Ποιαν απο τις 2 να διαλέξω?????


Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Είμαι ΟΤΕ, έχω κλειδώσει στα 19,936 (ΠΑΝΤΑ) και δεν αλλάζω με τίποτα! Κατβάζω με 1,97 mb/s (από Usenet) και αν και πληρώνω κάτι παραπάνω δεν το διακινδυνέυω με τίποτα. Σιγά μην έχουν οι άλλοι τέτοια ταχύτητα και σταθερότηττα να μην πω τι απαράδεκτοι είναι με τους πελάτες.

Τέρμα μέχρι να αποφασίσουν να γίνουν εταιρείες σωστές ΟΤΕ! Τουλάχιστον βρίσκεις άνθρωπο στο τηλέφωνο.
Δεν είναι θέμα ΟΤΕ. Κάθε άλλο.
Ο εξοπλισμός κάθε εταιρείας συνυπάρχει στο ίδιο κτήριο με τον εξοπλισμό του ΟΤΕ. Εφόσον λοιπόν η ποιότητα της τηλεφωνικής σου σύνδεσης επιτρέπει ταχύτητα 19Μβ την ίδια θα έπιανες και με οποιοδήποτε πάροχο είχε εξοπλισμό στο κέντρο που πέφτεις.

Οσον αφορά το download να υπενθυμίσω ότι ο ΟΤΕ ήταν ο πρώτος (και απόσο ξέρω είναι ακόμα) που είχε traffic shaping στους πελάτες του...
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Εγώ πάντως (σαν πρώην υπάλληλος) έχω Τελλάς τα τελευταία 4 χρόνοα και τον τελευταίο 1,5 χρόνο με FullLLU δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα ούτε το ιντερνετ ούτε στο τηλέφωνο. Το modem και το fax δουλευουν κανονικα (αρα και ο συναγερμός αν είχα) τηλέφωνα με Αγγλία και Αμερική δωρεάν, κινητά 1 ώρα δωρεάν.
Ιντερνετ η γραμμή μου κλειδώνει στα 12mb και κατεβάζω απο τορρεντ (απο τα καλά μαγαζιά) σταθερά με 1Mb.

Είχα κάποια στιγμή πρόβλημα με disconnects αλλά διαπιστώθηκε ότι είχα κάνει λάθη στις ρυθμίσεις του μοντεμ...


Απο HOL δεν ξέρω ποιότητα υπηρεσιών. Ξέρω όμως την εταιρεία μιας και είναι πελάτης μας... Δεν θα ήθελα να μπλέξω... Αλλά πάλι, αν είνια ΟΚ με τον καταναλωτή, τότε πάσο!
 

Μηνύματα
377
Reaction score
0
Είχα κάποια στιγμή πρόβλημα με disconnects αλλά διαπιστώθηκε ότι είχα κάνει λάθη στις ρυθμίσεις του μοντεμ...
Τι λάθος ρυθμίσεις είχες ; μήπως είχες pppoa και ήθελε pppoe ;
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Τι λάθος ρυθμίσεις είχες ; μήπως είχες pppoa και ήθελε pppoe ;
yeap... μπορεί και το ανάποδο, δεν θυμάμαι καθόλου...

και μετά, χρειάστηκε να κατεβάσω το MTU στις ασύρματες συνδέσεις του δικτύου μου...
 

Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Δεν είναι θέμα ΟΤΕ. Κάθε άλλο.
Ο εξοπλισμός κάθε εταιρείας συνυπάρχει στο ίδιο κτήριο με τον εξοπλισμό του ΟΤΕ. Εφόσον λοιπόν η ποιότητα της τηλεφωνικής σου σύνδεσης επιτρέπει ταχύτητα 19Μβ την ίδια θα έπιανες και με οποιοδήποτε πάροχο είχε εξοπλισμό στο κέντρο που πέφτεις.

Οσον αφορά το download να υπενθυμίσω ότι ο ΟΤΕ ήταν ο πρώτος (και απόσο ξέρω είναι ακόμα) που είχε traffic shaping στους πελάτες του...
Δε ξέρω που βασίζεσαι και τα λες αυτά αλλά απλά να σου πω ότι δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Στο ίδιο σπίτι με την ίδια γραμμή με Altecέπιανα γραμμή 15ΜΒ το ίδιο και με Vivodi και τώρα με το μπου...λο την Tellasπληρώνω για 24 και παίρνω τα @@ μου, κατεβάσω με 40-50kbs ΑΙΣΧΟΣ!
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Δε ξέρω που βασίζεσαι και τα λες αυτά αλλά απλά να σου πω ότι δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Στο ίδιο σπίτι με την ίδια γραμμή με Altecέπιανα γραμμή 15ΜΒ το ίδιο και με Vivodi και τώρα με το μπου...λο την Tellasπληρώνω για 24 και παίρνω τα @@ μου, κατεβάσω με 40-50kbs ΑΙΣΧΟΣ!
Βασίζομαι στο ότι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων ο εξοπλισμος των DSLAM όλων των εταιρειών είναι της ίδιας μάρκας.
Ο ΟΤΕ νομίζω ότι επιπλέον έχει και κάποια κατασκευής Intracom.

Για το λόγω αυτό η ταχύτητα στην οποία συγχρονίζει το modem σου τις περισσότερες φορες (90%) εξαρτάται απο την ποιότητα της γραμμής σου απο το κέντρο που βρίσκετε ο εξοπλισμός DSLAM μέχρι το σπίτι σου.

Τώρα για το κατέβασμα, όλα εξαρτώνται απο το πόσο φορτωμένο είανι το DSLAM καθώς και την ταχύτητα της σύνδεσής του με το εσωτερικό δίκτυο της κάθε εταιρείας...
 

Μηνύματα
58
Reaction score
0
Απάντηση: Ποιαν απο τις 2 να διαλέξω?????

Δυστυχώς για την Tellas θα επιβεβαιώσω κι εγώ ξανά!! Τους ξαπόστειλα και θα βάλω HOL για να δω τι κάνουν απ'αυτά που υπόσχονται!! Εγώ μερικές φορές δεν μπορούσα ούτε στο hotmail να μπω, επειδή είναι λίγο "βαρύ" και έχει πολλές εικόνες! Μόνο όταν είμουν αλλού μπορούσα να πάρω τα mail μου!! Δραματική κατάσταση..αλλά αυτό που με ώθησε να τους "πετάξω έξω" απ'το σπίτι μου, ήταν η πλήρης αδιαφορία τους και το ότι δεν απάντησαν σε κανένα από τα mail μου!!! Μόνο αίσχος?!?! Χάλι μαύρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Μηνύματα
58
Reaction score
0
Απάντηση: Ποιαν απο τις 2 να διαλέξω?????

Υποτίθεται ότι η HOL έχει δικά της δίκτυα οπτικών ινών κλπ.. Γι@ ν@ δούμε και το ultrex!!
 

Μηνύματα
3.331
Reaction score
1.988
Απάντηση: Ποιαν απο τις 2 να διαλέξω?????

UPDATE.

Λοιπόν........
Υποτίθεται ότι η αίτηση υπαναχώρησης που έιχα στείλει με φαξ δις στην Τελλας (2/2 και 5/2) είχε καταχωρηθεί κανονικά και η διαδικασία είχε ακυρωθεί.

ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ.......!!!!!
Κατι ψιλιάστηκα εχθές όταν πήραν τηλέφωνο από εταιρεία κούριερ για να μας παραδόσουν το μοντεμ της Τελλας.....Φυσικά δεν αποδέχτηκα την παράδοση και τους πήρα τηλέφωνο και για άλλη μια φορά ήταν βέβαιοι πώς η διαδικασία είχε διακοπεί και ΑΠΛΑ δεν είχε ενημερωθεί η εταιρεία ταχυμεταφορών.....ΑΜ ΔΕ :141:

Σήμερα το πρωί κόπηκε η συνδεση ιντερνετ που είχα με τον ΟΤΕ και η σύζυγος μπορούσε μόνο να πάρει τηλεφωνο, όχι να την καλέσουν. Μιλάω με 134 και μου επιβεβαιώνουν ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς στην Τελλας.:141:

Πρώτο τηλέφωνω στην Τελλας και μου απαντάει κάποια η οποία έσπευσε αμέσως να με βγάλει......προβληματικό, αφού έγω δεν έιχα καταλάβει καλα.....Τι και αν έιχε καταχωρηθέι η αίτηση διακοπής της διαδικασίας 2 μόλις εργάσιμες μετά την αρχική αίτηση ? Απο την στιγμή που αυτη ξεκίνησε δεν γινόταν να σταματήσει.....σαν το ποτάμι ένα πράγμα....!!!!:111:

Για να μην σας κουράζω, ξαναμίλησα με το τμήμα παραπόνων της Τελλας, με έναν κύριο πιό εξυπηρετικο, ο οποίος αναγνώρισε την ολιγορία της εταιρείας και αφου συμβουλεύτηκε το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μου πρότεινε το εξής:
Επειδή η διαδικασία μεταφοράς δεν μπορεί να αντιστραφεί αυτή την στιγμή θα περάσει ο αριθμός μου στην Τελλας και εγώ μπορώ να απευθυνθώ στον ΟΤΕ και να ξανακάνω αίτηση για νέα μεταφορά του αριθμού. Στο μεσοδιαστημα θα έχω τηλεφωνο από την Τελλας. Όταν εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός να καλέσω το τμήμα του, να ζητήσω τον ίδιο και να τον ενημερώσω για τα στοιχεία του λογαριασμού έτσι ώστε να κανονίσει με το λογιστήριο την έκδοση πιστωτικού λογαριασμου και φυσικά να μην χρεωθώ έξοδα διακοπής συμβολαίου.

Το ερώτημα μου έιναι το έξής......να στείλω στον ΕΕΤΤ καταγγελία έτσι και αλλιώς, ή απλά ένα φαξ στον Τελλας με το πλήρες ιστορικό, τα στοιχεία του υπαλλήλου, και τις απαιτήσεις μου, κοινοποιώντας αυτό το φαξ και στον ΕΕΤΤ, για να καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να πάρουν φράγκο?

Αυτα......!!!:140:

ΥΓ: Η αίτηση στην HOL έχει ήδη γίνει, και αφού έφαγαν πόρτα από τον ΟΤΕ σήμερα, πλέον τους ζήτησα να προχωρήσουν και να πάρουν απευθειας την γραμμή από την Τελλας.
 

Μηνύματα
377
Reaction score
0
έμπλεξες για τα καλά ... κουράγιο και καλά ξεμπερδέματα.

Στο τηλέφωνο για να σε ξεφορτωθούν σου λένε ναι ναι ναι θα γίνει η ακύρωση μην ανησυχείτε το λάβαμε το fax. @#%@#$ και εδώ πρέπει να ταλαιπωρηθούμε οχι μόνο στην Τελλας αλλά και για άλλους παρόχους να κάνουμε την διακοπή από κατάστημα με απόδειξη ότι έλαβαν αίτηση διακοπής .
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.570
Reaction score
668
Απάντηση: Ποιαν απο τις 2 να διαλέξω?????

Έχω ήδη μιλήσει με ΤΕΛΛΑΣ και μπορώ να στείλω αίτηση υπαναχώρησης για να μην προχωρήσουν στην συνδεση μου, αφού είναι ακόμα σε αρχικο στάδιο.

Ειλικρινά έχω μπερδευτεί πάρα πολύ. Τόσο απο αυτά που διαβάζω εδώ όσω και σε φόρα που ασχολείται μόνο με adsl....Πάντως με λίγο ψάξιμο που έχω ρίξει βλέπω ότι Σαλαμίνα υπάρχει πρόβλημα χαμηλών ταχυτήτων και σε HOL και σε Forthnet....

Να την στείλω την αίτηση υπαναχώρησης ή να περιμένω και να δώ τι θα γίνει....?
Είναι κ αυτή η ρημάδα η προσφορά με τα 20 ευρο το πρώτο 6μηνο που από την πλευρά της τηλεφωνίας ειναι πολύ καλη....!
Στο κομάτι της τηλεφωνίας αντιμεωπίζεται προβλήματα?
Φαντάζομαι δεν αλλαξες γνώμη ε?

Ειμαι TELLAS στα 14 απο τα 24 Mbit στη full υπηρεσία της εδω και 2 χρόνια κοντά και πάει ΣΦΑΙΡΑ. Ειμαι πολύ ικανοποιημένος απο τις υπηρεσίες της ποτέ δεν μου δημιούργησε ιδιαίτερα προβλήματα. Τα ιδια βέβαια και η ON που επίσης έχω, έπειτα βεβαια απο μια "μικρή" περιπέτεια που πέρασα...

Πάντως απο τη στιγμή που πέρασε στα χέρια της WIND η TELLAS , αναβαθμίζει συνεχώς το δίκτυο της και τις υπηρεσίες της.
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Ποιαν απο τις 2 να διαλέξω?????

UPDATE.

Λοιπόν........
Υποτίθεται ότι η αίτηση υπαναχώρησης που έιχα στείλει με φαξ δις στην Τελλας (2/2 και 5/2) είχε καταχωρηθεί κανονικά και η διαδικασία είχε ακυρωθεί.

ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ.......!!!!!
Κατι ψιλιάστηκα εχθές όταν πήραν τηλέφωνο από εταιρεία κούριερ για να μας παραδόσουν το μοντεμ της Τελλας.....Φυσικά δεν αποδέχτηκα την παράδοση και τους πήρα τηλέφωνο και για άλλη μια φορά ήταν βέβαιοι πώς η διαδικασία είχε διακοπεί και ΑΠΛΑ δεν είχε ενημερωθεί η εταιρεία ταχυμεταφορών.....ΑΜ ΔΕ :141:

Σήμερα το πρωί κόπηκε η συνδεση ιντερνετ που είχα με τον ΟΤΕ και η σύζυγος μπορούσε μόνο να πάρει τηλεφωνο, όχι να την καλέσουν. Μιλάω με 134 και μου επιβεβαιώνουν ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς στην Τελλας.:141:

Πρώτο τηλέφωνω στην Τελλας και μου απαντάει κάποια η οποία έσπευσε αμέσως να με βγάλει......προβληματικό, αφού έγω δεν έιχα καταλάβει καλα.....Τι και αν έιχε καταχωρηθέι η αίτηση διακοπής της διαδικασίας 2 μόλις εργάσιμες μετά την αρχική αίτηση ? Απο την στιγμή που αυτη ξεκίνησε δεν γινόταν να σταματήσει.....σαν το ποτάμι ένα πράγμα....!!!!:111:

Για να μην σας κουράζω, ξαναμίλησα με το τμήμα παραπόνων της Τελλας, με έναν κύριο πιό εξυπηρετικο, ο οποίος αναγνώρισε την ολιγορία της εταιρείας και αφου συμβουλεύτηκε το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μου πρότεινε το εξής:
Επειδή η διαδικασία μεταφοράς δεν μπορεί να αντιστραφεί αυτή την στιγμή θα περάσει ο αριθμός μου στην Τελλας και εγώ μπορώ να απευθυνθώ στον ΟΤΕ και να ξανακάνω αίτηση για νέα μεταφορά του αριθμού. Στο μεσοδιαστημα θα έχω τηλεφωνο από την Τελλας. Όταν εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός να καλέσω το τμήμα του, να ζητήσω τον ίδιο και να τον ενημερώσω για τα στοιχεία του λογαριασμού έτσι ώστε να κανονίσει με το λογιστήριο την έκδοση πιστωτικού λογαριασμου και φυσικά να μην χρεωθώ έξοδα διακοπής συμβολαίου.

Το ερώτημα μου έιναι το έξής......να στείλω στον ΕΕΤΤ καταγγελία έτσι και αλλιώς, ή απλά ένα φαξ στον Τελλας με το πλήρες ιστορικό, τα στοιχεία του υπαλλήλου, και τις απαιτήσεις μου, κοινοποιώντας αυτό το φαξ και στον ΕΕΤΤ, για να καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να πάρουν φράγκο?

Αυτα......!!!:140:

ΥΓ: Η αίτηση στην HOL έχει ήδη γίνει, και αφού έφαγαν πόρτα από τον ΟΤΕ σήμερα, πλέον τους ζήτησα να προχωρήσουν και να πάρουν απευθειας την γραμμή από την Τελλας.
Ετσι όπως το μπλέκεις σε βλέπω για πολύ καιρό χωρίς τηλέφωνο...
Εχε υπόψιν σου ότι καλώς ή κακώς, οι διαδικασίες των εταίρειών δεν μπορούν να προβλέψουν όλες τις περιπτώσεις. Ακόμα και έτσι όμως να ήταν, δεν εξαρτάται απο μια μόνο εταιρεία, αλλά απο πολλές... Γιατί μην ξεχνάς ότι αλλάζωντας πάροχο ΟΛΕΣ οι άλλες εταιρείες ενημερώνονται και ενημερώνουν τα στοιχεία τους.

Τέτοιες αποφάσεις δεν πρέπει να πέρνωνται εν θερμώ.

Για να αποφύγεις την ταλαιπωρία εγώ θα σου πρότεινα να κάτσεις Τελλάς (είτε φόρθνετ είτε ΧΟΛ το ίδιο θα σου έλεγα) και φευγεις αργότερα όταν τελειώσειτο συμβόλαιό σου... Βέβαια και για αυτό είναι πολύ αργά γιατί έκανες ήδη την αίτηση στην ΧΟΛ... Ελπίζω να μην μπλέξεις παραπάνω...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.818
Μηνύματα
3.029.022
Members
38.498
Νεότερο μέλος
antikotsos
Top