθλο το έλα να δεις θα γίνει.
Να πάρς χοντρό καλσόν να αντέξει τις κακουχίες, κρίμα να το σκίσεις στα μεγαλεπιβολα σχέδια :lolsign:
 

Μηνύματα
17.846
Reaction score
25.730
Τι γελάς μαρή;
Εγώ φέτος να ξες θα γίνω και μαραθωνοδρόμος και τριαθλητης.
Ρόμπα έχω γίνει τσαλλες φορές άρα δεν αλλάζει κάτι
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.726
Reaction score
21.047
Με υγρά έχεις ασχοληθεί?
Δεν είχα καμία ιδέα και άρπαξα ένα λίτρο από ότι βρήκα μπροστάμ.
joe's no flats eco sealant λέγεται, μετά που ασχολήθηκα διαβάζοντας διάφορα όλοι το έχουν για καλό, αλλά εγώ βρήκα ένα μειονέκτημα :roflmao:
Έχει μέσα χοντρά μπιρμπιτσόλια ώστε να κλείνουν τις τρύπες στο ελαστικό, αυτά λοιπόν κατά τη κύλιση τα ακούς, ειδικά στη άσφαλτο, μέχρι να πάρω χαμπάρι τι συμβαίνει είχα τη αίσθηση ότι θέλει ρύθμιση το ντεραγιέ, έτσι ακούγεται κάπως, σαν να θέλει να ανεβάσει ταχύτητα και πρέπει να χαλαρώσεις λίγο το σύρμα.
Καθόλου, τελείως ξώφαλτσα μάλλον, ο λόγος που δεν έχω ασχοληθεί με tubeless, είναι ακριβώς τα υγρά! Μπελαλίδικη και 'βρώμικη' υπόθεση... :roflmao:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.566
Reaction score
54.739
Δεν ξέρω Σώτο, ειλικρινά.
Βλέπω τους άλλους στο χώμα με τα υγρά και τα σκισμένα ελαστικά και τους λυπάμαι...
Ελπίζω να πάνε όλα καλά, ωστόσο έχω μαζίμ και μια σαμπρέλα, για το φόβο των Ιουδαίων, ξέρς!!
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.726
Reaction score
21.047
Ναι, το ιδιο θα έκανα κι εγώ, μου φαίνεται ότι η σαμπρέλα πρέπει να υπάρχει πάντα ως εναλλακτική λύση.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.566
Reaction score
54.739
Τι γελάς μαρή;
Εγώ φέτος να ξες θα γίνω και μαραθωνοδρόμος και τριαθλητης.
Ρόμπα έχω γίνει τσαλλες φορές άρα δεν αλλάζει κάτι
Ότι και να αποφασίσεις να γίνεις, θέλω να ξέρς ότι θα είσαι ο κρόκος της καρδιάς μας!! :lolsign:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.566
Reaction score
54.739
Ααα!! Σώτο να ξέρς μιας και δεν ασχοληθεί ακόμα ντίπ, τα tubeless ελαστικά μέχρι το υγρό να κάνει τη δλειά, χάνουν αέρα.
Τι εννοώ, τις πρώτες μέρες εφαρμογής ίσως να χάνει μέχρι και 10psi, όσο το δουλεύεις και το υγρό κλείνει πόρους και το πάτημα του ελαστικού στο στεφάνι, η πίεση αρχίζει να σταθεροποιειτα κάπως, η αλήθεια είναι όμως ότι τα ελαστικά θέλουν έλεγχο της πίεσης πριν από κάθε τσάρκα, μέρα παρά μέρα δλδ.
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.566
Reaction score
54.739
Μέχρι να το δω να δλέυει με τα μάτιαμ σε πραγματικές συνθήκες είμαι πολύ επιφυλακτικός με όλη αυτή τη τεχνολογία.
Στη κούρσα όπως έχω ξανά γράψει δεν πρόκειται να κάνω ποτέ τα ελαστικά tubeless. Για τους ευνόητους λόγους, υψηλές πιέσεις, λεπτά ελαστικά που σε περίπτωση τρύπας σκίζετε μέχρι και ο σκελετός του ελαστικού, άρα τι να κάνει και αυτό το δόλιο το υγρό, σίγουρα όχι θαύματα.
Μία σωστή προσέγγιση θα ήταν να είναι το στεφάνι εντελώς στεγανό -κλειστό, όπως κάνει η fulcrum-campagnolo σε κάποια μοντέλα τής,τουλάχιστον στα mtb ώστε να περιοριστούν κάπως οι απώλειες psi. (ανεβαίνει όμως το κόστος)
Ύστερα πάλι με το υγρό μέσα στο ελαστικό υπάρχει μια μάζα που συνέχεια πάει πέρα δώθε, στα λίγα χλμ/ω είναι ενοχλητικό και επηρεάζει τη κύλιση.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.194
Μηνύματα
3.045.107
Members
38.541
Νεότερο μέλος
jabe
Top