- Μηνύματα
- 377
- Reaction score
- 0
θα έλεγα να περιμένεις ,μην μπλεξεις σε καμιά περίεργη περίπτωση
Δεν είναι θέμα ΟΤΕ. Κάθε άλλο.Είμαι ΟΤΕ, έχω κλειδώσει στα 19,936 (ΠΑΝΤΑ) και δεν αλλάζω με τίποτα! Κατβάζω με 1,97 mb/s (από Usenet) και αν και πληρώνω κάτι παραπάνω δεν το διακινδυνέυω με τίποτα. Σιγά μην έχουν οι άλλοι τέτοια ταχύτητα και σταθερότηττα να μην πω τι απαράδεκτοι είναι με τους πελάτες.
Τέρμα μέχρι να αποφασίσουν να γίνουν εταιρείες σωστές ΟΤΕ! Τουλάχιστον βρίσκεις άνθρωπο στο τηλέφωνο.
Τι λάθος ρυθμίσεις είχες ; μήπως είχες pppoa και ήθελε pppoe ;Είχα κάποια στιγμή πρόβλημα με disconnects αλλά διαπιστώθηκε ότι είχα κάνει λάθη στις ρυθμίσεις του μοντεμ...
yeap... μπορεί και το ανάποδο, δεν θυμάμαι καθόλου...Τι λάθος ρυθμίσεις είχες ; μήπως είχες pppoa και ήθελε pppoe ;
Δε ξέρω που βασίζεσαι και τα λες αυτά αλλά απλά να σου πω ότι δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Στο ίδιο σπίτι με την ίδια γραμμή με Altecέπιανα γραμμή 15ΜΒ το ίδιο και με Vivodi και τώρα με το μπου...λο την Tellasπληρώνω για 24 και παίρνω τα @@ μου, κατεβάσω με 40-50kbs ΑΙΣΧΟΣ!Δεν είναι θέμα ΟΤΕ. Κάθε άλλο.
Ο εξοπλισμός κάθε εταιρείας συνυπάρχει στο ίδιο κτήριο με τον εξοπλισμό του ΟΤΕ. Εφόσον λοιπόν η ποιότητα της τηλεφωνικής σου σύνδεσης επιτρέπει ταχύτητα 19Μβ την ίδια θα έπιανες και με οποιοδήποτε πάροχο είχε εξοπλισμό στο κέντρο που πέφτεις.
Οσον αφορά το download να υπενθυμίσω ότι ο ΟΤΕ ήταν ο πρώτος (και απόσο ξέρω είναι ακόμα) που είχε traffic shaping στους πελάτες του...
Βασίζομαι στο ότι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων ο εξοπλισμος των DSLAM όλων των εταιρειών είναι της ίδιας μάρκας.Δε ξέρω που βασίζεσαι και τα λες αυτά αλλά απλά να σου πω ότι δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Στο ίδιο σπίτι με την ίδια γραμμή με Altecέπιανα γραμμή 15ΜΒ το ίδιο και με Vivodi και τώρα με το μπου...λο την Tellasπληρώνω για 24 και παίρνω τα @@ μου, κατεβάσω με 40-50kbs ΑΙΣΧΟΣ!
Φαντάζομαι δεν αλλαξες γνώμη ε?Έχω ήδη μιλήσει με ΤΕΛΛΑΣ και μπορώ να στείλω αίτηση υπαναχώρησης για να μην προχωρήσουν στην συνδεση μου, αφού είναι ακόμα σε αρχικο στάδιο.
Ειλικρινά έχω μπερδευτεί πάρα πολύ. Τόσο απο αυτά που διαβάζω εδώ όσω και σε φόρα που ασχολείται μόνο με adsl....Πάντως με λίγο ψάξιμο που έχω ρίξει βλέπω ότι Σαλαμίνα υπάρχει πρόβλημα χαμηλών ταχυτήτων και σε HOL και σε Forthnet....
Να την στείλω την αίτηση υπαναχώρησης ή να περιμένω και να δώ τι θα γίνει....?
Είναι κ αυτή η ρημάδα η προσφορά με τα 20 ευρο το πρώτο 6μηνο που από την πλευρά της τηλεφωνίας ειναι πολύ καλη....!
Στο κομάτι της τηλεφωνίας αντιμεωπίζεται προβλήματα?
Ετσι όπως το μπλέκεις σε βλέπω για πολύ καιρό χωρίς τηλέφωνο...UPDATE.
Λοιπόν........
Υποτίθεται ότι η αίτηση υπαναχώρησης που έιχα στείλει με φαξ δις στην Τελλας (2/2 και 5/2) είχε καταχωρηθεί κανονικά και η διαδικασία είχε ακυρωθεί.
ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ.......!!!!!
Κατι ψιλιάστηκα εχθές όταν πήραν τηλέφωνο από εταιρεία κούριερ για να μας παραδόσουν το μοντεμ της Τελλας.....Φυσικά δεν αποδέχτηκα την παράδοση και τους πήρα τηλέφωνο και για άλλη μια φορά ήταν βέβαιοι πώς η διαδικασία είχε διακοπεί και ΑΠΛΑ δεν είχε ενημερωθεί η εταιρεία ταχυμεταφορών.....ΑΜ ΔΕ :141:
Σήμερα το πρωί κόπηκε η συνδεση ιντερνετ που είχα με τον ΟΤΕ και η σύζυγος μπορούσε μόνο να πάρει τηλεφωνο, όχι να την καλέσουν. Μιλάω με 134 και μου επιβεβαιώνουν ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία μεταφοράς στην Τελλας.:141:
Πρώτο τηλέφωνω στην Τελλας και μου απαντάει κάποια η οποία έσπευσε αμέσως να με βγάλει......προβληματικό, αφού έγω δεν έιχα καταλάβει καλα.....Τι και αν έιχε καταχωρηθέι η αίτηση διακοπής της διαδικασίας 2 μόλις εργάσιμες μετά την αρχική αίτηση ? Απο την στιγμή που αυτη ξεκίνησε δεν γινόταν να σταματήσει.....σαν το ποτάμι ένα πράγμα....!!!!:111:
Για να μην σας κουράζω, ξαναμίλησα με το τμήμα παραπόνων της Τελλας, με έναν κύριο πιό εξυπηρετικο, ο οποίος αναγνώρισε την ολιγορία της εταιρείας και αφου συμβουλεύτηκε το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μου πρότεινε το εξής:
Επειδή η διαδικασία μεταφοράς δεν μπορεί να αντιστραφεί αυτή την στιγμή θα περάσει ο αριθμός μου στην Τελλας και εγώ μπορώ να απευθυνθώ στον ΟΤΕ και να ξανακάνω αίτηση για νέα μεταφορά του αριθμού. Στο μεσοδιαστημα θα έχω τηλεφωνο από την Τελλας. Όταν εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός να καλέσω το τμήμα του, να ζητήσω τον ίδιο και να τον ενημερώσω για τα στοιχεία του λογαριασμού έτσι ώστε να κανονίσει με το λογιστήριο την έκδοση πιστωτικού λογαριασμου και φυσικά να μην χρεωθώ έξοδα διακοπής συμβολαίου.
Το ερώτημα μου έιναι το έξής......να στείλω στον ΕΕΤΤ καταγγελία έτσι και αλλιώς, ή απλά ένα φαξ στον Τελλας με το πλήρες ιστορικό, τα στοιχεία του υπαλλήλου, και τις απαιτήσεις μου, κοινοποιώντας αυτό το φαξ και στον ΕΕΤΤ, για να καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να πάρουν φράγκο?
Αυτα......!!!:140:
ΥΓ: Η αίτηση στην HOL έχει ήδη γίνει, και αφού έφαγαν πόρτα από τον ΟΤΕ σήμερα, πλέον τους ζήτησα να προχωρήσουν και να πάρουν απευθειας την γραμμή από την Τελλας.