Ποιον χαρακτήρα ενισχυτή προτιμάτε;

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.973
Reaction score
23.083
επειδή το να βάλω προσεγμένα πιλαφοειδή το θεωρώ περιττό, ας ακούσουμε λίγο από τα υπόλοιπα τα "κακά". Που ένα αυστηρό μόνιτορ σύστημα θα σε κάνει να μην τα ξαναβάλεις ποτέ. Προσωπικά μου αρέσουν και τα ακούω. Αντιλαμβάνομαι φυσικά ότι σε πολλούς δε θα αρέσουν ούτε και από mcintosh να οδηγά sonus faber.
...

Αν για κάποιο λόγο δε σε καλύπτουν, μπορώ να βάλω κι άλλα.
Άρα, για τους ίδιους λόγους, και τα κάτωθι δεν θα πρέπει να αρέσουν μέσα από μόνιτορ σύστημα. Σωστά έχω καταλάβει;



 

Μηνύματα
1.295
Reaction score
448
Πιστευει καποιος οτι τα ιστορικα συγκροτηματα η οι ιστορικοι καλιτεχνες, ατομα που εγραψαν ιστορια στην μουσικη, που εβαλαν την σφραγιδα τους σε γενιες ολοκληρες ,επελεγαν τα συνοδα μηχανηματα τους , ενυσχητες ηχεια, μουσικα οργανα κτλ κτλ κοιτωντας μονο τεχνικες μετρησεις, να ειναι ολα τελεια By the book?...
 

Μηνύματα
1.704
Reaction score
1.550
Άρα, για τους ίδιους λόγους, και τα κάτωθι δεν θα πρέπει να αρέσουν μέσα από μόνιτορ σύστημα. Σωστά έχω καταλάβει;
Από τα JBL 305 στη δουλειά το πρώτο ακούγεται μια χαρά. Το τρίτο ως ΟΚ παλιά ηχογράφηση. Το δεύτερο είναι κάπως. Χτες στο σπίτι δε μπόρεσα να τα ακούσω. Βασικά προτίμησα να δώ το "first they killed my father" από το να ακούσω μουσική. Αλλά όπως και να χει, δεν έχω στημένο μόνιτορ το σύστημα στο σπίτι πλέον και δεν έχω και τα ακουστικά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.504
Reaction score
144.384
Πιστευει καποιος οτι τα ιστορικα συγκροτηματα η οι ιστορικοι καλιτεχνες, ατομα που εγραψαν ιστορια στην μουσικη, που εβαλαν την σφραγιδα τους σε γενιες ολοκληρες ,επελεγαν τα συνοδα μηχανηματα τους , ενυσχητες ηχεια, μουσικα οργανα κτλ κτλ κοιτωντας μονο τεχνικες μετρησεις, να ειναι ολα τελεια By the book?...
Πιστεύει κανείς στο χρυσό βόδι;

Τι είναι αυτά που λες χριστιανέ μου;
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
Πιστευει καποιος οτι τα ιστορικα συγκροτηματα η οι ιστορικοι καλιτεχνες, ατομα που εγραψαν ιστορια στην μουσικη, που εβαλαν την σφραγιδα τους σε γενιες ολοκληρες ,επελεγαν τα συνοδα μηχανηματα τους , ενυσχητες ηχεια, μουσικα οργανα κτλ κτλ κοιτωντας μονο τεχνικες μετρησεις, να ειναι ολα τελεια By the book?...
Νομιζω Ελληνικα καταλαβαινεις αψογα..
Αναρωτιέμαι πόσες φορές θα πρέπει να επαναδιατυπώνεται κάτι ευκόλως εννοούμενον εις το διηνεκές :
Όποιο στοιχείο αποκλίνει εκ της ουδετερότητας σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική δημιουργία,για να μεταδοθεί πιστά στον δέκτη της δεύτερης,οφείλει το σύστημα αναπαραγωγής να μην ξεφεύγει καθόλου το ίδιο από την ουδετερότητα.
Από τα JBL 305 στη δουλειά το πρώτο ακούγεται μια χαρά. Το τρίτο ως ΟΚ παλιά ηχογράφηση. Το δεύτερο είναι κάπως. Χτες στο σπίτι δε μπόρεσα να τα ακούσω. Βασικά προτίμησα να δώ το "first they killed my father" από το να ακούσω μουσική. Αλλά όπως και να χει, δεν έχω στημένο μόνιτορ το σύστημα στο σπίτι πλέον και δεν έχω και τα ακουστικά.
Ακουστικά,ναι,άλλο πάρτυ γίνεται και μ'εκείνα.:dance2:
μα δεν διαφωνω σε αυτο που λες.....
Σχολιαζω το οτι υπαρχουν χαρακτηρες στα μηχανηματα... χαρακτηρες που καποιος ακροατης προτημα... Δεν μπορει να χαρακτηρησεις καποιον που εχει μια συγκεκριμενη προτημηση ως κουφο, χαζο, ανοητο, ασχετο κτλ κτλ εφοσον αυτο του αρεσει... το προβλημα και το λαθος ξεκινα οταν προσπαθεις να πεισεις τον αλλον με τον Α η τον Β τροπο οτι αυτο που του ΑΡΕΣΕΙ ειναι λαθος....

Για παραδειγμα, για τα γουστα μου, αυτο που δινει ενας καλοφτιαγμενος SE λαμπατος με ενα καλοφτιαγμενο μονοδρομο σε καποια συγκεκριμενα ειδη μουσικης ειναι απλα ΜΑΓΕΙΑ... αυτο που δινει ενα αυστηρα μονιτορ - απολυτα ισσοροπημενο ηχοσυστημα σε αλλα ειδη μουσικης, καλογραμμενα παλι ειναι μαγεια...
ε δεν μπορεις να λες το ενα ειναι βλακεια το αλλο οχι.. καθε ενας με το γουστο του.. η απολυτοτητα σε οτιδηποτε θεμα με εκνευριζει αφανταστα!!!
Περί ορέξεως,ουδείς λόγος.Περί πιστότητος,πολλοί.:bigboss:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.295
Reaction score
448
Αναρωτιέμαι πόσες φορές θα πρέπει να επαναδιατυπώνεται εις το διηνεκές :
Όποιο στοιχείο αποκλίνει εκ της ουδετερότητας σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική δημιουργία,για να μεταδοθεί πιστά στον δέκτη της δεύτερης,οφείλει το σύστημα αναπαραγωγής να μην ξεφεύγει καθόλου το ίδιο από την ουδετερότητα.
μα δεν διαφωνω σε αυτο που λες.....
Σχολιαζω το οτι υπαρχουν χαρακτηρες στα μηχανηματα... χαρακτηρες που καποιος ακροατης προτημα... Δεν μπορει να χαρακτηρησεις καποιον που εχει μια συγκεκριμενη προτημηση ως κουφο, χαζο, ανοητο, ασχετο κτλ κτλ εφοσον αυτο του αρεσει... το προβλημα και το λαθος ξεκινα οταν προσπαθεις να πεισεις τον αλλον με τον Α η τον Β τροπο οτι αυτο που του ΑΡΕΣΕΙ ειναι λαθος....

Για παραδειγμα, για τα γουστα μου, αυτο που δινει ενας καλοφτιαγμενος SE λαμπατος με ενα καλοφτιαγμενο μονοδρομο σε καποια συγκεκριμενα ειδη μουσικης ειναι απλα ΜΑΓΕΙΑ... αυτο που δινει ενα αυστηρα μονιτορ - απολυτα ισσοροπημενο ηχοσυστημα σε αλλα ειδη μουσικης, καλογραμμενα παλι ειναι μαγεια...
ε δεν μπορεις να λες το ενα ειναι βλακεια το αλλο οχι.. καθε ενας με το γουστο του.. η απολυτοτητα σε οτιδηποτε θεμα με εκνευριζει αφανταστα!!!
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.973
Reaction score
23.083
Πιστευει καποιος οτι τα ιστορικα συγκροτηματα η οι ιστορικοι καλιτεχνες, ατομα που εγραψαν ιστορια στην μουσικη, που εβαλαν την σφραγιδα τους σε γενιες ολοκληρες ,επελεγαν τα συνοδα μηχανηματα τους , ενυσχητες ηχεια, μουσικα οργανα κτλ κτλ κοιτωντας μονο τεχνικες μετρησεις, να ειναι ολα τελεια By the book?...
Ναι. Εντελώς ναι. Εντελώς by the book. Μπορώ να σου εξηγήσω και τον λόγο, αν το θέλεις...

Το μόνο τους εμπόδιο ήταν το κόστος, τα λεφτά. Γι' αυτό και υπάρχουν ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΙΣ προελθείσες από μονοφωνικό μαγνητόφωνο και με φύσημα και με σκοτωμένα συριστικά και με στρογγυλεμένα ακόμα και τα μέτωπα του πιάνου. Μην κοιτάς που σήμερα το youtube είναι πηγμένο στα remaster, όπου έχει γίνει καταπληκτική δουλειά. Σιγά μην ήταν συνειδητή επιλογή του Jim Stewart και του Isaac Hayes να είναι ο ήχος σκατά. Απλώς, δεν υπήρχαν τα φράγκα. ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ.

Εσείς ψάχνετε τις ηχογραφήσεις, άλλοι τις ερμηνείες. Get over it.
 

Μηνύματα
1.295
Reaction score
448
Ναι. Εντελώς ναι. Εντελώς by the book. Μπορώ να σου εξηγήσω και τον λόγο, αν το θέλεις...

Το μόνο τους εμπόδιο ήταν το κόστος, τα λεφτά. Γι' αυτό και υπάρχουν ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΙΣ προελθείσες από μονοφωνικό μαγνητόφωνο και με φύσημα και με σκοτωμένα συριστικά και με στρογγυλεμένα ακόμα και τα μέτωπα του πιάνου. Μην κοιτάς που σήμερα το youtube είναι πηγμένο στα remaster, όπου έχει γίνει καταπληκτική δουλειά. Σιγά μην ήταν συνειδητή επιλογή του Jim Stewart και του Isaac Hayes να είναι ο ήχος σκατά. Απλώς, δεν υπήρχαν τα φράγκα. ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ.

Εσείς ψάχνετε τις ηχογραφήσεις, άλλοι τις ερμηνείες. Get over it.
Ελισεσαι και αποφευγεις αυτο που εγω ενοω... ΣΑΦΩΣ και δεν επιλεγω τις ηχογραφησεις..επιλεγω και ακουω μουσικη ΟΧΙ ηχογραφησεις.. Γιαυτο και απεχθανομαι τους ΚΑΘΑΡΑ τεχνοκρατικους ορους που συνεχεια λιβανιζετε πολλοι..

Ολοι οι καλοι καλιτεχνες επελεγαν μηχανηματα οχι μονο by the book αλλα και με τον ηχητικο χαρακτηρα και την ηχητικη του υπογραφη. ετσι επελεγαν ενυσχητες, ετσι επελεγαν μουσικα οργανα κ.ο.κ ...

Η μουσικη ειναι σε τεραστιο βαθμο συναισθημα οχι μονο ηλεκτρολογικες ενοιες.

Εν τω μεταξυ απο μονος σου ακυρωνεις αυτο που λες!!
Οταν ο Jim Stewart και ο Isaac Hayes εχουν ήχο σκατά, οταν τα αναπαραγαγεις απο ενα απολυτως αυστηρο ηχοσυστημα τι περιμενεις να ακουσεις? Πιστευεις οτι θα ακουσεις αυτο που ηθελαν εκεινοι να ακουσεις? ΟΧΙ βεβαια. Μονος σου ειπες οτι τους ελειπαν τα φραγκα! Μακαρι οπως λες να μπορουσαν να σου δωσουν κατι αλλο..
Ε λοιπον μαντεψε... καποιοι ακροατες, προσπαθουν με διαφορους τροπους να αναπαραξουν εκενη την χαμενη μαγεια η οποια χαθηκε επειδη δεν υπηρχαν τα φραγκα.

Και σαφως το εμποδιο λεφτα ηταν και παραμενει! γιαυτον τον λογο δεν μπορουμε συνηθως να εχουμε τον χωρο που θα θελαμε , ωστε να εχουμε στημενα 3-4 διαφορετικα ηχοσυστηματα, οχι καταναγκη πανακριβα, απλα στημενα με συγκεκριμενο ηχητικο προσανατολισμο, ωστε να απολαμβανουμε τις αρετες του καθε ενος ξεχωριστα, και συνεχως βαζουμε νερο στο κρασι μας... . -
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.320
Reaction score
90.989
Το πρώτο βήμα για την κατανόηση του HiFi είναι ο διαχωρισμός της παραγωγής της τέχνης απο την αναπαραγωγή της.
Δηλαδή: (πάμε πάλι απο την αρχή)

Οταν αγοράσουμε το δίσκο μας (βινύλιο, cd, αρχείο, DVD audio, SACD, αλλά και BluRay για μια ταινία) παίρνουμε στα χέρια μας ενα ολοκληρωμένο προϊόν τέχνης. Για να παραχθεί αυτό το προϊόν τέχνης, όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτό (μουσικοί, παραγωγοί, ηχολήπτες, μαστεράδες κτλ κτλ) δημιούργησαν τέχνη, παρήγαγαν τέχνη, ο καθένας την δική του τέχνη (άλλος πιάνο, άλλος κιθάρα με παραμόρφωση, άλλος κιθάρα με ενισχυτή λαμπάτο, άλλος ηχοληψία, άλλος έβαλε μπάσα, άλλος έβγαλε μπάσα και ούτω καθ εξής) και βγήκε το τελικό καλλιτεχνικό προϊόν. Το ίδιο φυσικά ισχύει και στον κινηματογράφο: ηθοποιοί, σκηνοθέτες, παραγωγοί, φωτεινά πλάνα, σκοτεινά πλάνα, πρασινωπά πλάνα, θολά πλάνα, απο ψηλά, απο χαμηλά, όλα μέρος της τέχνης, του καλλιτεχνικού μηνύματος. Πάντα βέβαια με τους περιορισμούς του μπάτζετ της παραγωγής ή και της διαθέσιμης τεχνολογίας της κάθε εποχής.

Αυτό παίρνουμε στα χέρια μας. Αλλο μας αρέσει άλλο όχι, ίσως αρέσει σε κάποιον άλλον.

Αυτή είναι η παραχθείσα τέχνη. Αντίστοιχο του πίνακα που αγοράσαμε απο την γκαλερί.

Αν θέλουμε να αναπαράγουμε αυτήν την τέχνη και να σεβαστούμε το καλλιτεχνικό μήνυμα, πρέπει να προσπαθήσουμε να παραμείνουμε πιστοί σε αυτό, να το ακούσουμε ως έχει. Να δούμε την ταινία όπως είναι, χωρίς να αλλάξουμε τα χρώματα ή την φωτεινότητα. Να δούμε τον πίνακα μας χωρίς κόκκινα γυαλιά. Αν δεν το κάνουμε αυτό, και αρχίσουμε να λέμε "εμένα μου αρέσει να βλέπω τους πίνακες ζωγραφικής μέσα απο κόκκινα ή πράσινα γυαλιά" τότε κάνουμε εμείς τον (εκκεντρικό μάλλον :D) καλλιτέχνη. Προσπαθούμε να αλλάξουμε το μήνυμα, να αλλάξουμε τα χρωματα, την εικόνα, τον ήχο κατα το δοκούν. Αυτό δεν είναι δουλειά μας.
Είναι δουλειά των καλλιτεχνών, των εμπλεκομένων στην παραγωγή. Εμείς κάνουμε αναπαραγωγή.

Τώρα, σε αυτόν που λέει "εμένα μου αρέσει να βλέπω ζωγραφική με κόκκινα γυαλιά" τι μπορείς να πεις; πως είναι λάθος; πως δεν σέβεται την καλλιτεχνική δημιουργία; γούστο του και καπέλο του; όλα αυτά μάλλον, αλλά σίγουρα δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση.
 
Last edited:

Μηνύματα
553
Reaction score
2.484
Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω απόλυτα το ερώτημα.

Από την μικρή δική μου εμπειρία , όσο καλύτερα στήνω στον χώρο το σύστημα μου , το τρίγωνο ακρόασης τα ηχεία ακριβώς πάνω στη θέση ακρόασης και με έναν επαρκή αναλυτικό ενισχυτή , τόσο καλύτερη μου φαίνεται η ακρόαση και οι περισσότερες ηχογραφήσεις μου φαίνονται καλές.

Για να καταλήξω δεν δέχομαι την άποψη ότι υπάρχει καλό σύστημα-στήσιμο που είναι επιλεκτικό σε ηχογραφήσεις – ουσιαστικά είμαι οπαδός του ακριβώς αντίθετου.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.504
Reaction score
144.384
Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω απόλυτα το ερώτημα.

Από την μικρή δική μου εμπειρία , όσο καλύτερα στήνω στον χώρο το σύστημα μου , το τρίγωνο ακρόασης τα ηχεία ακριβώς πάνω στη θέση ακρόασης και με έναν επαρκή αναλυτικό ενισχυτή , τόσο καλύτερη μου φαίνεται η ακρόαση και οι περισσότερες ηχογραφήσεις μου φαίνονται καλές.

Για να καταλήξω δεν δέχομαι την άποψη ότι υπάρχει καλό σύστημα-στήσιμο που είναι επιλεκτικό σε ηχογραφήσεις – ουσιαστικά είμαι οπαδός του ακριβώς αντίθετου.
Έτσι είναι.

Απλώς ο κόσμος που δεν έχει τη δυνατότητα να στήσει σωστά τα ηχεία του, να τα οδηγήσει σωστά, να τα κροσάρει σωστά με ένα σαμπ, να τα ισοσταθμίσει σωστά και φυσικά να φτιάξει τους χρόνους αντήχησης του χώρου του, αναπτύσσει την παραφιλολογία του επίδοξου μαστερά δια μέσω μηχανών παραμόρφωσης.

Το γεγονός που ενισχύει αυτή του την πρακτική, είναι το ότι όντως συγκεκριμένες παραμορφοσιομηχανές σε συγκεκριμένους συνδυασμούς σωρείας λαθών (χώρου, τοποθέτησης, χρόνων αντήχησης κλπ) ακούγεται ευχάριστα.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.040
Reaction score
53.573
Τι προτείνεις; Να έχουμε δυο συστήματα; Ενα φλατ για τις καλές ηχογραφήσεις, και ενα ΓΤΠ για τις κακές;
Ή ενα ΓΤΠ μοναχά, να ακούμε και τις καλές ΓΤΠ;
- καί όμως βρίσκω ένα pont στα λεγόμενα του sifis_samos . . . στο σύστημά μου με πλατό δύο ίδιων βραχιόνων ( ο ένας όμως είναι 12'' ) , έχω μία flat & αναλυτική AT150MLX ενώ στον άλλον το άκρο αντίθετό της : grado sonata ( mm & οι δύο και παίζουν στο ίδιο phono ) , η grado είναι μετρίως αναλυτική και καθόλου flat ( τονίζει τα μπάσα - η μεσαία είναι επίπεδη με υποχώρηση από τους 800 κύκλους και μέχρι τα 3,5k περίπου - μετά ανεβαίνει στα πρίμα τα οποία σβήνουν σταθερά αλλά αισθητά μετά τα 12k ) , αυτό συνηγορεί σε ένα ξεκούραστο αλλά και κάπως μουντό και χρωματισμένο άκουσμα

- garage psychedelia 60s ( που είναι γεμάτη προβολική μεσουψηλή ) , με την AT150MLX ενοχλεί ( αληθινό αποτέλεσμα μεν , αλλά ενοχλητικό ) . . . αντιθέτως η grado θολώνει το τοπίο , προσθέτει βάρος χαμηλά , κόβει μεσοπρίμα και κάνει το άκουσμα ανεκτό ( ok ψεύτικο )


- η παρουσίαση της καμπύλης απόκρισης της grado , προέρχεται από ακουστικές εντυπώσεις αλλά και από κάποιο τεύχος του hifi-world magazine , όπου σε κάποιο συγκριτικό κεφαλών η grado ήταν η μόνη μη-flat . . . το περιοδικό κατέληγε πως αυτό πρέπει να είναι συνειδητή επιλογή του κατασκευαστή

- εννοείται πως όλα τα άνωθεν μπορούν σχεδόν να επιτευχθούν με μία κεφαλή μόνο σε συνδυασμό με διάφορες ισοσταθμίσεις , αλλά κάνω και εγώ τις επιλογές μου
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.504
Reaction score
144.384
κάνω και εγώ τις επιλογές μου
Συμφωνώ.
Αφού τις κάνεις εν γνώση σου και συνειδητά, εγώ δε μένει παρά να συμφωνήσω μαζί σου, ασχέτως αν θα επέλεγα διαφορετικό τρόπο επίτευξης του ίδιου (σχεδόν) αποτελέσματος.

Λέω "σχεδόν", διότι οι ηχητικές "υπογραφές" παραμόρφωσης κάθε μηχανής, είναι τραγικά δύσκολο να αναπαραχθούν στο 100% τους, και αν όντως αυτό ακριβώς επιθυμείς, είναι μονόδρομος η απόκτησή του. ;)

Αν συμβιβάζεσαι με το 90% της εκάστης παραμόρφωσης, υπάρχουν τα κάρακτερς της μέτρικ, κι ένα σωρό άλλες λύσεις DSP.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.040
Reaction score
53.573
Συμφωνώ.
Αφού τις κάνεις εν γνώση σου και συνειδητά, εγώ δε μένει παρά να συμφωνήσω μαζί σου, ασχέτως αν θα επέλεγα διαφορετικό τρόπο επίτευξης του ίδιου (σχεδόν) αποτελέσματος.

Λέω "σχεδόν", διότι οι ηχητικές "υπογραφές" παραμόρφωσης κάθε μηχανής, είναι τραγικά δύσκολο να αναπαραχθούν στο 100% τους, και αν όντως αυτό ακριβώς επιθυμείς, είναι μονόδρομος η απόκτησή του. ;)

Αν συμβιβάζεσαι με το 90% της εκάστης παραμόρφωσης, υπάρχουν τα κάρακτερς της μέτρικ, κι ένα σωρό άλλες λύσεις DSP.
- σέβομαι και τον ''δικό σου'' τρόπο , και με χαρά μου βλέπω πως συμφωνούμε στην ύπαρξη χαρακτήρα των συσκευών . . . εξού και η από εμέ χρήση του όρου ''σχεδόν'' στην τελευταία μου παράγραφο
 

Μηνύματα
1.295
Reaction score
448
Αν θέλουμε να αναπαράγουμε αυτήν την τέχνη και να σεβαστούμε το καλλιτεχνικό μήνυμα, πρέπει να προσπαθήσουμε να παραμείνουμε πιστοί σε αυτό, να το ακούσουμε ως έχει. .

Mα συμφωνα με τον φιλο Κογια, ο καλιτεχνης δεν ειχε φραγκα αρα δεν εδωσε το μυνημα που ισως ηθελε..οποτε?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.504
Reaction score
144.384
Εμένα μου αρέσει ο χαρακτήρας των μάγκνεπαν.
Παίζουν "λάθος", αλλά με πολύ ευχάριστο τρόπο.

Έχω "διορθώσει" στο πέρασμα των χρόνων πολλά "λάθη" τους, και αυτό με οδήγησε σιγά σιγά να αντιλαμβάνομαι και να εκτιμώ ιδιαιτέρως την ανυπαρξία "λαθών" στην αναπαραγωγή, χωρίς όμως ποτέ να σταματήσουν να μου αρέσουν τα μάγκνεπαν με τα όσα "λάθη" τους έχουν απομείνει.

Βεβαίως, αυτός δεν είναι επαρκής λόγος να μη παραδέχομαι το λάθος τους, ούτε να μη θέλω να τα αντικαταστήσω με σωστά μόνιτορ. ;)

Mα συμφωνα με τον φιλο Κογια, ο καλιτεχνης δεν ειχε φραγκα αρα δεν εδωσε το μυνημα που ισως ηθελε..οποτε?
Εσύ μάλλον δεν κατάλαβες τι λέμε.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.040
Reaction score
53.573
Mα συμφωνα με τον φιλο Κογια, ο καλιτεχνης δεν ειχε φραγκα αρα δεν εδωσε το μυνημα που ισως ηθελε..οποτε?
- εδώ βάζεις δύσκολα και θεωρητικά θέματα . . . από την μία , ναί , μπορεί η δουλειά λόγω συνθηκών να μην γράφτηκε άρτια οπότε προσπαθούμε εκ των υστέρων να την ''φτιάξουμε'' με ότι κατέχουμε πιστεύοντας πως το ίδιο θα προσπαθούσε να κάνει ο δημιουργός του . . . από την άλλη ο Dimifoot , στέκεται στο γεγονός και το αναπαράγει ατόφιο

- εν συντομία : θεωρητικώς καλύτερη αναπαραγωγή vs pure

. . . εάν κάτι λάθος έχω καταλάβει , διορθώστε με παρακαλώ
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.973
Reaction score
23.083
Ολοι οι καλοι καλιτεχνες επελεγαν μηχανηματα οχι μονο by the book αλλα και με τον ηχητικο χαρακτηρα και την ηχητικη του υπογραφη. ετσι επελεγαν ενυσχητες, ετσι επελεγαν μουσικα οργανα κ.ο.κ ...
Κάτι τέτοια φούμαρα σας πουλάνε οι ρηβιούερς. Ο Χέντριξ είχε Stratocaster γιατί ήταν φτηνή και η τσέπη του του επέτρεπε να σπάει μια κάθε μέρα. Αν το άντεχε η τσέπη του, μπορεί και να έσπαγε μια Les Paul κάθε μέρα. Και είχε ενισχυτή με δυό ψωρο-6V6 γιατί δεν υπήρχε άλλη αξιόπιστη τεχνολογία, τότε. Αν μπορούσε, φυσικά και θα είχε ενισχυτή κάποιων ΚΙΛΟΒΑΤ. Αλλά γεννήθηκε νωρίς.

Αλλά τέλος πάντων, δεν επιμένω. Οι καλλιτέχνες στο κάτω της γραφής έχουν απόλυτη ελευθερία επιλογής. Άντε, γίνατε κι εσείς καλλιτέχνες. Όλοι είσαστε καλλιτέχνες κι ό,τι κάτσει κι όπως νά 'ναι.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.967
Μηνύματα
3.036.072
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top