Ποδήλατο

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Κι εγώ επιστρέφω σε λίγες ημέρες σε 165 (είχα βάλει για καιρό 175, επειδή έτσι μου την είχε βιδώσει), αλλά με δισκοβραχίονα GRX και τα συμπαραμαρτούμενα... βαρέθηκα τις χαμηλές στροφές σε ψηλές κλίσεις! Γρκουτς, γκριτσ... παίδεμα, γεράσαμε για τέτοια:party: :roflmao:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.223
Με 165mm βραχίονα και τους πάτους που λες φαίνεται εντάξει το ύψος της σέλας, ίσως λίγο ψηλότερα, αλλά αυτό έχει να κάνει και με τα προσωπικά γούστα.
Εγώ με καβάλο 82cm και 170mm βραχίονα έχω τη σέλα στα 74,1cm από το κέντρο της μεσαίας τριβής.
Θα πρότεινα μια αλλαγή ως προς τη οριζοντίωση της σέλας, η μύτη είναι πολύ χαμηλά, φέρε τη σέλα ελάχιστα μπροστά και ανέβασε τη μύτη, θα σε βοηθήσει ως προς τη άνεση και στο grip του τιμονιού.
Να φανταστώ, σύμφωνα με αυτή τη ρύθμιση ότι στα drops περνάς ελάχιστο έως καθόλου χρόνο, εεε?
 

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Θα πάθει λουμπάγκο αν κατέβει στα drops από αυτό το ύψος... :roflmao: :geek:

Παρεμπιπτόντως, και στο ΜΤΒ κάνω μια αλλαγή... από 72 εκατοστά τιμόνι, το κατεβάζω στα 62! Ας το καλό, να νιώθω σαν άνθρωπος όχι σα γορίλλας με ανοιχτά χέρια! :roflmao:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.223
Ναι...πολύ λίγο.
Και γω δεν είμαι πολύ ευλύγιστος, ωστόσο έχω βρει τη χρυσή τομή στις ρυθμίσεις και σε μια δίωρη προπόνηση είμαι 70% στα drops και 30% στα hoods ή στο οριζόντιο του τιμονιού.
Στα drops το στοφάρισμα είναι σταθερό και αρκετά πχιο αποδοτικό το πάτημα , επειδή το σώμα λαμβάνει άλλες γωνίες πχιο επιθετικές και πχιο αέρο, ειδικά όταν έχεις κόντρα αέρα.
 

Μηνύματα
1.113
Reaction score
1.264
Και γω δεν είμαι πολύ ευλύγιστος, ωστόσο έχω βρει τη χρυσή τομή στις ρυθμίσεις και σε μια δίωρη προπόνηση είμαι 70% στα drops και 30% στα hoods ή στο οριζόντιο του τιμονιού.
Στα drops το στοφάρισμα είναι σταθερό και αρκετά πχιο αποδοτικό το πάτημα , επειδή το σώμα λαμβάνει άλλες γωνίες πχιο επιθετικές και πχιο αέρο, ειδικά όταν έχεις κόντρα αέρα.
To setup σε σχέση με το bike fitting. Η σέλα δεν παίζει να πάει τόσο πίσω όσο λέει και να κρατηθεί η απόσταση σωστή. Να ανέβει λόγο η "μύτη" της σέλας και να την πάω λίιγο εμπρός ίσως.
 

Attachments


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.223
Να ανέβει λόγο η "μύτη" της σέλας και να την πάω λίιγο εμπρός ίσως.
Κάντο, τράστ μι, που λέν και στο χωριόμ!!
110mn λαιμό έχω με -10°, νομίζω ο μαμά είναι - 12°
1000013451.jpg
 

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
To setup σε σχέση με το bike fitting. Η σέλα δεν παίζει να πάει τόσο πίσω όσο λέει και να κρατηθεί η απόσταση σωστή. Να ανέβει λόγο η "μύτη" της σέλας και να την πάω λίιγο εμπρός ίσως.
Στη φωτό πάντως στο car η σέλα φαίνεται να είναι αρεκτά πιο ψηλά σε σχέση με την δεύτερη κοντινή με τις μετρήσεις...
 

Μηνύματα
1.113
Reaction score
1.264
Στη φωτό πάντως στο car η σέλα φαίνεται να είναι αρεκτά πιο ψηλά σε σχέση με την δεύτερη κοντινή με τις μετρήσεις...
Πιθανόν ξεγελάει η φώτο γιατί δεν το έχω αγγίξει σε γεωμετρία πολύ καιρό τώρα.
 

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Το σκέφτηκα, αλλά βλέπω ότι το ραντάρ είναι σε άλλη θέση σίγουρα στις δυο φωτό, η απόσταση του από τον οριζόντιο είναι άλλη στη μια (πιο χαμηλά στην κοντινή) και πιο ψηλά σε αυτήν του car. Μήπως να ξαναμετρήσεις τις αποστάσεις μπας κι έκανες κάποια στιγμή αλλαγή και δεν το πρόσεξες; Ποια φωτό είναι πιο παλιά, η κοντινή ή η άλλη;

ΥΓ. Είδα από τα exif της κοντινής ότι την έβγαλες τώρα, οπότε... άστο όπως είναι! Ακόμα και αν στο car είναι πιο ψηλά, στην κοντινή είναι ΟΚ.
 


Μηνύματα
1.113
Reaction score
1.264
Το σκέφτηκα, αλλά βλέπω ότι το ραντάρ είναι σε άλλη θέση σίγουρα στις δυο φωτό, η απόσταση του από τον οριζόντιο είναι άλλη στη μια (πιο χαμηλά στην κοντινή) και πιο ψηλά σε αυτήν του car. Μήπως να ξαναμετρήσεις τις αποστάσεις μπας κι έκανες κάποια στιγμή αλλαγή και δεν το πρόσεξες; Ποια φωτό είναι πιο παλιά, η κοντινή ή η άλλη;

ΥΓ. Είδα από τα exif της κοντινής ότι την έβγαλες τώρα, οπότε... άστο όπως είναι! Ακόμα και αν στο car είναι πιο ψηλά, στην κοντινή είναι ΟΚ.
Η θέση του radar άλλαξε όχι όμως το ύψος σέλας.
Έβαλα λίγο πιο πάνω τη "μύτη" και λίιγο πιο μπροστά σέλα (5mm).
Τι καβάλο εχς Γιάννη?
Είναι μετρημένο 83,6
 

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Ε μάλλον η φωτό του car θα δίνει αυτή την εντύπωση, η γωνία λήψης ίσως, κάποια παραμόρφωση από το φακό, κλπ.
 


Μηνύματα
1.113
Reaction score
1.264
το 765mm ειναι υπερβολη με αυτο inseam
Στο bike fitting μου το έβγαλε ιδανικό 756+5 πάτοι=761mm.
Θα δω τώρα τη σέλα που έφτιαξα και μετά βλέπω το ύψος αν και πραγματικά όποτε το χαμηλώνω νοιώθω άβολα. Τι να πω να κατέβω και 5mm γιατί 73,7+5mm που λέει το γνωστό site,δεν πάει με τίποτα!
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.288
Reaction score
54.223
Κάποιο λάθος έχεις κάνει ρε φίλε, με το inseam που έδωσες, με 165mm βραχίονα, +5mm οι πάτοι, σε βγάζω 750mm~ ύψος σέλας.
Όλη η μ@λακια γίνεται πιστεύω στο ότι έχεις χαμηλά τη μύτη της σέλας, κάθεσαι μπροστά και δεν εκμεταλλεύεσαι το ύψος της στήριξης στο πίσω μέρος της σέλας.
Φέρε τη σέλα οριζόντια και μπροστά, μέτρα περίπου 750mm στο μέσον της σέλας και πιστεύω πως θα είσαι πολύ καλύτερα.
Όταν κάνουμε αναβάσεις, το σώμα μεταφέρετε στο πίσω μέρος της σέλας, εκεί είναι που χρειαζόμαστε μεγαλύτερο άνοιγμα στη γωνία του ποδιού, σε όλες τις υπόλοιπες συνθήκες πρέπει το πόδι να έχει μια γωνιά περίπου 30°
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.967
Μηνύματα
3.036.135
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top