Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
281 είναι τα πρακτικά βάτ, βγήκα για μια δυνατή στο τσάκα πίκο μπιρμπιλίκο και όπως αποδείχθηκε είχα τρομερή διάθεση!!
1000012474.jpg
 

Μηνύματα
17.318
Reaction score
24.797
Εγώ έχω πάρει ένα toorx που δείχνει σοβαρό απλά στις προπονητικές εφαρμογές δεν αλλάζει αυτόματα το φορτίο στις ανηφόρες (πρέπει να πατήσεις εσύ κουμπιά)
Όρθιο θα έλεγα , αναδίπλωση δεν παίζει για κάτι καλό μιλάμε για 50κιλα μηχάνημα τουλάχιστον.
Ανανέωσης , έκπληξης : το woosh πλέον ρυθμίζει και φορτίο στο toorx ! Από αληθοφάνεια του Χρήστου δεν θα τον αρες αλλά μια προπόνηση με αλλαγές διαστήματα κλπ πλέον βγαίνει αυτόματα
(Να κάναμε και ποδήλατο τι καλά που θα τανε)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
Κάνε μαρή και λίγο ποδήλατο, z2 μετά το τρέξιμο στο καπάκι.
Βάρη, τρέξιμο, λίγο ποδήλατο και θα τους φάμε όλους!!
 

Μηνύματα
17.318
Reaction score
24.797
την κυριακή έχουμε αγώνα, θα γελάσει κάθε πικραμένος τριαθλητής
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
Εντέλει είναι καλό, πέρασαν αρκετές σκέψεις όλο αυτό το διάστημα, μήπως κακώς που δεν πήγα σε επιθετικό, μήπως κακώς που δεν κατέληξα στο propel που γουστάρω και αγαπώ, μήπως, μήπως, μήπως...
Λίγο με ξενέρωσε και η ποιότητα κατασκευής της bmc, είχα υψηλές προσδοκίες και αντιμετώπισα πολλά προβλήματα, η μία πλευρά της μεσαίας τριβής ήταν σε σχήμα αυγού, η πίσω δαγκάνα κάθονταν τελείως στραβά, ο μπροστά τροχός επίσης μετά τη σύσφιξη κάθονταν στραβά, ο σφιγκτήρας του παλουκόσελου χρειάστηκε πατέντα, γενικά αντιμετώπισα πολλά θέματα και έπεσε πολύ στα μάτια μου η bmc.
Είδα παραπλήσια προβλήματα και σε διάφορα σοβαρά κανάλια στο youtube, οπότε είναι γενικότερο το πρόβλημα, αν δεν έχεις γνώση, ζεις με τα προβλήματα και είσαι ευτυχισμένος, αλλιώς δεν ξανά επιλέγεις τη bmc, νέτα, σκέτα!!
Πάμε στο ρεζουμέ, το roadmachine είναι ένα πλαίσιο που κατασκευάζεται ως road ποδήλατο, επειδή όμως έχει μεγάλα κενά σε πιρούνι και ψαλίδι μπορεί να δεχθεί και χοντρά ελαστικά ως gravel ποδήλατο. (και λόγου γεωμετρίας)
Αυτό σημαίνει ότι είναι ενισχυμένο πλαίσιο, έχει ενίσχυση γύρω από τη μεσαία τριβή, στο σφιχτήρα του seatpost, στο λαιμό και έχει ένα ιδιαίτερα ενισχυμένο πιρούνι. Άλλωστε αυτό το μαρτυρά και το βάρος του, 1200gr πλαίσιο & 450gr το πιρούνι.
Είναι απίστευτα άκαμπτο πλαίσιο, στο μάτι δεν φαίνεται, στο πάτημα είναι βράχος, δεν καταφέρνει να αντιγράψει και να απορροφήσει καμία ανωμαλία του δρόμου, όλα περνάνε ατόφια στον αναβάτη, σε φάση που αρχίζουν να ξεκολλάνε τα σφραγίσματα.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό και συνηθίζεται, στις πολύωρες όμως προπονήσεις κουράζει κάπως τον αναβάτη.
Το στήσιμο και τα εξαρτήματα που επέλεξα το έκαναν ακόμα πχιο απόλυτο, τροχοί, τιμόνι, σέλα, όλα άκαμπτα και σκληρά, σηκώνεσαι για σπρίντ και το ποδήλατο εκτοξεύεται κυριολεκτικά, πετάγεται μπροστά σαν μαινόμενος ταύρος!!
1000012510.jpg
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
Το radar εκτός της ασφάλειας που προσφέρει, έχει και μια άλλη ιδιότητα.
Όταν πλέον το συνηθίσεις και μάθεις να το εμπιστεύεσαι πας καταμεσής στο ρεύμα του δρόμου, αυτό σε γλυτώνει από φούιτ.
Στη άκρη του δρόμου όταν παέντς συνεχώς είναι πχιο πιθανόν να βρεθεί κάτι που θα τρυπήσει το ελαστικό, ενώ στη μέση είναι καθαρές οι γραμμές από τη διέλευση των αυτοκινήτων με υψηλές ταχύτητες.
Όλα αυτά στη επαρχία.
 


Μηνύματα
25.464
Reaction score
19.921
Το radar εκτός της ασφάλειας που προσφέρει, έχει και μια άλλη ιδιότητα.
Όταν πλέον το συνηθίσεις και μάθεις να το εμπιστεύεσαι πας καταμεσής στο ρεύμα του δρόμου, αυτό σε γλυτώνει από φούιτ.
Στη άκρη του δρόμου όταν παέντς συνεχώς είναι πχιο πιθανόν να βρεθεί κάτι που θα τρυπήσει το ελαστικό, ενώ στη μέση είναι καθαρές οι γραμμές από τη διέλευση των αυτοκινήτων με υψηλές ταχύτητες.
Όλα αυτά στη επαρχία.
Μέση μέση δεν πάω, αλλά όχι τελείως δεξιά, σχεδόν ποτέ. Και για να αποφύγω ότι υπάρχει δεξιά, από λακούβες, σπασμένη άσφαλτο και διάφορα που θα κάνουν ζημιά, μεχρι και να για μην με περνάνε οι άλλοι αέρα πατέρα, κολλητά δίπλα μου με ταχύτητα, αλλά να κόβουν αναγκαστικά πριν την προσπέραση με μεγαλύτερη ασφάλεια (δεν το κάνω πάντα, αλλά συχνά). Επίσης το ραντάρ μου είναι χρήσιμο και στις αριστερές διασταυρώσεις, αντί να πάω δεξιά και να περιμένω να περάσουν όλοι, βλέπω τι έρχεται από πίσω, πάω αριστερά στην μέση του δρόμου (κάνω σινιάλο και με το χέρι), και στρίβω πιο άνετα (συνήθως παλι).
μου σπάνε οι ακίνες να αλlάξω τροχό ή να βάλω καινούργιες?

View attachment 366186
Από τι σπάνε, σκουριάζουν; Έτσι είχαν σπάσει στο δικό μου road, από σκουριά (αλλά σε άλλη περίπτωση είχαν χαλάσει από την αλμύρα της περιοχής τα αλουμινένια 'βιδάκια' - πως τα λένε δεν θυμάμαι - που τις κρατάνε στην ζάντα)... έχω αλλάξει τροχούς (είχα πάρει κι ακτίνες, αλλά ήταν γενικής χρήσης... και την πάτησα αφού δεν έκαναν για τον συγκεκριμένο τροχό! Τουλάχιστον έμαθα πώς συναρμολογείται ένας τροχός με ακτίνες (αφού τις άλλαξα όλες).
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
μου σπάνε οι ακίνες να αλlάξω τροχό ή να βάλω καινούργιες?

View attachment 366186
Οι ακτίνες σπάνε επειδή κάποιος που πήγες το ποδήλατο για συντήρηση τις εσφιξε στο περίπου, είναι το σύνηθες πρόβλημα στο Ελλάντα.
Οι τροχοί δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται, έχουν τεχνολογίες και χρειάζονται ιδιαίτερη προσέγγιση από εταιρία σε εταιρία.
Γνώμη μου είναι να πας σε νέο τροχό, αν ισχύει το σενάριο που περιγράφω, επόμενο ως αδύναμος κρίκος θα είναι το στεφάνι, από τις υψηλές τάσεις στις ακτίνες έχει αρπάξει και θα σκίσει στα σημεία που εδράζουν τα καψούλια.
Υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα που ασχολούνται αποκλειστικά με τροχούς ποδηλάτου, αυτούς και μόνο πρέπει να εμπιστευόμαστε και όχι το Μήτσο της γειτονιάς που πουλάει ποδήλατα.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
Μέση μέση δεν πάω, αλλά όχι τελείως δεξιά, σχεδόν ποτέ. Και για να αποφύγω ότι υπάρχει δεξιά, από λακούβες, σπασμένη άσφαλτο και διάφορα που θα κάνουν ζημιά, μεχρι και να για μην με περνάνε οι άλλοι αέρα πατέρα, κολλητά δίπλα μου με ταχύτητα, αλλά να κόβουν αναγκαστικά πριν την προσπέραση με μεγαλύτερη ασφάλεια (δεν το κάνω πάντα, αλλά συχνά). Επίσης το ραντάρ μου είναι χρήσιμο και στις αριστερές διασταυρώσεις, αντί να πάω δεξιά και να περιμένω να περάσουν όλοι, βλέπω τι έρχεται από πίσω, πάω αριστερά στην μέση του δρόμου (κάνω σινιάλο και με το χέρι), και στρίβω πιο άνετα (συνήθως παλι).
Εδώ στη Λάρσα υπάρχουν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας που δεν έχουν πολύ κίνηση, σε αυτά τα τμήματα των δρόμων πάω μέση στο ρεύμα κυκλοφορίας, μόλις χτυπήσει το ραντάρ ρίχνω τα μάτια στο όργανο για να δω πόσα αυτοκίνητα έρχονται και πάω άμεσα στη άκρη του δρόμου, μόλις με προσπαράσουν και εφόσον με ειδοποιήσει ηχητικά το ραντάρ ότι δεν υπάρχει άλλο όχημα στη εμβέλεια των 200 μέτρων, επιστρέφω πάλι στη μέση του δρόμου.
Όσο για τη ποιότητα των δρόμων, εδώ σαπάν Σώτο οι δρόμοι είναι σαν βιομηχανικό δάπεδο, ψάχνεις λακκούβα να πέσεις μέσα, έτσι για να χαλάσει η μονοτονία, όλοι οι δρόμοι σχεδόν είναι ο επίγειος ποδηλατικός παράδεισος, ειδικά για road ποδήλατο.
 

Μηνύματα
25.464
Reaction score
19.921
Τους βλέπω τους δρόμους της Λάρσας... και ζηλεύω λίγο! Εδώ, από αυτόν τον παλαβό Λαρισαίο... 8-)

 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
Τους βλέπω τους δρόμους της Λάρσας... και ζηλεύω λίγο! Εδώ, από αυτόν τον παλαβό Λαρισαίο... 8-)


Μέσα στη πόλη οι δρόμοι είναι χάλια, αναφέρομαι κυρίως περιφερειακά, στους επαρχιακούς και ορεινούς δρόμους.
Είχε έρθει τις προάλλες ένα φιλαράκι από τη Χαλκίδα και κάναμε 2-3 προπονήσεις παρέα. Με είπε ακριβώς αυτό που σε είπα, με λέει, "τόσες μέρες ψάχνω να βρω μια λακκούβα να πέσω μέσα" :roflmao:
 

Μηνύματα
25.464
Reaction score
19.921
Έχει πολλά βίντεο ο Βασίλειο, και μέσα και έξω, και Αθήνα, και Κρήτη, και αλλού! Ωραίος τύπος, ψηλός κι άμυαλος! :roflmao:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
Συμμαθητής από το σχολείο, ξεκίνησα και εγώ να παρακολουθώ το κανάλι του, επειδή όμως δεν υπάρχει θεματολογία τον βαρέθκα. Είναι όμως όντως καλό παιδί.
 

Μηνύματα
25.464
Reaction score
19.921
Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι τον ξέρεις! 48 χρονών, τόσο κοντά είσαι κι εσύ, οπότε κάπου θα βρισκόσασταν! Δεν τον παρακολουθώ καιρό, έτυχε να ψάχνω για βίντεο με σκούτερ, και τον πέτυχα (αν και είδα ότι είχα κάνει εγγραφή μάλλον πολύ καιρό).
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
Τι νομίζεις ότι είναι η Λάρσα ρε Σώτο, ένα μεγάλο χωριό, όλοι γνωριζόμαστε.

Εδώ ήμαστε

1000012529.jpg
εκεί ήμαν
1000012527.jpg
 

Μηνύματα
17.318
Reaction score
24.797
Το vo2max δεν πέφτει τόσο απότομα τόσο σύντομα εκτός αν είσαι άρρωστος , άρα προφανώς δεν βλέπει μέγιστες προσπάθειες το 1040 και επειδή τα πάντα τα συσχετίζει με κπ πιστεύω ότι αν σε μια προπόνηση βαρεσεις μια 185αρα κπ με όσα βαττ αντιστοιχούν σε αυτά θα σου δείχνει την πραγματική τιμή
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.223
Reaction score
51.891
Για αυτό το έβαλα, οι λανθασμένος καρδιακός παλμός από το 955 φταίει και το 1040 που μου τρώει βάτ, και τα δύο μαζί μου έχουν διαλύσει όλα τα δεδομένα.

Garmin γ@μιέσαι >:(
 




Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.144
Μηνύματα
3.002.880
Members
38.415
Νεότερο μέλος
arishonda
Top